veel beter, ziet er echter uit!quote:Op maandag 13 december 2010 01:32 schreef xEefjee het volgende:
http://yfrog.com/5dhoifej Ik heb de kwaliteit wel even wat lager gezet.. dan upload ie sneller. Maar zijn de tanden zo beter?
quote:Op zondag 12 december 2010 22:37 schreef xJillx het volgende:
[..]
Laat staan zoveel opdrachten krijgen
Bedankt voor je info. Registreer je je speciaal daarvoor?quote:Op maandag 13 december 2010 09:17 schreef isaaabelle het volgende:
Hahahah jongens, dit hele gesprek is een grote grap.
Waarom heb je voor een 10 seconden sluitertijd gekozen bij die hangjongeren foto? Daardoor zijn de jongeren zelf gaan bewegen en vaag.quote:Op maandag 13 december 2010 01:19 schreef xEefjee het volgende:
Als jullie willen kunnen jullie op flickr ook een aantal foto's van mij bekijken?
En tips/verbeteringen zijn natuurlijk altijd welkom : ).
http://www.flickr.com/photos/evieee/
Geen idee, ik heb de eerste niet gezien. Maar ik vind 'm niet zo speciaal. Hij is duidelijk gephotoshopt, en er bestaan nog 200 van dit soort foto's. Misschien als je hem uitsnijd, en de achtergrond zwart/wit maakt dat het dan wat beter wordt.quote:Op maandag 13 december 2010 01:32 schreef xEefjee het volgende:
http://yfrog.com/5dhoifej Ik heb de kwaliteit wel even wat lager gezet.. dan upload ie sneller. Maar zijn de tanden zo beter?
WAUW misschien omdat je geen a) geen bak ruis wilde b) je weinig licht tot je beschikking hebt en dus een een langere sluitertijd wilt, je diafragma zal je vast zo laag mogelijk hebben gezet.quote:Op maandag 13 december 2010 09:39 schreef xEefjee het volgende:
Ja, waarom zou ik een sluitertijd van 10 seconden hebben gebruikt?
Raad eens.
Omdat je diafragma op 11 staat, en je iso op 100. Waarom gebruik je dan geen hogere iso? Een iso van 200 zou je sluitertijd als het goed is door 2 moeten delen. En als je je diafragma wat verder open had gezet zou dat ook veel gescheeld hebben.quote:Op maandag 13 december 2010 09:39 schreef xEefjee het volgende:
Ja, waarom zou ik een sluitertijd van 10 seconden hebben gebruikt?
Raad eens.
Heb je dan ook dat spelletje gespeeld met die lichtmeter? Dat naaldje in het midden gekregen?quote:Op maandag 13 december 2010 09:44 schreef xEefjee het volgende:
Nee ik heb hem op automatisch gezet, dit kwam eruit.
Niet een paar mensen van een fotocursus, maar mensen van de FVS en wannabe-pro's.quote:Op maandag 13 december 2010 09:50 schreef Uncle het volgende:
kan hier niet gewoon een slotje op??
Niemand die snapt waar het echt over gata behalve een paar/een iemand van de fotocursus die perse gelijk wil hebben...
Dit is volgens mij juist een moment waarop je je M "moet" gebruiken. Of iig je automatische stand niet.quote:Op maandag 13 december 2010 09:44 schreef xEefjee het volgende:
Nee ik heb hem op automatisch gezet, dit kwam eruit.
hahaha fotocursus xDquote:Op maandag 13 december 2010 09:50 schreef Uncle het volgende:
kan hier niet gewoon een slotje op??
Niemand die snapt waar het echt over gata behalve een paar/een iemand van de fotocursus die perse gelijk wil hebben...
sarcasme?quote:Op maandag 13 december 2010 09:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit is volgens mij juist een moment waarop je je M "moet" gebruiken. Of iig je automatische stand niet.
Dat was ook echt de meest sarcastische grap ooit en nog begrijp je hem niet..quote:Op maandag 13 december 2010 09:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit is volgens mij juist een moment waarop je je M "moet" gebruiken. Of iig je automatische stand niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |