enormquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kom ik meteen ff hoi zeggen.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:18 schreef sproetjes het volgende:
ik moet wel wachten totdat ik van mn kuur af ben denk ik.. met al die medicijnen rommel is alcohol vast niet goed
volgens mij ben jij te arrogant om jaloers te wordenquote:
ik zeg doen!quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:19 schreef sproetjes het volgende:
ik stel een ouderwetse limbo fok! avond voor.. maar dat ik er nu wel bij ben enzo
goed plan. Bij iemand thuis lekker vertellen met zijn allen. Ik stel mijn place wel beschikbaarquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:19 schreef sproetjes het volgende:
ik stel een ouderwetse limbo fok! avond voor.. maar dat ik er nu wel bij ben enzo
Dat hoor ik vaker, terwijl ik heel niet arrogant ben.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
volgens mij ben jij te arrogant om jaloers te worden
yeahquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
goed plan. Bij iemand thuis lekker vertellen met zijn allen. Ik stel mijn place wel beschikbaar
ik reserveer het logeerbed dan bij deze!quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
goed plan. Bij iemand thuis lekker vertellen met zijn allen. Ik stel mijn place wel beschikbaar
Ik moet helaas nee zeggen want ook volgend weekend ben ik al bezetquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:21 schreef sproetjes het volgende:
[..]
yeahsay when alleen niet volgend weekend
of t moet zondags zijn
dan mag ik t laat maken en heb ik nog niks
zo kom je best wel over eigenlijkquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:21 schreef huize het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker, terwijl ik heel niet arrogant ben.
Zondags is geen optie dag erna moet ik werken.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:21 schreef sproetjes het volgende:
[..]
yeahsay when alleen niet volgend weekend
of t moet zondags zijn
dan mag ik t laat maken en heb ik nog niks
dan ben ik jarigquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:23 schreef sproetjes het volgende:
TAS! wanneer kan je wel
ga je mee naar 80's 7 januari?
Ik zal aardiger zijn danquote:
dat moet je juist vieren! je ziet er toch nog uit als 23quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:23 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dan ben ik jarigen word ik 30 en ben ik niet in feeststemming
30 is de shit geloof me.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:23 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dan ben ik jarigen word ik 30 en ben ik niet in feeststemming
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |