Ah, relaxed! Hu is echter wel een koopzondag... Weet je of dat veel verschil uit maakt?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:38 schreef Waaghals het volgende:
[..]
zoek maar op sint lambertuslaan
is gratis op zondag en volop plek
Nee is het nog gratis en volop plek, je moet alleen een minuut of 10 lopenquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:42 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ah, relaxed! Hu is echter wel een koopzondag... Weet je of dat veel verschil uit maakt?
Daar wat ik ook al aan te denken... Echter heb ik geen ov chip kaart.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:38 schreef nattermann het volgende:
Je zou ook je auto 1 of 2 stations vóór Maastricht kunnen parkeren. Bijvoorbeeld bij station Beek-Elsloo of Bunde, auto staat gratis geparkeerd en voor een paar euro ben je in Maastricht.
EDIT: ik weet niet of je de auto bij de universiteit kwijt kunt, maar dat is ook op een steenworp afstand van station Maastricht-Randwyck.
Ik neem aan dat je daar gewoon de borden kan volgen? Of is er een sluiproute?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:43 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Nee is het nog gratis en volop plek, je moet alleen een minuut of 10 lopen
Heb je niet nodigquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:43 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Daar wat ik ook al aan te denken... Echter heb ik geen ov chip kaart.
Trustequote:Op zaterdag 11 december 2010 00:55 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik heb mijn bordeaux op en ga nu slapen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |