Sommige doen dat expres, wanneer je probeert intehalen trappen ze vol op de gas, en kan jij weer achter aansluiten.quote:Op zondag 12 december 2010 12:18 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik rij echt aso op een zondag als het mij niet snel genoeg gaat merk ik. Maar dan moet je ook niet met je Mercedes met 50km/h voor mij blijven hangen op een 80 weg.
Net zoals sommige mensen als sport hebben om zover mogelijk links te rijden op een 4- of 5-baans snelweg.quote:Op zondag 12 december 2010 12:22 schreef Dubish het volgende:
[..]
Sommige doen dat expres, wanneer je probeert intehalen trappen ze vol op de gas, en kan jij weer achter aansluiten.
Lijkt wel een hobby
Dat is altijd een ontnuchterende vaststelling, dat je ook de "rustige" zondag ook niet meer heerlijk kunt doorrijden.quote:Op zondag 12 december 2010 12:18 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik rij echt aso op een zondag als het mij niet snel genoeg gaat merk ik. Maar dan moet je ook niet met je Mercedes met 50km/h voor mij blijven hangen op een 80 weg.
Met voldoende vermogen heb je daar gelukkig geen last van.quote:Op zondag 12 december 2010 12:22 schreef Dubish het volgende:
[..]
Sommige doen dat expres, wanneer je probeert intehalen trappen ze vol op de gas, en kan jij weer achter aansluiten.
Lijkt wel een hobby
Idd..quote:Op zondag 12 december 2010 12:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Met voldoende vermogen heb je daar gelukkig geen last van.
Ja inderdaad, zeker aangezien ik er vaak korte stukjes of mee door de stad rijd.quote:Op zondag 12 december 2010 03:14 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Doe je heel netjes 08gnoT! Ik heb nog niet getanked maar ik zal niet schrikken als ik 1:10 heb met dit weer.. nja ik hoop dat het weer van invloed is want m'n benzineinhoudmeterding raakt anders majorly op hol..
Voor de een is het een rustige zondag, voor mij is het haasten naar het werk. Iedereen's wereld verschilt en daar houdt niemand rekening mee inderdaad, daarom heb ik ook liever de nachtelijke ritjes.quote:Op zondag 12 december 2010 12:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is altijd een ontnuchterende vaststelling, dat je ook de "rustige" zondag ook niet meer heerlijk kunt doorrijden.
Daarom mag ik altijd graag 's nachts rijden, dat heeft z'n gehee eigen charme. Dan heb je het rijk bijna helemaal alleen en kun je lekker karren zonder dat heel debiel, seniel en dementerend Nederland voor je neus blijft hangen.
Alleen in het donker kan je slecht zien of er politie in het struweel staat met een lasergun.
I know, maar een echte liefhebber maakt zijn auto elke week schoon, maakt niet uit of het gaat regenen of sneeuwenquote:Op zondag 12 december 2010 15:03 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
En dan gaat het weer sneeuwen straks
moet mijn auto hoognodig eens schoonmaken, 2 weken niet gedaan..quote:Op zondag 12 december 2010 15:07 schreef von_Preussen het volgende:
Je eigen auto hoort gewoon schoon te zijn, als het slecht weer is ga ik ook wel eens wekelijks door de wasstraat.
Heb het al eerder in dit topic gezegd, mijn auto is mijn oogappel, daar zorg ik bizar goed voor (elke vrouw zou zo zich zoveel aandacht wensen).
Edit: Dubish, wij begrijpen elkaar!
En hoe zit het met vuil in je auto?quote:Op zondag 12 december 2010 15:18 schreef Marco001 het volgende:
[..]
moet mijn auto hoognodig eens schoonmaken, 2 weken niet gedaan..
Het probleem is echter dat je vuil haast niet ziet op een rode auto..
Haast niets... Ik ben de enige die erin rijd, en ruim blikjes etc direct op altijd...quote:Op zondag 12 december 2010 15:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En hoe zit het met vuil in je auto?
Moet wel toegeven dat ik mijn velgen van binnen (door het design veel tussenholten) schoonmaken en mijn leer weer eens met spul insmeren.......
Ik herken hier wel wat in maar met mijn auto is het niet van levensbelang dat hij elke week glanst. Sowieso door de krassen rondom (al bij aankoop) vind ik het niet nodig om hem overal ter show met lakbehandelingen en weet ik veel wat neer te zetten. Hij heeft nu meer karakter, met dat laagje winter eroverheenquote:Op zondag 12 december 2010 15:07 schreef von_Preussen het volgende:
Je eigen auto hoort gewoon schoon te zijn, als het slecht weer is ga ik ook wel eens wekelijks door de wasstraat.
Heb het al eerder in dit topic gezegd, mijn auto is mijn oogappel, daar zorg ik bizar goed voor (elke vrouw zou zo zich zoveel aandacht wensen).
Edit: Dubish, wij begrijpen elkaar!
Is het dan niet dat je toevallig door een bocht ging?quote:Op zondag 12 december 2010 12:53 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja inderdaad, zeker aangezien ik er vaak korte stukjes of mee door de stad rijd.![]()
Mijn brandstofmeter is ook niet erg nauwkeurig, hij zei dat ik hoognodig een tankstop moest maken terwijl er maar 29 liter bij ging. Op een tank van 55? liter, ik had minstens 40l erbij verwacht.
Dat wil je niet weten!quote:Op zondag 12 december 2010 14:33 schreef Bartholomeus het volgende:
Wolla, issieweerWat heb ik gemist?
Ik spuit hem regelmatig af hoor! Mijn auto is vrij roestgevoelig, en al die pekel vind hij niet zo fijnquote:Op zondag 12 december 2010 15:39 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik herken hier wel wat in maar met mijn auto is het niet van levensbelang dat hij elke week glanst. Sowieso door de krassen rondom (al bij aankoop) vind ik het niet nodig om hem overal ter show met lakbehandelingen en weet ik veel wat neer te zetten. Hij heeft nu meer karakter, met dat laagje winter eroverheenals het weer wat beter wordt krijgt ie weer een hele fijne douche.
Dus welquote:
Vorige topics staan in de TTquote:
Purdey is verdwaald, Monsterd vastgevroren en Cherry heeft 'r familie vermoord en de auto gejat?quote:Op zondag 12 december 2010 15:46 schreef L0we het volgende:
[..]
Vorige topics staan in de TT. Ik ben zelf ook niet heel actief geweest het weekend, kan je geen goeie samenvatting geven
.
Huhwat?quote:Op zondag 12 december 2010 15:51 schreef von_Preussen het volgende:
In het vorige topic werd bijv. aangetoond dat een BMW X5 een flink stuk zuiniger is dan een Nissan Micra, en derhalve de Micra eigenlijk een extra slurptax zou verdienen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |