Als je te lui bent om te werken, zoek je zelf maar naar je rechten. Je hebt immers tijd genoeg.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:01 schreef emirson het volgende:
waarom zijn jullie niet serieus? ik wil alleen mijn rechten kennen!
ik wil niet werken als ik recht heb op gratis geld,
Nee, dan moet hij moeite doen en dus werken en dat wil ie niet.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:02 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Als je te lui bent om te werken, zoek je zelf maar naar je rechten. Je hebt immers tijd genoeg.
En anders bel je maar met het UWV.
In geval van TS zou ik voor een ander lichaamsdeel gaan, dan is de kans groter dat het geloofd wordt.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:06 schreef 2cv het volgende:
Ga eerst even naar een dokter. laat hem vaststellen dat je een zware, aangeboren hartafwijking hebt. Ga vervolgens naar het UWV. Succes !
Gedonder met je hart zie je niet zo snel. Andere dingen (bij mijn weten) wel.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:08 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
In geval van TS zou ik voor een ander lichaamsdeel gaan, dan is de kans groter dat het geloofd wordt.
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:01 schreef emirson het volgende:
Mooi, dat zal ik je nu vertellen dat je geen recht hebt op gratis geldquote:Op donderdag 16 december 2010 21:01 schreef emirson het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |