abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89960017
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:21 schreef U4E het volgende:

[..]

Zie je wat ik bedoel?
Niet echt, maar ik begreep je stukje dan ook niet helemaal. Ik heb twee kinderen van 1 man waar ik 8,5 jaar mee samen ben geweest en nooit ook maar gekeken naar een andere man en nu heb ik ruim twee jaar een vriend en ook nog totaal geen behoefte gehad om naar een andere man te kijken.

Je zou wel gelijk hebben als ik weer een type ha als mn ex, dan zou ik zeker het principe Ik en de kindjes gaan voor hanteren, maar mijn huidige vriend is lief en zorgzaam en ik heb een heel sterk loyaliteitsgevoel naar hem toe. Dus nee, ik zie het toh anders, maar goed, ik heb dan ook weinig ervaring met vrouwen in een relatie, alleen mezelf.
compact en kleverig.
pi_89960134
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:24 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Je zou wel gelijk hebben als ik weer een type ha als mn ex, dan zou ik zeker het principe Ik en de kindjes gaan voor hanteren, maar mijn huidige vriend is lief en zorgzaam en ik heb een heel sterk loyaliteitsgevoel naar hem toe. Dus nee, ik zie het toh anders, maar goed, ik heb dan ook weinig ervaring met vrouwen in een relatie, alleen mezelf.
Dan is jou vriend in jou ogen zon 2 in 1 typ. Geloof me daar lopen er niet veel van rond. Maar zoals je net zelf zegt, als jij nog 10 jaar met je ex man aangedaan werd zou je een stuk gevoeliger voor het thema zijn, niet iedere vrouw neemt het financiele risico om te scheiden, we praten ook over "maar" 1 op de 10.
pi_89960394
Interessante wending in m'n eigen topic :) Ik lees alsnog eventjes mee.
pi_89960445
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:27 schreef U4E het volgende:

[..]

Dan is jou vriend in jou ogen zon 2 in 1 typ. Geloof me daar lopen er niet veel van rond. Maar zoals je net zelf zegt, als jij nog 10 jaar met je ex man aangedaan werd zou je een stuk gevoeliger voor het thema zijn, niet iedere vrouw neemt het financiele risico om te scheiden, we praten ook over "maar" 1 op de 10.
Je vergeet bij je "maar" wel even dat lang niet elke sexuele escapade eindigt in een zwangerschap en geboorte.
Als je een vriend hebt naast je vaste partner, is er best een kans dat je vaker sex hebt met je eigen partner dan met die vriend, dus zou de kans ook groter moeten zijn dat je van je partner zwanger raakt.
(Nu schijnt het zo te zijn dat je van een minnaar gemakkelijker zwanger raakt dan van een vaste partner omdat het zaad beter zn best doet of zoiets, dus het zal niet helemaal kloppen.)

Ik weet van een kind dat ze niet is van de man die denkt dat hij de vader is, maar die ken ik verder niet. En dan zijn er natuurlijk nog een hoop van wie je het gewoon niet weet, maar an op de tien vind ik wel heel veel hoor!
compact en kleverig.
pi_89960563
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:35 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Je vergeet bij je "maar" wel even dat lang niet elke sexuele escapade eindigt in een zwangerschap en geboorte.
Als je een vriend hebt naast je vaste partner, is er best een kans dat je vaker sex hebt met je eigen partner dan met die vriend, dus zou de kans ook groter moeten zijn dat je van je partner zwanger raakt.
(Nu schijnt het zo te zijn dat je van een minnaar gemakkelijker zwanger raakt dan van een vaste partner omdat het zaad beter zn best doet of zoiets, dus het zal niet helemaal kloppen.)

Ik weet van een kind dat ze niet is van de man die denkt dat hij de vader is, maar die ken ik verder niet. En dan zijn er natuurlijk nog een hoop van wie je het gewoon niet weet, maar an op de tien vind ik wel heel veel hoor!
1 op de 10 vind ik eerder weinig op een heel lifetime. Het lijkt me duidelijk dat de man waarmee je een wipje maakt van een ander caliber is dan de man die thuis de rekeningen betaalt.

Excitement plus beter zaad vs saaiheid en kantoorbaantjes bier zaad = pech voor de meeste mannen haha ^^ :D
pi_89960962
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
maar an op de tien vind ik wel heel veel hoor!
Dat mag je vinden, maar onderzoeken komen daarmee... De enige nuance die nodig is, dat het in de westerse wereld ongeveer 5% is vanwege voorbehoedsmiddelen.

Wat natuurlijk mee speelt is dat een vrouw meer genegen is om vreemd te gaan op het moment dat de kans om zwanger te worden hoger is.

En verder: wat niet weet, dat niet deert.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_89961483
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:48 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat mag je vinden, maar onderzoeken komen daarmee... De enige nuance die nodig is, dat het in de westerse wereld ongeveer 5% is vanwege voorbehoedsmiddelen.

Wat natuurlijk mee speelt is dat een vrouw meer genegen is om vreemd te gaan op het moment dat de kans om zwanger te worden hoger is.

Ik vind dat je voorzichtig moet zijn van het klakkeloos overnemen van dit soort onderzoeken. Je moet je voorstellen dat de mannen die dit onderzoeken het tegenovergestelde zijn van de type mannen waar we over praten die deze vrouwen zwanger maken.

En man die een vrouw logisch probeert te verklaren verstaat de vrouw zowiezo niet, en steekproefsgewijs vaderschapstesten is ook niet accuraat.

Achtergrond speelt heel erg mee, meer dan bijvoorbeeld genen.
pi_89961585
Kortom: onderzoeken moet je niet serieus nemen, beter is het om maar de natte vinger toe te passen...

Huh?
pi_89961663
Die natte vinger opmerking is misschien wel veiliger dan er bovenop te duiken idd :')

Anyway, het is natuurlijk wel zo dat die onderzoeken worden gedaan bij specifieke doelgroepen. Als je een doelgroep van 70+ neemt zal het aantal vreemdgangers véél lager zijn (ook voormalig vreemdgangers).
pi_89961687
Nee... jij snapt het punt niet.

Ik probeer te zeggen dat onderzoekers niet bekend staan om hun versierkunsten en sex appeal.

Zeg maar, het sukkeltje van de klas observeerd hoe de players hun werk doen en dan opeens een boek schrijft : vrouwen werken zo. Meer als oppervlakkig kan je het onderzoek niet noemen.

Laat me hier even verder op in gaan.

Het is niet 5% ook niet 10%, deze onderzoekers hebben het inlevingsgevoel van een vrouw niet en kijken als een nerdy man tegen de zaak.

Variablen zoals

Achtergrond/ sociale klasse en Opvoeding worden compleet genegeerd.

Ik beloof jou dat als jij een dochter krijgt en haar niet liefdevol opvoed of erger misbruikt of nog erger er compleet niet bent dat zij statistisch hoger dan die 10% zal uitvallen.

[ Bericht 20% gewijzigd door U4E op 15-12-2010 16:11:17 ]
pi_89961873
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:04 schreef Freddeh het volgende:

Anyway, het is natuurlijk wel zo dat die onderzoeken worden gedaan bij specifieke doelgroepen.
Het punt is alleen dat dat niet zo is. Die zijn er ook en kwamen wel tot een derde... maar dat wordt dan ook niet meteen op iedereen van toepassing verklaard.
pi_89962016
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:04 schreef U4E het volgende:
Nee... jij snapt het punt niet.

Ik probeer te zeggen dat onderzoekers niet bekend staan om hun versierkunsten en sex appeal.

Zeg maar, het sukkeltje van de klas observeerd hoe de players hun werk doen en dan opeens een boek schrijft : vrouwen werken zo. Meer als oppervlakkig kan je het onderzoek niet noemen.
Ik weet niet waarom onderzoekers altijd sukkeltjes geweest moeten zijn, maar goed.

Dit zijn iig de cijfers waar onderzoeken mee komen en aangezien die onderzoeken iig een betere basis hebben dan "jouw gevoel" (met alle respect) kan ik niets anders dan het er voorlopig op houden dat deze cijfers niet uit de lucht gegrepen zijn.

En verder zal het mij eigenlijk jeuken.
pi_89962112
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:12 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik weet niet waarom onderzoekers altijd sukkeltjes geweest moeten zijn, maar goed.

Dit zijn iig de cijfers waar onderzoeken mee komen en aangezien die onderzoeken iig een betere basis hebben dan "jouw gevoel" (met alle respect) kan ik niets anders dan het er voorlopig op houden dat deze cijfers niet uit de lucht gegrepen zijn.

En verder zal het mij eigenlijk jeuken.
Dit is presies de kern van het probleem

Het staat niet op papier, dus het kan niet waar zijn.

Iets hoeft niet onderzocht te worden om er te zijn, en "sukkeltjes" begrijpen dat niet.

En daarbij is het niet mijn gevoel. maar eerder mijn ervaring en die van mijn naasten. Wij hebben geen greintje respect voor vrouwen omdat wij weten hoe ze functioneren, geloof mij "ik heb een vriend" is bij velen geen issue meer vandaag, als je de juiste man met het juiste karakter bent.

dat ben jij niet, dat betekend niet dat het niet zo kan werken!!

sukkeltjes noemen ons zelfs immoralisch en verwerpelijk.............. :D
pi_89962311
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:14 schreef U4E het volgende:

Dit is presies de kern van het probleem

Het staat niet op papier, dus het kan niet waar zijn.

Iets hoeft niet onderzocht te worden om er te zijn, en "sukkeltjes" begrijpen dat niet.
Ik weet niet waarom jij denkt dat jij zo geweldig bent, maar het begint een beetje pathetisch te worden...

Belangrijker: je leest kennelijk niet wat er staat. Ik geef gewoon aan dat wat jij denkt dat de waarheid is helemaal niets zegt. Straks komt er een malloot die denkt dat het 9 op de 10 is. Moeten we dan maar ineens denken dat dat wel zal kloppen?
pi_89962403
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:18 schreef DS4 het volgende:

[..]
Straks komt er een malloot die denkt dat het 9 op de 10 is. Moeten we dan maar ineens denken dat dat wel zal kloppen?
Nee, natuurlijk niet. Vrouwen zijn geen mannen lol

[ Bericht % gewijzigd door Mirjam op 15-12-2010 22:24:00 ]
pi_89962464
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:20 schreef U4E het volgende:

Nee, natuurlijk niet. Vrouwen zijn geen mannen lol
Vrouwen en mannen gaan ongeveer even vaak vreemd, dus misschien dat jij helemaal niet de kenner bent die jij denkt dat je bent.
pi_89964740
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:48 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat de meeste vrouwen vreemdgaan om zwanger te raken hoor :{

En onderzoeKEN komen daarmee? Ik heb ooit 1 onderzoek gelezen waarin dat gezegd werd en verder stukken die naar dat onderzoek verwezen.
Ook heb ik ooit een onderzoek gelezen waaruit zou blijken dat het 1 op de 4 is en ooit een onderzoek dat het 1 op de 43 (oid meen ik) was, dus ik hecht er niet heel erg veel waarde aan.
compact en kleverig.
pi_89964798
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:38 schreef U4E het volgende:

[..]

1 op de 10 vind ik eerder weinig op een heel lifetime. Het lijkt me duidelijk dat de man waarmee je een wipje maakt van een ander caliber is dan de man die thuis de rekeningen betaalt.

Excitement plus beter zaad vs saaiheid en kantoorbaantjes bier zaad = pech voor de meeste mannen haha ^^ :D
Op een lifetime? Ik geloof het meteen dat meer vrouwen vreemdgaan dan 1 op de 10, ik geloof echter dat jij even voor het gemak vergeet dat het gemiddelde aantal kinderen op 2,3 of zoiets ligt. Dat is niet zoveel (op een lifetime)
compact en kleverig.
pi_89964973
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:37 schreef U4E het volgende:

[..]

Oh jee, ben je op je pik getrapt ofzo :D Hey no offence man, ik deelde alleen maar mijn ervaringen, no need to bash :D

Ik ga even reageren.

Topclub, sow dat klinkt als FC Oss. Als jij denkt dat een zelfrespecterende vrouw ook maar iets intresseert in dat je bovengemiddeld een balletje trapt dan heb je het echt mis, mischien een 14 jarig meisje word heet ervan om op het schoolplein te vertellen dat haar vriendje intressanter is dan het vriendje van haar buurmeisje maar na enkele jaren is de lol er wel vanaf hoor :D Niettemin is het natuurlijk wel leuk, zon statussymbool maar als je zoiets als meer dan een "extra" gaat zien knappen vrouwen daar al heel snel op af, zelfingenomenheid is iets wat niet echt sexy is.

Ja, het is zwart en wit. mensen zijn maar heel simpel kuddevolk hoor. Je wint of verliest. aan jou posts zie ik dat je altijd verliest, of beter nog op het randje van "net" niet wint hehe. Daarvoor hoef ik geen einstein te heten lol of bij een "topclub" te voetballen om dat te kunnen zien.

Ik heb perfecte zelfreflectie. Jij neemt jezelf en alles te serieus. Wanneer je dat gaat doen verlies je altijd. Dat is het verschil tussen een boy en en man.
O en ik houd best van een beetje arrogantie bij een man, kan best sexy zijn, maar jij overdrijft :)
compact en kleverig.
pi_89964974
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:14 schreef JaniesBrownie het volgende:

Ik denk niet dat de meeste vrouwen vreemdgaan om zwanger te raken hoor :{
Dat staat er dan ook niet.

quote:
En onderzoeKEN komen daarmee? Ik heb ooit 1 onderzoek gelezen waarin dat gezegd werd en verder stukken die naar dat onderzoek verwezen.
En dan zijn er niet meerdere?

quote:
Ook heb ik ooit een onderzoek gelezen waaruit zou blijken dat het 1 op de 4 is en ooit een onderzoek dat het 1 op de 43 (oid meen ik) was, dus ik hecht er niet heel erg veel waarde aan.
Dat laatste staat je vrij.
pi_89965125
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:21 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat staat er dan ook niet.

[..]
Dan begrijp ik dit
quote:
niet zo goed denk ik.
quote:
En dan zijn er niet meerdere?

[..]
Jawel, dat zeg ik net, er zijn ook andere die andere cijfers aangeven, en misschien wel meerdere die dit cijfer aangeven, maar daar kan ik niet zoveel mee. Ze spreken elkaar namelijk tegen wat aantallen betreft, dus dan wordt het moeilijk filteren wat nou waar is.
compact en kleverig.
pi_89965382
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:24 schreef JaniesBrownie het volgende:

Dan begrijp ik dit niet zo goed denk ik.

Onbewust zijn vrouwen eerder genegen om vreemd te gaan op het moment dat ze ovuleert.

Ik heb het ook niet verzonnen.

quote:
Jawel, dat zeg ik net, er zijn ook andere die andere cijfers aangeven, en misschien wel meerdere die dit cijfer aangeven, maar daar kan ik niet zoveel mee. Ze spreken elkaar namelijk tegen wat aantallen betreft, dus dan wordt het moeilijk filteren wat nou waar is.
Het is geen keihard gegeven. En ik heb het niet allemaal uit zitten pluizen. Zo belangrijk vind ik het niet, maar de stelling dat het een broodje aap is, is onjuist. Het is een vaststaand feit, noch bewezen onzin.
pi_89965550
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:30 schreef DS4 het volgende:

[..]

Onbewust zijn vrouwen eerder genegen om vreemd te gaan op het moment dat ze ovuleert.

Ik heb het ook niet verzonnen.

[..]

Het is geen keihard gegeven. En ik heb het niet allemaal uit zitten pluizen. Zo belangrijk vind ik het niet, maar de stelling dat het een broodje aap is, is onjuist. Het is een vaststaand feit, noch bewezen onzin.
Het eerste zou best kunnen en het tweede... Tja, het is een feit dat er kinderen zijn die niet de vader hebben die ze denken te hebben, maar het staat dus kennelijk niet vast hoevéél dat er zijn, aangezien ik er een tijdje geleden wat meer over gezocht heb en onderzoeken met verschillende aantallen tegenkwam.
Ik geef dus enkel aan dat ik niet weet wat ik moet geloven adhv meerdere onderzoeken, meeste wat ik las was 1 op de 4, minste een op de 'iets in de 40'.
compact en kleverig.
pi_89966029
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik geef dus enkel aan dat ik niet weet wat ik moet geloven adhv meerdere onderzoeken, meeste wat ik las was 1 op de 4, minste een op de 'iets in de 40'.
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen.

Dus ergens tussen 25% en 2,5%. 27,5 / 2 = 13,75%. ;)
pi_89979891
opgeschoond, die discussie was wel allang klaar zo mensen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')