vorig topic: Michael Jackson #96: Behind The Maskquote:Het nieuwste album van Michael Jackson heeft na zijn release meteen al de gouden status bereikt. De plaat Michael, die vrijdag uitkwam, is in Nederland al meer dan dertigduizend keer over de toonbank gegaan, laat platenmaatschappij Sony weten.
Voor een gouden plaat moet een album meer dan 25 duizend keer worden verkocht. Michael bevat nummers van Michael Jackson die nooit eerder zijn uitgebracht. De plaat is de eerste release van nieuw materiaal van de King of Pop in negen jaar. Jackson stierf vorig jaar aan een overdosis medicijnen.
Deze week verscheen ook de volledige muziekvideo van Michael Jacksons duet met Akon, Hold My Hand, op internet. Het nummer lekte twee jaar geleden al uit, maar toen was het nog niet af. Naast het duet met Akon zijn op Michael samenwerkingen te horen met Lenny Kravitz en 50 Cent.
Ja 538 volgens mijquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:41 schreef gifkwal het volgende:
Is Hold My Hand eigenlijk wel eens op de radio te horen in Nederland?
Jawel hoor, geloof dat veel stations 'm wel draaien.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:41 schreef gifkwal het volgende:
Is Hold My Hand eigenlijk wel eens op de radio te horen in Nederland?
Haha over Michael Jackson raak je nooit uitgepraatquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:42 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Gelukkig!
Is er in ieder geval wat over te praten.
Oh jawel hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:43 schreef JBieber het volgende:
[..]
Haha over Michael Jackson raak je nooit uitgepraat
Ach, zo nu en dan paar weken zelfs maanden stilte gehad in deze topicreeks, dus af en toe...quote:
Het is een topnummer begrijp me niet verkeerd, maar ik vind bijvoorbeeld ' Keep your head up ' fantastisch, en het nummer met Lenny Kravitz is toch ook even mooi?quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:44 schreef DrDentz het volgende:
Steun behind the mask op facebook zodat sony er een single van maakt!!
![]()
Maar toch moeten we vlens99 niet in de kou laten staan met zijn goede initiatief.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:46 schreef JBieber het volgende:
[..]
Het is een topnummer begrijp me niet verkeerd, maar ik vind bijvoorbeeld ' Keep your head up ' fantastisch, en het nummer met Lenny Kravitz is toch ook even mooi?
Tsskkk, take a hikequote:Op vrijdag 10 december 2010 22:44 schreef JBieber het volgende:
[..]
Als jij je mond houd misschien wel ja
Ga jij ff snel nóg eens BTM luisterenquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:46 schreef JBieber het volgende:
[..]
Het is een topnummer begrijp me niet verkeerd, maar ik vind bijvoorbeeld ' Keep your head up ' fantastisch, en het nummer met Lenny Kravitz is toch ook even mooi?
En zo is dat!quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar toch moeten we vlens99 niet in de kou laten staan met zijn goede initiatief.
Ik weet het, maar nu kan er hier in Muz ook over andere dingen wat Michael betreft gesproken worden, en randzaken enzo, dus daarom wordt er meer getypt misschien.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ach, zo nu en dan paar weken zelfs maanden stilte gehad in deze topicreeks, dus af en toe...
Ik zal die gozert dan maar ff steunen (en eigenlijk ook mezelf).quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar toch moeten we vlens99 niet in de kou laten staan met zijn goede initiatief.
Nee okee, maar nu doen we het meer, heb ik het idee.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:50 schreef DrDentz het volgende:
Kon altijd al wel hoor. Tenminste als ik iets over Joe of Jermajesty o.i.d. kwijt wilde heb ik nooit enige weerstand gevoeld om dat in MUZ te bespreken.
Lol, dat dus. Voor MJ's dood was er nog niets in SHO (behalve eerste topics dan) dus toen hadden we het ook al over de mooie krullen van MJquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:50 schreef DrDentz het volgende:
Kon altijd al wel hoor. Tenminste als ik iets over Joe of Jermajesty o.i.d. kwijt wilde heb ik nooit enige weerstand gevoeld om dat in MUZ te bespreken.
Ahaa, maar dat heb ik niet meegemaakt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Lol, dat dus. Voor MJ's dood was er nog niets in SHO (behalve eerste topics dan) dus toen hadden we het ook al over de mooie krullen van MJ
Ach, dat was toch een gezellige boelquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:53 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ahaa, maar dat heb ik niet meegemaakt. Ik maakte alleen maar in het begin, na Michael's dood, in SHO die vreselijke wijven mee
Haha maak je niet druk top nummer al heel vaak gedaan vandaag :pquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:48 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ga jij ff snel nóg eens BTM luisteren
Het MJ topic in SHO bestaat niet meerquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ach, dat was toch een gezellige boel
Nee, ben blij dat het weer enkel MUZ is. Althans, SHO heb ik al in geen tijden meer gecheckt...
SHO bestaat niet eens meerquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ach, dat was toch een gezellige boel
Nee, ben blij dat het weer enkel MUZ is. Althans, SHO heb ik al in geen tijden meer gecheckt...
Ik hoor het lied zelfs op mijn werk nog in mijn hoofd....quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:56 schreef JBieber het volgende:
[..]
Haha maak je niet druk top nummer al heel vaak gedaan vandaag :p
Haha zou nice zijn thnx ! maar ben nu even filmpje kijken dus spreek jullie wel weer over Michael !quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:01 schreef DrDentz het volgende:
Zal ik ook zo'n avatar voor jou maken JBieber?
Die heb ik in tijden niet gezienquote:
Video van MJ in de studio wil ik zien!quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:10 schreef matthijst het volgende:
Sources tell me that there were work tapes made during the Cascio sessions. These arent outtakes of the songs, but tapes running in the studio while Michael discussed what was going on with Eddie Cascio and other members of the Cascio family. Jacksons own kids even make cameo appearances on the tapes. At some point, the work tapes will be released, although its unclear by whom. The main thing is, theres plenty of evidence of Michael Jackson working with Eddie Cascio.
Tja, leuk. Maar toch nog steeds geen bewijs wat betreft de songs? Nou ja, ik hoor het vanzelf wel.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:10 schreef matthijst het volgende:
Sources tell me that there were work tapes made during the Cascio sessions. These arent outtakes of the songs, but tapes running in the studio while Michael discussed what was going on with Eddie Cascio and other members of the Cascio family. Jacksons own kids even make cameo appearances on the tapes. At some point, the work tapes will be released, although its unclear by whom. The main thing is, theres plenty of evidence of Michael Jackson working with Eddie Cascio.
Michael's teken vanuit het graf dat Bieber moet oprottenquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:11 schreef DrDentz het volgende:
JBieber, heb je dit gezien:
JB noemt op wie z'n favo artiesten zijn. Precies op het moment dat hij Michael Jackson noemt gaat z'n telefoon af: Beat It ringtone.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:12 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Michael's teken vanuit het graf dat Bieber moet oprotten
Als ze geen Michael Jackson fan werden toen ze Bad en Thriller hoorden, dan worden ze het nu ook niet. Want dat niveau haalt dit album echt niet hoor.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:45 schreef DrDentz het volgende:
Zijn er ook mensen die helemaal fan worden door 'Michael'? Lijkt me wel wat. Dat ze hierdoor MJ alsnog ontdekken.
Exact!quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:52 schreef Rnnz het volgende:
Op Thriller staan slappe nummers? Ga je mond spoelen.![]()
![]()
Helaas heeft Sony daar maling aan...quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:23 schreef gnilrednoz het volgende:
Mja, lijkenpikkerij. Ik ben echt geen onwijze MJ fan, helemaal niet, maar ik denk niet dat hij zelf toestemming zou hebben gegeven voor dit album
Wat deels natuurlijk jammer is, want Sony gaat er vast nog een grotere bende van maken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:45 schreef DrDentz het volgende:
Maar wat zou een discussieforum worden zonder een discussie?Nah, dit is toch ook een fan topic. Ik kan me niet voorstellen dat je elke dag in zo'n topic zit omdat je geen fan bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk kan daarin gediscussieerd worden. Maar sommige dingen zijn niets aan te doen. Zoals dit. Sony brengt het uit, en blijven klagen en zeuren heeft weinig zin.Leef en Laten Leven
Ja sorry Gif. Maar dan moet je toch echt bij Sony zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:49 schreef gifkwal het volgende:
Hoezo niet? We hoeven toch niet zomaar alles te accepteren.
Nee, zo bedoel ik het helemaal niet. Maar er wordt hier constant, wat Sony betreft, in een kringetje gedraaid, en geen enkele actie ondernomen, voor zover ik weet. Soms moet je je bij dingen neerleggen...anders wordt dit topic enkel nog een klaagtopic over Sony, is dat dan de bedoeling?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:50 schreef gifkwal het volgende:
Maar ik mag dus alleen positieve dingen schrijven hier?
Sja. En soms heb ik daar even genoeg vanquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:54 schreef gifkwal het volgende:
Nu weet ik nog niet wie dat is, Dentz!
Je hebt wel gelijk Robijn, natuurlijk schieten we er niks mee op. Maar klagen lucht wel op
Ja, snap ik wel. Ik ga morgen wel weer verder, danquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:55 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Sja. En soms heb ik daar even genoeg van![]()
Hoop dat je me begrijpt.
Dan ga ik maar even een blokje omquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:56 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Ja, snap ik wel. Ik ga morgen wel weer verder, dan
Naast dat ik de muziek van MJ altijd heb weten te waarderen, laat ik het ook weten wanneer ik het niets vind.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:47 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nah, dit is toch ook een fan topic. Ik kan me niet voorstellen dat je elke dag in zo'n topic zit omdat je geen fan bent.
Natuurlijk kan daarin gediscussieerd worden. Maar sommige dingen zijn niets aan te doen. Zoals dit. Sony brengt het uit, en blijven klagen en zeuren heeft weinig zin.
Ik denk dat het verdomd moeilijk is postuum werk uit te brengen. Veel was nog niet af, ik heb zelfs gelezen dat Much too Soon de enige was die afgewerkt was voor zijn dood.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:59 schreef Noax het volgende:
[..]
Naast dat ik de muziek van MJ altijd heb weten te waarderen, laat ik het ook weten wanneer ik het niets vind.
Dit is geen manier om met het materiaal van MJ om te gaan, we hebben het hier niet over een 1dagsvlieg.
Ik heb ook absoluut niet de illusie dat Sony zich van een x-aantal mailtjes wat aantrekt.
Hopelijk laten op langere termijn de verkoopcijfers dat wel zien.
Beetje kritisch blijven hoor....
Maar dat is het hem nou net. Ik vind, tot nu toe dan, dat Sony best goed werk verricht.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:07 schreef gifkwal het volgende:
Ik denk niet dat verkoopcijfers iets gaan laten zien. Wij kopen het toch ook allemaal blindelings? De massa schaft het wel aan, hoor. Zolang dat niet verandert gaat Sony echt niet nadenken over waar ze mee bezig zijn.
Maar Robijn, er is naast het op deze manier uitbrengen en het niet uitbrengen nog een derde optie: het wel uitbrengen, maar dan in originele, pure staat. Dat zouden wij ook allemaal kopen. Maar de massa wat minder, waarschijnlijk.
Ik vind dat je dat niet kan zeggen. Als het een onsamenhangend zooitje was, was jij er ook niet blij mee geweest. En nogal logisch dan dat Sony zoiets niet wil uitbrengen. Zou jij ook niet willen als je Sony was...er staat nogal wat op het spel.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:11 schreef gifkwal het volgende:
Maakt mij persoonlijk niks uit, of het niet aan te horen was. Ik vind Breaking News ook niet om aan te horen namelijk, en dan heb ik liever iets wat tenminste "echt" is.
Met Much Too Soon hebben ze inderdaad wel puik werk afgeleverd.
Wie weet was het wel niet om aaaan te horen, aangezien hij ze nog niet had afgewerkt.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:19 schreef gifkwal het volgende:
Haha, ik hoorde het vanavond voor het eerst.
Maar ik kan eerlijk zeggen dat ik echt liever een onsamenhangend zooitje had gehad als dat gewoon 100% MJ was geweest. En ik ben ook wel blij met dit album hoor, als fan zijnde natuurlijk. Ik hoor altijd graag iets nieuws. Maar het had zoveel beter gekund, en als ik aan Michael denk en aan wat hij had gewild word ik daar gewoon ook niet vrolijk van...
Maar ja, nu hou ik er toch maar over op want ik word er zelf ook chago van
Dan doel je puur op dit album....quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:04 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik denk dat het verdomd moeilijk is postuum werk uit te brengen. Veel was nog niet af, ik heb zelfs gelezen dat Much too Soon de enige was die afgewerkt was voor zijn dood.
Dus in plaats van te klagen, kan je ook kijken welk werk Sony wél goed heeft gedaan. En dat hebben ze, in mijn ogen. Niet alles, maar wel een groot deel.
De andere optie is niets meer uit te brengen, en alles te laten verstoffen...tot in de eeuwigheid.
En weet je, nu het wel uitgebracht wordt, denk ik dat er hoe dan ook geklaagd zou worden. En dat vind ik gewoon niet terecht.
En als er niets meer uitgebracht zou worden...dan zou daar weer over geklaagd worden![]()
The Girl is Mine is een enorm slap nummer. Ongelooflijk dat een samenwerking tussen McCartney en Jackson zo iets kon opleveren. Say Say Say en The Man waren stukken beter.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:23 schreef Noax het volgende:
[..]
Exact!
Thriller kwam natuurlijk ook uit op een perfect moment.....
Voor mij was het een verlossing van alle rotzooi wat op dat moment op de tv/radio te beluisteren was.
Een complete muzikale vernieuwing in combinatie met die geweldige video's.
Alles klopte, de muziek, het dansen en natuurlijk de kleding!
23 januari 2009quote:
Het was toch een nummer dat Quincy Jones tijdens de opnames van Thriller hoorde, waarna Michael er een tekst bij schreef? Ik geloof dat het door problemen met de rechten niet op Thriller kwam?quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:00 schreef Jackson5 het volgende:
[..]
23 januari 2009![]()
Kan iemand dit uitleggen? Tis gewoon de instrumental
Verdomd, thanx!quote:
Nee heb ik niet gezien, wat grappig !quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:11 schreef DrDentz het volgende:
JBieber, heb je dit gezien:
JB noemt op wie z'n favo artiesten zijn. Precies op het moment dat hij Michael Jackson noemt gaat z'n telefoon af: Beat It ringtone.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |