SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.[/spoiler]
[ Bericht 1% gewijzigd door Joysa op 10-12-2010 23:41:33 ]The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Die is alleen voor mijn vriendinnetjequote:Op vrijdag 10 december 2010 23:37 schreef sproetjes het volgende:
de tetten heb ik al... dus kom maar op met die piemel whehe!
Kan niet wachten op de liveshowsquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:39 schreef sproetjes het volgende:
limburgse chicks zoeken piemel
ik zie een kijkcijfer hit voor me..
Komt door de vrouwen hierquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:41 schreef Brerius het volgende:
Man man man, wat een geile bende is dit hier. Waar het hart van vol is daar loopt de mond van over.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan niet wachten op de liveshows
Die zijn hier ieder jaar in de buurt wel eens te vinden.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:45 schreef sproetjes het volgende:
ik wil een keer naar de london knights![]()
nikie ga je mee?
Ja hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:45 schreef sproetjes het volgende:
ik wil een keer naar de london knights![]()
nikie ga je mee?
andere plannen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:48 schreef Tassiepassie het volgende:
ohhh ik ga toch maar niet stappen morgen
nou mijn tetten zijn iig onder de pannen morgen,is dat klapper genoeg?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:51 schreef sproetjes het volgende:
nikie is bijna niet meer jarig
dit moeten we wel even met een klapper afsluiten
Zoek een mooi liedjequote:Op vrijdag 10 december 2010 23:51 schreef sproetjes het volgende:
nikie is bijna niet meer jarig
dit moeten we wel even met een klapper afsluiten
Ah dat soort bezoek.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:53 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nou mijn tetten zijn iig onder de pannen morgen,is dat klapper genoeg?
Kom je ook?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat vast een vruchtbare fokmeet worden dan.
Moet voor de mannen ook wat tegenoverstaan dan.
Ik weet niet zo goed wat ik daar van vindquote:
Inderdaad !quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:57 schreef sproetjes het volgende:
ik vind t ook niks hoorte gespierd enzo
Post wat beters dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:58 schreef Waaghals het volgende:
enige foto met tetten zijn mannentetten
Die armenquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:00 schreef Waaghals het volgende:
ik zie er ongeveer zo gespierd uit als die gast rechtsonder
is dat ook teveel?
neequote:Op zaterdag 11 december 2010 00:00 schreef Waaghals het volgende:
ik zie er ongeveer zo gespierd uit als die gast rechtsonder
is dat ook teveel?
..quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:03 schreef nattermann het volgende:
[..]
TIETEUHHHHHHHHHHHHHHHHHH RHAHEHHGHEHHGHEHEHGRG *GORGEL* *HOMERSIMPSON*
dat heb ik nog nooit gezienquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:11 schreef sproetjes het volgende:
hoe raar is het om de "new kids" zonder hun new kids outfit te zien
niet te herkenne,behalve die gast die die barrie speelt
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:27 schreef Joysa het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee
nutteloze post!
Aha! Maar welk bureau of park bedoel je?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:30 schreef Waaghals het volgende:
Winterland is failliet
is nou iets anders, maar komt op hetzelfde neer denk ik
op zondag kan je beter in de buurt van het politiebureau of park parkeren, daar is het dan gratis en je loopt 5 minuutjes ofzo en je bent er
Ja, en?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:33 schreef blessed19 het volgende:
[..]
We vertrekken vanuit apeldoorn.
Moet je voor de gein eens kijken hoelang je er dan over doet via de ns site... Oh, en dan gea ik het nog geneens over de prijzen.quote:
zoek maar op sint lambertuslaanquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:34 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Aha! Maar welk bureau of park bedoel je?
Ah, relaxed! Hu is echter wel een koopzondag... Weet je of dat veel verschil uit maakt?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:38 schreef Waaghals het volgende:
[..]
zoek maar op sint lambertuslaan
is gratis op zondag en volop plek
Nee is het nog gratis en volop plek, je moet alleen een minuut of 10 lopenquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:42 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ah, relaxed! Hu is echter wel een koopzondag... Weet je of dat veel verschil uit maakt?
Daar wat ik ook al aan te denken... Echter heb ik geen ov chip kaart.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:38 schreef nattermann het volgende:
Je zou ook je auto 1 of 2 stations vóór Maastricht kunnen parkeren. Bijvoorbeeld bij station Beek-Elsloo of Bunde, auto staat gratis geparkeerd en voor een paar euro ben je in Maastricht.
EDIT: ik weet niet of je de auto bij de universiteit kwijt kunt, maar dat is ook op een steenworp afstand van station Maastricht-Randwyck.
Ik neem aan dat je daar gewoon de borden kan volgen? Of is er een sluiproute?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:43 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Nee is het nog gratis en volop plek, je moet alleen een minuut of 10 lopen
Heb je niet nodigquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:43 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Daar wat ik ook al aan te denken... Echter heb ik geen ov chip kaart.
Trustequote:Op zaterdag 11 december 2010 00:55 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik heb mijn bordeaux op en ga nu slapen![]()
Indd ik val af.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:08 schreef sproetjes het volgende:
[..]
die van jou heb ik al lang gezien dus jij hoeft sowieso niet mee te doen
quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:08 schreef sproetjes het volgende:
[..]
die van jou heb ik al lang gezien dus jij hoeft sowieso niet mee te doen
nee hoorquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:09 schreef sproetjes het volgende:
tisser tas? cat's got your tongue?
is bij mij ook misluktquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:09 schreef Waaghals het volgende:
nou tis wat he, wou eigenlijk vroeg naar bed gaan vandaag
risico's zijn er om genomen te wordenquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:12 schreef Waaghals het volgende:
ik draag de mijne altijd bij me, kan ik um ook niet kwijtraken
Iets anders is er ook om genomen te wordenquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:13 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
risico's zijn er om genomen te worden
I knowquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Iets anders is er ook om genomen te worden
girlpowerquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:14 schreef sproetjes het volgende:
* sproetjesvalt van dr stoel van t lachen
oh raap me op!
quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:16 schreef Tassiepassie het volgende:
nou meiden jullie entertainment is er dus ik kan wel gaan
jaloers?quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:17 schreef huize het volgende:
soab kev krijgt wel liefdevolle posts.
oeh gezelligquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
morgen kom ik briefjes in de bus stoppen
ik kom mijn beloftes naquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik hoorde de brievenbus klapperenik kijken en mijn eerste briefjes
Wijn is altijd fijnquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:17 schreef sproetjes het volgende:
i know.. dan moet je maar gaan chick
snel een wijntje doen?!
enormquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kom ik meteen ff hoi zeggen.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:18 schreef sproetjes het volgende:
ik moet wel wachten totdat ik van mn kuur af ben denk ik.. met al die medicijnen rommel is alcohol vast niet goed
volgens mij ben jij te arrogant om jaloers te wordenquote:
ik zeg doen!quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:19 schreef sproetjes het volgende:
ik stel een ouderwetse limbo fok! avond voor.. maar dat ik er nu wel bij ben enzo
goed plan. Bij iemand thuis lekker vertellen met zijn allen. Ik stel mijn place wel beschikbaarquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:19 schreef sproetjes het volgende:
ik stel een ouderwetse limbo fok! avond voor.. maar dat ik er nu wel bij ben enzo
Dat hoor ik vaker, terwijl ik heel niet arrogant ben.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
volgens mij ben jij te arrogant om jaloers te worden
yeahquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
goed plan. Bij iemand thuis lekker vertellen met zijn allen. Ik stel mijn place wel beschikbaar
ik reserveer het logeerbed dan bij deze!quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
goed plan. Bij iemand thuis lekker vertellen met zijn allen. Ik stel mijn place wel beschikbaar
Ik moet helaas nee zeggen want ook volgend weekend ben ik al bezetquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:21 schreef sproetjes het volgende:
[..]
yeahsay when alleen niet volgend weekend
of t moet zondags zijn
dan mag ik t laat maken en heb ik nog niks
zo kom je best wel over eigenlijkquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:21 schreef huize het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker, terwijl ik heel niet arrogant ben.
Zondags is geen optie dag erna moet ik werken.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:21 schreef sproetjes het volgende:
[..]
yeahsay when alleen niet volgend weekend
of t moet zondags zijn
dan mag ik t laat maken en heb ik nog niks
dan ben ik jarigquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:23 schreef sproetjes het volgende:
TAS! wanneer kan je wel
ga je mee naar 80's 7 januari?
Ik zal aardiger zijn danquote:
dat moet je juist vieren! je ziet er toch nog uit als 23quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:23 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dan ben ik jarigen word ik 30 en ben ik niet in feeststemming
30 is de shit geloof me.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:23 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
ik reserveer het logeerbed dan bij deze!
Gaan we allemaal huilenquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:23 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nah ik vier al niks qua feestje thuis dus miss is 80's dan idd wel een goed ideequote:Op zaterdag 11 december 2010 01:24 schreef sproetjes het volgende:
[..]
dat moet je juist vieren! je ziet er toch nog uit als 23
Ja gezelligquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:25 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nah ik vier al niks qua feestje thuis dus miss is 80's dan idd wel een goed idee
kuch...that's so not mequote:Op zaterdag 11 december 2010 01:24 schreef sproetjes het volgende:
oh en tas: zolang je je niet gaat gedragen van iemand als 30... elke avond alleen maar bankhangen enzo... gewoon lekker jezelf blijvendan veranderd er helemaal niks!
iedereen in het limburgertopic, daar buiten blijf ik mn arrogante zelfquote:
daaromquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:18 schreef sproetjes het volgende:
ik moet wel wachten totdat ik van mn kuur af ben denk ik.. met al die medicijnen rommel is alcohol vast niet goed
komt misschien door de leeftijdquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:25 schreef huize het volgende:
[..]
iedereen in het limburgertopic, daar buiten blijf ik mn arrogante zelf
je kwoot jezelfquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:26 schreef sproetjes het volgende:
[..]
daarom
ik zeg inluiden op de 80's met heel veel booze!
ik drink gezellig mee...
gaan we weer t blok op
* Waaghals valt er bijquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:26 schreef huize het volgende:
Ik had op zn minst wel bijval verwacht van mensen dat ik niet arrogant ben!
Oh dus ik had toch gelijk dat je arrogant bentquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:25 schreef huize het volgende:
[..]
iedereen in het limburgertopic, daar buiten blijf ik mn arrogante zelf
ik ken je niet dus ik oordeel niet over mensen die ik niet irl heb gezienquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:26 schreef huize het volgende:
Ik had op zn minst wel bijval verwacht van mensen dat ik niet arrogant ben!
ik voel me anders net een puber de laatste tijdquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:27 schreef the_legend_killer het volgende:
30 vind ik wel een leuke leeftijd.
30 is het nieuwe 20. Vroeger was je al oud en had je kinderen. Nu feesten de mensen er gewoon nog op los
ik zag tquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:27 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
je kwoot jezelflaat die drank idd maar voor nu ff
Mooi tochquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:28 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik voel me anders net een puber de laatste tijd
Ben ik eindelijk 20, lees ik dit weerquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:27 schreef the_legend_killer het volgende:
30 vind ik wel een leuke leeftijd.
30 is het nieuwe 20. Vroeger was je al oud en had je kinderen. Nu feesten de mensen er gewoon nog op los
Thnx!quote:
Neej, alleen tegen vreemdelingenquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh dus ik had toch gelijk dat je arrogant bent
Ah maar je kent me wel al iets beter dan sommigequote:Op zaterdag 11 december 2010 01:27 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik ken je niet dus ik oordeel niet over mensen die ik niet irl heb gezien
wees blij, je kunt nog 20 jaar 20 zijn dusquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ben ik eindelijk 20, lees ik dit weer
Ohja, zo kan ik het beter lezenquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:29 schreef Waaghals het volgende:
[..]
wees blij, je kunt nog 20 jaar 20 zijn dus
Ja sorryquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ben ik eindelijk 20, lees ik dit weer
Oudjequote:Op zaterdag 11 december 2010 01:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja sorryik vond het ook maar een kutleeftijd. 6 maandjes en dan ben ik 24..
zo'n wandelstok is wel stoer! titel dokter kev erbij en het past perfectquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:32 schreef sproetjes het volgende:
je kan bij huize de wandelstok gaan halen die bij em in de gang slaat kev, kan je ook kindjes meppen die voorbij rennen
Ja hoelaat danquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:34 schreef Tassiepassie het volgende:
Weet je nog dat je wilde meeten met iemand?Als je nu morgen die briefjes komt posten en komt bijkletsen,dan kun je dat meteen ook doen
indd hoal un tit oet!quote:
dat dacht ik alquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
kom ik meteen op de koffie !
jij ook van die van mijquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:38 schreef sproetjes het volgende:
ik wil best een tit oet hoale, toch niemand die t ziet
al kan huize vast nog wel een mental image tevoorschijn toveren
nee maar het is ook niet mijn probleem dat er kindertjes in afrika sterverquote:
ik doe et wel voor jequote:Op zaterdag 11 december 2010 01:42 schreef sproetjes het volgende:
doe je al meer dan mij
en ik kan mn eigen tieten niet beschrijven, dat is niet objectief enzo
nee objectief is lekker zekerquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:42 schreef sproetjes het volgende:
doe je al meer dan mij
en ik kan mn eigen tieten niet beschrijven, dat is niet objectief enzo
je leest gewoon over geil heen?quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:43 schreef nattermann het volgende:
Ik las het woord kei, en het woord tieten.
Samenvatting: keigrote tieten.
mjah bij mijn lijf zou een cup E ook misplaatst zijn jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:44 schreef huize het volgende:
Niks mis met kleine borsten, te groot is lelijk
petit valt wel mee, ik heb heupen en een ronde kontquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:47 schreef sproetjes het volgende:
true. jij bent een klein petit meiskemet cup E zou je omvallen
daar draait het omquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:47 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
petit valt wel mee, ik heb heupen en een ronde kont
ligt eraan welke omtrek erbij hoortquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:47 schreef huize het volgende:
Ik heb er gezien van a tot e.
e is nasty.
Laat ik het netjes houden als ze elkaar raken en dan ook nog de oksels raken als de persoon op de rug ligt is nasty.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:48 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ligt eraan welke omtrek erbij hoort
wat jammer,dan val ik af met mijn Cquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:48 schreef huize het volgende:
Van die heerlijk B pompoentjes op een stak lijf
Doe ik ook niet. Maar B pompoentjes op een strak lijf zijnquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:48 schreef sproetjes het volgende:
ik hoorde je anders niet klagen over mijn D cup![]()
zaterdagavond? ik weet niet waar jij leeft?quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:51 schreef huize het volgende:
Het ligt aan de combinatie maat/lichaam/strakheid/stevigheid![]()
En wat een mooi onderwerp zo op de zaterdag avond.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
zaterdagavond? ik weet niet waar jij leeft?
4 cm yes ben gegroeidquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:51 schreef sproetjes het volgende:
ja laten we het nu over piemels hebben
heren pak die meetlat er eens bij!
ik al vanaf 11uquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:53 schreef Tassiepassie het volgende:
ik ben al 1,5 uur naar bed aan het gaandoes ff minder gezellig hier
tot aan de knieen!quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:51 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik ben al bijna 30 dus slap,rimpelig en uitgezakt
almost there, begin bijna aan de ranzige smaak van apfelkorn te wennen, oude drank opruimen rockt.quote:
hm ja eigenlijk welquote:
nee te ranzig, die is gootsteen, de fles b merk rum was in combo met sinas nog redelijk te doen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:53 schreef sproetjes het volgende:
heb je die fles malibu ook leeg gemaakt?
is ie te arrogant voorquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:55 schreef sproetjes het volgende:
ja eikol had die malibu aan mij gegeven dan...
Volgens mij dacht iedereen dat hierquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:55 schreef the_legend_killer het volgende:
dacht ik ga vroeg slapen maar dit gaat me weer een weekendje worden
quote:
ja men !quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
Volgens mij dacht iedereen dat hier
Word tijd dat we het in real life doen !
quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:55 schreef the_legend_killer het volgende:
dacht ik ga vroeg slapen maar dit gaat me weer een weekendje worden
Bier zie ik al veels te veel door de weeks.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:56 schreef nattermann het volgende:
Gewoon bier is voor eckte koningen en koninginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |