quote:
Oneens.

quote:
Zekers.
quote:
Maar ja, het is wel leuk als er een officieel singletje uitkomt, natuurlijk.
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 23:02 schreef Desunoto het volgende:Lekker boeiend van welk nummer er een single uitkomt. Sowieso slaat het idee van singles uitbrengen NA het album helemaal nergens op. Jammer dat nog steeds zoveel labels dat doen. Het voegt niets toe.
Ben het trouwens wel met je eens dat het een van de beste nummers van het album is.
Daar ken ik het album nog niet goed genoeg voor.

quote:
Saxofoons in de popmuziek worden toch vaak overgewaardeerd.
quote:
Dat is nu toch ook weer niet zo?
quote:
Zeg, zullen we het wel een beetje gezellig houden... Trouwens, dit is internet.

Wil je online vechten, ga dan naar
http://www.mybrute.comquote:
Op vrijdag 10 december 2010 23:34 schreef DutchErrorist het volgende:[..]
Ik bedoel niets tegen micheal jackson maar dit is gewoon kut. Die domme bliepjes en willekeurige kutgeluidjes tussendoor.
Ja, aan de ene kant is het misschien dapper, maar aan de andere kant ook jammer dat het geluid zo doorgegroeid is. Het is toch net alsof het Michael Jackson niet echt meer is.
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 23:34 schreef DutchErrorist het volgende:Die synthesizer geluiden ook...

Hoe kan je een prachtige stem, met zo'n kutnummer verneuken

De stem van Jackson was natuurlijk ook al enkele jaren aan slijtage onderhevig.
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 23:35 schreef DrDentz het volgende:Ja maar het moet toch een beetje hip klinken. Het nummer komt uit 1980 ofzo, dus met bliepjes erbij klinkt het als 2010.
Maar is dat dan de bedoeling van deze opnames? Gemaakt hip? Is toch wel een beetje jammer.
quote:
Ja, dat is zonde, inderdaad.
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 23:44 schreef gifkwal het volgende:Wel enigszins eens met DutchErrorist. De vocals zijn het hoogtepunt van dit nummer, die bliepjes hadden van mij ook niet gehoeven. Desondanks

fijn nummer
Een mooie afronding.
Alles is nu wel zo'n beetje gezegd. Verder in het Michael Jackson topic of maak een nieuwe aan over dit nummer, dan kan deze spam dicht.