Dat zijn konijnen die niet buiten het normale voer kijken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:46 schreef JJH het volgende:
Konijnen eten heul geen nasi. Die eten wortels en sla.
Ik heb feesboek jaquote:
legendarischquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik hoorde dat je hier de legendarische graseter kon treffen?
* De_Kardinaal gaat in de bosjes zitten met een giljoen pokemon ultra-balls!
legendarisch is een groot woordquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik hoorde dat je hier de legendarische graseter kon treffen?
* De_Kardinaal gaat in de bosjes zitten met een giljoen pokemon ultra-balls!
Zeker een groot woord! Poe! Veel letters ook!quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:54 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
legendarisch is een groot woord
Verpleeghuis 't Vingerhoedjequote:
ik geloof dat ik het goed gedaan heb?quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:54 schreef Graseter het volgende:
[..]
Klik op mijn bakery in jouw stad.
quote:
Jij hebt mij geholpenquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik geloof dat ik het goed gedaan heb?
Nee, want ik kom nu al plek tekortquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:02 schreef Graseter het volgende:
Sjeffrie maak eens zo'n lege ding waar ik een frensaais op kan zetten.
Uggsquote:
Fijn 2 konijnen aan je voeten. Als je daar voor de sint 2 wortels insteekt worden ze opgegeten door de schoen zelfquote:
Ik schop niet, mijn blik doet genoegquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Vrouwen die vaak schoppen mogen uggs, ze doen geen pijn.
Ik vind ze wel mooi! Bij passende broek, jas, muts en handschoenen en dan meedoen bij een protest tegen het dragen van bont!quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Fijn 2 konijnen aan je voeten. Als je daar voor de sint 2 wortels insteekt worden ze opgegeten door de schoen zelf
Eens.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik schop niet, mijn blik doet genoeg
Ik jou ook, ik stuur toeristenquote:
Hoin, doe eens cityville spelenquote:
Wat heb je aan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:16 schreef iBenny het volgende:
Ik zit nu op de wc... vinden jullie vast leuk om te weten
Okay.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:17 schreef Kally het volgende:
Omdat appel Benny, Lutte jij ook Cityville op Feestboek
Appel Benny, klinkt raar.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:17 schreef Kally het volgende:
Een lekkere appelbenny taartquote:
Hij is aan het etenquote:
Ohquote:
quote:
Ik kan me daar niks bij voorstellenquote:
Heb je op het strand nooit taarten gemaakt?quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:25 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik kan me daar niks bij voorstellen
jawelquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb je op het strand nooit taarten gemaakt?
ja dat heb ik nu ookquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:25 schreef Zeroku het volgende:
CityVille has been enhanced.
Please refresh your browser
Ik krijg dat nu de hele tijd
Ik ookquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:25 schreef Zeroku het volgende:
CityVille has been enhanced.
Please refresh your browser
Ik krijg dat nu de hele tijd
Nee. Want de zand-oven deed het niet!quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb je op het strand nooit taarten gemaakt?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee. Want de zand-oven deed het niet!
Vooruit dan maarquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:17 schreef Kally het volgende:
Ik kreeg toen een hoek van Holland.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee. Want de zand-oven deed het niet!
Waarom post jij zo maar mijn WieWatWaar?quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:30 schreef Zeroku het volgende:
Je wil over me praten ? geen probleem, maar noem namen , anders heb ik nog niks aan die gratis reclame. Niet te stoer kijken schat krijg je rimpels van. iedereen heeft het recht om lelijk te zijn , maar jij maakt er misbruik van ! je pakt my niet met je leugens ik pak jou wel met de waarheid je noemt mij goedkoop, maar schatje, zelf ben je gratis Noem jezelf een prinses, maar onthoud ik ben de koning. je denkt dat je pimp bent , maar bitch je showt je billen nog vaker dan hoer achter de ramen
Noem jezelf een prinses, maar onthoud ik ben de koning.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Waarom post jij zo maar mijn WieWatWaar?
Ik zit er dan altijd onderquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joah... Ik zit weer gewoon op mijn plek (achter de laptop)
okidokiquote:
Ik krijg vanavond 4 mannen over de vloer.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:32 schreef Pisces29 het volgende:
Vadushka, ben je er vanavond bijof ben je aan de po-po-po-pokerface?
Ik kan hem niet eens vinden.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:33 schreef iBenny het volgende:
Ik snap nu al geen ene kut van Cityville
Je moet gewoon huizen bouwen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:33 schreef iBenny het volgende:
Ik snap nu al geen ene kut van Cityville
http://apps.facebook.com/cityville/quote:
Ha, vanavond strip-poker-avond in de hard-gay club?quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik krijg vanavond 4 mannen over de vloer.En mijn pokerzin is weer helemaal terug, dus helemaal zin in!
quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik krijg vanavond 4 mannen over de vloer.![]()
Ik stuur je een invite, en Benny er valt niks te snappen gewoon doenquote:
Ik durf niet te klikken, ik zit al bijna een jaar op Farmville, straks heb ik 2 spellenquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je moet gewoon huizen bouwen.
[..]
http://apps.facebook.com/cityville/
Laat maarquote:
Altijd. Ik ben de beste.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En leuk, je gaat voor de winst toch?
Ik verkap het wat kuiser, wil niet die politie over de vloer...quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ha, vanavond strip-poker-avond in de hard-gay club?
KOM OP JOH DIE ZIJN TOCH TE MAKKELIJK?
Ik heb jou niet op facebookquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik durf niet te klikken, ik zit al bijna een jaar op Farmville, straks heb ik 2 spellen
Dat weet ikquote:
Ik heb alleen Feestboek voor Farmville, dan krijg je 200 meldingen per dag vanaf m'n boerderiequote:
Die ga ik zondag testen, hij moet Piscesproof zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat weet ik* Pisces29denkt aan Monopoly-bord
quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb alleen Feestboek voor Farmville, dan krijg je 200 meldingen per dag vanaf m'n boerderie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |