abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89860758
Sowieso mensen met camera's op concerten :{w Ben je een beetje los aan 't gaan gaat er zo'n idioot voor 't podium staan. Heb er wel een paar in de pit geduwt, dan zijn ze ook opeens snel verdwenen. Al heb ik zelf met mn camera ook wel eens in de pit gestaan om foto's te maken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Those unforgettable days, for them I live"
  maandag 13 december 2010 @ 01:03:53 #252
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_89860795
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 01:02 schreef zquing het volgende:
Sowieso mensen met camera's op concerten :{w Ben je een beetje los aan 't gaan gaat er zo'n idioot voor 't podium staan. Heb er wel een paar in de pit geduwt, dan zijn ze ook opeens snel verdwenen. Al heb ik zelf met mn camera ook wel eens in de pit gestaan om foto's te maken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dark_Angelus kom er maar in!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_89860800
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 01:02 schreef zquing het volgende:
SPOILER
Zowat doe je toch niet? Zou jij ook niet leuk vinden als je camera door zowat eraan gaat.. beetje kidnerachtig
pi_89860850
En wat zijn testcases dan? Heb even gekeken, maar snap even niet of het voor een bepaald onderwerp is, of gewoon voor van alles wat?
pi_89860891
Nja ik moet wel zeggen de fotos die ik op de opleiding zelf maak (of als hw) die zijn SUPER lelijk, daar doe ik ook niet echt mn best voor en vaak hebben we echt veeel te weinig tijd
Dus ik probeer alleen de techniek uit ipv mooie foto te maken

Dit maakte ik toen ik nog een Canon Powershot had (niet lachen)
http://94.100.118.185/926(...)130442_5_ihe7_1.jpeg
Ik maak overigens veel zelfportretten voor profielsites :P

Ee vd eerste fotos met mn Canon 50d:
http://94.100.114.109/910(...)10405606_5_SKzA.jpeg

Laatste zelfportret vn paar weken geleden:
http://94.100.114.135/116(...)60216682_5_stlw.jpeg

Laat maar horen wat jullie ervan vinden en wat beter kan enzo!!:D
pi_89860896
Oh trouwens, welke camera's hebben jullie dan : )? Altijd leuk om te lezen.
pi_89860897
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 01:04 schreef xJillx het volgende:

[..]

Zowat doe je toch niet? Zou jij ook niet leuk vinden als je camera door zowat eraan gaat.. beetje kidnerachtig
Niet kinderachtig, die mensen zijn gewoon vervelend, leert ze meteen af irritant voor te gaan staan. Verder heeft een beetje fotograaf zn spullen verzekerd en het spul waar de mensen vooraan mee staan(haast nooit een instapper met kit) kan behoorlijk veel mishandeling hebben.

Verder doe ik niets tegen anderen waarvan ik het onredelijk vind dat het mij zou gebeuren.
pi_89860918
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 01:07 schreef zquing het volgende:

[..]

Niet kinderachtig, die mensen zijn gewoon vervelend, leert ze meteen af irritant voor te gaan staan. Verder heeft een beetje fotograaf zn spullen verzekerd en het spul waar de mensen vooraan mee staan(haast nooit een instapper met kit) kan behoorlijk veel mishandeling hebben.

Verder doe ik niets tegen anderen waarvan ik het onredelijk vind dat het mij zou gebeuren.
Al is het verzekerd, geen enkele fotograaf mist graag zn spullen..
Mja als dat jou mening is:P
pi_89861075
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 01:08 schreef xJillx het volgende:

[..]

Al is het verzekerd, geen enkele fotograaf mist graag zn spullen..
Mja als dat jou mening is:P
Ach nee, meestal begrijpen ze 't snel genoeg. 'T is gewoon behoorlijk irritant. Al wil ik 't zelf ook wel eens doen. Maar dan zorg ik ervoor dat ik niet minuten lang voor iemand blijf staan
pi_89861091
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 01:16 schreef zquing het volgende:

[..]

Ach nee, meestal begrijpen ze 't snel genoeg. 'T is gewoon behoorlijk irritant. Al wil ik 't zelf ook wel eens doen. Maar dan zorg ik ervoor dat ik niet minuten lang voor iemand blijf staan
Ik heb het een aantal keer gedaan, zeer zeker een aanrader! Het is heel erg: timing
ma dat evrschilt per muziek type
pi_89861115
ik vind de door jou geposte foto's trouwens nog best wel redelijk.

Ik krijg in een studio een foto nooit echt belicht zoals ik dat wil. Misschien toch wat vaker de studio in duiken
pi_89861130
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 01:17 schreef zquing het volgende:
ik vind de door jou geposte foto's trouwens nog best wel redelijk
Dank je :)
Kan je ook tips geven voor verbetering misschien?
pi_89861145
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 01:18 schreef xJillx het volgende:

[..]

Ohja niet alles ziet er zo uit, als ik mn best doe wel.
maar meestal zijn het meer kiekjes wat we maken tijdens de les ivm met tijdnood :P
pi_89861146
Als jullie willen kunnen jullie op flickr ook een aantal foto's van mij bekijken?
En tips/verbeteringen zijn natuurlijk altijd welkom : ).

http://www.flickr.com/photos/evieee/
pi_89861158
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 01:17 schreef zquing het volgende:
ik vind de door jou geposte foto's trouwens nog best wel redelijk.

Ik krijg in een studio een foto nooit echt belicht zoals ik dat wil. Misschien toch wat vaker de studio in duiken
Die zijn niet gemaakt in een studio hoor!
pi_89861166
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 01:18 schreef xJillx het volgende:

[..]

Doe 't zonder flitsers, maak 't minder gemaakt. Heb je ook foto's welke je buiten de studio geschoten heb?
pi_89861189
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 01:19 schreef zquing het volgende:

[..]

Doe 't zonder flitsers, maak 't minder gemaakt. Heb je ook foto's welke je buiten de studio geschoten heb?
Ik heb alleen de laatste foto gemaakt (want het was al 's avonds, redelijk laat)
Verder zonder flits, en ik gebruik geen studio
ik vind dat vaak heel lastig, we zijn pas begonnen aan studiofotografie
wat een gedoe zeg!
pi_89861205
god ja.. wat kun je daar lang mee bezig zijn om iets fatsoenlijk erop te krijgen.
pi_89861218
Evy heb je Mees zn tanden gephotoshopt of wat?
pi_89861237
Joa, zie je het zo duidelijk : p?
pi_89861244
Ik zag het meteen xD
pi_89861266
Haha, iedereen die ik het vroeg vond het wel meevallen.. maar hij komt er toch niet gigantisch groot in te staan :).
pi_89861291
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 01:24 schreef xEefjee het volgende:
Haha, iedereen die ik het vroeg vond het wel meevallen.. maar hij komt er toch niet gigantisch groot in te staan :).
Ja maar ik zag het echt meteen dus wat weten hun nou. Ligt aan het licht denk ik en ze zijn gewoon TE wit. had hij zon gele tanden dan?
nja wel een stukje skillz die je erin verwerkt hea.
pi_89861315
Nouja ik had het met de dekking al vrij laag gedaan.. en hij had inderdaad vrij witte tanden. Maar ik heb het photoshop bestandje nog, dus even kijken of ik het wat geloofwaardiger kan doen. Had het trouwens gedaan met het tekentablet van Christian, zoiets werkt echt super fijn!
pi_89861340
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 01:19 schreef xEefjee het volgende:
Als jullie willen kunnen jullie op flickr ook een aantal foto's van mij bekijken?
En tips/verbeteringen zijn natuurlijk altijd welkom : ).

http://www.flickr.com/photos/evieee/
Vind 't allemaal een beetje 13 in een dozijn. Bijvoorbeeld de nachtfoto's, qua licht is 't niet echt bijzonder en wat betreft compositie ook niet echt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')