Wat is het verschil tussen de SS en de NSquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zoek het niet meer zo en het is best lastig, integralen enzo.
Weet er iemand een mop?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok.. Door bella kreeg ik de slappe lach toen er iemand mt een leverworst kwam
Daar ga ik me maar niet aan wagen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen de SS en de NS?
Ik weet heel veel moppenquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zoek het niet meer zo en het is best lastig, integralen enzo.
Weet er iemand een mop?
De SS kreeg de treinen wel volquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daar ga ik me maar niet aan wagen.
Wasberen zijn dan ook de shitquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik gebruik net het woord wasbeer in een smsje. Wtf.
nope...quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Iemand al een kaartje van een fokker ontvangen?
Ik weet niet vanaf wanneer het de bedoeling is dat je kerstkaarten stuurt.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Iemand al een kaartje van een fokker ontvangen?
Sand, Select mail staken nietquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:33 schreef iBenny het volgende:
Ontvangen jullie ook nog gewoon post?
Ik dacht dat ze zouden staken, maar we krijgen nog gewoon elke dag post
1 januari... ben je iig een van de eerstequote:Op zaterdag 11 december 2010 13:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik weet niet vanaf wanneer het de bedoeling is dat je kerstkaarten stuurt.
Ik heb ze leuk zelfgemaakt.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik moet ook eens een keer kaartjes kopen.
TTquote:
Hihiquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:54 schreef Kally het volgende:
Meisje leren kennen..
Benny jou schuld met je PoHi
O ja logisch, ik bedoel hoi ik ben een krokettenjongen, nee dat is niksquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Flirt je stijf op 3fm. Krokettenmeisje wou niks met krokketenjongen.
Ik zou zeggen +-punten voor de originaliteit. Maar ik zie het geen vrouw zeggen, wat is de vrouwelijke snackvariant?quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:55 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja logisch, ik bedoel hoi ik ben een krokettenjongen, nee dat is niks
Je hebt het wuut-topic van de dag net gemist.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:55 schreef Kally het volgende:
O nu ook in sex nog even wat zoeken om te posten
Bamihapje?quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zou zeggen +-punten voor de originaliteit. Maar ik zie het geen vrouw zeggen, wat is de vrouwelijke snackvariant?
Gofferquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je hebt het wuut-topic van de dag net gemist.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha, dat is SCORE. Of 'ik ben je kaassoufflé'
Ik ben er nuquote:
dat klinkt als een gevalletje achterstallige hygienequote:Op zaterdag 11 december 2010 13:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha, dat is SCORE. Of 'ik ben je kaassoufflé'
quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat klinkt als een gevalletje achterstallige hygiene
Zuig ze.quote:
Sinterklaas is dan ook een harde taaie ouwe manquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
het is een beetje hard, taai en oud... maar voor de rest ziet het er wel grappig uit
Ik kan de link die ik gister heb gebruikt niet meer vinden, maar volgens mij moet deze ook wel werken...quote:
Dat is Chrominum?quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kan de link die ik gister heb gebruikt niet meer vinden, maar volgens mij moet deze ook wel werken...
http://www.brothersoft.co(...)indows-7-171320.html
Thanksquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt gelijk... zal 'm ff voor je uploaden
Woon jij ook in de regio Egmond?quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:28 schreef borisz het volgende:
Hele dag darten op RTVNH. De Zuiderduin masters.
Beetje dooie boel in Egmond. Geen sfeer niks terwijl die zaal toch redelijk groot is.
Straks maar weer lekker bundesliga kijken
quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:44 schreef Lutte het volgende:
Ik ga mezelf even vermaken, mijn band plakken of mijn fiets poetsen of postzegels inplakken ofzo... Want het is echt dood.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:07 schreef Michhas het volgende:
Ik heb eindelijk een Humör vest gekochtjeeeej
Ik niet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Wie gaat er even een sexdate voor morgen voor me regelen?v
Ik heb al gegiftquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:40 schreef Zeroku het volgende:
http://awesomescreenshot.com/0114juu82
Kan iemand daarvan wat giften aan mij?
Hoe kun je die verdienen?quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:43 schreef Zeroku het volgende:
Naja, ik ben werken. Als niemand kan giften betaal ik die CityVillecash er wel voor, heb er toch nog 15.
Uhm, ik had nog 25 gratis Feesboek credits, daar kreeg ik er 11 van ofzo. En om de zoveel tijd komt er opeens een bij.quote:
Aha... okequote:Op zaterdag 11 december 2010 16:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Uhm, ik had nog 25 gratis Feesboek credits, daar kreeg ik er 11 van ofzo. En om de zoveel tijd komt er opeens een bij.
Werk zequote:Op zaterdag 11 december 2010 16:43 schreef Zeroku het volgende:
Naja, ik ben werken. Als niemand kan giften betaal ik die CityVillecash er wel voor, heb er toch nog 15.
Dank jequote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:11 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik kan morgen pas weer dingen sturen.
Pmquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
c_a'tje...
Heb je al PM gekregen?
Daar heb ik heul geen feesboek bij nodigquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat je chocolade wilde sturen
quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daar heb ik heul geen feesboek bij nodig
Ja, het werkt snel en effectief.quote:
Net als in het echt.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:40 schreef -Vaduz- het volgende:
En het afrekenen gaat echt snel, je bent constant met het apparaat bezig.
Maar ook altijd weer lekker als het payday is. Helaas is dat maar één keer in de maand.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee even-JJH!
Net als in het echt ja. Altijd weer slikken als je saldo omlaag ziet gaan.
Sowieso handen wassen voor je aan tafel gaatquote:
Dat wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sowieso handen wassen voor je aan tafel gaat
Niet? Vreemdquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk.
Maar handen wassen telt niet als douchen bij mij.
Oke... veel plezierquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:14 schreef Kally het volgende:
Ik kom even toedels zeggen, ik ga naar een vriendin, althans oude buuv die belde of ik langs kwam
Dus fijne avond allemaal
Dag Kally, veel plezier!quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:14 schreef Kally het volgende:
Ik kom even toedels zeggen, ik ga naar een vriendin, althans oude buuv die belde of ik langs kwam
Dus fijne avond allemaal
Hoi!quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:14 schreef Kally het volgende:
Dus fijne avond allemaal
Je was weg, ksssht!quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:17 schreef Kally het volgende:
Ik ben er nog ff
O en Vaduz, ik heb zuurkool, uit het vat
Zuurkool(schotel)quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:17 schreef Kally het volgende:
Ik ben er nog ff
quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Je was weg, ksssht!![]()
Ik heb de pizza in de oven zitten.
Jongens lusten het niet, dus eet het zelden, maar mijn mamsje had het gemaakt voor mequote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:14 schreef Kally het volgende:
Dus fijne avond allemaal
Ohw...quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Jongens lusten het niet, dus eet het zelden, maar mijn mamsje had het gemaakt voor me
Zoals moeders kooktquote:
Oh jawel, mijn moeder kookt lekkerder dan jouw moeder.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
..kookt niemand anders zo lekker
En dat is helemaal waar
Nietesquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Oh jawel, mijn moeder kookt lekkerder dan jouw moeder.
Benny, heb jij de maand en jaarcijfers in je MyAT staan?
FOK!forum-stats: Maand en jaarcijfers 2010 (en Totals Top 5.000) #5quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Oh jawel, mijn moeder kookt lekkerder dan jouw moeder.
Benny, heb jij de maand en jaarcijfers in je MyAT staan?
wat heb je liggen?quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:30 schreef Bos81 het volgende:
Ik wil, moet eigenlijk zelf, een cd-tje opzetten, nu maar weet niet welke
Zie homepage, hoewel niet alles hier ligt wat er op die site staat.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat heb je liggen?
ik heb dat probleem ook wel eens
Whaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:17 schreef Kally het volgende:
Ik ben er nog ff
Ik zie een live-album van AC/DC staan. Opgelost.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zie homepage, hoewel niet alles hier ligt wat er op die site staat.
Okee, maar moet ik nu cd 1 opzetten of cd 2quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zie een live-album van AC/DC staan. Opgelost.
Je komt bij een concert toch ook niet halverwege binnen om alleen het tweede stuk te zien, om vervolgens thuis op bank het eerste stuk op DVD te kijken?quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, maar moet ik nu cd 1 opzetten of cd 2
Dank je, en morgen weer zuurkool, ik dacht doe eens gek neem het meteen 2 keerquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaa![]()
En maak er een leuke avond van.
Jawelquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Je komt bij een concert toch ook niet halverwege binnen om alleen het tweede stuk te zien, om vervolgens thuis op bank het eerste stuk op DVD te kijken?
Dat is wel waar. Maar ik had ook voor alleen cd 2 kunnen kiezen en daarna een hele andere cd op kunnen zetten.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Je komt bij een concert toch ook niet halverwege binnen om alleen het tweede stuk te zien, om vervolgens thuis op bank het eerste stuk op DVD te kijken?
Hey Patjonquote:
quote:
Okequote:Op zaterdag 11 december 2010 19:03 schreef Zeroku het volgende:
Benny, nee nog niet gelukt met Chrome. Ik laat die installer runnen en hij doet niks.
Halloquote:
Ja ik heb ook geen idee.quote:
Jep.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Opnieuw opgestart en/of chrome dicht ook geprobeerd?
Waar zie je dat?quote:
10.0.603.3quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sleutel(rechtsboven), over google chrome
Jepz.quote:
Ohquote:
Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Lutte wil geen kerstkaart van mij
okquote:
Ik weet het niet maar het antwoord is keurslager.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:59 schreef Cee het volgende:
Waarom moet je geen Firefox draaien op je Mac?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik weet het niet maar het antwoord is keurslager.
Waarom doe je dat jezelf aan?quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:13 schreef Zeroku het volgende:
Ik zit ff wat nieuwe liedjes van Linkin Park te luisteren.
ik vond Linkin Park leuk tot aan Meteora, is het nieuwe album dan nog wat? of gaat het meer richting Minutes to Midnight?quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:13 schreef Zeroku het volgende:
Ik zit ff wat nieuwe liedjes van Linkin Park te luisteren.
Hahaha jaquote:
Ff wennen. Ander soort muziek. Maar is echt een übervet nummer.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik vond Linkin Park leuk tot aan Meteora, is het nieuwe album dan nog wat? of gaat het meer richting Minutes to Midnight?
IT'S SO FLUFFYYYYYYYquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:20 schreef -Miauw- het volgende:
Dit vind ik een leuk stukje Zwab![]()
Its so fluffy!
Die film is zoooooo vetquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:20 schreef -Miauw- het volgende:
Dit vind ik een leuk stukje Zwab![]()
Its so fluffy!
ik heb de boel op discogs gegooidquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:28 schreef Bos81 het volgende:
Wat is je nick bij Rate Your Music, Zwabber?
Zo kan ik even spieken welke cd's je hebt en welke we beide hebben..
Ja geweldigquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
IT'S SO FLUFFYYYYYYY
en
it's so fluffy I'm gonna DIE!
Okee, site ziet er goed uit. Ook maar even aanmelden en in de loop van de komende tijd even bijwerken danquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb de boel op discogs gegooid![]()
anyway,
http://www.discogs.com/collection?user=DeZwabber
maar ik ben nog lang niet klaar
Leuk voor een zondagmiddagje.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb de boel op discogs gegooid![]()
anyway,
http://www.discogs.com/collection?user=DeZwabber
maar ik ben nog lang niet klaar
Na 10 seconden uitgezetquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
unicorns I love them, unicorns I love them, unicorns I love them![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
unicorns I love them, unicorns I love them, unicorns I love them![]()
Weet ikquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hier moet je dan ook vet melig voor zijn
maar de film is echt leuk
uhuh, je moet even je CDtje er bij pakken en het nummer intoetsenquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:37 schreef JJH het volgende:
Trouwens, dat discgogs, ik heb even snel een account aangemaakt.
Er staan 430(!) uitgaves van de The Wall van Pink FLoyd in.
CD'tje? LP zal je bedoelen!quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, je moet even je CDtje er bij pakken en het nummer intoetsen
ik werd net ook een beetje gek, vooral bij pink floyd is dat erg ja
Àwwquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:43 schreef DeZwabber het volgende:
dat meisje dat Agnes (it's so fluffy) inspreekt:
aww
Ah, dat werkt beter inderdaad.quote:
Eyja, mijn tag is ook wegquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |