Kan, nooit in verdiept. Ik durf alleen wel te zeggen dat Wilders van zijn bovenste gele haartje tot aan zijn eelt aan de voeten is gecontroleerd. En als jij een beetje nadenkt dan weet jij dat ook.quote:Op zaterdag 11 december 2010 04:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Door antropologen? Ad Mussert is hen ook nooit opgevallen
35quote:Op zaterdag 11 december 2010 04:13 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Wat is je leeftijd whiskers?
Onzin.quote:
Zo dat is de 1e maal in een week dat ik dat zie, terwijl enkelen mij voor gingen. En nu? mij maakt het niks uit. Je bent wel doelgroep trouwensquote:
Dus jij bent 75?quote:Op zaterdag 11 december 2010 04:14 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Zo dat is de 1e maal in een week dat ik dat zie, terwijl enkelen mij voor gingen. En nu? mij maakt het niks uit. Je bent wel doelgroep trouwens30 a 45
Huh? maar, nee.quote:
Dat wordt echt te strak om je lul hoor.quote:
Ach, ben ik te jong voor je??quote:Op zaterdag 11 december 2010 04:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat wordt echt te strak om je lul hoor.
Ja, en? We leven in een democratie en hij heeft de stemmen van bijna 15% van het volk, dus moet je hem die democratische ruimte geven. Ik zeg alleen dat zijn "partij" er wel heel erg ondemocratische ideeën op na houdt die volgens mij door de meerderheid van de mensen die op hem stemmen niet worden onderkent.quote:Op zaterdag 11 december 2010 04:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan, nooit in verdiept. Ik durf alleen wel te zeggen dat Wilders van zijn bovenste gele haartje tot aan zijn eelt aan de voeten is gecontroleerd. En als jij een beetje nadenkt dan weet jij dat ook.
Ja man, ik ben een oude lul van 80. Maar ik ga pitte, kwart voor zeven gaat die kut wekker.quote:Op zaterdag 11 december 2010 04:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach, ben ik te jong voor je??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
quote:Op zaterdag 11 december 2010 04:19 schreef fokthesystem het volgende:
3 prostituees zitten aan de bar en krijgen het over vagina-grootte
de eerste zegt dat een honkbal knuppel er zo infloept, _samen_ met een tarzan in haar kontje.
De 2e zegt, das niks, ik fist mezelf en doe er 3 behoorlijke dildo's omheen er bij.
De 3e zegt niets, kucht enIk moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ter afronding.quote:Op zaterdag 11 december 2010 04:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, en? We leven in een democratie en hij heeft de stemmen van bijna 15% van het volk, dus moet je hem die democratische ruimte geven. Ik zeg alleen dat zijn "partij" er wel heel erg ondemocratische ideeën op na houdt die volgens mij door de meerderheid van de mensen die op hem stemmen niet worden onderkent.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 04:19 schreef fokthesystem het volgende:
3 prostituees zitten aan de bar en krijgen het over vagina-grootte
de eerste zegt dat een honkbal knuppel er zo infloept, _samen_ met een tarzan in haar kontje.
De 2e zegt, das niks, ik fist mezelf en doe er 3 behoorlijke dildo's omheen er bij.
De 3e zegt niets, kucht enLief dat je een indicatie van je leeftijd geeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Komt zo binnenrollen, http://www.domblondje.nl/alle.phtml?tmop=2205 dus het zegt niks, humor is tijdloos soms.quote:Op zaterdag 11 december 2010 04:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lief dat je een indicatie van je leeftijd geeft
Blijf je geïrriteerd dat je de leeftijd niet gaat weten tot ik dat wil.quote:
Lees maartena's posts in [CENTRAAL] [PVV] - Deel 32 - Waar de PVV een personeelsprobleem heeft nog even terug. Als er een aanslag is in Nederland voor de verkiezingen zou het zomaar kunnen dat de PVV zoveel stemmen krijgt dat ze hun programma in beleid om kunnen zetten. En dan is dit land, haar rechtsstaat en democratie verloren.quote:Op zaterdag 11 december 2010 04:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ter afronding.
Pcies, geen 51 die hij ook nooit zal gaan halen. En met die ondemocratische ideeen kunnen 2 dingen gebeuren
A hij gaat het schip in omdat ie geen goede 2e 1e kamerleden krijgt, dus geen goede bestuurder en wel een kneuzenkermis zoals nu.
B de PVV gaat zich normaliseren en wordt democratischer. Dat laatste hebben mensen zoals jij zelf in de hand. Als er wat gas teruggenomen wordt dan hoeft wilders minder te commanderen (kamerleden mogen niet voor de camera etc). Hero zei ''hoe meer jullie gaan graven hoe geslotener we worden''
Ach, je strooit met aanwijzingen...quote:Op zaterdag 11 december 2010 04:23 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Blijf je geïrriteerd dat je de leeftijd niet gaat weten tot ik dat wil.
We hebben al een veiligheidsminister, onder vvd/cda/pvda verloren we privacy en kregen we ID's, EU is door de strot gedouwd, euro te duur, crisis, dure JSF wensen, waar ben je bang voor?quote:Op zaterdag 11 december 2010 04:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees maartena's posts in [CENTRAAL] [PVV] - Deel 32 - Waar de PVV een personeelsprobleem heeft nog even terug. Als er een aanslag is in Nederland voor de verkiezingen zou het zomaar kunnen dat de PVV zoveel stemmen krijgt dat ze hun programma in beleid om kunnen zetten. En dan is dit land, haar rechtsstaat en democratie verloren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |