Helaas heeft Sony daar maling aan...quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:23 schreef gnilrednoz het volgende:
Mja, lijkenpikkerij. Ik ben echt geen onwijze MJ fan, helemaal niet, maar ik denk niet dat hij zelf toestemming zou hebben gegeven voor dit album
Wat deels natuurlijk jammer is, want Sony gaat er vast nog een grotere bende van maken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:45 schreef DrDentz het volgende:
Maar wat zou een discussieforum worden zonder een discussie?Nah, dit is toch ook een fan topic. Ik kan me niet voorstellen dat je elke dag in zo'n topic zit omdat je geen fan bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk kan daarin gediscussieerd worden. Maar sommige dingen zijn niets aan te doen. Zoals dit. Sony brengt het uit, en blijven klagen en zeuren heeft weinig zin.Leef en Laten Leven
Ja sorry Gif. Maar dan moet je toch echt bij Sony zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:49 schreef gifkwal het volgende:
Hoezo niet? We hoeven toch niet zomaar alles te accepteren.
Nee, zo bedoel ik het helemaal niet. Maar er wordt hier constant, wat Sony betreft, in een kringetje gedraaid, en geen enkele actie ondernomen, voor zover ik weet. Soms moet je je bij dingen neerleggen...anders wordt dit topic enkel nog een klaagtopic over Sony, is dat dan de bedoeling?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:50 schreef gifkwal het volgende:
Maar ik mag dus alleen positieve dingen schrijven hier?
Sja. En soms heb ik daar even genoeg vanquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:54 schreef gifkwal het volgende:
Nu weet ik nog niet wie dat is, Dentz!
Je hebt wel gelijk Robijn, natuurlijk schieten we er niks mee op. Maar klagen lucht wel op
Ja, snap ik wel. Ik ga morgen wel weer verder, danquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:55 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Sja. En soms heb ik daar even genoeg van![]()
Hoop dat je me begrijpt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |