ik had truffels gebruikt, en later toen de effect beetje verdwenen was blauwe pillen, en joint erbij,
maar als ik heel serieus moet zijn,
ik wil gewoon wat hulp bij een pischiater, maar wil niet dat ze me voor gek uitmaken,
ik ben gewoon normaal mens, ik heb veel stres als ik geld moet betalen aan de balsting dienst,
waarom betalen we ook belasting als we verlies maken?
zoals auto onderdelen vervangen,
je betaald belasting omdat je verdient begrijp ik,
maar gezien het situatie in sommige gevallen zoals reparatie van spullen en diensten waar je geld voor moet betalen omdat je schoorsteen lekt bv dan maakt je tog alleen maar verlies? endan komt er ook nog eens extra last op van de bd,
waar zit het winst dan nog in? BD wil denk ik alleen maar profiteren van ieder verlies of winst,
en niet alleen winst, BD denkt alleen aan geld, en niet aan mensen die het moeilijk hebben,
of vergis ik me?
ik heb met aandelen 4 ton gemaakt, en later die jaar bd betaald, en ook de rest geld weer kwijt getrade handeld, dus stond ik in dikke verlies en de bd gaf me geld niet terug ondanks ik tog in verlies eindigde eind dat jaar, is dit nou BD in werlkelijkhijd?
sorry voor de spellingsfoutjes, ik zie ze zelf ook al overal zitten, maar ik heb er geen zin om te veranderen, daarvoor wordt ik heel traag in typen, en duurt alles zo lang, en aangezien ik veel moet posten hier,,,,
niksss