Maar waarom wil je he tweten, ik herhaal, wat maakt het uit?quote:Op zaterdag 11 december 2010 04:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
.
[..]
Ach, je strooit met aanwijzingen...
Truste!quote:Op zaterdag 11 december 2010 04:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Anyway: 1 liedje en dan zzzzzzz
Dat ik mijn Marokkaanse buren moet gaan verstoppen als het leger een razzia houdt in mijn wijk.quote:Op zaterdag 11 december 2010 04:26 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
We hebben al een veiligheidsminister, onder vvd/cda/pvda verloren we privacy en kregen we ID's, EU is door de strot gedouwd, euro te duur, crisis, dure JSF wensen, waar ben je bang voor?
Ook die met NL paspoort en werk !? (hen verstop je ook?)quote:Op zaterdag 11 december 2010 04:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ik mijn Marokkaanse buren moet gaan verstoppen als het leger een razzia houdt in mijn wijk.
Ik heb het snel doorgelezen. BIj mijn weten zijn bij GW wijzigingen 2 verkiezingen nodig plus 2/3 van de kamer, kortom 2 keer verkiezingen winnen met 75 procent. En wat is er dan precies in gevaar in het allerergste geval? Dat Moslims scholen dicht moeten ala bolkestein en dat er geen Moskeeen meer bij mogen? Je mag er alles over vinden maar hier kom je als land nog niet mee in gevaar. Daarbij denk ik dat Wilders wel zo bij de pinken is om bepaalde dingen niet te doen als puntje bij paaltje komt. En ach, hij is 48.. wat hij nu doet hou je ook geen eeuwigheid vol dacht ik zo.quote:Op zaterdag 11 december 2010 04:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees maartena's posts in [CENTRAAL] [PVV] - Deel 32 - Waar de PVV een personeelsprobleem heeft nog even terug. Als er een aanslag is in Nederland voor de verkiezingen zou het zomaar kunnen dat de PVV zoveel stemmen krijgt dat ze hun programma in beleid om kunnen zetten. En dan is dit land, haar rechtsstaat en democratie verloren.
Ja ook die, want moslims zijn voor de PVV minderwaardige burgers, gelijk aan de joden in het Duitsland van de jaren 30.quote:Op zaterdag 11 december 2010 04:28 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ook die met NL paspoort en werk !?
Je weet dat dit niet waar is. Het is nooit gezegd of geschreven.quote:Op zaterdag 11 december 2010 04:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ook die, want moslims zijn voor de PVV minderwaardige burgers, gelijk aan de joden in het Duitsland van de jaren 30.
Dat is niet wat ik las en hoorde, ik las en hoo0rde van uitwassen, criminelen en eventueel werklozen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 04:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ook die, want moslims zijn voor de PVV minderwaardige burgers, gelijk aan de joden in het Duitsland van de jaren 30.
Dat deed de NSDAP ook niet voordat ze de absolute macht hadden.quote:Op zaterdag 11 december 2010 04:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je weet dat dit niet waar is. Het is nooit gezegd of geschreven.
Jawel, in de kazernes al, in cafés etc. van wilders cs. is dit niet bekend en NL nu is wat minder stil te houden dan berlijn in de 30er jaren.quote:Op zaterdag 11 december 2010 04:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat deed de NSDAP ook niet voordat ze de absolute macht hadden.
Maar ze mogen hun godsdienst niet meer openbaar belijden, dat is het begin.quote:Op zaterdag 11 december 2010 04:30 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik las en hoorde, ik las en hoo0rde van uitwassen, criminelen en eventueel werklozen.
Wie in NL integreerde is en blijft welkom.
Als ik Wilders cs in de kroeg hoor moeten alle moslims nu meteen aan het gas.quote:Op zaterdag 11 december 2010 04:32 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Jawel, in de kazernes al, in cafés etc. van wilders cs. is dit niet bekend en NL nu is wat minder stil te houden dan berlijn in de 30er jaren.
En anderen ook niet. Bij de pvda is er een provincie lid uit de pvda gezet omdat hij zei: of ALLE religieuze beelden van de muren, of ALLEN er op. En hij zei: politiek en staat scheiden? weg met die beelden die er nu staan en hangen! (PRovincie huis zeeland meen ik)quote:Op zaterdag 11 december 2010 04:32 schreef remlof het volgende:
Maar ze mogen hun godsdienst niet meer openbaar belijden, dat is het begin.
Dat vind ik ook heel erg vervelend en zou niet moeten mogen in onze democratie. Ik denk ook dat doordat ie al zolang geen contact meer heeft met de echte samenleving is geradicalisseerd in zijn denkbeelden.quote:Op zaterdag 11 december 2010 04:32 schreef phpmystyle het volgende:
Remlof? Het zou ook wel eens leuk zijn als je je eens ging uitspreken tegen al die doods bedreigingen tegen GW. Dat hij zowat in een bunker moet leven en dat hij met een tank naar de 2e kamer moet.
Dat zou opzich logisch zijn, maar bedenk wel dat zijn meest extreme uitpspraken in het begin heeft gedaan 2005/2006, de laatste 2 jaar nauwelijks nog maar. Daarbij heeft hij gewoon een vrouw enzo..quote:Op zaterdag 11 december 2010 04:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat vind ik ook heel erg vervelend en zou niet moeten mogen in onze democratie. Ik denk ook dat doordat ie al zolang geen contact meer heeft met de echte samenleving is geradicalissert in zijn denkbeelden.
Ik ben het helemaal eens met die PvdA'er. Of je staat alle godsdienstuitingen toe of je verbiedt ze allemaal, je kan geen verschil per godsdienst maken.quote:Op zaterdag 11 december 2010 04:34 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En anderen ook niet. Bij de pvda is er een provincie lid uit de pvda gezet omdat hij zei: of ALLE religieuze beelden van de muren, of ALLEN er op. En hij zei: politiek en staat scheiden? weg met die beelden die er nu staan en hangen! (PRovincie huis zeeland meen ik)
Kruisje om je nek in het OV als bestuurder? mag niet. Hoofddoek wel.... Dus ff ALLEMAAL gewoon doen en religie privé houden...
Goed zo, aan orthodoxe gelovigen hebben we niets in dit liberale land. Of je past je aan of je vertrekt maar. En dat geldt zowel voor orthodoxe joden als orthodoxe moslims.quote:Op zaterdag 11 december 2010 04:37 schreef phpmystyle het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)sterdam__.html?p=1,1
Aaan remlof.
En de pvda an sich, is Marnix Norder nu persona non grata in zijn clubje of niet?quote:PvdA-wethouder: immigratiebeleid halfzacht door Inge Lengton en Jop Goslinga
DEN HAAG - Volgens de Haagse PvdA-wethouder Marnix Norder is het Oost-Europeanenbeleid van het rechtse kabinet maar halfzacht. Hij ziet liever een bikkelhard beleid waarbij Polen en Bulgaren die hun baan verliezen linea recta het land uit worden gezet.
Wethouder Marnix Norder. Foto: Dijkstra "Het rijk neemt zijn verantwoordelijkheid niet", vindt Norder. "Het aantal Polen en Bulgaren in ons land stijgt explosief. Dat legt een enorme druk op de steden. We hebben in het verleden de landsgrenzen te makkelijk opengesteld voor Oost-Europeanen. Er hadden voorwaarden moeten worden gesteld. Als je na vier jaar nog steeds de Nederlandse taal niet machtig bent, moet je verplicht cursussen doen en als je je baan verliest, ga je terug."
Het voorstel van de sociaaldemocraat wekt bij de kenners hoongelach op. "Het is belachelijk, gênant en onuitvoerbaar", reageert immigratieadvocaat Jan Hofdijk. "Er zouden allerlei Europese verdragen moeten worden vernietigd. En daar wil een Haagse immigratiewethouder voor zorgen? Kolderiek. EU-landen hebben vrij verkeer van goederen en personen. Pas als iemand een gevaar vormt voor de staat, kan er worden besloten tot uitzetting."
In de tussentijd bereidt Norder in zijn stad een proef voor waarbij gekeken wordt of Polen en Bulgaren op vrijwillige basis naar hun land terug willen keren. Het gaat dan om Oost-Europeanen die aan lagerwal zijn geraakt. "Als je in Den Haag een ellendig bestaan leidt, dakloos bent en aan de drank bent, is het dan niet aantrekkelijk om de bus naar huis te nemen?", vraagt de integratiewethouder zich af.
Komend jaar wil hij ten minste tien Oost-Europeanen zover zien te krijgen uit zichzelf de biezen te pakken. Volgens de boeken wonen in Den Haag zo'n 10.000 Bulgaarse en Poolse arbeidsmigranten. In werkelijkheid zijn het er veel meer.
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Dat is stap 1, dan komt stap 2, al die geloven (veel wel althans) staan boven de aardse wet, zij zijn immers stuk voor stuk het enige geloof, en hop weer terug naar af en bij start...quote:Op zaterdag 11 december 2010 04:36 schreef remlof het volgende:
Ik ben het helemaal eens met die PvdA'er. Of je staat alle godsdienstuitingen toe of je verbiedt ze allemaal, je kan geen verschil per godsdienst maken.
Ik ben het in ieder geval niet met hem eensquote:Op zaterdag 11 december 2010 04:43 schreef fokthesystem het volgende:
Kijk kijk, de wal keert het schip
Breaking news: PvdA wil PVV RECHTS inhalen!
Hoewel, voor de bühne neem ik aan.
[..]
En de pvda an sich, is Marnix Norder nu persona non grata in zijn clubje of niet?
Nee met wilders ben je het ook niet eens, maar deze marnix laat je gewoon begaan?quote:Op zaterdag 11 december 2010 04:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben het in ieder geval niet met hem eens
Geen enkele inwoner van Nederland staat boven de Nederlandse wet. Althans niet zolang wij nog een democratie zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2010 04:44 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat is stap 1, dan komt stap 2, al die geloven (veel wel althans) staan boven de aardse wet, zij zijn immers stuk voor stuk het enige geloof, en hop weer terug naar af en bij start...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |