Die armenquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:00 schreef Waaghals het volgende:
ik zie er ongeveer zo gespierd uit als die gast rechtsonder
is dat ook teveel?
neequote:Op zaterdag 11 december 2010 00:00 schreef Waaghals het volgende:
ik zie er ongeveer zo gespierd uit als die gast rechtsonder
is dat ook teveel?
..quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:03 schreef nattermann het volgende:
[..]
TIETEUHHHHHHHHHHHHHHHHHH RHAHEHHGHEHHGHEHEHGRG *GORGEL* *HOMERSIMPSON*
dat heb ik nog nooit gezienquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:11 schreef sproetjes het volgende:
hoe raar is het om de "new kids" zonder hun new kids outfit te zien
niet te herkenne,behalve die gast die die barrie speelt
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:27 schreef Joysa het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee
nutteloze post!
Aha! Maar welk bureau of park bedoel je?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:30 schreef Waaghals het volgende:
Winterland is failliet
is nou iets anders, maar komt op hetzelfde neer denk ik
op zondag kan je beter in de buurt van het politiebureau of park parkeren, daar is het dan gratis en je loopt 5 minuutjes ofzo en je bent er
Ja, en?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:33 schreef blessed19 het volgende:
[..]
We vertrekken vanuit apeldoorn.
Moet je voor de gein eens kijken hoelang je er dan over doet via de ns site... Oh, en dan gea ik het nog geneens over de prijzen.quote:
zoek maar op sint lambertuslaanquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:34 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Aha! Maar welk bureau of park bedoel je?
Ah, relaxed! Hu is echter wel een koopzondag... Weet je of dat veel verschil uit maakt?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:38 schreef Waaghals het volgende:
[..]
zoek maar op sint lambertuslaan
is gratis op zondag en volop plek
Nee is het nog gratis en volop plek, je moet alleen een minuut of 10 lopenquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:42 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ah, relaxed! Hu is echter wel een koopzondag... Weet je of dat veel verschil uit maakt?
Daar wat ik ook al aan te denken... Echter heb ik geen ov chip kaart.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:38 schreef nattermann het volgende:
Je zou ook je auto 1 of 2 stations vóór Maastricht kunnen parkeren. Bijvoorbeeld bij station Beek-Elsloo of Bunde, auto staat gratis geparkeerd en voor een paar euro ben je in Maastricht.
EDIT: ik weet niet of je de auto bij de universiteit kwijt kunt, maar dat is ook op een steenworp afstand van station Maastricht-Randwyck.
Ik neem aan dat je daar gewoon de borden kan volgen? Of is er een sluiproute?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:43 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Nee is het nog gratis en volop plek, je moet alleen een minuut of 10 lopen
Heb je niet nodigquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:43 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Daar wat ik ook al aan te denken... Echter heb ik geen ov chip kaart.
Trustequote:Op zaterdag 11 december 2010 00:55 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik heb mijn bordeaux op en ga nu slapen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |