quote:
*edit von_Preussen is met net voorquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:23 schreef von_Preussen het volgende:
Als we dan toch bezig zijn met onze data:
85 liter, ¤102, 800km.
In het kader van kakberekeningen, nog slechtere argumenten en compleet belachelijke conclusies het volgende:
Micra = 860kg, verbruikt 7,5l op 100km (!!??)
X5 = 2200kg, verbruikt 11,0l op 100km
Als je dan gaat bereken hoeveel brandstof dat per 1000 kilo is, kom je op het volgende uit:
Micra = 8,72l op 100km (voor 1000kg)
X5 = 5,0l op 100km (voor 1000kg)
Wat kunnen we dus concluderen? Een BMW X5 is een flink stuk zuiniger dan een Nissen Micra, en zou derhalve van overheidswege ook als "groene auto" gestimuleerd moeten terwijl de Micra een extra slurptaks zou verdienen.![]()
![]()
LOL.quote:Op zondag 12 december 2010 15:59 schreef L0we het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)wrak_van_de_weg.html
WTF
Muhahaquote:
Gloeiende. Ik word oud. Kan me nog herinneren dat dat programma live op tv was.quote:Op zondag 12 december 2010 16:01 schreef von_Preussen het volgende:
Ik zag hem ook staan, bizar dat iemand daar ooit mee heeft rondgereden.
Tegenwoordig zou ik het als fake bestempelen, maar dat was in die tijd nog niet aan de orde.
Was dat toen de hele buurt nog bij de dokter op zaterdagmiddag tv kwam kijken en diezelfde dokter de enige in de straat met een auto was?quote:Op zondag 12 december 2010 16:46 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Gloeiende. Ik word oud. Kan me nog herinneren dat dat programma live op tv was.
Ja, maar Purdey is inmiddels ook weer thuis hoor. Al bijna twee weken zelfs!quote:Op zondag 12 december 2010 15:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Purdey is verdwaald, Monsterd vastgevroren en Cherry heeft 'r familie vermoord en de auto gejat?
Dat mocht ik eerst ook. Maar toen kon ik bij Hi tot 1 december een smsje sturen met 'Nee' en toen kon het weer met 2 maanden. Aangezien mijn abo tot feb. 2011 liep, kon ik meteen verlengen. Ik heb nu een BB Curve 8520. Fijn ding!quote:Op zondag 12 december 2010 18:16 schreef Goddelijker het volgende:
Godverdomme, waarom is het zoeken naar een nieuwe mobiele telefoon zo lastig?
En zeker omdat ik nog vast zit aan m'n oude abo, waarbij ik pas over 4 maanden een nieuwe mag uitzoeken.
Ik zit ook te twijfelen om een BB te nemen. Al moet ik echt even 1 dag een BB lenen van iemand, want de keren dat ik ermee heb gewerkt, vond ik nou niet echt super. Maar het kost mij 170 euro om van mijn abo af te komen, kut Vodafone.quote:Op zondag 12 december 2010 18:17 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat mocht ik eerst ook. Maar toen kon ik bij Hi tot 1 december een smsje sturen met 'Nee' en toen kon het weer met 2 maanden. Aangezien mijn abo tot feb. 2011 liep, kon ik meteen verlengen. Ik heb nu een BB Curve 8520. Fijn ding!
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik de eerste twee dagen op het punt heb gestaan om de BB door de kamer heen te gooien hoor. Alles werkt heel anders dan bij een standaard Samsung/Nokia. Ben uren bezig geweest om uit te vinden hoe ik iets via Bluetooth kon overzenden. Heel frustrerend dus, de eerste twee/drie dagen. Als je eenmaal weet hoe die werkt, is het een topdingquote:Op zondag 12 december 2010 18:19 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik zit ook te twijfelen om een BB te nemen. Al moet ik echt even 1 dag een BB lenen van iemand, want de keren dat ik ermee heb gewerkt, vond ik nou niet echt super. Maar het kost mij 170 euro om van mijn abo af te komen, kut Vodafone.
Vandaar dat ik er ook ééntje een dagje wil proberen.quote:Op zondag 12 december 2010 18:22 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik de eerste twee dagen op het punt heb gestaan om de BB door de kamer heen te gooien hoor. Alles werkt heel anders dan bij een standaard Samsung/Nokia. Ben uren bezig geweest om uit te vinden hoe ik iets via Bluetooth kon overzenden. Heel frustrerend dus, de eerste twee/drie dagen. Als je eenmaal weet hoe die werkt, is het een topding
quote:Op zondag 12 december 2010 17:51 schreef BrinkydeBMW het volgende:
sta je te tanken, komt er een BMW M3 E92 naast je tankengingen we elkaars auto bekijken van buitenaf
Tankstation heb ik gehaald en er ging een heuse 35L in dus net aan gered. Een ritje naar het werk meer en ik zou zonder komen te staan gok ik, al kan ik nog steeds nergens specifiek vinden hoe groot mijn tank is. Verbruik is sinds ik het bijhoud van 1:13,315 naar 1:10,743 gegaan. Ik denk dat dat wel te verklaren valt met het weer en het aantal kortere ritjes deze laatste weken.quote:Op zondag 12 december 2010 18:04 schreef Bargehassus het volgende:
@ Hiaf: Een meerverbruik in de winter klopt wel, maar zoveel zou het nou ook weer niet mogen schelen lijkt me.
Natuurlijk een Micraquote:Op zondag 12 december 2010 18:15 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ja, maar Purdey is inmiddels ook weer thuis hoor. Al bijna twee weken zelfs!![]()
En met Monsterd. gaat het ook prima, althans de laatste keer dat ik haar sprak ging het helemaal goed, op wat interverbindingsproblemen naEn Cherry, ja, dat vind ik wel een goede vraag. Cherry moet gewoon een eigen auto. Dan komt alles goed. Dat is het beste voor iedereen!
En tegen die tijd heb je weer nieuwe spelers op de markt dus zou je er nou nog niet zo druk over maken. Als je houdt van te veel betalen en een krachtpatser van een toestel te hebben zou je naar de nieuwste Androids van HTC kijken, de Samsung Galaxy S, of wellicht vooruit kijken wat er nog uitkomt. iPhone 4 is ook een nette optiequote:Op zondag 12 december 2010 18:16 schreef Goddelijker het volgende:
Godverdomme, waarom is het zoeken naar een nieuwe mobiele telefoon zo lastig?
En zeker omdat ik nog vast zit aan m'n oude abo, waarbij ik pas over 4 maanden een nieuwe mag uitzoeken.
Weet ik, maar m'n telefoon heeft z'n beste tijd echt gehad.quote:Op zondag 12 december 2010 18:27 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
En tegen die tijd heb je weer nieuwe spelers op de markt dus zou je er nou nog niet zo druk over maken. Als je houdt van te veel betalen en een krachtpatser van een toestel te hebben zou je naar de nieuwste Androids van HTC kijken, de Samsung Galaxy S, of wellicht vooruit kijken wat er nog uitkomt. iPhone 4 is ook een nette optie
Uiteraardquote:
Klopt, toen het vroor schakelde de E220 CDI (diesel) ook niet terug, maar bleef steeds rond de 2000 touren hangen (onder de 50km/h). Pas toen de motor warmgelopen was schakelde ie terug naar de normale 1300 touren.quote:Op zondag 12 december 2010 18:29 schreef Bargehassus het volgende:
Kortere ritjes in combinatie met kou zijn funest voor je verbruik ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |