Lol yeah. Maar uh, ongeveer 30% gaat vreemd, 10% van de kinderen zijn buitenechtelijk verwekt.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:23 schreef OeJ het volgende:
TS is al verloren.Hij heeft al besloten dat hij vreemd gaat.
Broodje aap/volksmythe.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:28 schreef Espex het volgende:
[..]
10% van de kinderen zijn buitenechtelijk verwekt.
Je weet het antwoord zelf alquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:21 schreef Freddeh het volgende:
Heb een collega op het werk die me volgens mij wel enigzins loopt op te geilen. Komt ze weer naast me op het bureau zitten met d'r veel te korte rokje, of gaat he-le-maal over me heen hangen met d'r bovenlichaam om ff iets te pakken ofzo. Gisteren samen wezen lunchen, was véél te gezellig. Hangt ook zo'n heerlijke chemische spanning tussen ons. Heerlijk.
Anyway, ik ben dus getrouwd en eigenlijk gewoon tevreden in m'n huwelijk met m'n partner. Maar het heeft me wel aan het denken gezet omdat de spark er ook is voor m'n collega.
Now what?
Daar ging het al fout.. je faalt in het leven, vriend...quote:Anyway, ik ben dus getrouwd
Kom op, Freddeh, niemand hoeft het te weten...quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:41 schreef Freddeh het volgende:
Helder moment @ mezelf. Ik kom verdikke zelf ook uit een gebroken gezin. Had ik nog helemaal niet bij stil gestaan...
Ik doe het gewoon niet.
Nemephis, je hebt PM.
Nou, wat een leuke meid is het dan.quote:@ Rosepetals: Ja, weet ze van.
Dat dus idd.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:43 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nou, wat een leuke meid is het dan.
Zonde om je huwelijk voor op het spel te zetten, en het hele met-een-getrouwde-man rotzooien maakt haar ook niet erg betrouwbaar, straks vertelt ze het ook nog aan je vrouw. (In het geval van vreemdgaan)
Alleen kneusjes gaan nooit vreemd, eleusis, weet jíj ook.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:50 schreef eleusis het volgende:
Zeg de volgende zin: "Ik ben getrouwd."
Ik zie ook wel een goede relatie-therapeut in jou.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:57 schreef OeJ het volgende:
GVD, ik zou een relatieadviesbureau moeten beginnen, wat geef ik verdomd goede tips.
Dikke bullshitquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:51 schreef OeJ het volgende:
[..]
Alleen kneusjes gaan nooit vreemd, eleusis, weet jíj ook.
Dankje, lieverd.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:00 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik zie ook wel een goede relatie-therapeut in jou.
Nee, maar dat punt zijn we ook al gepasseerd inmiddels. Altijd handig het hele topic ff te lezen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:07 schreef Sandeeer het volgende:
Ben je in staat je vrouw te laten vallen, voor een wipje met een sletterige collega?
Dat klinkt in ieder geval heel positiefquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:21 schreef Freddeh het volgende:
Anyway, ik ben dus getrouwd en eigenlijk gewoon tevreden in m'n huwelijk met m'n partner.
Damn... Dat kwam er idd niet erg gelukkig uit.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:08 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Dat klinkt in ieder geval heel positief
Dit ga je vast niet willen, maar juist tegen haar zeggen dat jij haar als erg uitdagend beschouwd en je er moeite mee krijgt, kilt die spanning een beetje, want het is dan bespreekbaar geworden. En daarmee geef je haar direct de kans zich te realiseren dat ze zich nogal misdraagt.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:46 schreef Freddeh het volgende:
Nope. Heb nog niet eerder in zo'n situatie gezeten en is dus nieuw voor mij.
Daar heb ik zo'n hekel aan hè, spreekwoordelijke PM's ... vooral als er (hopelijk) aantrekkelijke hitsige dames in het verschiet liggenquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:41 schreef Freddeh het volgende:
Helder moment @ mezelf. Ik kom verdikke zelf ook uit een gebroken gezin. Had ik nog helemaal niet bij stil gestaan...
Ik doe het gewoon niet.
Nemephis, je hebt PM.
hahahah...ja, dat klopt...hij wil hier een manier vinden om zijn voornemens goed te praten....:)quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:23 schreef OeJ het volgende:
TS is al verloren.Hij heeft al besloten dat hij vreemd gaat.
Het zal mij werkelijk jeuken, maar als jij denkt dat je er weg mee kan komen en je het wel wat lijkt om je huwelijk ervoor in de waagschaal te leggen: doen!quote:
Zij heeft niet gezworen om van hem af te blijven.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:34 schreef rosepetals het volgende:
Vind het ook niet zo netjes van je collega, ze zal wel op de hoogte zijn van je huwelijk?
slapjanusquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:33 schreef Freddeh het volgende:
Heb het al gezegd, maar ik ga het dus gewoon niet doen. Wil mijn huwelijk niet op het spel zetten voor een lekker tussendoortje.
Ook goed.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:33 schreef Freddeh het volgende:
Heb het al gezegd, maar ik ga het dus gewoon niet doen. Wil mijn huwelijk niet op het spel zetten voor een lekker tussendoortje.
In jouw hoofd heb je haar al meermaals stukgetrokken en overweeg je even om vreemd te gaan, maar je hebt niet met haar geflirt?quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:48 schreef Freddeh het volgende:
Ik flirtte uberhaupt al niet met haar (voor zover ik weet),
Dat lijkt mij wel zo verstandig ja...quote:heb het idee dat zij denkt dat ik hard to get speel ofzo. Maar ik ga iig maandag met haar praten, het moet toch echt ophouden anders gaat het idd fout.
Ik zou het iets minder grafisch zeggen, maar je hebt een punt.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:56 schreef DS4 het volgende:
[..]
In jouw hoofd heb je haar al meermaals stukgetrokken en overweeg je even om vreemd te gaan, maar je hebt niet met haar geflirt?
Ik weet hoe leuk collega's kunnen zijn zal ik maar zeggen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:03 schreef Freddeh het volgende:
Ik zou het iets minder grafisch zeggen, maar je hebt een punt.
Nou, dat komt voor mij niet als een verrassing...quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:54 schreef Freddeh het volgende:
En nu ik er over na denk heb ik wel degelijk geflirt met haar. Ik heb in ieder geval mailtjes beantwoord van haar die haar wel eens hebben kunnen laten denken dat ik wel wat meer wil dan alleen kletsen.
Trio met een dame van je werk...quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:57 schreef Freddeh het volgende:
Oeh nice...Dát levert dan wel weer een interessante (op een goeie manier) situatie op als m'n vrouw dat ziet zitten.
Inderdaad, het is de verantwoordelijkheid van TS. Maar alsnog, niet netjes van haar. Ik zou in ieder geval niet zo ver flirten met een getrouwde man, als hij vreemd wil gaan oke, dan is hij een zak. Maar dan wil ik niet de trut zijn met wie hij de kans krijgt. Vooral omdat ik weet hoeveel verdriet zijn vrouw ervan zou gaan hebben. Ik let op mijn karmaquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:12 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zij heeft niet gezworen om van hem af te blijven.
Het is de verantwoordelijkheid van de echtelieden.
Ik heb dit nu toch echt pas voor het eerst meegemaakt, terwijl ik al 5 jaar getrouwd ben. Ik heb wel eens een dame voorbij zien komen waarbij ik dacht van "zo, die zou ik hard doen". Maar nu puntje bij paaltje komt stond ik dus ernstig voor het dilemma of ik het wel of niet zou doen. Uiteindelijk dus gewoon niet...quote:Op zondag 12 december 2010 02:52 schreef GSbrder het volgende:
Zijn er mensen die werkelijk pas tijdens hun huwelijk dergelijke verleidingen tegenkomen?
Meestal maak je dit toch wel elke paar jaar mee, tenzij je direct getrouwd en zwanger bent geworden zie ik niet in hoe je nu pas voor dit dilemma terecht kan komen.
leg eens uit waarom dit in SEX staat, lijkt me R&P materiaal, tenzij er nog posts van TS' zijn secretaressetje in ultra-korte rokje![]()
Het is inderdaad mijn verantwoordelijkheid omdat ik degene ben die naast de mogelijkheid tot ketsen op de werkvloer (laat ik het maar eens zo lekker cru zeggen) degene ben met een huwelijk. Mijn huwelijk is prima, daarvoor hoef ik niet buiten de deur te eten. En ik loop toch wel de kans mijn huwelijk flink te verneuken als ik het wel doe.quote:Op zondag 12 december 2010 08:47 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Inderdaad, het is de verantwoordelijkheid van TS. Maar alsnog, niet netjes van haar. Ik zou in ieder geval niet zo ver flirten met een getrouwde man, als hij vreemd wil gaan oke, dan is hij een zak. Maar dan wil ik niet de trut zijn met wie hij de kans krijgt. Vooral omdat ik weet hoeveel verdriet zijn vrouw ervan zou gaan hebben. Ik let op mijn karma
Het zou zo maar kunnen zijn dat zijn vrouw het prima vindt als hij buiten de deur neukt...quote:Op zondag 12 december 2010 08:47 schreef rosepetals het volgende:
Inderdaad, het is de verantwoordelijkheid van TS. Maar alsnog, niet netjes van haar. Ik zou in ieder geval niet zo ver flirten met een getrouwde man, als hij vreemd wil gaan oke, dan is hij een zak. Maar dan wil ik niet de trut zijn met wie hij de kans krijgt. Vooral omdat ik weet hoeveel verdriet zijn vrouw ervan zou gaan hebben. Ik let op mijn karma
Allemaal misschien?quote:Op zondag 12 december 2010 09:07 schreef rosepetals het volgende:
En waarom was (verleden tijd dan maar) het dan toch een overweging? Vreemd te gaan en je huwelijk te verneuken? Puur alleen omdat ze je type is en je opgeilt?
Of om de spanning? De aandacht?
Nee. Mannen worden eerder betrapt. Vrouwen zijn gewoon veel slimmer...quote:
Zo simpel zou ik het niet stellen. Vrouwen kunnen helderder nadenken bij een flinke hormoonstoot, mannen niet.quote:Op zondag 12 december 2010 10:53 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee. Mannen worden eerder betrapt. Vrouwen zijn gewoon veel slimmer...
Ja, want in een goed huwelijk zul je nimmer de behoefte voelenquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:28 schreef Espex het volgende:
[..]
Lol yeah. Maar uh, ongeveer 30% gaat vreemd, 10% van de kinderen zijn buitenechtelijk verwekt.
Ik zou je eerst afvragen of je huwelijk zo prima was. Want was dat zo dan had je deze twijfel niet, heh.
Daarom heb ik een eigen laptop en zij een eigen pc'tjequote:Op zondag 12 december 2010 10:57 schreef DS4 het volgende:
Vrouwen kunnen ook de gekste dingen doen.
Over betrappen gesproken: je zorgt toch wel dat dit uit je AT gaat, internethistorie wissen, enz. enz.
Want jouw vrouw leest straks niet dat jij niet vreemdgegaan bent terwijl je de kans had, maar dat jij overwogen hebt om vreemd te gaan. Dat kan ook tot hele ongezellige avonden leiden...
Ha ha! Ja, precies.quote:Op zondag 12 december 2010 10:57 schreef DS4 het volgende:
Vrouwen kunnen ook de gekste dingen doen.
Over betrappen gesproken: je zorgt toch wel dat dit uit je AT gaat, internethistorie wissen, enz. enz.
Want jouw vrouw leest straks niet dat jij niet vreemdgegaan bent terwijl je de kans had, maar dat jij overwogen hebt om vreemd te gaan. Dat kan ook tot hele ongezellige avonden leiden...
Het is maar goed dat jij niet vreemd gaat, want jij loopt dus tegen de lamp...quote:Op zondag 12 december 2010 11:02 schreef Freddeh het volgende:
Daarom heb ik een eigen laptop en zij een eigen pc'tje
Windows+L en ICTer zijn... Maar dan nog. Ze pakt m'n laptop niet ff over als ik hem onbeheerd achter laat.quote:Op zondag 12 december 2010 11:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is maar goed dat jij niet vreemd gaat, want jij loopt dus tegen de lamp...
Een keer je laptop onbeheerd laten en je vrouw kijkt even... en vervolgens vliegt het procelein door het huis. Echt: neem je maatregelen.
Learned that the hard way.
Nee dat dacht ik ook niet. Maar ik was wel benieuwd in hoeverre zijn ego wilt neuken, niet zozeer zijn pik. Als je veel aandacht nodig hebt van vrouwen ben je ook niet erg zeker van jezelf. Daarom was ik ook benieuwd of hij bereid was met zijn collega te praten, en de spanning/spark te killen. Niet dat ik flirten totaal afkeur voor getrouwde mensen, maar je moet er wel mee om kunnen gaan.quote:Op zondag 12 december 2010 10:51 schreef DS4 het volgende:
[..]
Allemaal misschien?
Als je een relatie hebt word je niet van steen...
Op het moment supreme telt de geilheid natuurlijk, maar ego speelt mee.quote:Op zondag 12 december 2010 12:09 schreef rosepetals het volgende:
Nee dat dacht ik ook niet. Maar ik was wel benieuwd in hoeverre zijn ego wilt neuken, niet zozeer zijn pik. Als je veel aandacht nodig hebt van vrouwen ben je ook niet erg zeker van jezelf. Daarom was ik ook benieuwd of hij bereid was met zijn collega te praten, en de spanning/spark te killen. Niet dat ik flirten totaal afkeur voor getrouwde mensen, maar je moet er wel mee om kunnen gaan.
Dat weet ik niet. Ik weet dat moralistisch er bezwaren tegen zijn bij velen, maar iemand die het doet met zoveel controle dat hij of zij niet wordt betrapt... Tsja... Dan kun je er prima mee om gaan.quote:Op zondag 12 december 2010 12:36 schreef rosepetals het volgende:
Maar je moet er dus mee om kunnen gaan. En vreemdgaan valt daar niet echt onder,
Alleen als beiden daar achter staan en mee om kunnen gaan. En zelfs dan kan het moeilijke situaties geven.quote:Op zondag 12 december 2010 13:05 schreef Freddeh het volgende:
Gewoon samen een contract tekenen voor friends with benefits, dat lost het ook wel op
Gewoon doen dan! (ik help wel een handje)quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:19 schreef Voorbijganger1408 het volgende:
[..]
hahahah...ja, dat klopt...hij wil hier een manier vinden om zijn voornemens goed te praten....:)
quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:39 schreef RedDevil085 het volgende:
![]()
[..]
Daar ging het al fout.. je faalt in het leven, vriend...
Dat zou wel classic zijn.quote:Op maandag 13 december 2010 10:48 schreef Freddeh het volgende:
Niet al te serieuze opmerking voor vandaag: Ze houdt me nu zelf al op afstand. Denk dat ze ook een Fok! user is
Idd, zal wel de eerste faal in dit genre zijn op Fok! denk ik zo...quote:
Gezeik? Is seks niet juist leuk?quote:Op maandag 13 december 2010 16:35 schreef raptorix het volgende:
Ik heb een relatie, maar wij hebben geen seks, dat doe ik wel buiten de deur, scheelt hoop gezeik
Dat schijnt de bedoeling te zijn. Maar per definitie... neuh...quote:
Gelukkig ben ik nog wel lekker naiefquote:Op maandag 13 december 2010 16:40 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat schijnt de bedoeling te zijn. Maar per definitie... neuh...
Hoe-zo heb jíj thuis geen seks? Dan heb je ook geen relatie, want: een relatie zonder seks, is géén relatie, weet je zelf ook wel.quote:Op maandag 13 december 2010 18:27 schreef raptorix het volgende:
Ik zeg niet dat ik geen seks heb, alleen niet thuis
Dat is erg waarschijnlijkquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:22 schreef flappy het volgende:
Dat soort vrouwen dagen je uit en maken je gek. Dat is gewoon een sport voor ze. Puntje bij paaltje mag je er toch niet op. Dan heb je al wel je hele thuissituatie om zeep geholpen. ( geen persoonlijke ervaring of frustratie! Maar heb het wel zien gebeuren)
Sommige mensen met een relatie kunnen geen seks hebben (om medische redenen)quote:Op maandag 13 december 2010 19:21 schreef OeJ het volgende:
[..]
Hoe-zo heb jíj thuis geen seks? Dan heb je ook geen relatie, want: een relatie zonder seks, is géén relatie, weet je zelf ook wel.![]()
raptorix houd niet van plassexquote:Op maandag 13 december 2010 16:35 schreef raptorix het volgende:
Ik heb een relatie, maar wij hebben geen seks, dat doe ik wel buiten de deur, scheelt hoop gezeik
Dat kost in veel gevallen tijd, moeite, geld en is wat lastiger met slapen enzo.quote:Op maandag 13 december 2010 18:27 schreef raptorix het volgende:
Ik zeg niet dat ik geen seks heb, alleen niet thuis
Helaas is inderdaad 5-10% van de eerste kinderen niet daadwerkelijk van de gedachte partner.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Broodje aap/volksmythe.
Niks van waar.
Bron?quote:Op maandag 13 december 2010 22:29 schreef dennishk het volgende:
[..]
Helaas is inderdaad 5-10% van de eerste kinderen niet daadwerkelijk van de gedachte partner.
Het klopt op zich wel. Wereldwijd ongeveer 10% en westerse wereld iets van 5% (voorbehoedsmiddelen eenvoudiger verkrijgbaar).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat slecht voor je is.
Dat is op een bizarre manier ook wel weer stijlvolquote:Op woensdag 15 december 2010 01:29 schreef ScreamforyourCream het volgende:
Gewoon doen! Dan ben je pas een echte man.![]()
Maak ook gelijk een aantal foto's van je nieuwe neukslet zoals Anthony deed
Collega-MILF neuken onder werktijd...
edit: oh ik zie dat je er vanaf ziet.. dan wil ik haar wel palen
Gelukkig neem ik die reacties dan ook niet al te serieus. Zou wat zijn zeg, dan had ik d'r een dag of 3 terug al flink genomen op d'r bureauquote:Op woensdag 15 december 2010 10:15 schreef CyclingGirl het volgende:
Jullie zijn ook een stel tuig zeg! Die man is zich goed aan het gedragen en jullie gaan hem nog vertellen dat hij het nog moet doen ook
Vrijheid van meningsuiting.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:15 schreef CyclingGirl het volgende:
Jullie zijn ook een stel tuig zeg! Die man is zich goed aan het gedragen en jullie gaan hem nog vertellen dat hij het nog moet doen ook
zie je diequote:Op woensdag 15 december 2010 10:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting.
Persoonlijk vind ik dat hij het zelf moet weten. Ik heb niet zo'n last van moralisme.
Met alle collega's er omheenquote:Op woensdag 15 december 2010 10:27 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Gelukkig neem ik die reacties dan ook niet al te serieus. Zou wat zijn zeg, dan had ik d'r een dag of 3 terug al flink genomen op d'r bureau
Hehehehehehhehehehhehehehehehequote:Op zaterdag 11 december 2010 17:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Broodje aap/volksmythe.
Niks van waar.
Jawel, maar ik zou eigenlijk niet weten wat je er nu exact mee bedoelt....quote:
Hoeveel denk jij dan?quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Broodje aap/volksmythe.
Niks van waar.
Als ik een ding zeker weet is dat een vrouw altijd doet waar ze zelf zin in heeft. En liegen om eigen bestwil is ziet de gemiddelde vrouw niet als liegen maar als manipulatie en dat is "toegestaan"quote:Op woensdag 15 december 2010 15:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoeveel denk jij dan?
Want dat t gebeurt staat imo iig wel vast
Ik ben best lief anders hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 15:13 schreef U4E het volgende:
[..]
Als ik een ding zeker weet is dat een vrouw altijd doet waar ze zelf zin in heeft. En liegen om eigen bestwil is ziet de gemiddelde vrouw niet als liegen maar als manipulatie en dat is "toegestaan"
Meeste vrouwen stappen een relatie echt niet in met het idee, over 2 maanden ga ik eens lekker een vervanger zoeken voor de zaterdagavond. Het is meer een hele hoop stress met de man thuis, alles is een sleur, het is saai, een fantasietje word gebouwt, en op een dag staat "hij" daar.
En we praten hier ook over de klasse "(toekomstige) moeders" en die hebben echt niet zo gek veel idealen meer zoals die tienermeisjes die zijn dus echt wel "real" met de wereld en mannen. Ze zijn vaak mee gespeelt en misbruikt door types zoals mij en hebben een zekere ik en mijn kinderen gaan eerst gevoel.
Dit moet genoeg zeggen dat 1 op 10 helemaal niet zo gek is.
Ik moet hierbij ook zeggen ik ben niet goed in vrouwen in lange termeinrelaties, meer op de korte termein. dus ik en vrouwen behandelen mij dus ook anders dan bijvoorbeeld jou, iemand die (waarschijnlijk) huisjeboompjebeesje denkt.
Vrouwen zijn vampieren.
Zie je wat ik bedoel?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben best lief anders hoor
Niet echt, maar ik begreep je stukje dan ook niet helemaal. Ik heb twee kinderen van 1 man waar ik 8,5 jaar mee samen ben geweest en nooit ook maar gekeken naar een andere man en nu heb ik ruim twee jaar een vriend en ook nog totaal geen behoefte gehad om naar een andere man te kijken.quote:
Dan is jou vriend in jou ogen zon 2 in 1 typ. Geloof me daar lopen er niet veel van rond. Maar zoals je net zelf zegt, als jij nog 10 jaar met je ex man aangedaan werd zou je een stuk gevoeliger voor het thema zijn, niet iedere vrouw neemt het financiele risico om te scheiden, we praten ook over "maar" 1 op de 10.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je zou wel gelijk hebben als ik weer een type ha als mn ex, dan zou ik zeker het principe Ik en de kindjes gaan voor hanteren, maar mijn huidige vriend is lief en zorgzaam en ik heb een heel sterk loyaliteitsgevoel naar hem toe. Dus nee, ik zie het toh anders, maar goed, ik heb dan ook weinig ervaring met vrouwen in een relatie, alleen mezelf.
Je vergeet bij je "maar" wel even dat lang niet elke sexuele escapade eindigt in een zwangerschap en geboorte.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:27 schreef U4E het volgende:
[..]
Dan is jou vriend in jou ogen zon 2 in 1 typ. Geloof me daar lopen er niet veel van rond. Maar zoals je net zelf zegt, als jij nog 10 jaar met je ex man aangedaan werd zou je een stuk gevoeliger voor het thema zijn, niet iedere vrouw neemt het financiele risico om te scheiden, we praten ook over "maar" 1 op de 10.
1 op de 10 vind ik eerder weinig op een heel lifetime. Het lijkt me duidelijk dat de man waarmee je een wipje maakt van een ander caliber is dan de man die thuis de rekeningen betaalt.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je vergeet bij je "maar" wel even dat lang niet elke sexuele escapade eindigt in een zwangerschap en geboorte.
Als je een vriend hebt naast je vaste partner, is er best een kans dat je vaker sex hebt met je eigen partner dan met die vriend, dus zou de kans ook groter moeten zijn dat je van je partner zwanger raakt.
(Nu schijnt het zo te zijn dat je van een minnaar gemakkelijker zwanger raakt dan van een vaste partner omdat het zaad beter zn best doet of zoiets, dus het zal niet helemaal kloppen.)
Ik weet van een kind dat ze niet is van de man die denkt dat hij de vader is, maar die ken ik verder niet. En dan zijn er natuurlijk nog een hoop van wie je het gewoon niet weet, maar an op de tien vind ik wel heel veel hoor!
Dat mag je vinden, maar onderzoeken komen daarmee... De enige nuance die nodig is, dat het in de westerse wereld ongeveer 5% is vanwege voorbehoedsmiddelen.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
maar an op de tien vind ik wel heel veel hoor!
Ik vind dat je voorzichtig moet zijn van het klakkeloos overnemen van dit soort onderzoeken. Je moet je voorstellen dat de mannen die dit onderzoeken het tegenovergestelde zijn van de type mannen waar we over praten die deze vrouwen zwanger maken.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar onderzoeken komen daarmee... De enige nuance die nodig is, dat het in de westerse wereld ongeveer 5% is vanwege voorbehoedsmiddelen.
Wat natuurlijk mee speelt is dat een vrouw meer genegen is om vreemd te gaan op het moment dat de kans om zwanger te worden hoger is.
En verder: wat niet weet, dat niet deert.
Het punt is alleen dat dat niet zo is. Die zijn er ook en kwamen wel tot een derde... maar dat wordt dan ook niet meteen op iedereen van toepassing verklaard.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:04 schreef Freddeh het volgende:
Anyway, het is natuurlijk wel zo dat die onderzoeken worden gedaan bij specifieke doelgroepen.
Ik weet niet waarom onderzoekers altijd sukkeltjes geweest moeten zijn, maar goed.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:04 schreef U4E het volgende:
Nee... jij snapt het punt niet.
Ik probeer te zeggen dat onderzoekers niet bekend staan om hun versierkunsten en sex appeal.
Zeg maar, het sukkeltje van de klas observeerd hoe de players hun werk doen en dan opeens een boek schrijft : vrouwen werken zo. Meer als oppervlakkig kan je het onderzoek niet noemen.
Dit is presies de kern van het probleemquote:Op woensdag 15 december 2010 16:12 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom onderzoekers altijd sukkeltjes geweest moeten zijn, maar goed.
Dit zijn iig de cijfers waar onderzoeken mee komen en aangezien die onderzoeken iig een betere basis hebben dan "jouw gevoel" (met alle respect) kan ik niets anders dan het er voorlopig op houden dat deze cijfers niet uit de lucht gegrepen zijn.
En verder zal het mij eigenlijk jeuken.
Ik weet niet waarom jij denkt dat jij zo geweldig bent, maar het begint een beetje pathetisch te worden...quote:Op woensdag 15 december 2010 16:14 schreef U4E het volgende:
Dit is presies de kern van het probleem
Het staat niet op papier, dus het kan niet waar zijn.
Iets hoeft niet onderzocht te worden om er te zijn, en "sukkeltjes" begrijpen dat niet.
Nee, natuurlijk niet. Vrouwen zijn geen mannen lolquote:Op woensdag 15 december 2010 16:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Straks komt er een malloot die denkt dat het 9 op de 10 is. Moeten we dan maar ineens denken dat dat wel zal kloppen?
Vrouwen en mannen gaan ongeveer even vaak vreemd, dus misschien dat jij helemaal niet de kenner bent die jij denkt dat je bent.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:20 schreef U4E het volgende:
Nee, natuurlijk niet. Vrouwen zijn geen mannen lol
Ik denk niet dat de meeste vrouwen vreemdgaan om zwanger te raken hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 15:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar onderzoeken komen daarmee... De enige nuance die nodig is, dat het in de westerse wereld ongeveer 5% is vanwege voorbehoedsmiddelen.
Wat natuurlijk mee speelt is dat een vrouw meer genegen is om vreemd te gaan op het moment dat de kans om zwanger te worden hoger is.
En verder: wat niet weet, dat niet deert.
Op een lifetime? Ik geloof het meteen dat meer vrouwen vreemdgaan dan 1 op de 10, ik geloof echter dat jij even voor het gemak vergeet dat het gemiddelde aantal kinderen op 2,3 of zoiets ligt. Dat is niet zoveel (op een lifetime)quote:Op woensdag 15 december 2010 15:38 schreef U4E het volgende:
[..]
1 op de 10 vind ik eerder weinig op een heel lifetime. Het lijkt me duidelijk dat de man waarmee je een wipje maakt van een ander caliber is dan de man die thuis de rekeningen betaalt.
Excitement plus beter zaad vs saaiheid en kantoorbaantjes bier zaad = pech voor de meeste mannen haha ^^
O en ik houd best van een beetje arrogantie bij een man, kan best sexy zijn, maar jij overdrijftquote:Op woensdag 15 december 2010 16:37 schreef U4E het volgende:
[..]
Oh jee, ben je op je pik getrapt ofzoHey no offence man, ik deelde alleen maar mijn ervaringen, no need to bash
Ik ga even reageren.
Topclub, sow dat klinkt als FC Oss. Als jij denkt dat een zelfrespecterende vrouw ook maar iets intresseert in dat je bovengemiddeld een balletje trapt dan heb je het echt mis, mischien een 14 jarig meisje word heet ervan om op het schoolplein te vertellen dat haar vriendje intressanter is dan het vriendje van haar buurmeisje maar na enkele jaren is de lol er wel vanaf hoorNiettemin is het natuurlijk wel leuk, zon statussymbool maar als je zoiets als meer dan een "extra" gaat zien knappen vrouwen daar al heel snel op af, zelfingenomenheid is iets wat niet echt sexy is.
Ja, het is zwart en wit. mensen zijn maar heel simpel kuddevolk hoor. Je wint of verliest. aan jou posts zie ik dat je altijd verliest, of beter nog op het randje van "net" niet wint hehe. Daarvoor hoef ik geen einstein te heten lol of bij een "topclub" te voetballen om dat te kunnen zien.
Ik heb perfecte zelfreflectie. Jij neemt jezelf en alles te serieus. Wanneer je dat gaat doen verlies je altijd. Dat is het verschil tussen een boy en en man.
Dat staat er dan ook niet.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik denk niet dat de meeste vrouwen vreemdgaan om zwanger te raken hoor![]()
En dan zijn er niet meerdere?quote:En onderzoeKEN komen daarmee? Ik heb ooit 1 onderzoek gelezen waarin dat gezegd werd en verder stukken die naar dat onderzoek verwezen.
Dat laatste staat je vrij.quote:Ook heb ik ooit een onderzoek gelezen waaruit zou blijken dat het 1 op de 4 is en ooit een onderzoek dat het 1 op de 43 (oid meen ik) was, dus ik hecht er niet heel erg veel waarde aan.
Dan begrijp ik ditquote:
niet zo goed denk ik.quote:Wat natuurlijk mee speelt is dat een vrouw meer genegen is om vreemd te gaan op het moment dat de kans om zwanger te worden hoger is.
Jawel, dat zeg ik net, er zijn ook andere die andere cijfers aangeven, en misschien wel meerdere die dit cijfer aangeven, maar daar kan ik niet zoveel mee. Ze spreken elkaar namelijk tegen wat aantallen betreft, dus dan wordt het moeilijk filteren wat nou waar is.quote:En dan zijn er niet meerdere?
[..]
Onbewust zijn vrouwen eerder genegen om vreemd te gaan op het moment dat ze ovuleert.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dan begrijp ik dit niet zo goed denk ik.
Het is geen keihard gegeven. En ik heb het niet allemaal uit zitten pluizen. Zo belangrijk vind ik het niet, maar de stelling dat het een broodje aap is, is onjuist. Het is een vaststaand feit, noch bewezen onzin.quote:Jawel, dat zeg ik net, er zijn ook andere die andere cijfers aangeven, en misschien wel meerdere die dit cijfer aangeven, maar daar kan ik niet zoveel mee. Ze spreken elkaar namelijk tegen wat aantallen betreft, dus dan wordt het moeilijk filteren wat nou waar is.
Het eerste zou best kunnen en het tweede... Tja, het is een feit dat er kinderen zijn die niet de vader hebben die ze denken te hebben, maar het staat dus kennelijk niet vast hoevéél dat er zijn, aangezien ik er een tijdje geleden wat meer over gezocht heb en onderzoeken met verschillende aantallen tegenkwam.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:30 schreef DS4 het volgende:
[..]
Onbewust zijn vrouwen eerder genegen om vreemd te gaan op het moment dat ze ovuleert.
Ik heb het ook niet verzonnen.
[..]
Het is geen keihard gegeven. En ik heb het niet allemaal uit zitten pluizen. Zo belangrijk vind ik het niet, maar de stelling dat het een broodje aap is, is onjuist. Het is een vaststaand feit, noch bewezen onzin.
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik geef dus enkel aan dat ik niet weet wat ik moet geloven adhv meerdere onderzoeken, meeste wat ik las was 1 op de 4, minste een op de 'iets in de 40'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |