Wij bezorgen gewoon veel beter HAHquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:42 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Wij hebben nooit zo'n kortingscode gekregen.
Wij kregen ieder twee van die stukjes omdat ze zo klein waren. Ze waren zo scheutig met stukjes dat een ander kantoor binnen ons VBG bijna helemaal niets kreegquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:50 schreef Viper86 het volgende:
De eerste keer dat we de poiesz / HAH op zaterdag moesten bezorgen kregen we alleen een ieniemienie stukje oranjekoek.Dan heb ik toch liever een kortingscode ter waarde van 15 euro.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wij kregen ieder twee van die stukjes omdat ze zo klein waren. Ze waren zo scheutig met stukjes dat een ander kantoor binnen ons VBG bijna helemaal niets kreeg
My thoughts exactly. Ik had juist gehoopt op lekker veel verdienen in deze dure tijd van het jaar, binnenkort weer een aanslag gemeentebelastingen en ik verwacht ook nog een behoorlijke doktersrekening die grotendeels uit eigen zak betaald moet worden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:40 schreef Saekerhett het volgende:
4 dagen? Godverdomme, daar gaan mijn mooie inkomsten
Begin januari moet ik eruit en ik dacht voor Kerst nog effe lekker wat te verdienen, maar dat schiet ook niet op op deze manier
Dat verschilt per sorteerlocatie denk ik. Hier vullen ze eerst de uren van de vaste medewerkers, daarna pas van de zaterdagmedewerkers.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:24 schreef pussywillow het volgende:
Zal toch allemaal wel meevallen? Ik heb - als tijdelijke medewerker - vorige week tijdens die staking óók gewoon kunnen werken.
Iddquote:Op woensdag 15 december 2010 13:15 schreef Cerbie het volgende:
Dat vest![]()
![]()
Hebben ze überhaupt wel eens bekeken hoe een postbode bezorgt?
Als je er een beetje post in doet kan een wat minder slank persoon niet eens met zijn arm bij de brievenbusquote:Op woensdag 15 december 2010 13:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Idd
Ik hou met mijn linkerarm de bundel tegen mijn borst aan. Nou, dat gaat dus never nooit werken met zo'n bouwvakkersding om
quote:Op woensdag 15 december 2010 13:26 schreef carboni het volgende:
[..]
Als je er een beetje post in doet kan een wat minder slank persoon niet eens met zijn arm bij de brievenbus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |