Dit moet Alberto onderzoeken!quote:Op zondag 12 december 2010 11:52 schreef Maraca het volgende:
Het mysterie:
Hé? Dit is vreemd![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn ogen zijn anders
Misschien zijn het kleurlensen?quote:Op zondag 12 december 2010 11:54 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dit moet Alberto onderzoeken!
Hij heeft een gedaante verwisseling ondergaan
En een open huwelijkquote:
Hij mag buiten de deur neuken van zijn vrouw (wat hij ook rustig doet)quote:
Jeetje. Hoe overleg je zoiets met je partner denk ik dan?quote:Op zondag 12 december 2010 11:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hij mag buiten de deur neuken van zijn vrouw (wat hij ook rustig doet)
quote:
Eeh gewoon overleggen?quote:Op zondag 12 december 2010 11:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Jeetje. Hoe overleg je zoiets met je partner denk ik dan?
Ja maar als je niet weet of je partner daar ook van isquote:Op zondag 12 december 2010 12:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Eeh gewoon overleggen?Ben er zelf geen fan van, maar als beide partners dat willen dan moet dat gewoon kunnen lijkt me
Dan zit je in een verkeerde relatiequote:Op zondag 12 december 2010 12:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ja maar als je niet weet of je partner daar ook van is.
"Oi, ik wil graag andere dames neucken"
> "OK".
Herhaling wegmisbruikers, Peter R de Vries en Reportage denk ikquote:Op zondag 12 december 2010 12:12 schreef PiRANiA het volgende:
Maar nu weet ik nog steeds niet wat we vanavond kijkon
Mehquote:Op zondag 12 december 2010 12:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Herhaling wegmisbruikers, Peter R de Vries en Reportage denk ik
Heb je de tv kantine van de week gezien? Daar zaten ze hem belachelijk te maken met zijn Emmyquote:Op zondag 12 december 2010 12:15 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens wat ik heb gewonnen !
quote:Op zondag 12 december 2010 12:18 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Had het idee dat het nogal een vrouwenserie was?
Van mij mag het ookquote:Op zondag 12 december 2010 12:25 schreef PiRANiA het volgende:
Die verjaardagskaart mag wel uit de OP vind ik eigenlijk.
Done. Pas jij de wiki aan?quote:
It now stands in the wikiquote:Op zondag 12 december 2010 12:33 schreef Maraca het volgende:
Hi, it looks like your paste triggered the spam detection methods. If this is not spam, please just fill in the CAPTCHA and it will be posted:![]()
Nou ja: http://pastebin.ca/2017218
Helpdesk spelenquote:Op zondag 12 december 2010 12:39 schreef PiRANiA het volgende:
Maar eens eten zo en daarna helpdesk spelen.
DVDrecorder van kennissen die het niet doetquote:Op zondag 12 december 2010 13:18 schreef TheKC het volgende:
[..]
Helpdesk spelen
Zit de stekker er wel in?
PARDON?!quote:Op zondag 12 december 2010 18:01 schreef tralalala het volgende:
Die foto's op de sbs site [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Andre op een superhoog kistje!
[ afbeelding ]
Alberto heeft een liefje en Andre is jaloers.
Foto's van de grote SBS-sterren!!!
Wel iets vaker, maar je moet er echt op letten. Eerste keer toen ik het filmpje zag, zag ik hem geeneensquote:Op zondag 12 december 2010 18:20 schreef tralalala het volgende:
Alberto is toch wel 1 hele seconde in beeld.
Hoerquote:Op zondag 12 december 2010 18:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik kijk niet mee vanavond
Mijn vriendin is erquote:
Alberto, Rob en Andre in een clipquote:Op zondag 12 december 2010 18:14 schreef Maraca het volgende:
http://www.shownieuws.tv/video/premire-sbs-kerstclip/
Het filmpje waarop Alberto ook danst
Dit is mijn laatste week andersquote:
Het laatste half jaar wel.. eerste half jaar leek een eeuwigheid te durenquote:Op zondag 12 december 2010 19:06 schreef TheKC het volgende:
Het is gewoon alweer bijna 2011. Wat ging dit jaar snel
Ik vond het allebei wel snel gaan eigenlijkquote:Op zondag 12 december 2010 19:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het laatste half jaar wel.. eerste half jaar leek een eeuwigheid te duren
Same here. Met dit tempo ben ik over 2 maanden weer op vakantiequote:Op zondag 12 december 2010 19:08 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik vond het allebei wel snel gaan eigenlijk. Voor m'n gevoel is de zomer ook nog maar 2 maandjes geleden
Jij hebt in januari een week langerquote:
Ik heb vakantie van 27 t/m 31 december...quote:Op zondag 12 december 2010 19:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jij hebt in januari een week langer
Dat heb je slecht geregeldquote:Op zondag 12 december 2010 19:18 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb vakantie van 27 t/m 31 december...
Wat? Neukt hij? Dat dit kan in Nederland.quote:
Jij bent daar altijd bij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |