Draait wel goed op windows 7 man, heb het nog paar maanden terug gespeeld op mijn windows 7 ;squote:Op vrijdag 10 december 2010 21:14 schreef fonsoy het volgende:
Een beetje jammer dit, SWJ. Essentieel onderdeel van je opvoeding.
Helaas draait het niet goed onder 7 en vista. Daarom moet ik het spelen in een gevirtualiseerde windows XP
quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:25 schreef Proletariaat het volgende:
Hell march 2, die moet er toch gewoon bij
Al vind ik deze ook heel fijn om te horenquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:43 schreef geelkuikentje het volgende:
Er is maar een Hell March en dat is deze. Maar Red Alert 2 is wel briljant
"Devestator ready"quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:50 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
O nee, krijgen we weer alle quotes.'Kabooom'.
Het gemene lachje van je commando in de eerste C&C is legendarisch.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:50 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
O nee, krijgen we weer alle quotes.'Kabooom'.
KIROV AIRSHIPSquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:51 schreef R4ven het volgende:
"Kirov Airship reporting."
Als je dat hoorde was je genaaid
Desolator bedoel je?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
"Devestator ready"
Was het devestator? Dat groene gifmannetje van Rusland?
Lol, en dat allemaal om één haven te slopen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
KIROV AIRSHIPS![]()
[ afbeelding ]
Die mag haast zijn eigen adoratietopic![]()
(Is gewoon een plaatje van Google, niet van mij ofzoquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:54 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Lol, en dat allemaal om één haven te slopen?
unit readyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Better safe than sorry ^^quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:54 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Lol, en dat allemaal om één haven te slopen?
Die heb ik ook, maar mijn laptop heeft geen cd spelerquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:08 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
RA2 downloaden.Die behoor je gewoon in bezit te hebben.
Ik had toen die Command & Conquer box gekocht met alle spellen uit de reeks tot dan toe. t/m Generals geloof ik. Inclusief uitbreidingen. 30 euro. Nog steeds het product met het hoogste waar-voor-je-geld-gehalte ooit.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:08 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
RA2 downloaden.Die behoor je gewoon in bezit te hebben.
harkonnenquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
"Devestator ready"
Vooral generals ben je uren mee bezigquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:29 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik had toen die Command & Conquer box gekocht met alle spellen uit de reeks tot dan toe. t/m Generals geloof ik. Inclusief uitbreidingen. 30 euro. Nog steeds het product met het hoogste waar-voor-je-geld-gehalte ooit.
De campagne mode van dat spel vond ik niet zo leuk, maar het zogenaamde "skirmish" was ontzettend goed gemaakt. Compleet verschillende speelstijlen met de verschillende naties maar zo goed uitgebalanceerd.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:31 schreef sciter het volgende:
[..]
Vooral generals ben je uren mee bezig
Fixedquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:57 schreef Zwappel het volgende:
Kirovs zijn altijd overrated geweest
Snipers met HIV
quote:
"Bombadiers to your stations!"quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
KIROV AIRSHIPS![]()
[ afbeelding ]
Die mag haast zijn eigen adoratietopic![]()
QFTquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:51 schreef R4ven het volgende:
Je had altijd wel minimaal 3 goudkarretjes nodig om een beetje aardig oorlog te kunnen voerenquote:Op zaterdag 11 december 2010 10:01 schreef Farmir het volgende:
Ik hoorde altijd:
'Incufficient funds'
quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:01 schreef Skazminko het volgende:
[ afbeelding ]
Command and Conquer: Generals Zero hour is nog altijd een miljoen keer beter dan red alert 2.
N00bs waren dan wel genaaid ja.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:51 schreef R4ven het volgende:
Als het er meer dan 5 waren had je wel een hoop IFV's nodigquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
N00bs waren dan wel genaaid ja.
Ik ging dan snel 100 IFV's uit mijn war factory pompen om er genoeg te hebben voor dat ding bij mij aankwam. Dat werkte trouwens ook niet altijd.
Die mening deel ik in de verste verte niet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:01 schreef Skazminko het volgende:
[ afbeelding ]
Command and Conquer: Generals Zero hour is nog altijd een miljoen keer beter dan red alert 2.
Inderdaad, en als dan het gevaar geweken was, dacht je; wat moet ik in godsnaam met dertig IFV's.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:42 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Als het er meer dan 5 waren had je wel een hoop IFV's nodig
Jeugdsentiment!quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:46 schreef fonsoy het volgende:
Sure yes sir!
As you wish
New construction options
Vehicle ready
On our way sir.
Ik ookquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:49 schreef Jonathan1989 het volgende:
Bij al die quotes hoor ik die stemmen erbij
Dat kon al ja, maar met mijn crappy download-versie werkte dat bijna nooit.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
Kon je RA2 trouwens al online doen?![]()
Ik was toen nog niet zo oud en m'n broer had hem volgens mij gedownload, dus toen snapte ik nog weinig
Die vind ik het vetstquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:03 schreef Id_do_her het volgende:
"It is too quiet here.."
"I love to camp."
"He's a dead man."
"Woef!"
"Mercury.. Rising.."
"Where's the party?"
Ik was toen kind en kreeg toen rare beelden van Irakezen, ik noemde een jongen uit Irak bij mij in de klas ook 'Desolator'.quote:
Hahahhaquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik was toen kind en kreeg toen rare beelden van Irakezen, ik noemde een jongen uit Irak bij mij in de klas ook 'Desolator'.
Het waren best trieste tijden.
Jezus, die ga ik even allemaal checken.quote:
Oh...my...god! Nostalgiequote:Op vrijdag 10 december 2010 21:25 schreef Proletariaat het volgende:
Hell march 2, die moet er toch gewoon bij
Daarom geen craptastic War Miners, Chrono Miners kon je tenminste instantly terughalen als dat nodig was, orefield clearen met bommen en zulks en dan je golddiggers er weer op af sturen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
"Oreminer under attack"Kutmelding was dat altijd
Ik had ooit die MP3 gedownload voor in de auto.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:11 schreef Broodjebitterbal het volgende:
[..]
Oh...my...god! Nostalgie![]()
Deze staat op nummer 2 van mijn bazenspel top 3 aller tijde
Inderdaadquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
"Oreminer under attack"Kutmelding was dat altijd
Ik heb de soundtrack van RA3 op m'n computer staanquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had ooit die MP3 gedownload voor in de auto.
Hmm, het zijn alleen teksten van missies en niet van units zelfquote:
wedervraag: wat doe je dan hier als de TT duidelijk zegt: ADORATIE topic...quote:
Daar was ik al achter.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hmm, het zijn alleen teksten van missies en niet van units zelf
Jammer
eerste soviet missiequote:
Van Iraq.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
"Devestator ready"
quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:19 schreef Bomil het volgende:
[..]
Draait wel goed op windows 7 man, heb het nog paar maanden terug gespeeld op mijn windows 7 ;s
Lekker wijf iddquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:09 schreef Mopst3r het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tanya[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:44 schreef MrWimpenny het volgende:
RA2
![]()
Toen hadden we nog internet via de telefoonlijn en waren mijn ouders een beetje boos toen ze een telefoonrekening van een kleine rug kregen![]()
En toen mocht ik het niet meer online spelen
http://www.widescreengami(...)Conquer:_Red_Alert_2quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:50 schreef Fruitsalade het volgende:
Draait hier gewoon op Win Vista, iemand een idee hoe je betere resolutie kan krijgen??
Voor de rest:
I'm gone!
Never existed!
Jepquote:Op zondag 12 december 2010 00:43 schreef ZwarteSteen het volgende:
Hebben jullie ook "gecheat" met spies, door ze naar enemy techcenter te laten gaan waardoor je teleporterende yuri's kreeg en andere baze dingen.
hij loopt op 1024x768quote:Op zondag 12 december 2010 01:11 schreef Rivalo het volgende:
RA2 is echt een geweldig spel. Toen ben ik echt begonnen met gamen!
Is RA3 nog wat?
Na Tiberium Sun en Red Alert 2 ben ik gekapt met de C&C-serie. Generals heb ik eigenlijk nooit gespeelt.
Soms twijfel ik nog wel of ik dat RA2 cd'tje nog wel uit het doosje pak, Is het nog steeds zo geweldig als uit mijn herinneringen, of kan ik beter de herinneringen koesteren omdat het misschien vergalt wordt door de High-end graphics games van de afgelopen tijd.
(en het groter worden van monitor's naar 800x600 naar 1920x1080 Full HD)
Grand Cannon.quote:Op zondag 12 december 2010 00:50 schreef ZwarteSteen het volgende:
Oh en frankrijk was het beste land omdat het van die baze kanonnen had, 3 stuks nodig en je defence was af.
Prism tanks komen verder en kosten geen stroom, daarnaast zijn ze ook nog eens transporteerbaar.quote:Op zondag 12 december 2010 12:55 schreef Dulk het volgende:
[..]
en een stapel prism towers ervoor natuurlijk
Een prism tank is in een wip stuk en worden door de vijand steeds bestookt met die onnozele vliegtuigjes. Een tower is veel taaier en is daarmee erg lastig weg te krijgen.quote:Op zondag 12 december 2010 13:11 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Prism tanks komen verder en kosten geen stroom, daarnaast zijn ze ook nog eens transporteerbaar.
Prism tanks > Prism towers.
Die prism tanks werden toch ook onzichtbaar ofzo als ze stil stonden?quote:Op zondag 12 december 2010 13:13 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Een prism tank is in een wip stuk en worden door de vijand steeds bestookt met die onnozele vliegtuigjes. Een tower is veel taaier en is daarmee erg lastig weg te krijgen.
Klopt!quote:Op zondag 12 december 2010 14:30 schreef ZwarteSteen het volgende:
Nee dat waren dacht ik van die mirrage tanks, en die waren alleen effectief tegen grondtroepen omdat ze die in de fik zet.
Ohjaquote:Op zondag 12 december 2010 14:30 schreef ZwarteSteen het volgende:
Nee dat waren dacht ik van die mirrage tanks, en die waren alleen effectief tegen grondtroepen omdat ze die in de fik zet.
Net zoals fok! roulette bedoel je?quote:Op zondag 12 december 2010 15:13 schreef retorbrapi het volgende:
Waarom wordt er geen fok multiplayer game gespeeld?
Die dingen waren altijd ontzettend irritant, al je tanks werden erdoor geraped.quote:Op zondag 12 december 2010 17:00 schreef jelle111091 het volgende:
Ik heb hem laatst nog ff geïnstalleerd.
Skirmish blijft toch wel leuk om te spelen hoor, vooral Frankrijk met hun grote kanonnen
Tanja is wat meer eh met haar vrouwelijke vormen in beeld, maar dat is zo ongeveer het enige wat nog leuk is aan dat spel.quote:Op zondag 12 december 2010 15:30 schreef Rivalo het volgende:
Is RA3 nog de moeite waard om te spelen?
Van wie was die ook al weerquote:Op zondag 12 december 2010 16:03 schreef Hpzone het volgende:
Ik mis er nog een, persoonlijke favoriet:
[..]
De rest van de vrouwelijke actrices in RA3 mogen er ook zeker wezen!quote:Op zondag 12 december 2010 18:48 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Die dingen waren altijd ontzettend irritant, al je tanks werden erdoor geraped.
[..]
Tanja is wat meer eh met haar vrouwelijke vormen in beeld, maar dat is zo ongeveer het enige wat nog leuk is aan dat spel.
Dit dus.quote:Op zondag 12 december 2010 15:11 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
Met powerplants naar je tegenstander toebouwen en dan gewoon rapen met je prism towers
sooooo truequote:Op vrijdag 10 december 2010 21:51 schreef R4ven het volgende:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:55 schreef FL_Freak het volgende:
Eigenlijk zouden we met z'n alle tegen elkaar moeten spelen via hamachi ofzo
Als het meer dan een stuk of 5 waren had je er wel veel nodigquote:Op zondag 12 december 2010 23:20 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee dan ging je als en gek atv's / flak troopers bouwen
tsja rond de tijd van ra2 had ik nog geen internet (alleen inbelquote:Op zondag 12 december 2010 23:21 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Als het meer dan een stuk of 5 waren had je er wel veel nodig
Het was ook kut als ze van meerdere kanten kwamen
De AI volgde eigenlijk altijd dezelfde route en kon je dus 'corridors' van mirage tanks maken waar ze altijd doorheen probeerden te lopen/rijden.quote:Op zondag 12 december 2010 14:30 schreef ZwarteSteen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pong is niks vergeleken met het wiel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:04 schreef fwokker het volgende:
[..]
Dune 2 is niks vergeleken met Pong.
Deze manquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:00 schreef rubje het volgende:
Ik begrijp de hele adoratie niet van RA 2.Tegenwoordig roeleren gewoon de C&C series ,zoals 4,meer!
![]()
Dat is wel degelijk heel anders dan RA2quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:51 schreef Arnevld het volgende:
Waarom staat dit onder onzin?
Mensen die iets vergelijkbaars willen spelen wat nog van deze tijd is :
Starcraft 2
Shogun (vandaag uit)
Je bedoelt als er een helikopter van de vijand kwam, vol met engineers die naast je hoofdgebouw landden, om hem snel over te nemen en te verkopen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:47 schreef Stoeprand het volgende:
''I've got the knowledge.![]()
![]()
''
Zo jammer was dat altijd, in de hitte van de strijd.
Nee.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:54 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Je bedoelt als er een helikopter van de vijand kwam, vol met engineers die naast je hoofdgebouw landden, om hem snel over te nemen en te verkopen?
Dat is inderdaad altijd dweilen met de kraan openquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:05 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee.
Als mijn 'structures' vol soldaten aan stukken werden geschoten, en ik de boel nog snel probeerde te redden door er een ingenieur in te stoppen.
Maar zó handig als het allemaal weer werkt zoals het hoort. Dan komt er helemaal níks bij je kekke basis.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:08 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad altijd dweilen met de kraan open
Ojaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 07:08 schreef TimKuik het volgende:
WATCH OUT FOR THE BOMB!
[ afbeelding ]
En dan 20 in de cue zetten en de rallypoint in 't vijandelijke kamp zetten.
godverdomme nou, wat een ge-wel-dug spel was datquote:
Epic win inderdaad.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 07:08 schreef TimKuik het volgende:
WATCH OUT FOR THE BOMB!
[ afbeelding ]
En dan worden ze te snel geproduceerd en rijden ze te dicht op elkaar. Soort domino, richting je war factory. Dat is dan wel weer een beetje jammer.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 07:08 schreef TimKuik het volgende:
WATCH OUT FOR THE BOMB!
[ afbeelding ]
450e hier, dat was echt fantastisch!quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:38 schreef Wruijff het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Precies hetzelfde hier, had ik mn vader een telefoonrekening van 205 euro bezorgd
Ik sprak het uit in het accent van de unitsquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:52 schreef fonsoy het volgende:
For mother Russia! Conscript reporting. Watch out for the bomb. Unit reporting.
Red Alert is veel sneller, en opdwepender. Bij een verhit Anno spel kun je je pc wel voor 2 minuten verlaten om drinken te pakken. Bij Red Alert 2 kan dat absoluut niet.quote:
Klopt, binnen 2 minuten kun je helemaal kapot zijn.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:30 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Red Alert is veel sneller, en opdwepender. Bij een verhit Anno spel kun je je pc wel voor 2 minuten verlaten om drinken te pakken. Bij Red Alert 2 kan dat absoluut niet.
Concentratie is de sleutel.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:08 schreef JApieman het volgende:
[..]
Klopt, binnen 2 minuten kun je helemaal kapot zijn.
Bij een RTS wel.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:15 schreef DrDentz het volgende:
Een van de laatste goede rts, daarna werd alles 3D en 3D is kut.
Neequote:Op vrijdag 29 april 2011 21:10 schreef Hippe_Student het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had mooiere muziek.
Dwaas.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:10 schreef Hippe_Student het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had mooiere muziek.
RA2 is eigenlijk ook het enige spel in dat genre wat ik ooit heb kunnen waarderen en ook veel heb gespeeld. Daarna nog het één en ander geprobeerd maar dat viel in het niet bij RA2.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:15 schreef DrDentz het volgende:
Een van de laatste goede rts, daarna werd alles 3D en 3D is kut.
Meteen aan het begin een paar miners eropuit sturen, de rest komt later wel.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:20 schreef JApieman het volgende:
[..]
En voldoende ore refineries natuurlijk.
Vond je Age of Empires ook niks? Ook een geweldig mooi spel voor die tijd.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
RA2 is eigenlijk ook het enige spel in dat genre wat ik ooit heb kunnen waarderen en ook veel heb gespeeld. Daarna nog het één en ander geprobeerd maar dat viel in het niet bij RA2.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |