quote:Sky News reporter Mark Stone says an online group has been set up on Facebook in tribute to the bomber.
He said: "There have been hundreds of messages, including one to the Swedish people that reads: 'It's a real shame none of you died, over 9,000 should have'."
Verzin eens iets nieuwsquote:
Ik verzin niets. Ik rapporteer alleen maar.quote:
Natuurlijk, joh, jij weet zelfs wie de CIA infiltranten op Fok zijnquote:Op maandag 13 december 2010 12:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik verzin niets. Ik rapporteer alleen maar.
Ik had het ook niet tegen jouquote:Op maandag 13 december 2010 12:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik verzin niets. Ik rapporteer alleen maar.
Dan is het goed.quote:
En dat rapporteer ik.quote:Op maandag 13 december 2010 12:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Natuurlijk, joh, jij weet zelfs wie de CIA infiltranten op Fok zijn
floepsie zelf.quote:Op maandag 13 december 2010 12:45 schreef Maanvis het volgende:
Wie heeft die floepsies hoax eigenlijk verzonnen?
floepsie bestaat niet.quote:
Anon heeft floepsy bedacht.quote:
#Dutch heeft floepsie bedacht.quote:Op maandag 13 december 2010 12:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Anon heeft floepsy bedacht.
Dat is nou precies wat floepsie je wil laten denken.quote:
Floepsie is baas!quote:Op maandag 13 december 2010 12:51 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat is nou precies wat floepsie je wil laten denken.
Die gast is zo meester, echt superingenieus.
Het staat gewoon in de krant, Maanvis is niet goed bij zijn hoofd.quote:Op maandag 13 december 2010 13:10 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Hoe kan jij dat in godsnaam verifiëren, Maanvis? HOE?
Helemaal niet!quote:Op maandag 13 december 2010 13:41 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Whehehe, goeie imitatie van die sneue Papierversnipperaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Anon is overal, onthou dat.quote:Op maandag 13 december 2010 13:44 schreef _Led_ het volgende:
Oh shit sorry ik wist niet dat je ook meelas, was maar een grapje hoor
Goed zo. En gaat nu heen en vermenigvuldig het.quote:Free Kevin Mitnick Assange
Hack the Planet !
Ik zou niet durven Led, doe niet zo mal! Ik vraag mij wel af hoe het nu gaat met die arme toetsenbordveteraan in de bak..quote:Op maandag 13 december 2010 13:41 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Whehehe, goeie imitatie van die sneue Papierversnipperaar
Ook op ons balkon?quote:Op maandag 13 december 2010 13:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Anon is overal, onthou dat.
Heb je een balkon dan?quote:
Er bestaat de mogelijkheid van een internet-complot van scriptkiddies om de oude media te kakken te zetten.quote:Op maandag 13 december 2010 13:55 schreef Blobje het volgende:
Wie of wat is Floepsie dan? Ik begrijp dat de Telegraaf weer een leuk verhaaltje verzonnen heeft?
Jij dacht dat Anon niet op een balkon kan zijn zonder dat er een balkon is ?quote:Op maandag 13 december 2010 13:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je een balkon dan?
Maar ze zijn toch overal? Net als god?quote:Op maandag 13 december 2010 14:00 schreef _Led_ het volgende:
Jij dacht dat Anon niet op een balkon kan zijn zonder dat er een balkon is ?
Daarom is de vraag ook irrelevant; of je nou een balkon hebt of niet, Anon zit sowieso op het balkon.quote:Op maandag 13 december 2010 14:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar ze zijn toch overal? Net als god?
"We are the Invisible Hand. We are the Illuminati. We come before and after. We are forever. And eventually... eventually we will lead them into the day."quote:Op maandag 13 december 2010 14:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Inderdaad. Dus ook op je balkon, zelfs als je geen balkon hebt.quote:Op maandag 13 december 2010 14:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dan ken jij Anon nog niet.quote:
Rest alleen de vraag waarom Anon zijn eigen IRC kanaal zou neerhalen. Misschien als protest voor een groter balkon?quote:Op maandag 13 december 2010 14:18 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dan ken jij Anon nog niet.
Die hebben geen balkon nodig om IRC down te brengen.
Tophackers, dat zijn het.
Omdat het kan.quote:Op maandag 13 december 2010 14:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Rest alleen de vraag waarom Anon zijn eigen IRC kanaal zou neerhalen.
Ik ken Anon inderdaad niet Led, dat zal ik niet ontkennen. Over dat balkon ben ik helemaal met je eens, men zegt niet voor niets dat de revolutie niet op een balkon zal beginnen.quote:Op maandag 13 december 2010 14:18 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dan ken jij Anon nog niet.
Die hebben geen balkon nodig om IRC down te brengen.
Tophackers, dat zijn het.
Anon heeft natuurlijk helemaal geen IRC kanaal nodig.quote:Op maandag 13 december 2010 14:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Rest alleen de vraag waarom Anon zijn eigen IRC kanaal zou neerhalen.
Ja, IRC, Internet Relay Chat, is down...vast...er zijn maar iets van 5000 IRC servers in de wereld.quote:
Die deur was al open.quote:Op maandag 13 december 2010 14:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, IRC, Internet Relay Chat, is down...vast...er zijn maar iets van 5000 IRC servers in de wereld.
Godchristus, wat een dodo's lopen er toch rond
5000 IRC servers zijn echt wel een peuleschilletje om down te brengen voor Anon hoor.quote:Op maandag 13 december 2010 14:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, IRC, Internet Relay Chat, is down...vast...er zijn maar iets van 5000 IRC servers in de wereld.
Je hebt je punt nu wel gemaaktquote:Op maandag 13 december 2010 14:44 schreef _Led_ het volgende:
[..]
5000 IRC servers zijn echt wel een peuleschilletje om down te brengen voor Anon hoor.
Die hebben meer dan 9000 botnets hoorde ik. Dat is het voordeel van tophacker zijn.
In de context van dit topic had jij best kunnen begrijpen om welke IRC server het gingquote:Op maandag 13 december 2010 14:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Btw, IRC? Vandaag de dag? Zijn die gasten in 1995 blijven hangen ofzo?
Bij mij werkt 91.121.92.84 inderdaad niet, weet niet welke jij gebruikt?quote:Op maandag 13 december 2010 14:47 schreef Kabaam het volgende:
[..]
In de context van dit topic had jij best kunnen begrijpen om welke IRC server het ging.
Btw, dodo's? Vandaag de dag? Ben jij in de 17e eeuw blijven hangen ofzo?
Toen leefde de dodo iig nogquote:Op maandag 13 december 2010 14:47 schreef Kabaam het volgende:
In de context van dit topic had jij best kunnen begrijpen om welke IRC server het ging.
Btw, dodo's? Vandaag de dag? Ben jij in de 17e eeuw blijven hangen ofzo?
Dat is waar. Ze hebben immers ook geen balkon nodig.quote:Op maandag 13 december 2010 14:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Anon heeft natuurlijk helemaal geen IRC kanaal nodig.
Dat hebben ze wel anders kunnen ze niet overal zijn, natuurlijk.quote:Op maandag 13 december 2010 14:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat is waar. Ze hebben immers ook geen balkon nodig.
Weer zo iemand die denkt dat Anon een balkon nodig heeft om op het balkon te zijnquote:Op maandag 13 december 2010 15:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat hebben ze wel anders kunnen ze niet overal zijn, natuurlijk.
Inderdaad. Anon is altijd overal en zijn altijd overal geweest. Ook voor een oerknal was er anon. Balkon of niet.quote:Op maandag 13 december 2010 15:07 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Weer zo iemand die denkt dat Anon een balkon nodig heeft om op het balkon te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |