GOEDEMIDDAG!!!quote:
Dat zeg ikquote:
dat kost me teveel moeite. en bovendien was de lijst al niet echt representatief meer. en een zieke wirwar door muziekland. van Anal Cunt naar ZZ Top via Backstreet Boys en Underworld richting Acda en de Munnikquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:33 schreef Briggy het volgende:
[..]
Je kan ook nummers verwijderen![]()
Dat doe ik altijd nadat ik weer eens Jan Smit heb geluisterd![]()
hij wil dat ik meegaquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:35 schreef themauster het volgende:
Dagoduck ging al 100x op bed en nu is hij er nog
haihaiquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:35 schreef Krambo het volgende:
* Krambo meldt zich nog even voor een half uurtje Stenders
Nee, niet perséquote:
tot zo!quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:37 schreef Dagoduck het volgende:
Maar, dan is het einde toch gekomentot morgen
Ik quote hem hij komt nog 10x terugquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:37 schreef Dagoduck het volgende:
Maar, dan is het einde toch gekomentot morgen
@stenders3fm @FredSiebelink ik heb vandaag mijn bips afgeveegd met wc-papier met bloempjes erop #interessant #3fmquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:37 schreef 3rdRock het volgende:
dat was mijn (inmiddels verwijderde) tweet werd voorgelezen! die met bloempjes en bips!
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:37 schreef 3rdRock het volgende:
dat was mijn (inmiddels verwijderde) tweet werd voorgelezen! die met bloempjes en bips!
taalnaziquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:40 schreef Krambo het volgende:
@ TT; leuk zo'n glazenhuis, zijn daar al foto's van? en wat voor glazen zijn het??
nu eerst een joss stone?quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Tijd voor beter bier dan bavaria.
Dat klinkt als een mooi recept voor een brakke zaterdagochtendquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Eerst aan de Prosecco gezeten, daarna Tokara Sauvignon Blanc, Guinness en nu weer die Tokara
Katje lam dus en morgen een kater waar je u tegen zegtquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Eerst aan de Prosecco gezeten, daarna Tokara Sauvignon Blanc, Guinness en nu weer die Tokara
geen pics van mn zusje posten ja.quote:
Dan krijgen we de post vanquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
een uurtje later dan normaalquote:Ohja Opstaan
Nope, want allemaal goed spulquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:44 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat klinkt als een mooi recept voor een brakke zaterdagochtend
nja, het meerendeel van de dingen die genoemd word ken ik eigenlijk wel....nooit gedaan ofzo, maar van naam ken ik het wel..quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:51 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik leer nog eens wat op de vrijdagavond
die heb ik vaak meegezonden. En wat is Loser (De film waar dit nummer van is) slecht.quote:
Bios nogwelquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, het meerendeel van de dingen die genoemd word ken ik eigenlijk wel....nooit gedaan ofzo, maar van naam ken ik het wel..
http://www.moviemeter.nl/film/48109 heb ik gezien in de bios
Iddquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:54 schreef Krambo het volgende:
Bijna 1 uur, jammer. Kan Giel zich niet weer ff verslapen
Gast, wat zit je te spammen met die filmquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die heb ik vaak meegezonden. En wat is Loser (De film waar dit nummer van is) slecht.
ja, wat mij bezielde vraag ik me nog steeds af....heb er waarschijnlijk iets van 8euro voor betaaldquote:
huh? ik heb 2 verschillende films genoemd....quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:55 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Gast, wat zit je te spammen met die film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |