abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90972675
Zou wel tof zijn al kan je iemand doorboren met je zwaard, dat miste ik wel een beetje in Oblivion. Maar eigenlijk was de hele combat in Oblivion matig uitgewerkt.

De tekst op de achterkant van GameInformer is trouwens ontcijferd:

DOVAHKIIN DOVAHKIIN / NAAL OK ZIN LOS VAHRIIN / WAH DEIN VOKUL MAHFAERAAK AHST VAAL / AHRK FIN NOROK PAAL GRAAN / FOD NUST HON ZINDRO ZIN / DOVAHKIIN FAH HIN KOGAAN MU DRAAL /

AHRK FIN KEL LOST PRODAH / DO VED VIING KO FIN KRAH / TOL FOD ZEYMAH WIN KEIN MEYZ FUNDEIN / ALDUIN FEYN DO JUN / KRUZIIK VOKUN STAADNAU / VOTH AAN BAHLOK WAH DIIVON FIN LEIN

DRAGONBORN DRAGONBORN / BY HIS HONOR IS SWORN / TO KEEP EVIL FOREVER AT BAY / AND THE FIERCEST ROUT / WHEN THEY HEAR TRIUMPHS HONOR / DRAGONBORN FOR YOUR BLESSING WE PRAY

AND THE SCROLLS HAVE FORTOLD / OF BLACK WINGS IN THE COLD / THAT WHEN BROTHERS WAGE WAR COME UNFURLED / ALDUIN BANE OF KINGS / ANCIENT SHADOW UNBOUND / WITH A HUNGERY TO SWALLOW THE WORLD
pi_90986967
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:52 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Prima als ze het weten te verbeteren, zolang het maar niet 'verslechterd' of er een compleet ander systeem in komt oid.

Het lijkt me sterk dat het slechter zal worden. Ik denk dat Bethesda best wel weet dat de combat één van de zwakkere punten van de elder scrolls reeks was. Het moet allemaal gewoon wat dynamischer en hoewel ik geen kopie verwacht van Dark Messiah vind ik dat een heel goed uitgangspunt voor Skyrim.

Dat schoppen van Dark Messiah was zooo cool gedaan. Ik hoef echt niet iedereen in de afgrond te kunnen stampen maar het is leuk om te zien dat zo'n kleine toevoeging heel veel kan betekenen voor het battlen.
Conscience do cost.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 18:25:03 #228
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_90987020
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 18:23 schreef ems. het volgende:

[..]

Het lijkt me sterk dat het slechter zal worden. Ik denk dat Bethesda best wel weet dat de combat één van de zwakkere punten van de elder scrolls reeks was. Het moet allemaal gewoon wat dynamischer en hoewel ik geen kopie verwacht van Dark Messiah vind ik dat een heel goed uitgangspunt voor Skyrim.

Dat schoppen van Dark Messiah was zooo cool gedaan. Ik hoef echt niet iedereen in de afgrond te kunnen stampen maar het is leuk om te zien dat zo'n kleine toevoeging heel veel kan betekenen voor het battlen.
Joah dat ben ik met je eens hoor! Een beetje de keus of je je muisknop inramt om de 0,3 seconden of dat je hem ingedrukt houdt voor 2 seconden is inderdaad niet hele erge dynamische combat :') (zoals oblivion was dus)
pi_90988616
Zolang het maar gewoon vrij simpel te doen blijft, zodra er hypercombo's enzo nodig zijn haak ik altijd af. Ik ben nog uit het joysticks-met-één-knop-tijdperk.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 8 januari 2011 @ 05:56:57 #230
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_91014699
Eerste scans komen al naar buiten. Tijd om te fappen :9 ! Allemaal ingame btw medemogelijk gemaakt door de nieuwe engine die Besthesda in ontwikkeling heeft.





*Hosselcopter*
  zaterdag 8 januari 2011 @ 10:08:19 #232
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_91015838
Ik zie een blonde chick met tieten :~.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_91016671
_O_

Features:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En over level-scaling:

quote:
Most RPGs have a built-in reward for your painstaking efforts to grow stronger than the sewer rats of the world: you get to beat the stuffing out of the baddies who hung you from flagpoles and gave you swirlies back in the day.

The Elder Scrolls IV: Oblivion, though? Not so much.

Instead, enemies levels would scale with yours, or washed up enemies would be replaced with something more capable of snapping you like a particularly sob-prone twig. As a result, players complained that the game lacked a tangible sense of progression, and it served as a small red mark on an otherwise fantastic game.

Fortunately, this time around, Bethesdas learned its lesson.

Since people are asking, wanted to briefly touch on level scaling. All our games have had some amount of randomness/leveling based on player level. Skyrims is similar to Fallout 3s, not Oblivions, wrote a Bethesda community manager on the games official forums.

Fallout 3s level-scaling, of course, was much less pronounced and far more refined. In other words, no terrifying three-eyed gorilla monsters until weve got the gear, stats, and (hopefully) psychological preparation to deal with them.


[ Bericht 96% gewijzigd door Spaulding op 08-01-2011 11:30:19 ]
pi_91017555
Klinkt goed :9

Hopelijk zit het qua content ook goed en wordt het allemaal wat uitgebreider dan oblivion! Jammer dat ik weer flink wat honderdjes mag gaan neerleggen voor een nieuwe pc :')
Conscience do cost.
pi_91018068
Ik snapte het idee wel in Oblivion, door alles hetzelfde level te geven zou het realistisch aan kunnen voelen.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_91018237
Kut. Ik wil helemaal gaan nieuwe PC kopen.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 12:21:07 #237
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_91018458
Hmf geen random dungeons? :? Waarom quests wel denk ik dan..
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_91019104
TVP :9
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_91020506
Ik denk dat ik Nehrim maar eens ga proberen in de tussentijd.

Dat schijnt een geweldige mod te zijn met een compleet nieuwe wereld en nieuw verhaal.

Enige nadeel is dat het in het duits is met engelse subs.

:)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_91021569
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 05:56 schreef Dibble het volgende:
Eerste scans komen al naar buiten. Tijd om te fappen :9 ! Allemaal ingame btw medemogelijk gemaakt door de nieuwe engine die Besthesda in ontwikkeling heeft.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zomg. _O_
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_91022183
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 13:24 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat ik Nehrim maar eens ga proberen in de tussentijd.

Dat schijnt een geweldige mod te zijn met een compleet nieuwe wereld en nieuw verhaal.

Enige nadeel is dat het in het duits is met engelse subs.

:)
Die Duitse stemmen zijn topkwaliteit, daar hoef je je iig geen zorgen om te maken. Verder went het Duits heel snel omdat het gewoon goed gedaan is.
pi_91022296
quote:
13s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 12:12 schreef Sloggi het volgende:
Kut. Ik wil helemaal gaan nieuwe PC kopen.
Ik denk dat ik het wel red met een nieuwe videokaart alleen O+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_91022353
18 skills maar :{
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 14:48:39 #244
302853 themole
graaft totaal door.
pi_91023680
Heerlijk al die beelden. :)
Niet altijd serieus
pi_91025809
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 14:15 schreef Seam het volgende:
18 skills maar :{
Hoeveel had Oblivion er eigenlijk?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_91026476
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 15:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hoeveel had Oblivion er eigenlijk?
18.

http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Skills
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_91026519
quote:
Vond ik meer dan genoeg volgens mij :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_91027346
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 16:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Vond ik meer dan genoeg volgens mij :')
Zelfde hier. Sommige van die skills gebruikte ik ook echt nooit. :')
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_91028779
Oh shit ik dacht altijd dat het er veel meer waren :D
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_91028880
Die features klinken wel aardig allemaal, met name naar dat NPC gedrag ben ik wel benieuwd. De dagschema's van de NPC's in Oblivion was een mooie realistische toevoeging. Dual wielding moet ik nog maar even zien of dat wat is. Ben bang dat de combat misschien teveel hack en slash gaat worden dan.
Wel machtig dat je echt tegen draken gaat vechten. Dat misten zowel Oblivion als Morrowind toch wel. Epische grootste gevechten a la de draken van Dragon Age. Hopelijk zal het zoiets worden. Dat je ook echt een beest wat drie of vijf keer zo groot is als jij.
Tenslotte vind ik de aankondiging van vijf grote open steden erg goed. Het feit dat het open bereikbaar is kan voor een aantal leuke quests zorgen. Daarnaast houdt het waarschijnlijk in er meerdere kleine kampen/nederzettingen zijn. Bij Oblivion waren het eigenlijk alleen de grote steden en daarbuiten was het zo goed als niks te beleven. Bij Morrowind had je een aantal grote steden als Vivec, Balmora en Tel Morag en daarnaast ook talloze kleinere plaatsjes.

[ Bericht 29% gewijzigd door Seam op 08-01-2011 17:01:42 ]
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')