petit valt wel mee, ik heb heupen en een ronde kontquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:47 schreef sproetjes het volgende:
true. jij bent een klein petit meiskemet cup E zou je omvallen
daar draait het omquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:47 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
petit valt wel mee, ik heb heupen en een ronde kont
ligt eraan welke omtrek erbij hoortquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:47 schreef huize het volgende:
Ik heb er gezien van a tot e.
e is nasty.
Laat ik het netjes houden als ze elkaar raken en dan ook nog de oksels raken als de persoon op de rug ligt is nasty.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:48 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ligt eraan welke omtrek erbij hoort
wat jammer,dan val ik af met mijn Cquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:48 schreef huize het volgende:
Van die heerlijk B pompoentjes op een stak lijf
Doe ik ook niet. Maar B pompoentjes op een strak lijf zijnquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:48 schreef sproetjes het volgende:
ik hoorde je anders niet klagen over mijn D cup![]()
zaterdagavond? ik weet niet waar jij leeft?quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:51 schreef huize het volgende:
Het ligt aan de combinatie maat/lichaam/strakheid/stevigheid![]()
En wat een mooi onderwerp zo op de zaterdag avond.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
zaterdagavond? ik weet niet waar jij leeft?
4 cm yes ben gegroeidquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:51 schreef sproetjes het volgende:
ja laten we het nu over piemels hebben
heren pak die meetlat er eens bij!
ik al vanaf 11uquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:53 schreef Tassiepassie het volgende:
ik ben al 1,5 uur naar bed aan het gaandoes ff minder gezellig hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |