Draait wel goed op windows 7 man, heb het nog paar maanden terug gespeeld op mijn windows 7 ;squote:Op vrijdag 10 december 2010 21:14 schreef fonsoy het volgende:
Een beetje jammer dit, SWJ. Essentieel onderdeel van je opvoeding.
Helaas draait het niet goed onder 7 en vista. Daarom moet ik het spelen in een gevirtualiseerde windows XP
quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:25 schreef Proletariaat het volgende:
Hell march 2, die moet er toch gewoon bij
Al vind ik deze ook heel fijn om te horenquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:43 schreef geelkuikentje het volgende:
Er is maar een Hell March en dat is deze. Maar Red Alert 2 is wel briljant
"Devestator ready"quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:50 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
O nee, krijgen we weer alle quotes.'Kabooom'.
Het gemene lachje van je commando in de eerste C&C is legendarisch.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:50 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
O nee, krijgen we weer alle quotes.'Kabooom'.
KIROV AIRSHIPSquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:51 schreef R4ven het volgende:
"Kirov Airship reporting."
Als je dat hoorde was je genaaid
Desolator bedoel je?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
"Devestator ready"
Was het devestator? Dat groene gifmannetje van Rusland?
Lol, en dat allemaal om één haven te slopen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
KIROV AIRSHIPS![]()
[ afbeelding ]
Die mag haast zijn eigen adoratietopic![]()
(Is gewoon een plaatje van Google, niet van mij ofzoquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:54 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Lol, en dat allemaal om één haven te slopen?
unit readyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Better safe than sorry ^^quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:54 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Lol, en dat allemaal om één haven te slopen?
Die heb ik ook, maar mijn laptop heeft geen cd spelerquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:08 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
RA2 downloaden.Die behoor je gewoon in bezit te hebben.
Ik had toen die Command & Conquer box gekocht met alle spellen uit de reeks tot dan toe. t/m Generals geloof ik. Inclusief uitbreidingen. 30 euro. Nog steeds het product met het hoogste waar-voor-je-geld-gehalte ooit.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:08 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
RA2 downloaden.Die behoor je gewoon in bezit te hebben.
harkonnenquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
"Devestator ready"
Was het devestator? Dat groene gifmannetje van Rusland?
Vooral generals ben je uren mee bezigquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:29 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik had toen die Command & Conquer box gekocht met alle spellen uit de reeks tot dan toe. t/m Generals geloof ik. Inclusief uitbreidingen. 30 euro. Nog steeds het product met het hoogste waar-voor-je-geld-gehalte ooit.
De campagne mode van dat spel vond ik niet zo leuk, maar het zogenaamde "skirmish" was ontzettend goed gemaakt. Compleet verschillende speelstijlen met de verschillende naties maar zo goed uitgebalanceerd.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:31 schreef sciter het volgende:
[..]
Vooral generals ben je uren mee bezig
Fixedquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:57 schreef Zwappel het volgende:
Kirovs zijn altijd overrated geweest
Snipers met HIV
quote:
"Bombadiers to your stations!"quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
KIROV AIRSHIPS![]()
[ afbeelding ]
Die mag haast zijn eigen adoratietopic![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |