abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 december 2010 @ 18:19:24 #203
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_90686138
Maar er is ook een morrowind topic. De laatste tien posts gaan over morrowind ipv het nieuwe deel.
pi_90850038
Een jaar duurt nog zo lang! ;( Kan bijna niet wachten *O* :D
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_90850184
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 18:19 schreef RickoKun het volgende:
Maar er is ook een morrowind topic. De laatste tien posts gaan over morrowind ipv het nieuwe deel.
Mede omdat een hoop mensen geen morrowind hebben gespeeld maar wel geinteresseerd zijn in de elder scrolls reeks. Bovendien valt er alleen nog maar losjes over te speculeren en dan is het logisch dat de vorige delen ter sprake komen.
Conscience do cost.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 20:03:49 #206
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_90850272
Zou de Dark Brotherhood etc. ook actief zijn in Skyrim?
Waren ze er ook in Morrowind?
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
pi_90850326
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 20:03 schreef KeizerKuzco het volgende:
Zou de Dark Brotherhood etc. ook actief zijn in Skyrim?
Waren ze er ook in Morrowind?
Nope.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_90850423
Je zal toch wel weer die Guilds hebben? Vond de Dark Brotherhood eigenlijk de leukste verhaallijn uit Oblivion.
pi_90850429
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 20:04 schreef Seam het volgende:

[..]

Nope.
Uhm..de Dark Brotherhood was er toch wel...Als je in het begin ergens gaat slapen wordt je aangevallen door Assassins van de Dark Brotherhood :W
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  dinsdag 4 januari 2011 @ 21:23:27 #210
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_90855252
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 20:06 schreef Spaulding het volgende:
Je zal toch wel weer die Guilds hebben? Vond de Dark Brotherhood eigenlijk de leukste verhaallijn uit Oblivion.
Precies, ik vond al die Guilds wel tof.
Maar daar weten ze vast wel een waardige vervanger voor te bedenken.
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
pi_90855398
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 20:06 schreef DjinN het volgende:

[..]

Uhm..de Dark Brotherhood was er toch wel...Als je in het begin ergens gaat slapen wordt je aangevallen door Assassins van de Dark Brotherhood :W
Klopt. Maar volgens mij kwamen ze pas met de tribunal expansion :)

Morrowind = Morag Tong, vijand van DB.
Conscience do cost.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 21:30:14 #212
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_90855628
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 21:23 schreef KeizerKuzco het volgende:

[..]

Precies, ik vond al die Guilds wel tof.
Maar daar weten ze vast wel een waardige vervanger voor te bedenken.
Tuurlijk zullen de guilds er bij zijn, dat is er in elk deel volgens mij wel geweest.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 21:40:53 #213
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_90856278
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 21:30 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Tuurlijk zullen de guilds er bij zijn, dat is er in elk deel volgens mij wel geweest.
Oh oké, ik speel de Elder Scrolls pas vanaf Oblivion.
Misschien Morrowind binnenkort maar eens proberen.
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
pi_90858369
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 20:06 schreef DjinN het volgende:

[..]

Uhm..de Dark Brotherhood was er toch wel...Als je in het begin ergens gaat slapen wordt je aangevallen door Assassins van de Dark Brotherhood :W
Ah ik heb alleen de normale game gespeeld vandaar ;)
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_90882445
Elke keer als ik dit topic zie denk ik weer hoe lang ik nog moet wachten ;(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_90883857
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 21:40 schreef KeizerKuzco het volgende:

[..]

Oh oké, ik speel de Elder Scrolls pas vanaf Oblivion.
Misschien Morrowind binnenkort maar eens proberen.
Morrowind 2011!
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  woensdag 5 januari 2011 @ 16:38:55 #217
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_90886696
quote:
7s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:37 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Morrowind 2011!
Mits ie een dikke computer heeft 8-) B-)
(heb een poos geleden ook morrowind gedaan, echter werden mijn saves op een gegeven moment corrupt dus toen had ik er alweer de ballen aan gegeven)
pi_90953324
Gameinformer cover:


Voor en achterkant:
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:01:26 #219
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_90953752
We gaan het opnemen tegen draken _O_
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
pi_90960585
Vraag me af hoe ze dat qua combat aanpakken. Gewoon op af lopen en meppen?
  Moderator / Redactie FP vrijdag 7 januari 2011 @ 00:15:41 #221
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_90960675
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 00:12 schreef Cudles het volgende:
Vraag me af hoe ze dat qua combat aanpakken. Gewoon op af lopen en meppen?
Hoop het, geen gedoe maar gewoon oldskool Elder Scrolls stijl: meppen, spells casten of ranged _O_
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_90966437
Alsjeblieft niet. First person combat is tot zoveel meer in staat, zoals Dark Messiah al eens heeft laten zien:


Voornaamste kritiekpunt op morrowind en oblivion vond ik altijd de houterige combat. Als je dat wegneemt.. O+
Conscience do cost.
pi_90970368
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:54 schreef TheGeneral het volgende:
Gameinformer cover:
[ afbeelding ]

Voor en achterkant:
[ afbeelding ]

Op de achterkant staat een bericht dat je op de site van gameinformer kan vertalen ;)
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_90971332
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 09:59 schreef ems. het volgende:
Alsjeblieft niet. First person combat is tot zoveel meer in staat, zoals Dark Messiah al eens heeft laten zien:


Voornaamste kritiekpunt op morrowind en oblivion vond ik altijd de houterige combat. Als je dat wegneemt.. O+
Die combat in Dark Messiah was echt geniaal _O_ Vooral dat stampen was tof, ..hup wéér een vijand de afgrond in getrapt.
Die spinnen in dat spel waren wel eng vond ik, gatverdamme :')
  vrijdag 7 januari 2011 @ 12:52:22 #225
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_90972496
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 09:59 schreef ems. het volgende:
Alsjeblieft niet. First person combat is tot zoveel meer in staat, zoals Dark Messiah al eens heeft laten zien:


Voornaamste kritiekpunt op morrowind en oblivion vond ik altijd de houterige combat. Als je dat wegneemt.. O+
Prima als ze het weten te verbeteren, zolang het maar niet 'verslechterd' of er een compleet ander systeem in komt oid.

(Dat spel was idd best wel baas, zo zat ik altijd te fantaseren dat er later een Might and Magic spel uitkwam zoals vroegah, dat je gewoon 100 ventjes tegelijk af moest tuigen met zo'n combat systeem, dat mag TES misschien ook wel meer doen, meer enemies tegelijk ipv maximaal 6 ofzo.)
pi_90972675
Zou wel tof zijn al kan je iemand doorboren met je zwaard, dat miste ik wel een beetje in Oblivion. Maar eigenlijk was de hele combat in Oblivion matig uitgewerkt.

De tekst op de achterkant van GameInformer is trouwens ontcijferd:

DOVAHKIIN DOVAHKIIN / NAAL OK ZIN LOS VAHRIIN / WAH DEIN VOKUL MAHFAERAAK AHST VAAL / AHRK FIN NOROK PAAL GRAAN / FOD NUST HON ZINDRO ZIN / DOVAHKIIN FAH HIN KOGAAN MU DRAAL /

AHRK FIN KEL LOST PRODAH / DO VED VIING KO FIN KRAH / TOL FOD ZEYMAH WIN KEIN MEYZ FUNDEIN / ALDUIN FEYN DO JUN / KRUZIIK VOKUN STAADNAU / VOTH AAN BAHLOK WAH DIIVON FIN LEIN

DRAGONBORN DRAGONBORN / BY HIS HONOR IS SWORN / TO KEEP EVIL FOREVER AT BAY / AND THE FIERCEST ROUT / WHEN THEY HEAR TRIUMPHS HONOR / DRAGONBORN FOR YOUR BLESSING WE PRAY

AND THE SCROLLS HAVE FORTOLD / OF BLACK WINGS IN THE COLD / THAT WHEN BROTHERS WAGE WAR COME UNFURLED / ALDUIN BANE OF KINGS / ANCIENT SHADOW UNBOUND / WITH A HUNGERY TO SWALLOW THE WORLD
pi_90986967
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:52 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Prima als ze het weten te verbeteren, zolang het maar niet 'verslechterd' of er een compleet ander systeem in komt oid.

Het lijkt me sterk dat het slechter zal worden. Ik denk dat Bethesda best wel weet dat de combat één van de zwakkere punten van de elder scrolls reeks was. Het moet allemaal gewoon wat dynamischer en hoewel ik geen kopie verwacht van Dark Messiah vind ik dat een heel goed uitgangspunt voor Skyrim.

Dat schoppen van Dark Messiah was zooo cool gedaan. Ik hoef echt niet iedereen in de afgrond te kunnen stampen maar het is leuk om te zien dat zo'n kleine toevoeging heel veel kan betekenen voor het battlen.
Conscience do cost.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 18:25:03 #228
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_90987020
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 18:23 schreef ems. het volgende:

[..]

Het lijkt me sterk dat het slechter zal worden. Ik denk dat Bethesda best wel weet dat de combat één van de zwakkere punten van de elder scrolls reeks was. Het moet allemaal gewoon wat dynamischer en hoewel ik geen kopie verwacht van Dark Messiah vind ik dat een heel goed uitgangspunt voor Skyrim.

Dat schoppen van Dark Messiah was zooo cool gedaan. Ik hoef echt niet iedereen in de afgrond te kunnen stampen maar het is leuk om te zien dat zo'n kleine toevoeging heel veel kan betekenen voor het battlen.
Joah dat ben ik met je eens hoor! Een beetje de keus of je je muisknop inramt om de 0,3 seconden of dat je hem ingedrukt houdt voor 2 seconden is inderdaad niet hele erge dynamische combat :') (zoals oblivion was dus)
pi_90988616
Zolang het maar gewoon vrij simpel te doen blijft, zodra er hypercombo's enzo nodig zijn haak ik altijd af. Ik ben nog uit het joysticks-met-één-knop-tijdperk.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 8 januari 2011 @ 05:56:57 #230
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_91014699
Eerste scans komen al naar buiten. Tijd om te fappen :9 ! Allemaal ingame btw medemogelijk gemaakt door de nieuwe engine die Besthesda in ontwikkeling heeft.





*Hosselcopter*
  zaterdag 8 januari 2011 @ 10:08:19 #232
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_91015838
Ik zie een blonde chick met tieten :~.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_91016671
_O_

Features:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En over level-scaling:

quote:
Most RPGs have a built-in reward for your painstaking efforts to grow stronger than the sewer rats of the world: you get to beat the stuffing out of the baddies who hung you from flagpoles and gave you swirlies back in the day.

The Elder Scrolls IV: Oblivion, though? Not so much.

Instead, enemies levels would scale with yours, or washed up enemies would be replaced with something more capable of snapping you like a particularly sob-prone twig. As a result, players complained that the game lacked a tangible sense of progression, and it served as a small red mark on an otherwise fantastic game.

Fortunately, this time around, Bethesdas learned its lesson.

Since people are asking, wanted to briefly touch on level scaling. All our games have had some amount of randomness/leveling based on player level. Skyrims is similar to Fallout 3s, not Oblivions, wrote a Bethesda community manager on the games official forums.

Fallout 3s level-scaling, of course, was much less pronounced and far more refined. In other words, no terrifying three-eyed gorilla monsters until weve got the gear, stats, and (hopefully) psychological preparation to deal with them.


[ Bericht 96% gewijzigd door Spaulding op 08-01-2011 11:30:19 ]
pi_91017555
Klinkt goed :9

Hopelijk zit het qua content ook goed en wordt het allemaal wat uitgebreider dan oblivion! Jammer dat ik weer flink wat honderdjes mag gaan neerleggen voor een nieuwe pc :')
Conscience do cost.
pi_91018068
Ik snapte het idee wel in Oblivion, door alles hetzelfde level te geven zou het realistisch aan kunnen voelen.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_91018237
Kut. Ik wil helemaal gaan nieuwe PC kopen.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 12:21:07 #237
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_91018458
Hmf geen random dungeons? :? Waarom quests wel denk ik dan..
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_91019104
TVP :9
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_91020506
Ik denk dat ik Nehrim maar eens ga proberen in de tussentijd.

Dat schijnt een geweldige mod te zijn met een compleet nieuwe wereld en nieuw verhaal.

Enige nadeel is dat het in het duits is met engelse subs.

:)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_91021569
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 05:56 schreef Dibble het volgende:
Eerste scans komen al naar buiten. Tijd om te fappen :9 ! Allemaal ingame btw medemogelijk gemaakt door de nieuwe engine die Besthesda in ontwikkeling heeft.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zomg. _O_
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_91022183
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 13:24 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat ik Nehrim maar eens ga proberen in de tussentijd.

Dat schijnt een geweldige mod te zijn met een compleet nieuwe wereld en nieuw verhaal.

Enige nadeel is dat het in het duits is met engelse subs.

:)
Die Duitse stemmen zijn topkwaliteit, daar hoef je je iig geen zorgen om te maken. Verder went het Duits heel snel omdat het gewoon goed gedaan is.
pi_91022296
quote:
13s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 12:12 schreef Sloggi het volgende:
Kut. Ik wil helemaal gaan nieuwe PC kopen.
Ik denk dat ik het wel red met een nieuwe videokaart alleen O+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_91022353
18 skills maar :{
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 14:48:39 #244
302853 themole
graaft totaal door.
pi_91023680
Heerlijk al die beelden. :)
Niet altijd serieus
pi_91025809
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 14:15 schreef Seam het volgende:
18 skills maar :{
Hoeveel had Oblivion er eigenlijk?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_91026476
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 15:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hoeveel had Oblivion er eigenlijk?
18.

http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Skills
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_91026519
quote:
Vond ik meer dan genoeg volgens mij :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_91027346
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 16:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Vond ik meer dan genoeg volgens mij :')
Zelfde hier. Sommige van die skills gebruikte ik ook echt nooit. :')
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_91028779
Oh shit ik dacht altijd dat het er veel meer waren :D
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_91028880
Die features klinken wel aardig allemaal, met name naar dat NPC gedrag ben ik wel benieuwd. De dagschema's van de NPC's in Oblivion was een mooie realistische toevoeging. Dual wielding moet ik nog maar even zien of dat wat is. Ben bang dat de combat misschien teveel hack en slash gaat worden dan.
Wel machtig dat je echt tegen draken gaat vechten. Dat misten zowel Oblivion als Morrowind toch wel. Epische grootste gevechten a la de draken van Dragon Age. Hopelijk zal het zoiets worden. Dat je ook echt een beest wat drie of vijf keer zo groot is als jij.
Tenslotte vind ik de aankondiging van vijf grote open steden erg goed. Het feit dat het open bereikbaar is kan voor een aantal leuke quests zorgen. Daarnaast houdt het waarschijnlijk in er meerdere kleine kampen/nederzettingen zijn. Bij Oblivion waren het eigenlijk alleen de grote steden en daarbuiten was het zo goed als niks te beleven. Bij Morrowind had je een aantal grote steden als Vivec, Balmora en Tel Morag en daarnaast ook talloze kleinere plaatsjes.

[ Bericht 29% gewijzigd door Seam op 08-01-2011 17:01:42 ]
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 17:02:20 #251
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_91029151
Zoals ik het nu zie ben ik hyped en klaargekomen in mijn broeksken. Fantastisch dat ze rekening hebben gehouden met de fans. Leuke toevoeging met het craften (woodcutting, blacksmith, cooking etc.) wat het eventueel lekker verslavend kan maken.

Ik ben benieuwd :@

(en ook al heb ik meer dan 300 uur gespendeerd aan Oblivion en Morrowind, ik moet ze beide nog steeds uitspelen :') )
pi_91029804
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 16:53 schreef Seam het volgende:
Oh shit ik dacht altijd dat het er veel meer waren :D
Bij Morrowind zijn er wel een stuk meer, maar dat komt vooral omdat je voor elk soort wapen een eigen skill hebt ipv blade/blunt.
No resentment ever evened out a weaker hand
  zaterdag 8 januari 2011 @ 17:25:34 #253
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_91030230
Ik hoop ook inderdaad op een betere verhouding en contrast tussen de 5 hoofdsteden. Met hoofdstad wil ik echt een groot hoofdstad zien en kleinere nederzettingen in het gebied verderop.

Anders is het tussen de hoofdsteden en nederzettingen niks te doen. Dat contrast wilik graag zien! Waarbij ik me echt voel als een klein stadje
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_91031252
Ik ben nu wel helemaal hyped weer, het duurt nog veel te lang nu ;(
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 18:37:04 #255
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_91033459
Ik ben ook hyped! Wanneer kwam ie uit? Op 11-11-2011 toch?

Nouja, dan eerst maar even de zomer om mentaal voor te bereiden :D
pi_91033953
Die lijst van features ziet er echt ongelooflijk goed uit.

HYPE HYPE HYPE :9~
  zaterdag 8 januari 2011 @ 19:04:45 #257
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_91034725
Ben weer eens overnieuw begonnen met Oblivion maar ik heb al die dingen al zo vaak gedaan, vooral dat begin in die gevangenis al wel 20 keer gehad :')
ik heb zin in Skyrim
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
pi_91034781
Sla dan ook een spel op vlak voordat je het riool uitgaat. Dan hoef je die enkel te laden en kan je meteen je personage in elkaar zetten.
pi_91035075
Het probleem is niet het precieze begin, maar daarna juist. De hele missie om eerst fatsoenlijke wapens te vinden en wat fatsoenlijke spells. Aan de andere kant is het ook weer saai als je een belachelijk hoog level hebt gekregen en allerlei gave weapons en amour. Het middelste is het mooist, allerlei opties om een bepaalde richting op te gaan om te kiezen tussen bepaalde weapons enz.
Een grote draw distance is trouwens wel interessant om misschien deze keer toch voor de PC versie te gaan. Oblivion had veel moeilijk daarmee en ik vraag me af hoeveel de 360 nog daarin kan gaan groeien. Maar aan de andere kant lig ik veel liever op mijn bank met een controller in mijn handen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  zondag 9 januari 2011 @ 01:44:56 #260
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_91054009
Jonge hoe baas is het als je een monster zou kunnen bevriezen en em vervolgens met je hamer in duizend stukjes kan slaan
pi_91054484
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 14:11 schreef karton het volgende:

[..]

Die Duitse stemmen zijn topkwaliteit, daar hoef je je iig geen zorgen om te maken. Verder went het Duits heel snel omdat het gewoon goed gedaan is.
Zit er nu een uurtje of 2 in. Ziet er prima uit.

Hier vermaak ik me wel mee tot de release van Skyrim denk ik :Y

Nog meer mensen toevallig hier die deze mod gespeeld hebben? Zoja, wat vonden jullie ervan? :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_91056153
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 02:04 schreef vosss het volgende:

[..]

Zit er nu een uurtje of 2 in. Ziet er prima uit.

Hier vermaak ik me wel mee tot de release van Skyrim denk ik :Y

Nog meer mensen toevallig hier die deze mod gespeeld hebben? Zoja, wat vonden jullie ervan? :)
Episch. Alleen jammer dat ik sinds het begin van mijn studie niet echt tijd meer heb voor leuke dingen |:(
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_91063203
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 02:04 schreef vosss het volgende:

[..]

Zit er nu een uurtje of 2 in. Ziet er prima uit.

Hier vermaak ik me wel mee tot de release van Skyrim denk ik :Y

Nog meer mensen toevallig hier die deze mod gespeeld hebben? Zoja, wat vonden jullie ervan? :)
Ik zat helemaal op het begin vast toen je naar beneden flikkerde. Ik moest een torch aansteken maar die was nergens te bekennen. Ook door console commands een torch toevoegen lukte niet. Toen heb ik alles maar weer van mn computer afgeflikkerd. :')
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_91064982
quote:
6s.gif Op zondag 9 januari 2011 01:44 schreef RickoKun het volgende:
Jonge hoe baas is het als je een monster zou kunnen bevriezen en em vervolgens met je hamer in duizend stukjes kan slaan
Behoorlijk baas. Wel intensief voor de hardware als je het er een beetje uit wilt laten zien.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 9 januari 2011 @ 17:22:59 #265
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_91072897
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 14:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Behoorlijk baas. Wel intensief voor de hardware als je het er een beetje uit wilt laten zien.
Dat is zo! Desalniettemind hoop ik dat de spreuken (vooral de aanvallende / destruction spells) er mooier uitzien dan in morrowind en oblivion, op de één of andere manier blijft het er wat doffig uitzien heb ik het idee!
pi_91073217
http://www.nehrim.de/indexEV.html

Voor mensen die wachten op Skyrim. :D

edit: Ik zie dat mensen het er al over hebben hier. Errrrg toffe mod.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_91073712
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 17:30 schreef drumstickNL het volgende:
http://www.nehrim.de/indexEV.html

Voor mensen die wachten op Skyrim. :D

edit: Ik zie dat mensen het er al over hebben hier. Errrrg toffe mod.
Tijd om em weer eens op te pakken, heb geen idee waar ik was gebleven.
Volgens mij was ik in Erothin gestrand :)
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
  zondag 9 januari 2011 @ 18:02:42 #268
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_91074671
Ik ga weer een Archer zijn :Y.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_91076691
Ik ga weer van alles een beetje zijn :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 9 januari 2011 @ 18:53:05 #270
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_91076749
Ik vond de Archer echt tof. Behalve als er een necromancer komt ga ik twijfelen!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  zondag 9 januari 2011 @ 19:09:25 #271
206322 Seam
Pillz-E
pi_91077558
De Classes stellen inderdaad niks voor. Sowieso zeggen je main attributes weinig over je speelstijl ;)
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_91249607
En de hype machine blijft maar draaien: http://www.gameinformer.c(...)ets-of-the-wall.aspx
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_91249896
Prachtig zeg!
Geen spoilers in ieder geval en mooie toevoegende lore. Leuk dat de andere TES games terugkomen op de muur. Lijkt me fantastisch om hem in game te zien.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 13 januari 2011 @ 21:51:18 #274
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_91286620
Ik heb net even wéér die trailer gezien en hij blijft me toch een stijfje geven :@
pi_91315820
Ik doe niet mee aan al dat gegeil en gehype :{w .

Kan het iig niet tegenvallen als ie uitkomt. :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 17 januari 2011 @ 18:30:33 #276
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_91474638
http://bethblog.com/index(...)m-details-worldwide/

Ik heb de scans al gelezen maar toch leuk om te zien dat het ook in de PU komt, ik ben toch abonnee.
Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
pi_91475840
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 14:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik doe niet mee aan al dat gegeil en gehype :{w .

Kan het iig niet tegenvallen als ie uitkomt. :')
Ik probeer ook weg te blijven van de hype maar het gaat zo moeilijk nu de eerste details bekend zijn. Waarom laten ze een dag voordat het spel in de winkel ligt niet weten dat ie de volgende dag uitkomt? Niet wachten tot de releasedatum, geen hypemachine maar gewoon lekker de volgende dag naar de winkel gaan om TES te kopen. 8-)
pi_91483871
quote:
6s.gif Op maandag 17 januari 2011 18:57 schreef karton het volgende:

[..]

Ik probeer ook weg te blijven van de hype maar het gaat zo moeilijk nu de eerste details bekend zijn. Waarom laten ze een dag voordat het spel in de winkel ligt niet weten dat ie de volgende dag uitkomt? Niet wachten tot de releasedatum, geen hypemachine maar gewoon lekker de volgende dag naar de winkel gaan om TES te kopen. 8-)
Ik wil 'm eigenlijk al pre-orderen als dat zou kunnen :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 17 januari 2011 @ 20:50:47 #279
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_91484333
quote:
6s.gif Op maandag 17 januari 2011 18:57 schreef karton het volgende:

[..]

Ik probeer ook weg te blijven van de hype maar het gaat zo moeilijk nu de eerste details bekend zijn. Waarom laten ze een dag voordat het spel in de winkel ligt niet weten dat ie de volgende dag uitkomt? Niet wachten tot de releasedatum, geen hypemachine maar gewoon lekker de volgende dag naar de winkel gaan om TES te kopen. 8-)
Dat zou wel chill zijn! Maar ik vind het eigenlijk wel fijn dat het er is. Aangezien er tegenwoordig toch maar 3 á 4 toptitels per jaar uitkomen die ik wat aan vind, en dan mag de info best een beetje verspreid zijn! (al heb je wel gelijk soms met bepaalde games waarin ze teasers plaatsen met een aankondiging van een trialer, dat slaat helemaal nergens op :') )
pi_91490773
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 20:50 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Dat zou wel chill zijn! Maar ik vind het eigenlijk wel fijn dat het er is. Aangezien er tegenwoordig toch maar 3 á 4 toptitels per jaar uitkomen die ik wat aan vind, en dan mag de info best een beetje verspreid zijn! (al heb je wel gelijk soms met bepaalde games waarin ze teasers plaatsen met een aankondiging van een trialer, dat slaat helemaal nergens op :') )
Om vervolgens 3 verschillende trailers uit te brengen met als 4e extra grote trailer. En die grote trailer bestaat dan uit 'de beste scenes' van de eerste 3 trailders :') deus ex 3..
  dinsdag 18 januari 2011 @ 14:40:59 #281
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_91514880
Creation Engine van TES V: Skyrim uitgelegd

quote:
De engine die The Elder Scrolls V: Skyrim draait heet de Creation Engine, en Bethesda heeft alle nieuwe truukjes en vernieuwingen uit de doeken gedaan. Veel van de technologie achter Oblivion en Fallout 3 is uit het raam gegooid en vervangen met nieuwe methodes, vertelt Bethesda's Todd Howard aan Game Informer.

Creation Engine
De nieuwe Creation engine is verantwoordelijk voor het neerzetten van de wereld. Een grote verandering is volgens Howard hoe er met licht en schaduw omgegaan wordt. In tegenstelling tot in Oblivion wordt schaduw in Skyrim dynamisch toegepast op alle objecten in het oogveld van de speler, wat de wereld realistischer moet laten lijken. Daarnaast is het oude SpeedTree systeem, wat gebruikt werd om de wereld van bomen en gewassen te voorzien, vervangen met een nieuwe technologie die Bethesda zelf heeft gemaakt. Zo kunnen ze nu zelf bepalen wat voor bomen waar staan en hoe ze animeren. Als de speler een winderige bergpas betreedt, kunnen de bomen gevaarlijk over een ravijn hangen terwijl de takken heen en weer zwaaien. Een nieuw systeem om neerslag te genereren is ook gemaakt, zodat bijvoorbeeld sneeuwval op een realistische manier wordt weergegeven en op het landschap beland.

Radiant AI
Het Radiant AI systeem zorgde er in Oblivion voor dat NPC's (non-player characters) hun dagelijkse taken in de achtergrond deden om de wereld 'levend' te laten lijken. Echter, het systeem was niet zo geavanceerd en de karakters hadden maar vijf of zes taken. In Skyrim is het systeem verbeterd en hebben de bewoners meer te doen en meer individualiteit. Een dorp in een bos zal bijvoorbeeld bevolkt zijn met werkers die hout hakken, werken in een houtmolen en goederen vervoeren door het dorp. Het verbeterde Radiant AI systeem zal er ook voor zorgen dat NPC's een relatie met de speler op kunnen bouwen. Als de speler iemand heeft geholpen, zal deze persoon hem als vriend kunnen beschouwen. Mocht je dan ineens 's nachts zijn huis binnen vallen, zou hij je bijvoorbeeld een bed kunnen aanbieden. Als je 'per ongeluk' zijn huis een beetje overhoop gooit of dingen vernielt, zal de reactie van het personage bepaald worden door de relatie die de speler met hem heeft.

Havok Behavior
De personages uit Oblivion bewogen niet altijd op de meest realistische manieren. Om dit te verbeteren heeft Bethesda een nieuwe middleware gelicenseerd, Havok Behavior. Deze techniek is volgens Howard niet eerder gebruikt in een 'grote' game. Havok zorgt normaal voor de physics, ofwel dat objecten in de wereld realistisch reageren op externe krachten, maar Behavior zal ervoor zorgen dat animaties vloeiend overgaan in elkaar. In tegenstelling tot Oblivion en Fallout 3 zal de wereld niet meer stilstaan als de speler met een NPC praat, en de levenloze close-ups van het gezicht van degene met wie je praat behoren ook tot het verleden. De NPC zal gewoon doorgaan met zijn of haar acties tijdens het gesprek. Het Behavior-systeem kan dynamisch animaties genereren. Denk bijvoorbeeld aan het Euphoria systeem wat gebruikt werd in GTA IV, Red Dead Redemption en The Force Unleashed. Volgens Bethesda zullen de draken er fantastisch uitzien en zullen veel van hun animaties niet gescript zijn.

Radiant Story
Radiant Story is misschien wel de meest ambitieuze nieuwe technologie in Skyrim. Dit systeem moet ervoor zorgen dat side-quests dynamisch gegenereerd worden gebaseerd op jouw level, locatie, bezigheden en relaties met NPC's. Heb je bijvoorbeeld iemand geholpen, kan die persoon jou later vragen om iets voor hem te doen of om iemand om te brengen. De betrokken personages en locaties waar deze quests zich afspelen zullen allemaal dynamisch 'bedacht' worden door het spel. Ben je ergens al geweest, dan zal de quest zich waarschijnlijk afspelen in een locatie die je nog niet bezocht hebt. Als je een NPC hebt gedood die jou een quest had moeten geven, bijvoorbeeld een barman, dan kan later zijn zus die rol overnemen en je alsnog die quest geven. Of ze kan wraak komen zoeken voor de moord van haar broer. Het spel zal ook willekeurige gebeurtenissen in de wereld genereren, net als in Red Dead Redemption. Bethesda is zich wel bewust van het gevaar dat de speler zich overweldigd kan voelen door de side-quests, dus ze zullen het binnen de perken houden.

Als al deze beloftes waar gemaakt worden zou Skyrim de lat wel eens hoger kunnen legen voor open-wereld games.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  dinsdag 18 januari 2011 @ 14:46:38 #282
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_91515176
Leuk :D! Vette engine :).
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 14:47:12 #283
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_91515199
Ik krijg daar dus echt een natte kloppende fallus van. Tering mehn!

Hopen dat het daadwerkelijk niet gaat tegenvallen (zoals ik toen bij oblivion had, daar merkte ik nauwelijks iets van die Radiant AI, behalve dat een NPC om 6 uur weer naar huis ging om te pitten en 8 uur sochtends weer de winkel in ging :')
  dinsdag 18 januari 2011 @ 14:47:23 #284
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_91515207
Vooral dat dynamische lijkt me zwaar cool :) :D
pi_91515266
Als ik bedenk hoe lang het nog duurt voor het spel überhaupt komt heb ik er al geen zin meer in.

  dinsdag 18 januari 2011 @ 14:50:15 #286
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_91515358
quote:
13s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 14:48 schreef HyperViper het volgende:
Als ik bedenk hoe lang het nog duurt voor het spel überhaupt komt heb ik er al geen zin meer in.

[ afbeelding ]
Je doet je naam niet echt eer aan. :P
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  dinsdag 18 januari 2011 @ 14:51:21 #287
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_91515409
quote:
13s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 14:48 schreef HyperViper het volgende:
Als ik bedenk hoe lang het nog duurt voor het spel überhaupt komt heb ik er al geen zin meer in.

[ afbeelding ]
Zondaar.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 14:58:29 #288
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_91515792
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 14:48 schreef HyperViper het volgende:
Als ik bedenk hoe lang het nog duurt voor het spel überhaupt komt heb ik er al geen zin meer in.

[ afbeelding ]
:').
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_91516073
quote:
Godnakende, dat klinkt wel allemaal heel vet idd.

En het klinkt ook alsof ik misschien iets meer dan mijn videokaart zal moeten upgraden :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_91517465
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 15:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Godnakende, dat klinkt wel allemaal heel vet idd.

En het klinkt ook alsof ik misschien iets meer dan mijn videokaart zal moeten upgraden :')
Ik heb er 2x 3ghz (e8400) en een 8800gt inliggen en ik kan alles nog goed draaien. Ik speel eigenlijk altijd zonder AA dus dat scheelt sowieso al flink maar ik begin ook te vrezen dat Skyrim een computerkiller kan worden.
Ik zit er eigenlijk niet op te wachten om m'n computer te gaan upgraden. M'n desktop is nu 3 jaar oud en tegen de tijd dat Skyrim uitkomt 4 jaar dus dan is het wel tijd om te gaan upgraden. Even afwachten hoe Skyrim het doet op het huidige systeem en anders eventueel upgraden.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 15:35:07 #291
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_91517683
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 15:31 schreef karton het volgende:

[..]

Ik heb er 2x 3ghz (e8400) en een 8800gt inliggen en ik kan alles nog goed draaien. Ik speel eigenlijk altijd zonder AA dus dat scheelt sowieso al flink maar ik begin ook te vrezen dat Skyrim een computerkiller kan worden.
Ik zit er eigenlijk niet op te wachten om m'n computer te gaan upgraden. M'n desktop is nu 3 jaar oud en tegen de tijd dat Skyrim uitkomt 4 jaar dus dan is het wel tijd om te gaan upgraden. Even afwachten hoe Skyrim het doet op het huidige systeem en anders eventueel upgraden.
Ik denk dat dat allemaal wel meevalt aangezien het ook voor de xbox360 en ps3 uitkomt.
pi_91517745
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 15:35 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ik denk dat dat allemaal wel meevalt aangezien het ook voor de xbox360 en ps3 uitkomt.
Oblivion was er ook voor de Xbox maar dat was toch wel degelijk een pc-killer. Het is ook lang een belangrijke benchmark gebleven.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_91517868
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 15:31 schreef karton het volgende:

[..]

Ik heb er 2x 3ghz (e8400) en een 8800gt inliggen en ik kan alles nog goed draaien. Ik speel eigenlijk altijd zonder AA dus dat scheelt sowieso al flink maar ik begin ook te vrezen dat Skyrim een computerkiller kan worden.
Ik zit er eigenlijk niet op te wachten om m'n computer te gaan upgraden. M'n desktop is nu 3 jaar oud en tegen de tijd dat Skyrim uitkomt 4 jaar dus dan is het wel tijd om te gaan upgraden. Even afwachten hoe Skyrim het doet op het huidige systeem en anders eventueel upgraden.
Ik heb een overklokte core2quad opf 3.65 ghz met 4 gigabyte geheugen en een Radeon HD 5770. Daar zal ik het spel vast wel mee kunnen draaien maar ik heb geen zin om detail (flink) terug te moeten schroeven of om op non-native resoluties (1920*1080) te moeten spelen. En een beetje AA ben ik wel van.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 18 januari 2011 @ 15:40:24 #294
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_91517990
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 15:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Oblivion was er ook voor de Xbox maar dat was toch wel degelijk een pc-killer. Het is ook lang een belangrijke benchmark gebleven.
Ja daar heb je wel gelijk in. Maar ik denk dat iemand die een beetje een up to date pc heeft dit wel kan draaien, dat was oook alweer 3 jaar geleden denk ik?

Mijn pc is nu ook alweer een jaar of twee oud, maar daar tyf ik dan maar een goeie videokaart in.
pi_91518098
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 15:40 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ja daar heb je wel gelijk in. Maar ik denk dat iemand die een beetje een up to date pc heeft dit wel kan draaien, dat was oook alweer 3 jaar geleden denk ik?

Mijn pc is nu ook alweer een jaar of twee oud, maar daar tyf ik dan maar een goeie videokaart in.
Ik kon Oblivion destijd ook 'wel draaien' maar eerlijk gezegd wil ik het deze keer gewoon met alle toeters en bellen. Meen me te herinneren dat ik in Oblivion de draw distance oid flink heb moeten terugschroeven.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_91519333
Probleem met Oblivion was dan ook dat de engine niet geoptimaliseerd was voor de nieuwste ontwikkelingen destijds (denk aan multicore e.d.).
Je kunt met wat ini tweaks wel forceren dat ie meerdere threads gebruikt, maar dan nog is het niet optimaal genoeg.

Ik verwacht dat deze engine daar veel beter mee om kan gaan, en dus ook beter geoptimaliseerd is, en dus ook minder een pc killer zal zijn.
Then again, TES spellen zijn iig vanaf Morrowind altijd al pc killers geweest, dus wie weet :')
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_91519852
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 16:06 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Probleem met Oblivion was dan ook dat de engine niet geoptimaliseerd was voor de nieuwste ontwikkelingen destijds (denk aan multicore e.d.).
Je kunt met wat ini tweaks wel forceren dat ie meerdere threads gebruikt, maar dan nog is het niet optimaal genoeg.

Ik verwacht dat deze engine daar veel beter mee om kan gaan, en dus ook beter geoptimaliseerd is, en dus ook minder een pc killer zal zijn.
Then again, TES spellen zijn iig vanaf Morrowind altijd al pc killers geweest, dus wie weet :')
Daggerfall was ook al niet mals voor zijn tijd hoor.

Maar ik verwacht voor alle toeters en bellen dat ik minstens een nieuwe gpu nodig heb.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_91519952
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 16:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Daggerfall was ook al niet mals voor zijn tijd hoor.

Maar ik verwacht voor alle toeters en bellen dat ik minstens een nieuwe gpu nodig heb.
Mwa, ik verwacht dat het met een HD5770 nog wel goed te doen zal zijn.
Heb zelf een monster rig, probleem is alleen dat ik dus bang ben dat ik met 1GB vram niet genoeg zal hebben :')
Ach, zo lang er geen Qarl's Texture Pack oid uitkomt die de textures 16 keer zo groot maakt, zal het prima werken. Verwacht ook niet dat een dergelijk texture pack ook echt nodig zal zijn.
De screens die ik tot nu toe heb gezien zien er namelijk prima uit.
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_91520049
Ach, ik zie het wel. Als het spel uitkomt is deze config weer een jaar of 2 oud. Een nieuwe TES is wel voldoende reden om te upgraden mocht dat nodig/wenselijk zijn.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_91520336
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 16:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ach, ik zie het wel. Als het spel uitkomt is deze config weer een jaar of 2 oud. Een nieuwe TES is wel voldoende reden om te upgraden mocht dat nodig/wenselijk zijn.
Mwa, als ik kijk naar jou specs, en de gemiddelde recommended specs is het nog niet echt nodig.
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_91520478
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')