SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
quote:Op maandag 13 december 2010 01:02 schreef zquing het volgende:
Sowieso mensen met camera's op concertenBen je een beetje los aan 't gaan gaat er zo'n idioot voor 't podium staan. Heb er wel een paar in de pit geduwt, dan zijn ze ook opeens snel verdwenen. Al heb ik zelf met mn camera ook wel eens in de pit gestaan om foto's te maken
Dark_Angelus kom er maar in!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
quote:Op maandag 13 december 2010 01:02 schreef zquing het volgende:
Sowieso mensen met camera's op concertenBen je een beetje los aan 't gaan gaat er zo'n idioot voor 't podium staan. Heb er wel een paar in de pit geduwt, dan zijn ze ook opeens snel verdwenen. Al heb ik zelf met mn camera ook wel eens in de pit gestaan om foto's te maken
Zowat doe je toch niet? Zou jij ook niet leuk vinden als je camera door zowat eraan gaat.. beetje kidnerachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet kinderachtig, die mensen zijn gewoon vervelend, leert ze meteen af irritant voor te gaan staan. Verder heeft een beetje fotograaf zn spullen verzekerd en het spul waar de mensen vooraan mee staan(haast nooit een instapper met kit) kan behoorlijk veel mishandeling hebben.quote:Op maandag 13 december 2010 01:04 schreef xJillx het volgende:
[..]
Zowat doe je toch niet? Zou jij ook niet leuk vinden als je camera door zowat eraan gaat.. beetje kidnerachtig
Al is het verzekerd, geen enkele fotograaf mist graag zn spullen..quote:Op maandag 13 december 2010 01:07 schreef zquing het volgende:
[..]
Niet kinderachtig, die mensen zijn gewoon vervelend, leert ze meteen af irritant voor te gaan staan. Verder heeft een beetje fotograaf zn spullen verzekerd en het spul waar de mensen vooraan mee staan(haast nooit een instapper met kit) kan behoorlijk veel mishandeling hebben.
Verder doe ik niets tegen anderen waarvan ik het onredelijk vind dat het mij zou gebeuren.
Ach nee, meestal begrijpen ze 't snel genoeg. 'T is gewoon behoorlijk irritant. Al wil ik 't zelf ook wel eens doen. Maar dan zorg ik ervoor dat ik niet minuten lang voor iemand blijf staanquote:Op maandag 13 december 2010 01:08 schreef xJillx het volgende:
[..]
Al is het verzekerd, geen enkele fotograaf mist graag zn spullen..
Mja als dat jou mening is:P
Ik heb het een aantal keer gedaan, zeer zeker een aanrader! Het is heel erg: timingquote:Op maandag 13 december 2010 01:16 schreef zquing het volgende:
[..]
Ach nee, meestal begrijpen ze 't snel genoeg. 'T is gewoon behoorlijk irritant. Al wil ik 't zelf ook wel eens doen. Maar dan zorg ik ervoor dat ik niet minuten lang voor iemand blijf staan
Dank jequote:Op maandag 13 december 2010 01:17 schreef zquing het volgende:
ik vind de door jou geposte foto's trouwens nog best wel redelijk
Ohja niet alles ziet er zo uit, als ik mn best doe wel.quote:Op maandag 13 december 2010 01:18 schreef xJillx het volgende:
[..]
Dank je
Kan je ook tips geven voor verbetering misschien?
Die zijn niet gemaakt in een studio hoor!quote:Op maandag 13 december 2010 01:17 schreef zquing het volgende:
ik vind de door jou geposte foto's trouwens nog best wel redelijk.
Ik krijg in een studio een foto nooit echt belicht zoals ik dat wil. Misschien toch wat vaker de studio in duiken
Doe 't zonder flitsers, maak 't minder gemaakt. Heb je ook foto's welke je buiten de studio geschoten heb?quote:Op maandag 13 december 2010 01:18 schreef xJillx het volgende:
[..]
Dank je
Kan je ook tips geven voor verbetering misschien?
Ik heb alleen de laatste foto gemaakt (want het was al 's avonds, redelijk laat)quote:Op maandag 13 december 2010 01:19 schreef zquing het volgende:
[..]
Doe 't zonder flitsers, maak 't minder gemaakt. Heb je ook foto's welke je buiten de studio geschoten heb?
Ja maar ik zag het echt meteen dus wat weten hun nou. Ligt aan het licht denk ik en ze zijn gewoon TE wit. had hij zon gele tanden dan?quote:Op maandag 13 december 2010 01:24 schreef xEefjee het volgende:
Haha, iedereen die ik het vroeg vond het wel meevallen.. maar hij komt er toch niet gigantisch groot in te staan.
Vind 't allemaal een beetje 13 in een dozijn. Bijvoorbeeld de nachtfoto's, qua licht is 't niet echt bijzonder en wat betreft compositie ook niet echt.quote:Op maandag 13 december 2010 01:19 schreef xEefjee het volgende:
Als jullie willen kunnen jullie op flickr ook een aantal foto's van mij bekijken?
En tips/verbeteringen zijn natuurlijk altijd welkom : ).
http://www.flickr.com/photos/evieee/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |