abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89826783
Goedemorgen!
pi_89827976
Mogge :W
pi_89828436
Ik rij echt aso op een zondag als het mij niet snel genoeg gaat merk ik :'). Maar dan moet je ook niet met je Mercedes met 50km/h voor mij blijven hangen op een 80 weg.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_89828557
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 12:18 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik rij echt aso op een zondag als het mij niet snel genoeg gaat merk ik :'). Maar dan moet je ook niet met je Mercedes met 50km/h voor mij blijven hangen op een 80 weg.
Sommige doen dat expres, wanneer je probeert intehalen trappen ze vol op de gas, en kan jij weer achter aansluiten.

Lijkt wel een hobby :9

*Edit: Zoiets
  zondag 12 december 2010 @ 12:24:03 #130
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_89828609
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 12:22 schreef Dubish het volgende:

[..]

Sommige doen dat expres, wanneer je probeert intehalen trappen ze vol op de gas, en kan jij weer achter aansluiten.

Lijkt wel een hobby :9
Net zoals sommige mensen als sport hebben om zover mogelijk links te rijden op een 4- of 5-baans snelweg. :')
pi_89828730
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 12:18 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Dat is altijd een ontnuchterende vaststelling, dat je ook de "rustige" zondag ook niet meer heerlijk kunt doorrijden.

Daarom mag ik altijd graag 's nachts rijden, dat heeft z'n geheel eigen charme. Dan heb je het rijk bijna helemaal alleen en kun je lekker karren zonder dat heel debiel, seniel en dementerend Nederland voor je neus blijft hangen.

Alleen in het donker kan je slecht zien of er politie in het struweel staat met een lasergun. }:|

quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 12:22 schreef Dubish het volgende:

[..]

Lijkt wel een hobby
Met voldoende vermogen heb je daar gelukkig geen last van. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door von_Preussen op 12-12-2010 13:08:44 ]
pi_89828769
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 12:27 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Met voldoende vermogen heb je daar gelukkig geen last van. ;)
Idd.. :7
  zondag 12 december 2010 @ 12:53:04 #133
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_89829623
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 03:14 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Doe je heel netjes 08gnoT! Ik heb nog niet getanked maar ik zal niet schrikken als ik 1:10 heb met dit weer.. nja ik hoop dat het weer van invloed is want m'n benzineinhoudmeterding raakt anders majorly op hol..
Ja inderdaad, zeker aangezien ik er vaak korte stukjes of mee door de stad rijd. :Y

Mijn brandstofmeter is ook niet erg nauwkeurig, hij zei dat ik hoognodig een tankstop moest maken terwijl er maar 29 liter bij ging. Op een tank van 55? liter, ik had minstens 40l erbij verwacht.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_89830002
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 12:27 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Dat is altijd een ontnuchterende vaststelling, dat je ook de "rustige" zondag ook niet meer heerlijk kunt doorrijden.

Daarom mag ik altijd graag 's nachts rijden, dat heeft z'n gehee eigen charme. Dan heb je het rijk bijna helemaal alleen en kun je lekker karren zonder dat heel debiel, seniel en dementerend Nederland voor je neus blijft hangen.

Alleen in het donker kan je slecht zien of er politie in het struweel staat met een lasergun. }:|

Voor de een is het een rustige zondag, voor mij is het haasten naar het werk. Iedereen's wereld verschilt en daar houdt niemand rekening mee inderdaad, daarom heb ik ook liever de nachtelijke ritjes.
pi_89832898
Wolla, issieweer :) Wat heb ik gemist? :P
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_89833389
Auto lekker gewassen *)
pi_89834020
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 14:47 schreef Dubish het volgende:
Auto lekker gewassen *)
En dan gaat het weer sneeuwen straks :')
pi_89834150
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 15:03 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

En dan gaat het weer sneeuwen straks :')
I know, maar een echte liefhebber maakt zijn auto elke week schoon, maakt niet uit of het gaat regenen of sneeuwen O+ . En wil ik niet dat strooizout op mijn velgen gaan plakken ~O>
pi_89834166
Je eigen auto hoort gewoon schoon te zijn, als het slecht weer is ga ik ook wel eens wekelijks door de wasstraat.

Heb het al eerder in dit topic gezegd, mijn auto is mijn oogappel, daar zorg ik bizar goed voor (elke vrouw zou zo zich zoveel aandacht wensen).

Edit: Dubish, wij begrijpen elkaar!
pi_89834569
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 15:07 schreef von_Preussen het volgende:
Je eigen auto hoort gewoon schoon te zijn, als het slecht weer is ga ik ook wel eens wekelijks door de wasstraat.

Heb het al eerder in dit topic gezegd, mijn auto is mijn oogappel, daar zorg ik bizar goed voor (elke vrouw zou zo zich zoveel aandacht wensen).

moet mijn auto hoognodig eens schoonmaken, 2 weken niet gedaan..
Het probleem is echter dat je vuil haast niet ziet op een rode auto..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_89834653
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 15:18 schreef Marco001 het volgende:

[..]

moet mijn auto hoognodig eens schoonmaken, 2 weken niet gedaan..
Het probleem is echter dat je vuil haast niet ziet op een rode auto..
En hoe zit het met vuil in je auto?

Moet wel toegeven dat ik mijn velgen van binnen (door het design veel tussenholten) schoonmaken en mijn leer weer eens met spul insmeren.......
pi_89834710
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 15:21 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

En hoe zit het met vuil in je auto?

Moet wel toegeven dat ik mijn velgen van binnen (door het design veel tussenholten) schoonmaken en mijn leer weer eens met spul insmeren.......
Haast niets... Ik ben de enige die erin rijd, en ruim blikjes etc direct op altijd...
Liggen alleen een krabber en een spuitbus de-icer rond te slingeren in het voetgebied vand e passagier.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_89835253
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 15:07 schreef von_Preussen het volgende:

Ik herken hier wel wat in maar met mijn auto is het niet van levensbelang dat hij elke week glanst. Sowieso door de krassen rondom (al bij aankoop) vind ik het niet nodig om hem overal ter show met lakbehandelingen en weet ik veel wat neer te zetten. Hij heeft nu meer karakter, met dat laagje winter eroverheen O+ als het weer wat beter wordt krijgt ie weer een hele fijne douche.
pi_89835277
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 12:53 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Ja inderdaad, zeker aangezien ik er vaak korte stukjes of mee door de stad rijd. :Y

Mijn brandstofmeter is ook niet erg nauwkeurig, hij zei dat ik hoognodig een tankstop moest maken terwijl er maar 29 liter bij ging. Op een tank van 55? liter, ik had minstens 40l erbij verwacht.
Is het dan niet dat je toevallig door een bocht ging? ;). Als het lampje gaat branden heb je vaak nog maar 5 liter over ofzo.
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 14:33 schreef Bartholomeus het volgende:
Wolla, issieweer :) Wat heb ik gemist? :P
Dat wil je niet weten! :D :9~
pi_89835346
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 15:39 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Ik herken hier wel wat in maar met mijn auto is het niet van levensbelang dat hij elke week glanst. Sowieso door de krassen rondom (al bij aankoop) vind ik het niet nodig om hem overal ter show met lakbehandelingen en weet ik veel wat neer te zetten. Hij heeft nu meer karakter, met dat laagje winter eroverheen O+ als het weer wat beter wordt krijgt ie weer een hele fijne douche.
Ik spuit hem regelmatig af hoor! Mijn auto is vrij roestgevoelig, en al die pekel vind hij niet zo fijn ;). Vaak doe ik alleen de wielkasten, de rest valt toch geen eer aan te behalen...
pi_89835442
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 15:40 schreef L0we het volgende:
Dat wil je niet weten! :D :9~
Dus wel :P
pi_89835494
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 15:45 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Dus wel :P
Vorige topics staan in de TT ;). Ik ben zelf ook niet heel actief geweest het weekend, kan je geen goeie samenvatting geven ;).
pi_89835567
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 15:46 schreef L0we het volgende:

[..]

Vorige topics staan in de TT ;). Ik ben zelf ook niet heel actief geweest het weekend, kan je geen goeie samenvatting geven ;).
Purdey is verdwaald, Monsterd vastgevroren en Cherry heeft 'r familie vermoord en de auto gejat? :P
pi_89835686
In het vorige topic werd bijv. aangetoond dat een BMW X5 een flink stuk zuiniger is dan een Nissan Micra, en derhalve de Micra eigenlijk een extra slurptax zou verdienen.
pi_89835709
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 15:51 schreef von_Preussen het volgende:
In het vorige topic werd bijv. aangetoond dat een BMW X5 een flink stuk zuiniger is dan een Nissan Micra, en derhalve de Micra eigenlijk een extra slurptax zou verdienen.
Huhwat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')