Jij sterft gelukkig eerder???????quote:Op zaterdag 11 december 2010 04:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja maar dat lijkt me wel zo handig heStraks ben je een jaar of 55 .....
Wilders heeft Denemarken toch als zijn grote voorbeeld? Vinger in de pap, maar geen verantwoordelijkheid dragen. En dat noem jij niet populistich?quote:Op zaterdag 11 december 2010 04:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, en zo zijn er tal van anti-islaministen. Zolang GW het niet op Moslims betrekt vind ik alles best. En als de PVV echt populistisch zou zijn dan waren ze nooit deze gedoog-coalitie aangegaan maar lekker in de oppositie gebleven.
Als dat het enige is zou ik het heel slap worden, want de PVV is wel degelijk een gevaar voor onze rechtstaat, zie ook de posts van Maartena in het vorige topic.quote:Verder verwacht ik niet dat Verhagen of Rutte echt een plan hebben om Wilders kapot te maken, helemaal rutte niet. Misschien dat Verhagen wat in z'n hoofd heeft...tis en blijft een rat. Maar de enige gedachte die achter dit kabinet schuilgaat is dat Wilders niet nog groter wordt, en natuurlijk dat het land geregeerd wordt.
Net zoals het Vlaams Blok in België is opgelost. Isoleren.quote:Even serieus. Jij wordt steeds extremer in je opvattingen overt WIlders. Daarbij stel ik jou de vraag? Hoe wil jij Wilders oplossen?
Nah, wat doe je moeilijk over je leeftijd dan?quote:Op zaterdag 11 december 2010 04:03 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Klopt, deo volente ben ik dat 'straks'
Ik doe er niet moeilijk over, echter hier en elders op internet plaats ik dat niet, isse simpel.quote:Op zaterdag 11 december 2010 04:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nah, wat doe je moeilijk over je leeftijd dan?
Is verdachtquote:Op zaterdag 11 december 2010 04:06 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik doe er niet moeilijk over, echter hier en elders op internet plaats ik dat niet, isse simpel.
Naar mijn idee is het veel onfrisser dat men alles wil weten van iemand.quote:
ALLES wel, maar een leeftijd?? Nopequote:Op zaterdag 11 december 2010 04:07 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Naar mijn idee is het veel onfrisser dat men alles wil weten van iemand.
Ja en bij mijn weten is Denemarken gewoon nog een rechtsstaat maar dan alleen met een stringenter immigratiebeleid.quote:Op zaterdag 11 december 2010 04:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Wilders heeft Denemarken toch als zijn grote voorbeeld? Vinger in de pap, maar geen verantwoordelijkheid dragen. En dat noem jij niet populistich?
[..]
Als dat het enige is zou ik het heel slap worden, want de PVV is wel degelijk een gevaar voor onze rechtstaat, zie ook de posts van Maartena in het vorige topic.
[..]
Net zoals het Vlaams Blok in België is opgelost. Isoleren.
Joh, alles wat niet over politiek gaat hier van mij moet je niet zo serieus nemenquote:Op zaterdag 11 december 2010 04:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Anyway: Lage streek Remlof... ECHT..
Pm je het haar toch.quote:Op zaterdag 11 december 2010 04:06 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik doe er niet moeilijk over, echter hier en elders op internet plaats ik dat niet, isse simpel.
mensen gaan dan dingen concluderen en verwijzen naar dat je te jong/oud was om iets te weten, ervaren te hebben etc. ik ben er al geweest, mijn advies, houd internet zo privé als maar kan.quote:Op zaterdag 11 december 2010 04:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
ALLES wel, maar een leeftijd?? Nope
En hoe wil je dan in godsnaam gaan daten? Zonder mob nummer naam etc..quote:Op zaterdag 11 december 2010 04:08 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
mensen gaan dan dingen concluderen en verwijzen naar dat je te jong/oud was om iets te weten, ervaren te hebben etc. ik ben er al geweest, mijn advies, houd internet zo privé als maar kan.
Door antropologen? Ad Mussert is hen ook nooit opgevallenquote:Op zaterdag 11 december 2010 04:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja en bij mijn weten is Denemarken gewoon nog een rechtsstaat maar dan alleen met een stringenter immigratiebeleid.
Wilders is een politiek schaker, die laat zich echt niet kapot maken door een Maxime of Mark. Sowieso mogen die 3 elkaar wel. En er is ook geen enkele aanleiding om te veronderstellen dat GW een gevaarlijk man is, als hij echt gevaarlijk zou zijn dan was ie allang opgevallen door antropologen. En reken maar dat hij gecheckt is.
VB komt uit een hele andere groepering voort. Daarbij is De winter niet te vergelijken met Wilders.
Dat is een potentieel binnenweggetje buitenom, ooit. Voor je het weet is het op wikileaksquote:
Daar heb ik internet niet voor nodig.quote:Op zaterdag 11 december 2010 04:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En hoe wil je dan in godsnaam gaan daten? Zonder mob nummer naam etc..
Dan niet...quote:Op zaterdag 11 december 2010 04:10 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat is een potentieel binnenweggetje buitenom, ooit. Voor je het weet is het op wikileaks
Interessanter is, waarom wil ze het per se weten? leeftijd is dan 'dus iets waar zet wat mee doet' kennelijk.
Dat zeg ik dus al een keer of 4, 8 12quote:
Als jij geen Obama Merkel of zo'n soort achternaam hebt dan hoef je echt nergens voor te vrezen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 04:10 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat is een potentieel binnenweggetje buitenom, ooit. Voor je het weet is het op wikileaks
Interessanter is, waarom wil ze het per se weten? leeftijd is dan 'dus iets waar zet wat mee doet' kennelijk.
4, 8, 16 was logischer geweestquote:Op zaterdag 11 december 2010 04:11 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus al een keer of 4, 8 12
Is dat het getal?quote:Op zaterdag 11 december 2010 04:11 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus al een keer of 4, 8 12
Enne, jij doet het ook niet, dus verdacht
4+4, x2 potato peteetoquote:
Wat is je leeftijd whiskers?quote:Op zaterdag 11 december 2010 04:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ik vind je nog steeds een paraniode lul... Maar ik kan je niet dwingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |