Bij Morrowind zijn er wel een stuk meer, maar dat komt vooral omdat je voor elk soort wapen een eigen skill hebt ipv blade/blunt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:53 schreef Seam het volgende:
Oh shit ik dacht altijd dat het er veel meer waren
Zit er nu een uurtje of 2 in. Ziet er prima uit.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:11 schreef karton het volgende:
[..]
Die Duitse stemmen zijn topkwaliteit, daar hoef je je iig geen zorgen om te maken. Verder went het Duits heel snel omdat het gewoon goed gedaan is.
Episch. Alleen jammer dat ik sinds het begin van mijn studie niet echt tijd meer heb voor leuke dingenquote:Op zondag 9 januari 2011 02:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Zit er nu een uurtje of 2 in. Ziet er prima uit.
Hier vermaak ik me wel mee tot de release van Skyrim denk ik
Nog meer mensen toevallig hier die deze mod gespeeld hebben? Zoja, wat vonden jullie ervan?
Ik zat helemaal op het begin vast toen je naar beneden flikkerde. Ik moest een torch aansteken maar die was nergens te bekennen. Ook door console commands een torch toevoegen lukte niet. Toen heb ik alles maar weer van mn computer afgeflikkerd.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Zit er nu een uurtje of 2 in. Ziet er prima uit.
Hier vermaak ik me wel mee tot de release van Skyrim denk ik
Nog meer mensen toevallig hier die deze mod gespeeld hebben? Zoja, wat vonden jullie ervan?
Behoorlijk baas. Wel intensief voor de hardware als je het er een beetje uit wilt laten zien.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:44 schreef RickoKun het volgende:
Jonge hoe baas is het als je een monster zou kunnen bevriezen en em vervolgens met je hamer in duizend stukjes kan slaan
Dat is zo! Desalniettemind hoop ik dat de spreuken (vooral de aanvallende / destruction spells) er mooier uitzien dan in morrowind en oblivion, op de één of andere manier blijft het er wat doffig uitzien heb ik het idee!quote:Op zondag 9 januari 2011 14:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Behoorlijk baas. Wel intensief voor de hardware als je het er een beetje uit wilt laten zien.
Tijd om em weer eens op te pakken, heb geen idee waar ik was gebleven.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:30 schreef drumstickNL het volgende:
http://www.nehrim.de/indexEV.html
Voor mensen die wachten op Skyrim.
edit: Ik zie dat mensen het er al over hebben hier. Errrrg toffe mod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |