Dit moet Alberto onderzoeken!quote:Op zondag 12 december 2010 11:52 schreef Maraca het volgende:
Het mysterie:
Hé? Dit is vreemd![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn ogen zijn anders
Misschien zijn het kleurlensen?quote:Op zondag 12 december 2010 11:54 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dit moet Alberto onderzoeken!
Hij heeft een gedaante verwisseling ondergaan
En een open huwelijkquote:
Hij mag buiten de deur neuken van zijn vrouw (wat hij ook rustig doet)quote:
Jeetje. Hoe overleg je zoiets met je partner denk ik dan?quote:Op zondag 12 december 2010 11:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hij mag buiten de deur neuken van zijn vrouw (wat hij ook rustig doet)
quote:
Eeh gewoon overleggen?quote:Op zondag 12 december 2010 11:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Jeetje. Hoe overleg je zoiets met je partner denk ik dan?
Ja maar als je niet weet of je partner daar ook van isquote:Op zondag 12 december 2010 12:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Eeh gewoon overleggen?Ben er zelf geen fan van, maar als beide partners dat willen dan moet dat gewoon kunnen lijkt me
Dan zit je in een verkeerde relatiequote:Op zondag 12 december 2010 12:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ja maar als je niet weet of je partner daar ook van is.
"Oi, ik wil graag andere dames neucken"
> "OK".
Herhaling wegmisbruikers, Peter R de Vries en Reportage denk ikquote:Op zondag 12 december 2010 12:12 schreef PiRANiA het volgende:
Maar nu weet ik nog steeds niet wat we vanavond kijkon
Mehquote:Op zondag 12 december 2010 12:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Herhaling wegmisbruikers, Peter R de Vries en Reportage denk ik
Heb je de tv kantine van de week gezien? Daar zaten ze hem belachelijk te maken met zijn Emmyquote:Op zondag 12 december 2010 12:15 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens wat ik heb gewonnen !
quote:Op zondag 12 december 2010 12:18 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Had het idee dat het nogal een vrouwenserie was?
Van mij mag het ookquote:Op zondag 12 december 2010 12:25 schreef PiRANiA het volgende:
Die verjaardagskaart mag wel uit de OP vind ik eigenlijk.
Done. Pas jij de wiki aan?quote:
It now stands in the wikiquote:Op zondag 12 december 2010 12:33 schreef Maraca het volgende:
Hi, it looks like your paste triggered the spam detection methods. If this is not spam, please just fill in the CAPTCHA and it will be posted:![]()
Nou ja: http://pastebin.ca/2017218
Helpdesk spelenquote:Op zondag 12 december 2010 12:39 schreef PiRANiA het volgende:
Maar eens eten zo en daarna helpdesk spelen.
DVDrecorder van kennissen die het niet doetquote:Op zondag 12 december 2010 13:18 schreef TheKC het volgende:
[..]
Helpdesk spelen
Zit de stekker er wel in?
PARDON?!quote:Op zondag 12 december 2010 18:01 schreef tralalala het volgende:
Die foto's op de sbs site [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Andre op een superhoog kistje!
[ afbeelding ]
Alberto heeft een liefje en Andre is jaloers.
Foto's van de grote SBS-sterren!!!
Wel iets vaker, maar je moet er echt op letten. Eerste keer toen ik het filmpje zag, zag ik hem geeneensquote:Op zondag 12 december 2010 18:20 schreef tralalala het volgende:
Alberto is toch wel 1 hele seconde in beeld.
Hoerquote:Op zondag 12 december 2010 18:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik kijk niet mee vanavond
Mijn vriendin is erquote:
Alberto, Rob en Andre in een clipquote:Op zondag 12 december 2010 18:14 schreef Maraca het volgende:
http://www.shownieuws.tv/video/premire-sbs-kerstclip/
Het filmpje waarop Alberto ook danst
Dit is mijn laatste week andersquote:
Het laatste half jaar wel.. eerste half jaar leek een eeuwigheid te durenquote:Op zondag 12 december 2010 19:06 schreef TheKC het volgende:
Het is gewoon alweer bijna 2011. Wat ging dit jaar snel
Ik vond het allebei wel snel gaan eigenlijkquote:Op zondag 12 december 2010 19:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het laatste half jaar wel.. eerste half jaar leek een eeuwigheid te duren
Same here. Met dit tempo ben ik over 2 maanden weer op vakantiequote:Op zondag 12 december 2010 19:08 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik vond het allebei wel snel gaan eigenlijk. Voor m'n gevoel is de zomer ook nog maar 2 maandjes geleden
Jij hebt in januari een week langerquote:
Ik heb vakantie van 27 t/m 31 december...quote:Op zondag 12 december 2010 19:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jij hebt in januari een week langer
Dat heb je slecht geregeldquote:Op zondag 12 december 2010 19:18 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb vakantie van 27 t/m 31 december...
Wat? Neukt hij? Dat dit kan in Nederland.quote:
Jij bent daar altijd bij.quote:
Het is algemeen bekendquote:
Ja maar hoevaak dat hou ik niet bij hoor.quote:
Een sollicitatierecordquote:Op zondag 12 december 2010 20:34 schreef Maraca het volgende:
Bevestiging Sollicitatie
Ik ga voor een record
Ja, is er wat anders op tv of zo?quote:Op zondag 12 december 2010 20:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat gaat het topic enorm traag trouwens
Ik kijk de Pfaffs ik lees alleen maar mee vanavond. Misschien straks bij Peterquote:
Komt mij ook wel heel erg bekend voor allemaalquote:Op zondag 12 december 2010 20:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ken deze aflevering gewoon nog letterlijk
Zat ik ook al te denken, lekker veilig.quote:Op zondag 12 december 2010 21:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Goed bezig zo midden op de vluchtstrook
Aan de banden dus.quote:Op zondag 12 december 2010 21:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe zien ze dat zo op het blote oog
Uber agenten special door Koos opgeleid!quote:Op zondag 12 december 2010 21:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe zien ze dat zo op het blote oog
Die kans is aanwezigquote:Op zondag 12 december 2010 21:03 schreef TheKC het volgende:
[..]
Koos over economische delicten zo dus
Terecht dat het bestraft word!quote:Op zondag 12 december 2010 21:06 schreef Karina het volgende:
Nou dat zag er trouwens wel gevaarlijk uit, als dat losgaat en al dat zand valt eruit op de snelweg.
Knap dat je 156 hebt kunnen meten, mijn auto is begrensd op 121 (oid).quote:
Daarvoor zei hij volgens mij nog wat.quote:Op zondag 12 december 2010 21:09 schreef FeestBoek het volgende:
"Ik vind het heel vreemd dat jullie <een snelheid> kunnen meten, hij is begrensd op 121 .. "
(dacht ik)
Dat is eigenlijk best weinig, je moet het zien als een bekeuring voor zwartrijden.quote:
Het is de auto van zijn broer!quote:Op zondag 12 december 2010 21:25 schreef Karina het volgende:
Taxichauffeurs hebben toch meestal een automaat?
Dat klopt maar hij gebruikt nu de auto van zijn broerquote:Op zondag 12 december 2010 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze zeiden dat hij taxichauffeur was, vandaar.
Ja, maar hij is taxichauffeur en die hebben meestal een automaat, snap jequote:Op zondag 12 december 2010 21:27 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Dat klopt maar hij gebruikt nu de auto van zijn broer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |