En ik vind een schoudertas al onhandigquote:Op woensdag 15 december 2010 12:58 schreef carboni het volgende:
[ afbeelding ]
Hier dit is hoe het TNT management de toekomst zietHoe snel zullen de postbezorgers het opgeven en hoe vaak krijg je de post van de buren aangezien dit zo ontzettend kut moet werken. Zelfs die postbezorger met het hemd in de illustratie ziet er niet blij uit
Soms is ie onhandig, soms werkt ie prima. Het is jammer dat er nog maar weinig roden in omloop zijn. Daar kon altijd veel meer post in.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:48 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
En ik vind een schoudertas al onhandig(daarom heb ik die ook nog nooit gehad
)
idd, of als ik rondje loop en het is veel post duw ik er 2 bundels inquote:Op woensdag 15 december 2010 14:01 schreef Cerbie het volgende:
Ik gebruik de schoudertas altijd om de HAH in te doen.
Waar is bij het piekdagplaatje de hah gebleven? Ik heb begrepen dat als we alleen nog maar op di, do en za hah hebben, dat de limiet ook niet langer bij 3 soorten ligt. Loop je straks met 5 soorten hah. Ik heb nu al op dinsdag dat ik, om mijn rondjes te kunnen maken, een flinke stapel op mijn arm heb. De schoudertas gebruiik ik niet meer, daar kreeg ik schouderklachten van. Loop je straks met twee verschillende stapels post, en 5x hah!quote:Op woensdag 15 december 2010 12:58 schreef carboni het volgende:
[ afbeelding ]
Hier dit is hoe het TNT management de toekomst zietHoe snel zullen de postbezorgers het opgeven en hoe vaak krijg je de post van de buren aangezien dit zo ontzettend kut moet werken. Zelfs die postbezorger met het hemd in de illustratie ziet er niet blij uit
Ze reiken het gewoon uit samen met de cadeaubonquote:Op woensdag 15 december 2010 16:30 schreef Miepiekiekuut het volgende:
O nee he, dit gaat niet werken!![]()
Ze zullen dit toch niet in het kerstpakket doen....?
Ojaquote:Op woensdag 15 december 2010 16:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze reiken het gewoon uit samen met de cadeaubon
Makkelijk met het ophangen van de was.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze reiken het gewoon uit samen met de cadeaubon
quote:Op woensdag 15 december 2010 12:58 schreef carboni het volgende:
[ afbeelding ]
Met de huidige postbezorgers hebben ze al een groot probleem ivm verloop omdat mensen al na een week afhaken omdat ze het niet leuk vinden om in de regen post te bezorgen e.d.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:14 schreef Miepiekiekuut het volgende:
Nou, er zullen best wel mensen zijn die juist dan extra wilen werken!![]()
Als het mij gevraagd wordt zou ik het wel op de zaterdagochtend erbij willen doen!
Ik heb nog steeds die zwarte schoudertas. Was dacht ik een eenmalige uitgave ivm een bepaalde gebeurtenis een paar jaar geleden. Is een stuk groter dan die standaardtas, lekker makkelijk als je een wijk hebt waarin je veel rondjes kunt lopen.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Soms is ie onhandig, soms werkt ie prima. Het is jammer dat er nog maar weinig roden in omloop zijn. Daar kon altijd veel meer post in.
Voor reclame heb ik de schoudertas ook wel eens gebruikt. Waren er van die kleine boekjes die je erg slecht achter de hand kon houden. Door die in de schoudertas te stoppen kon ik mooi opschieten
Ik had toch stellig de indruk dat je dat ding echt moest gebruiken, dit itt de schoudertas. Niet in de laatste plaats omdat dit ding volgens mij veel duurder is in aanschaf dan een schoudertas. Dus zelfs al gebruik ik dat ding niet, dan nog lijkt het me erg lastig om met twee stapels post en 1 stapel hah te zeulen.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:47 schreef Smeich het volgende:
Dat is toch niet verplicht, zon ...ding, dus waar maken jullie je druk omHet lijkt mij dat het een (onnozele) toevoeging is op de schoudertas die ik ook zelden gebruikt zag worden. Ik nam dat meestal wel mee omdat ik graag grote rondjes liep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |