Lol yeah. Maar uh, ongeveer 30% gaat vreemd, 10% van de kinderen zijn buitenechtelijk verwekt.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:23 schreef OeJ het volgende:
TS is al verloren.Hij heeft al besloten dat hij vreemd gaat.
Broodje aap/volksmythe.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:28 schreef Espex het volgende:
[..]
10% van de kinderen zijn buitenechtelijk verwekt.
Je weet het antwoord zelf alquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:21 schreef Freddeh het volgende:
Heb een collega op het werk die me volgens mij wel enigzins loopt op te geilen. Komt ze weer naast me op het bureau zitten met d'r veel te korte rokje, of gaat he-le-maal over me heen hangen met d'r bovenlichaam om ff iets te pakken ofzo. Gisteren samen wezen lunchen, was véél te gezellig. Hangt ook zo'n heerlijke chemische spanning tussen ons. Heerlijk.
Anyway, ik ben dus getrouwd en eigenlijk gewoon tevreden in m'n huwelijk met m'n partner. Maar het heeft me wel aan het denken gezet omdat de spark er ook is voor m'n collega.
Now what?
Daar ging het al fout.. je faalt in het leven, vriend...quote:Anyway, ik ben dus getrouwd
Kom op, Freddeh, niemand hoeft het te weten...quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:41 schreef Freddeh het volgende:
Helder moment @ mezelf. Ik kom verdikke zelf ook uit een gebroken gezin. Had ik nog helemaal niet bij stil gestaan...
Ik doe het gewoon niet.
Nemephis, je hebt PM.
Nou, wat een leuke meid is het dan.quote:@ Rosepetals: Ja, weet ze van.
Dat dus idd.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:43 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nou, wat een leuke meid is het dan.
Zonde om je huwelijk voor op het spel te zetten, en het hele met-een-getrouwde-man rotzooien maakt haar ook niet erg betrouwbaar, straks vertelt ze het ook nog aan je vrouw. (In het geval van vreemdgaan)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |