vorig topic: Michael Jackson #96: Behind The Maskquote:Het nieuwste album van Michael Jackson heeft na zijn release meteen al de gouden status bereikt. De plaat Michael, die vrijdag uitkwam, is in Nederland al meer dan dertigduizend keer over de toonbank gegaan, laat platenmaatschappij Sony weten.
Voor een gouden plaat moet een album meer dan 25 duizend keer worden verkocht. Michael bevat nummers van Michael Jackson die nooit eerder zijn uitgebracht. De plaat is de eerste release van nieuw materiaal van de King of Pop in negen jaar. Jackson stierf vorig jaar aan een overdosis medicijnen.
Deze week verscheen ook de volledige muziekvideo van Michael Jacksons duet met Akon, Hold My Hand, op internet. Het nummer lekte twee jaar geleden al uit, maar toen was het nog niet af. Naast het duet met Akon zijn op Michael samenwerkingen te horen met Lenny Kravitz en 50 Cent.
Ja 538 volgens mijquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:41 schreef gifkwal het volgende:
Is Hold My Hand eigenlijk wel eens op de radio te horen in Nederland?
Jawel hoor, geloof dat veel stations 'm wel draaien.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:41 schreef gifkwal het volgende:
Is Hold My Hand eigenlijk wel eens op de radio te horen in Nederland?
Haha over Michael Jackson raak je nooit uitgepraatquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:42 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Gelukkig!
Is er in ieder geval wat over te praten.
Oh jawel hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:43 schreef JBieber het volgende:
[..]
Haha over Michael Jackson raak je nooit uitgepraat
Ach, zo nu en dan paar weken zelfs maanden stilte gehad in deze topicreeks, dus af en toe...quote:
Het is een topnummer begrijp me niet verkeerd, maar ik vind bijvoorbeeld ' Keep your head up ' fantastisch, en het nummer met Lenny Kravitz is toch ook even mooi?quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:44 schreef DrDentz het volgende:
Steun behind the mask op facebook zodat sony er een single van maakt!!
![]()
Maar toch moeten we vlens99 niet in de kou laten staan met zijn goede initiatief.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:46 schreef JBieber het volgende:
[..]
Het is een topnummer begrijp me niet verkeerd, maar ik vind bijvoorbeeld ' Keep your head up ' fantastisch, en het nummer met Lenny Kravitz is toch ook even mooi?
Tsskkk, take a hikequote:Op vrijdag 10 december 2010 22:44 schreef JBieber het volgende:
[..]
Als jij je mond houd misschien wel ja
Ga jij ff snel nóg eens BTM luisterenquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:46 schreef JBieber het volgende:
[..]
Het is een topnummer begrijp me niet verkeerd, maar ik vind bijvoorbeeld ' Keep your head up ' fantastisch, en het nummer met Lenny Kravitz is toch ook even mooi?
En zo is dat!quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar toch moeten we vlens99 niet in de kou laten staan met zijn goede initiatief.
Ik weet het, maar nu kan er hier in Muz ook over andere dingen wat Michael betreft gesproken worden, en randzaken enzo, dus daarom wordt er meer getypt misschien.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ach, zo nu en dan paar weken zelfs maanden stilte gehad in deze topicreeks, dus af en toe...
Ik zal die gozert dan maar ff steunen (en eigenlijk ook mezelf).quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar toch moeten we vlens99 niet in de kou laten staan met zijn goede initiatief.
Nee okee, maar nu doen we het meer, heb ik het idee.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:50 schreef DrDentz het volgende:
Kon altijd al wel hoor. Tenminste als ik iets over Joe of Jermajesty o.i.d. kwijt wilde heb ik nooit enige weerstand gevoeld om dat in MUZ te bespreken.
Lol, dat dus. Voor MJ's dood was er nog niets in SHO (behalve eerste topics dan) dus toen hadden we het ook al over de mooie krullen van MJquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:50 schreef DrDentz het volgende:
Kon altijd al wel hoor. Tenminste als ik iets over Joe of Jermajesty o.i.d. kwijt wilde heb ik nooit enige weerstand gevoeld om dat in MUZ te bespreken.
Ahaa, maar dat heb ik niet meegemaakt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Lol, dat dus. Voor MJ's dood was er nog niets in SHO (behalve eerste topics dan) dus toen hadden we het ook al over de mooie krullen van MJ
Ach, dat was toch een gezellige boelquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:53 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ahaa, maar dat heb ik niet meegemaakt. Ik maakte alleen maar in het begin, na Michael's dood, in SHO die vreselijke wijven mee
Haha maak je niet druk top nummer al heel vaak gedaan vandaag :pquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:48 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ga jij ff snel nóg eens BTM luisteren
Het MJ topic in SHO bestaat niet meerquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ach, dat was toch een gezellige boel
Nee, ben blij dat het weer enkel MUZ is. Althans, SHO heb ik al in geen tijden meer gecheckt...
SHO bestaat niet eens meerquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ach, dat was toch een gezellige boel
Nee, ben blij dat het weer enkel MUZ is. Althans, SHO heb ik al in geen tijden meer gecheckt...
Ik hoor het lied zelfs op mijn werk nog in mijn hoofd....quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:56 schreef JBieber het volgende:
[..]
Haha maak je niet druk top nummer al heel vaak gedaan vandaag :p
Haha zou nice zijn thnx ! maar ben nu even filmpje kijken dus spreek jullie wel weer over Michael !quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:01 schreef DrDentz het volgende:
Zal ik ook zo'n avatar voor jou maken JBieber?
Die heb ik in tijden niet gezienquote:
Video van MJ in de studio wil ik zien!quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:10 schreef matthijst het volgende:
Sources tell me that there were work tapes made during the Cascio sessions. These arent outtakes of the songs, but tapes running in the studio while Michael discussed what was going on with Eddie Cascio and other members of the Cascio family. Jacksons own kids even make cameo appearances on the tapes. At some point, the work tapes will be released, although its unclear by whom. The main thing is, theres plenty of evidence of Michael Jackson working with Eddie Cascio.
Tja, leuk. Maar toch nog steeds geen bewijs wat betreft de songs? Nou ja, ik hoor het vanzelf wel.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:10 schreef matthijst het volgende:
Sources tell me that there were work tapes made during the Cascio sessions. These arent outtakes of the songs, but tapes running in the studio while Michael discussed what was going on with Eddie Cascio and other members of the Cascio family. Jacksons own kids even make cameo appearances on the tapes. At some point, the work tapes will be released, although its unclear by whom. The main thing is, theres plenty of evidence of Michael Jackson working with Eddie Cascio.
Michael's teken vanuit het graf dat Bieber moet oprottenquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:11 schreef DrDentz het volgende:
JBieber, heb je dit gezien:
JB noemt op wie z'n favo artiesten zijn. Precies op het moment dat hij Michael Jackson noemt gaat z'n telefoon af: Beat It ringtone.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:12 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Michael's teken vanuit het graf dat Bieber moet oprotten
Als ze geen Michael Jackson fan werden toen ze Bad en Thriller hoorden, dan worden ze het nu ook niet. Want dat niveau haalt dit album echt niet hoor.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:45 schreef DrDentz het volgende:
Zijn er ook mensen die helemaal fan worden door 'Michael'? Lijkt me wel wat. Dat ze hierdoor MJ alsnog ontdekken.
Exact!quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:52 schreef Rnnz het volgende:
Op Thriller staan slappe nummers? Ga je mond spoelen.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |