Het lijkt me sterk dat het slechter zal worden. Ik denk dat Bethesda best wel weet dat de combat één van de zwakkere punten van de elder scrolls reeks was. Het moet allemaal gewoon wat dynamischer en hoewel ik geen kopie verwacht van Dark Messiah vind ik dat een heel goed uitgangspunt voor Skyrim.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Prima als ze het weten te verbeteren, zolang het maar niet 'verslechterd' of er een compleet ander systeem in komt oid.
Joah dat ben ik met je eens hoor! Een beetje de keus of je je muisknop inramt om de 0,3 seconden of dat je hem ingedrukt houdt voor 2 seconden is inderdaad niet hele erge dynamische combatquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:23 schreef ems. het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat het slechter zal worden. Ik denk dat Bethesda best wel weet dat de combat één van de zwakkere punten van de elder scrolls reeks was. Het moet allemaal gewoon wat dynamischer en hoewel ik geen kopie verwacht van Dark Messiah vind ik dat een heel goed uitgangspunt voor Skyrim.
Dat schoppen van Dark Messiah was zooo cool gedaan. Ik hoef echt niet iedereen in de afgrond te kunnen stampen maar het is leuk om te zien dat zo'n kleine toevoeging heel veel kan betekenen voor het battlen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En over level-scaling:quote:Most RPGs have a built-in reward for your painstaking efforts to grow stronger than the sewer rats of the world: you get to beat the stuffing out of the baddies who hung you from flagpoles and gave you swirlies back in the day.
The Elder Scrolls IV: Oblivion, though? Not so much.
Instead, enemies levels would scale with yours, or washed up enemies would be replaced with something more capable of snapping you like a particularly sob-prone twig. As a result, players complained that the game lacked a tangible sense of progression, and it served as a small red mark on an otherwise fantastic game.
Fortunately, this time around, Bethesdas learned its lesson.
Since people are asking, wanted to briefly touch on level scaling. All our games have had some amount of randomness/leveling based on player level. Skyrims is similar to Fallout 3s, not Oblivions, wrote a Bethesda community manager on the games official forums.
Fallout 3s level-scaling, of course, was much less pronounced and far more refined. In other words, no terrifying three-eyed gorilla monsters until weve got the gear, stats, and (hopefully) psychological preparation to deal with them.
[ Bericht 96% gewijzigd door Spaulding op 08-01-2011 11:30:19 ]
Zomg.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 05:56 schreef Dibble het volgende:
Eerste scans komen al naar buiten. Tijd om te fappen! Allemaal ingame btw medemogelijk gemaakt door de nieuwe engine die Besthesda in ontwikkeling heeft.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die Duitse stemmen zijn topkwaliteit, daar hoef je je iig geen zorgen om te maken. Verder went het Duits heel snel omdat het gewoon goed gedaan is.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:24 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat ik Nehrim maar eens ga proberen in de tussentijd.
Dat schijnt een geweldige mod te zijn met een compleet nieuwe wereld en nieuw verhaal.
Enige nadeel is dat het in het duits is met engelse subs.
Ik denk dat ik het wel red met een nieuwe videokaart alleenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:12 schreef Sloggi het volgende:
Kut. Ik wil helemaal gaan nieuwe PC kopen.
Hoeveel had Oblivion er eigenlijk?quote:
18.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoeveel had Oblivion er eigenlijk?
Vond ik meer dan genoeg volgens mijquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:02 schreef Silv het volgende:
[..]
18.
http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Skills
Zelfde hier. Sommige van die skills gebruikte ik ook echt nooit.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vond ik meer dan genoeg volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |