abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90301230
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 14:44 schreef rubje het volgende:

[..]

En dan nog blijft het vreemd dat niet gewoon ene stuk of 5 US commandos even een reisje naar NL boeken en hem even thuis komen opzoeken of desnoods hier even contact leggen met de lokale afdelingen en dan alsnog naar zijn huis vertoeven en hem duidelijk maken dat hij nu moet stoppen of anders.
Zoals Royyy al aangeeft zou je daar enkel maar negative berichten over militaire door krijgen. Verder los je daar niks mee op. Veel beter is als men zulke lui publiekelijk aan de schandpaal zet en wel door ze te veroordelen en dit in alle media te publiceren. Maar liever plaatst men in Nederland echte oorlogshelden als bv. Kapitein Kroon, RMWO aan de schandpaal alvorens de feiten boven tafel zijn, dan een fantast en een steler van andermans eer als deze ook maar een haar te krenken.

quote:
[..]

hey..easy. :{ don't get upset,i was just checking.. ;) bedankt voor je antwoord.
Ben niet upset, vond de vraag enkel een beetje vreemd. ;)
quote:
[..]

hahaha...for vets is dat easy voor nobodys still a question O-)

Maar mij viel ook al op dat hij op die laatste foto, ALS hij echt zo beroemd was op oorlogsgebied, hij wel achteraan kon zitten? ( of loopt hij bewust alleen voorbij om te showen :Y )bij de gewone mensen(witte stoeltjes) terwijl op die foto in Roermond de betere stoelen(bruine) allemaal voor de mensen zijn die er toedoen. :D
Ook raar dat hij op de ene foto een oude green baret draagt(zelf voor zijn huis staat een stenen plakaat van de US SF met inscriptie :Y -check tv reportage) en in Roermond een rode baret vd Duise FSJ alsof die iets te maken hebben met die dag. :{
Ja vind ik zelf ook heel vreemd, want tijdens de Korea oorlog (of daarna) zijn er geen Duitse troepen ingezet. Misschien was hij bang met zijn nep groene baret door de mand te vallen? :?
quote:
Zag je ook op zijn mouw een ander teken dat de andere Korea veteranen? :D (indiaan)
De patch met de indianen hoofd is van de 2nd Infantry Division bij welke als ik als ik mij niet vergis de Nederlander waren onder gedeeld. Als hij dus als Nederlander werkelijk naar Korea geweest is mag hij deze dus op zijn linker mouw dragen.
pi_90308764
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 19:10 schreef Sine_Pari het volgende:
De patch met de indianen hoofd is van de 2nd Infantry Division bij welke als ik als ik mij niet vergis de Nederlander waren onder gedeeld. Als hij dus als Nederlander werkelijk naar Korea geweest is mag hij deze dus op zijn linker mouw dragen.
Klopt, het regiment van Heutsz heeft die indianhead.
pi_90308867
http://jorisshowroom.ncrv.nl/ncrvgemist/joris-showroom-0

Interview met hem, duurt zon 10 minuten, echt de moeite waard om eens te kijken.
Wat ie daar allemaal in dat huis heeft... :X onder andere een schedel van een Japanner, die hij zelf gedood en daarna gekookt heeft :') , omdat die Japanner "aan zijn pieleke wou zitten" _O-
pi_90309288
HAHAHAHAHAHA,

Geweldig! _O-
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
pi_90310695
Wat een mannetje
pi_90313175
Ook geweldig hoe hij beweert dat hijzelf dat hele prinsen-gedoe en alle aandacht maar onzin vindt, omdat hij ook maar een normaal mens is.
En terwijl hij dat vertelt loopt hij binnen in zijn eigen huis rond met alle medailles opgespeld :')
  woensdag 22 december 2010 @ 22:25:12 #107
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_90313414
met overal schilderijen van hemzelf
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_90313853
Opvallend vind ik dat hij allerhande pokale oorkonde etc heeft hangen, maar ik nergens een certificate gezien heb van bv. zijn Silver Star, of van USAJFKSWCS voor het behalen van de Special Forces opleiding.
pi_90313962
United States of America John F kennedy special warfare center school?

Jezus wat een lange naam :P.
Is een Silver Star ook niet een redelijke hoge onderscheiding?
pi_90314342
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 22:33 schreef Vronsky het volgende:

Vergelijkbaar met het "Kruis van verdienste" denk ik.
pi_90320555
Hm trouwens, wat betreft publiekelijk aan de schandpaal stellen, vind ik dit toch wel het perfecte geval voor Geenstijl ~O>

[ Bericht 0% gewijzigd door Royyy op 23-12-2010 00:26:22 ]
pi_90321042
In Limburg :') Prins Carnaval zal hij bedoelen _O- :')
pi_90323427
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 22:33 schreef Vronsky het volgende:

Ja krijg je niet voor niks, komt gelijk naar de Medal of Honor en de Distinguished Service Cross.
pi_90323502
Zal ik anders Alberto Stegeman proberen te contacteren? O+

(Voor sine: http://nl.wikipedia.org/wiki/Alberto_Stegeman)

:P
pi_90323864
Puik idee, pak die kannibaal :P
pi_90323938
http://www.albertostegeman.nl/

Ik ga er morgen even achter aan :D
pi_90324073
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 01:27 schreef Vronsky het volgende:
Zal ik anders Alberto Stegeman proberen te contacteren? O+

(Voor sine: http://nl.wikipedia.org/wiki/Alberto_Stegeman)

:P
Ik zat heel toevallig een paar uur geleden dat filmpje op YouTube te kijekn van zijn actie met de DAF stelen.
  donderdag 23 december 2010 @ 13:45:21 #119
257229 opastokvis
pi_90339879
laat die kerel.
hij is in de tachtig, hij gaat toch binnenkort de pijp uit met zijn vette corpus.
en hij is niet voor niets vrij onbekend, veel mensen nemen hem niet serieus.
misschien omdat hij mensen tot ridder slaat op de manier van een zesjarig jochie. ^O^
pi_90341329
Ik ga maandag eens wat mensen mailen want,dit kan ondanks zijn leeftijd,gewoon niet doorgaan. }:|
Ik kan mij de woede van de ware veteranen goed voorstellen die machteloos zijn omdat in Nl er geen wet bestaat voor neppers zoals deze man. : :Y
Ik wil wel dat bv mensen zoals Sine ( en andere ware militaire kenners) zich gereed houden als gemailde personen verificatie willen hebben van hetgeen beweert wordt zodat er een gedegen dossier kan worden aangemaakt voordat men deze man gaat benaderen. :Y

Een uitzending op tv is dan een kwestie van invullen en uitzenden. :z
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_90341801
Hm misschien handiger als we vantevoren al een lijst maken van dingen waarvan we 100% zeker zijn dat het niet klopt? Dan kunnen de mensen die je wilt mailen die punten vervolgens ook zelf verifieren.

Ik maak straks wel een begin, dan breid ik dat elke keer dat we iets nieuws ontdekken wel verder uit.
pi_90342170
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 01:25 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Ja krijg je niet voor niks, komt gelijk naar de Medal of Honor en de Distinguished Service Cross.
Silver star is 16 keer aan een Nederlander uitgereikt in Korea

Nederlandse leger in Korea
pi_90342610
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 14:27 schreef Royyy het volgende:
Hm misschien handiger als we vantevoren al een lijst maken van dingen waarvan we 100% zeker zijn dat het niet klopt? Dan kunnen de mensen die je wilt mailen die punten vervolgens ook zelf verifieren.

Ik maak straks wel een begin, dan breid ik dat elke keer dat we iets nieuws ontdekken wel verder uit.
Top, ik houdt dit topic de komende dagen wel in de gaten. Schiet maar los mannen. :Y :s)
pi_90345675
"U moet natuurlijk niet vergeten dat ik een rasechte Mongool ben.."

Alsof we dat nog niet door hadden!
  donderdag 23 december 2010 @ 16:11:15 #125
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_90346846
quote:
Op woensdag 22 december 2010 14:44 schreef rubje het volgende:

[..]

En dan nog blijft het vreemd dat niet gewoon ene stuk of 5 US commandos even een reisje naar NL boeken en hem even thuis komen opzoeken of desnoods hier even contact leggen met de lokale afdelingen en dan alsnog naar zijn huis vertoeven en hem duidelijk maken dat hij nu moet stoppen of anders.
Ze gaan toch ginne mongool slaan jonguh!
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_90350441
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 13:45 schreef opastokvis het volgende:
laat die kerel.
hij is in de tachtig, hij gaat toch binnenkort de pijp uit met zijn vette corpus.
en hij is niet voor niets vrij onbekend, veel mensen nemen hem niet serieus.
misschien omdat hij mensen tot ridder slaat op de manier van een zesjarig jochie. ^O^
Nou hij sterft naar eigen zeggen pas in 2012 dus we hebben nog even :Y)
pi_90354654
Sine,
op die foto in de OP zie ik een Military Freefall (Jumpmaster) badge en een Master Parachutist badge in het goud, bestaan deze werkelijk? Heb dit soort badges altijd alleen maar in het zilver gezien.
En is die ribbon linksboven echt n Navy DSM, of zie ik het verkeerd? :|W
pi_90373151
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:04 schreef Royyy het volgende:
Sine,
op die foto in de OP zie ik een Military Freefall (Jumpmaster) badge en een Master Parachutist badge in het goud, bestaan deze werkelijk? Heb dit soort badges altijd alleen maar in het zilver gezien.
En is die ribbon linksboven echt n Navy DSM, of zie ik het verkeerd? :|W
Nee zoals ik al eerder schreef behoren deze zilverkleurig te zijn.
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 02:32 schreef Sine_Pari het volgende:
Ook is het leuk te zien dat hij zowel de Master Parachutist als ook de HALO wing in goud kleur heeft. Eerst dacht ik dat het eventueel lag aan de belichting van de photo maar zag dat bv. de Expert Marksmanship Badge wel de juiste kleur had, en het hier dus om inofficele/nep badges/wings gaat.
En ja dat zou een Navy Distinguished Service Medal kunnen zijn, maar mischien is het net zo goed een medaille van een ander land. Maar van de ribbon set klopt zoiezo geen moer, omdat hij bv. een "V" voor Valor op zijn Silver Star draagt, en een "V" nooit op deze gedragen word (is bevoorbeeld enkel voor ondermeer de Bronze Star bedoeld). Ook draagt hij de Amerikaanse onderscheidingen in de verkeerde volgorde. Zo zou hij bv. Eerst de Navy Distinguished Service Medal moeten dragen en daarna de Silvers Star, Bronze Star, Vietnam Service Medal, Republic of Vietnam Gallantry Cross with Palm, United Nations Service Medal, United Nations Medal, Republic of Vietnam Campaign Medal en dan als laatste de Republic of Korea War Service Medal. Nu draagt hij ze in volgorde van Navy Distinguished Service Medal, Republic of Korea War Service Medal, United Nations Service Medal, United Nations Medal, Silver Star, Bronze Star, Vietnam Service Medal, Republic of Vietnam Campaign Medal en de Republic of Vietnam Gallantry Cross with Palm. Plus dat er zoals gezegt wat fouten in de toevoegingen zitten, of het ontbreken daarvan, mist deze heer ook nog eens ribbons die elke Amerikaanse militair met zijn staat van dienst ook zou moeten hebben. Ik ga hier verder niet uitlegen wat dit moet zijn en wat er verkeerd zit want daar zou ik andere posers enkel maar meebehulpzaam zijn. Of de heer in Nederlandse gediend heeft, en indien zo naar Korea is uitgezonden geweest weet ik niet, Maar wat ik wel weet is dat deze heer dus nooit in de U.S. Army heeft gediend en dus al hellemaal niet in de U.S. Army Special Forces.
pi_90375019
Hij heeft ook nog eens vijf huizen over de gehele wereld inclusief een rijtjeshut in de Nederlandse provincie, best lucratief dus dat internationaal commando zijn.
Dat doe ik hem als simpele Europeër niet na. :')
  vrijdag 24 december 2010 @ 02:38:11 #130
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_90378008
lama
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_90393300
Ladies & gentlemen: Taiwanese general Patton :D }) 4 star!!!! :D
  vrijdag 24 december 2010 @ 15:10:21 #132
13456 AchJa
Shut up!!!
  zaterdag 25 december 2010 @ 07:05:23 #133
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_90424677
Vader van de nederlandse kickbokswereld,
uitvinder van de lowkick :D
is er wel iemand die deze man sirieus neemt :')
It's okay to be white
pi_90424700
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 december 2010 14:51 schreef rubje het volgende:
Ladies & gentlemen: Taiwanese general Patton :D }) 4 star!!!! :D
[ afbeelding ]
Grappig is dat hij op deze photo een CIB 1st award draagt en 7 rijen a 4 ribbons. En op de eerste photo in dit topic die van latere datum is "enkel" maar 5 rijen a 4 ribbons, maar plotseling en CIB 2nd award heeft.
pi_90424735
Sine zit jij bij de SF in de USA?
If not now, then when.
pi_90424998
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 07:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sine zit jij bij de SF in de USA?
Ja, daarom kan ik ook enkel maar mijn hoofd schudden als ik bv. deze clown zie.
pi_90426069
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 07:22 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Grappig is dat hij op deze photo een CIB 1st award draagt en 7 rijen a 4 ribbons. En op de eerste photo in dit topic die van latere datum is "enkel" maar 5 rijen a 4 ribbons, maar plotseling en CIB 2nd award heeft.
Daarmee moet hij na wijlen Prins Bernhard de meest decoreerde militair zijn. Ook opvallend dat hij telkens aaneengesloten batons van 4 heeft.
pi_90434095
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 07:05 schreef Chokeme het volgende:
Vader van de nederlandse kickbokswereld,
uitvinder van de lowkick :D
is er wel iemand die deze man sirieus neemt :')
Ik ;) :D. Maar ik hoopte nog op zijn volgende beweringen:

Leermeester van Bruce Lee :D ;)
Stichter van de republiek China :D ;)
Grondlegger of the Japanse Imperial army :D ;)
Sleutelbewaarder van Boedha :D ;)
voorloper van Al Gore met: I invented the internet :D ;)
bedenker van Facebook,Yahoo en had ooit als leerlinge Tara Singh Varma :D ;)

@ Yuri_Boyka:

Sine zit helemaal niet bij de SF,he wishes, Sine is just a çook. ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door rubje op 25-12-2010 16:24:44 ]
pi_90434360
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 december 2010 16:17 schreef rubje het volgende:
Sine zit helemaal niet bij de SF,he wishes, Sine is just a çook. ;)
_O- _O- _O-
pi_90434501
Movie/TV title: Under Siege:
Quote(s):

Jordan Tate: So who are you? Are you, you, like, some special forces guy or something?
Casey Ryback(steven segal): Nah. I'm just a cook.
Jordan Tate: A cook?
Casey Ryback( steven segal): [Whispering] Just a lowly, lowly cook.
Jordan Tate: Oh, my God, we're gonna die.

glad you understood the joke,i'm on a roll today.. :D ;)
pi_90434913
Ja als ik wist dat Erika Eleniak aan boord uit een taart zou komen melde ik mij nu nog bij de marine aan.

Hey babe, come sit on my face and wiggle, and I guess your weight. I got a 12" tongue, and I can breath trough my ears.
pi_90435358
Oh yeah...major babe(then)

look at it now:

pi_90436633
Misschien toch wel een aardig idee voor een uitje mochten jullie in Amsterdam zijn, in de Albert Heijn achter de Dam bij de in en uitgang zit al jaren vaak een Amerikaanse man in een rolstoel de daklozenkrant te verkopen.
Hij is naar eigen zeggen ook een voormalige SF kerel, Seal om precies te zijn.
Zijn handicap heeft hij de ene keer te danken aan akties in Vietnam en de andere keer in Tsetsjenie.

Mocht je dus zin hebben in een apart gesprek, hij heeft geweldige verhalen over de strijd aldaar :D :P

Fijne kerst trouwens :)
pi_90456198
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:15 schreef Royyy het volgende:
http://jorisshowroom.ncrv.nl/ncrvgemist/joris-showroom-0

Interview met hem, duurt zon 10 minuten, echt de moeite waard om eens te kijken.
Wat ie daar allemaal in dat huis heeft... :X onder andere een schedel van een Japanner, die hij zelf gedood en daarna gekookt heeft :') , omdat die Japanner "aan zijn pieleke wou zitten" _O-
Ik heb naast dat huis van die pipo gitaarles gehad. Ik weet waar z'n huis woont!
  zondag 26 december 2010 @ 13:20:32 #145
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_90456446
Waar woont hij ongeveer? Ik wil best wel eens een "interview" met hem houden, uiteraard met camera ^O^
pi_90456545
Pas maar op, dadelijk hakt 'ie je kop er af!
pi_90456857
Of komt ie met zn door hem uitgevonden low-kick!
pi_90456954
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 13:33 schreef Vinz0r het volgende:
Of komt ie met zn door hem uitgevonden low-kick!
nee die nek schop :o
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  zondag 26 december 2010 @ 13:41:25 #149
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_90457081
Of z'n rollator des doods.. :')
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_90457226
vronsky kijk uit hij gaat aan je pieleke zitten hoor :D
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  zondag 26 december 2010 @ 13:48:13 #151
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_90457303
Bahahahaha.

Maar even zonder dollen: Ik ben best wel bereid daar eens langs te gaan, ik hoef niet te betalen voor de trein en ben best wel benieuwd wat voor een vent dit is.

Heb dus mijn vermoedens dat hij dus zelf denkt dat dit echt waar is :/.
  zondag 26 december 2010 @ 15:08:47 #152
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_90459566
Ik zie een verwarde meneer.

Trouwens in Showroom: 'Hier is niks nep, daar hou ik niet van' :')
pi_90463012
Joehoe, ik heb onze ware combat veteran alvast in het zonnetje gezet met een eigen topic. :Y :s)
pi_90470793
Ik geloof best dat er een kern van waarheid zit in ze verhalen, mijn idee is dat ie best goed in Martial Arts is, en zal misschien best millitair geweest zijn, maar dat ie een tikkeltje doorgeslagen is, ik heb de documentaire gezien en moet zeggen dat van veel zaken er gewoon overtuigend bewijs was.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 26 december 2010 @ 22:34:47 #155
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_90472986
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 21:49 schreef raptorix het volgende:
Ik geloof best dat er een kern van waarheid zit in ze verhalen, mijn idee is dat ie best goed in Martial Arts is, en zal misschien best millitair geweest zijn, maar dat ie een tikkeltje doorgeslagen is, ik heb de documentaire gezien en moet zeggen dat van veel zaken er gewoon overtuigend bewijs was.
Al dat martial arts gelul en de zoveelste afstammeling van Djengis Khan zal best wel wat van waar zijn, maar al die militaire speldjes, medailles, baretten etc. is bullshit eerste klas.
pi_90473294
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:34 schreef AchJa het volgende:

[..]

Al dat martial arts gelul en de zoveelste afstammeling van Djengis Khan zal best wel wat van waar zijn, maar al die militaire speldjes, medailles, baretten etc. is bullshit eerste klas.
Mee eens laten we eerlijk zijn, je rijd niet zomaar een dikke Porsche, en je word niet zomaar door de mongoolse president ontvangen omdat je zelf beweert een afstammeling te zijn, ik denk dat hij gewoon een enorme zelfkicker is, en dat de insignes ongeloofwaardig zijn, dat lijkt me denk ik wel duidelijk.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_90481150
Het is gewoon een dikke mongool... o wacht.
pi_90481827
Haha toen hij pas veertien jaar oud was, heeft hij een aantal soldaten gedood!
quote:
Toen de Japanners in 1942 Indonesië binnenvielen en het KNIL-leger in de pan hakten werd pleegvader Gerard Carel Meijers militair krijgsgevangene en ik werd toen, omdat ik nog maar een kind van 14 jaar was, in jongenskamp 'Tjiemahi' geïnterneerd. Door enkele Japanse bewakers te doden :') kon ik ontvluchten.
pi_90484644
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:40 schreef raptorix het volgende:

[..]

Mee eens laten we eerlijk zijn, je rijd niet zomaar een dikke Porsche, en je word niet zomaar door de mongoolse president ontvangen omdat je zelf beweert een afstammeling te zijn, ik denk dat hij gewoon een enorme zelfkicker is, en dat de insignes ongeloofwaardig zijn, dat lijkt me denk ik wel duidelijk.
Porsche? Was die niet gehuurd?
  maandag 27 december 2010 @ 10:28:01 #160
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_90485613
Ik probeer trouwens de batons op zijn militaire uniform te ontcijferen, misschien dat iemand mij kan helpen?

Rij 1:
Baton 1: Navy Distinguished Service Medal (VS) met bronze Oak leaf cluster
Baton 2: Onderscheidingsteken voor Langdurige Trouwe Militaire Dienst in brons (NL)
Baton 3: Vaardigheidsmedaille van het NOC*NSF in zilver, 2e deelname (NL)
Baton 4: ???? Blauwe baton met klein oranje schildje en daarop oranje leeuwtje?

Rij 2:
Baton 1: Republic of Korea War Service Medal (Zuid-Korea)
Baton 2: United Nations Korea Medal (VN)
Baton 3: ????
Baton 4: ????

Rij 3:
Baton 1: Silvers Star, met Valor device (VS). De Silver Star kent geen V-device
Baton 2: Bronze Star (VS). Met daarop Strike/Flight numeral?
Baton 3: Vietnam Service Medal (VS)
Baton 4: Republic of Vietnam Campaign Medal (Zuid-Vietnam). De zilveren gesp die hierop hoort te zitten, zit nu op de baton van de United Nations Korea Medal.

Rij 4:
Baton 1: Republic of Vietnam Gallantry Cross with palm (Zuid-Vietnam)
Baton 2: Armed Forces Honor Medal (Zuid-Vietnam)
Baton 3: ????
Baton 4: SACO Medal?? (Sino-American Special Technical Cooperative Organization)

Rij 5:
Baton 1: ????
Baton 2: ????
Baton 3: Beierse onderscheiding??
Baton 4: Beierse onderscheiding??

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_90494534
Was me aan het vervelen, dus ben maar ns gaan zoeken :)

Rij 2, ribbon 4:
United Nations Medal (Middle East 1948-, of Libanon 1958)

Rij 4, ribbon 3:
- 9-11 Medal ondersteboven (zie ik hem ook nog wel voor aan :') )
- een National Guard onderscheiding (Connecticut Selected Reserve Force Medal, Iowa Selected Reserve Force Ribbon, Iowa Meritorious Service Medal, Montana Distinguished Patriot Medal, North Dakota Selected Reserve Force Ribbon, Oklahoma Selective Reserve Medal, Vermont Service Ribbon)

Rij 4, ribbon 4:
- SACO
- Certificate of Merit Medal
Welke van die twee het ook is, ze zijn allebei van voor zijn tijd in het leger :')
  maandag 27 december 2010 @ 16:20:58 #162
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_90498346
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 10:28 schreef SemperSenseo het volgende:
Ik probeer trouwens de batons op zijn militaire uniform te ontcijferen, misschien dat iemand mij kan helpen?

Rij 5:
Baton 1: ????
Baton 2: ????
Baton 3: Beierse onderscheiding??
Baton 4: Beierse onderscheiding??

Rij 5 baton 1 = DSA (soort Duits MLV) ik heb hem ook ergens liggen.

http://de.wikipedia.org/wiki/Deutsches_Sportabzeichen

Rij 5 baton 2 = DLA {Deutsche Leistung Abzeichen)

http://de.wikipedia.org/w(...)gen_im_Truppendienst

[ Bericht 13% gewijzigd door AchJa op 27-12-2010 16:30:00 ]
pi_90498388
@ SemperSenseo, ik heb de photo vergroot zodat ik een en ander wat duidelijker kon zien.De eerste ribbon is niet de Navy Distinguished Service Medal, noch zit daar een oak leaf cluster op. En op de Bronze Star zit volgens mij gewoon een "V" device, wat niet verkeerd zou zijn. Het zou wel verkeerd zijn als er een (bronze) numeral op zou zitten. En wat zou een "Strike/Flight numeral" moeten zijn, want dat is niet iets wat we hier hebben. BTW ribbon 1, op de onderste rij is het Deutsche Sportabzeichen in goud.
pi_90502274
Deze man heeft vast wel veel meegemaakt in zijn leven als strijder en is de directe afstammeling van Khan.

Ik heb respect voor zijn verleden, maar geen respect voor onderscheidingen gebruiken die die niet heeft verdient.
If not now, then when.
  maandag 27 december 2010 @ 22:38:41 #165
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_90514498
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 16:22 schreef Sine_Pari het volgende:
@ SemperSenseo, ik heb de photo vergroot zodat ik een en ander wat duidelijker kon zien.De eerste ribbon is niet de Navy Distinguished Service Medal, noch zit daar een oak leaf cluster op. En op de Bronze Star zit volgens mij gewoon een "V" device, wat niet verkeerd zou zijn. Het zou wel verkeerd zijn als er een (bronze) numeral op zou zitten. En wat zou een "Strike/Flight numeral" moeten zijn, want dat is niet iets wat we hier hebben. BTW ribbon 1, op de onderste rij is het Deutsche Sportabzeichen in goud.
Wow, dan heb je scherpe ogen! Trouwens, ik heb toch gelijk dat de Silvers Star geen Valor device kent? Maar idd, de Bronze Star wel.

Maar als de eerste ribbon niet de Navy Distinguished Service Medal is, wat is het dan wel? Geen Kruis van Verdienste in ieder geval...
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_90515893
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:38 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Wow, dan heb je scherpe ogen! Trouwens, ik heb toch gelijk dat de Silvers Star geen Valor device kent? Maar idd, de Bronze Star wel.

Maar als de eerste ribbon niet de Navy Distinguished Service Medal is, wat is het dan wel? Geen Kruis van Verdienste in ieder geval...
Zoals ik al schreef;
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 16:22 schreef Sine_Pari het volgende:ik heb de photo vergroot zodat ik een en ander wat duidelijker kon zien.
En nee op de Silver Star komt nooit een "V" device, deze staat namelijk voor valor en de Silver Star is namelijk een medaille die al voor valor word uitgereikt. Maar dat had ik ook al eens geschreven.
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 00:41 schreef Sine_Pari het volgende:
Maar van de ribbon set klopt zoiezo geen moer, omdat hij bv. een "V" voor Valor op zijn Silver Star draagt, en een "V" nooit op deze gedragen word (is bevoorbeeld enkel voor ondermeer de Bronze Star bedoeld).
En ja op bv. de Bronze Star, Army Commendation Medal, etc kan een "V" device gedragen worden als de onderscheiding voor valor was. Welke medaille de eerste is weet ik niet. (medailles worden hier altijd van boven links (hoogste) naar onder rechts (laagste) gedragen (plaats aanwijzing zo als men ze op de photos ziet)) Dacht eerst dat het bij de vierde om de Navy Distinguished Service Medal kon handelen. Maar na uitvergrooting van de photo zag ik dat het niet om een geel veld ging maar om een goudkleurig wapen met een (Nederlandse?) leeuw.
pi_90519238
Die vierde baton lijkt wel op het wapen van de Inspecteur Generaal, maar ik heb daar nooit een baton van gezien.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Inspecteur-Generaal_der_Krijgsmacht
pi_90524864
Sine_Pari ben jij wel gewoon in NL geboren?
If not now, then when.
pi_90582355
Dat kan al niet als je in de US army dient Yuri.. :{
Hieronder wat meer pics van onze held:

tis zo net boedha :Y :+

check zijn 3 generaals sterren op de muts en alle glitter van zijn blazer op zijn zijden kimono.. 8)7 |:(
pi_90582674
Onze prins woont ook in een prachtig rijtjeshuis dat niet veel meer dan een ton heeft gekost.
  woensdag 29 december 2010 @ 14:55:34 #171
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_90583477
quote:
10s.gif Op woensdag 29 december 2010 14:39 schreef Sloggi het volgende:
Onze prins woont ook in een prachtig rijtjeshuis dat niet veel meer dan een ton heeft gekost.
Maar hij heeft nog paleizen in België, de VS en Duitsland :D.
  woensdag 29 december 2010 @ 15:03:20 #172
257229 opastokvis
pi_90583851
hij heeft toch ook nog speciale eenheden van de duitse politie getraind?
daar lieten ze wat van zien in de documentaire volgens mij.
misschien dat daar ergens een speldje of iets tot terug te leiden is?
pi_90631093
Is deze gast niet een leuk item voor de tv zender POWNED? })
Rutger die op bezoek komt en daar wat wil drinken _O- O-)
  donderdag 30 december 2010 @ 17:20:32 #174
257229 opastokvis
pi_90636991
ik vind powned eerlijk gezegd nog faker dan deze poser. wannabe rebellions rebels. :r
  donderdag 30 december 2010 @ 17:28:52 #175
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_90637397
quote:
15s.gif Op woensdag 29 december 2010 14:32 schreef rubje het volgende:

Behalve dan wel, met een hoop moeilijkdoenerij.
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
pi_90638055
quote:
15s.gif Op woensdag 29 december 2010 14:32 schreef rubje het volgende:
Wat je hier verteld klopt dus niet rubje. Als buitenlander kan je in de U.S. dienen mits je een green card en social security nummer hebt. Echter bepaalde dienstvakken als wel officiers functies zijn uitgesloten. Dit ivm de nodige security clearance. Na twee jaar dienen kan men dan Amerikaans staatburger worden. Dan staan ook de andere functies open, men moet echter dan wel afstand doen van de andere nationaliteit(en) die men heeft.
pi_90638612
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 17:44 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Wat je hier verteld klopt dus niet rubje. Als buitenlander kan je in de U.S. dienen mits je een green card en social security nummer hebt. Echter bepaalde dienstvakken als wel officiers functies zijn uitgesloten. Dit ivm de nodige security clearance. Na twee jaar dienen kan men dan Amerikaans staatburger worden. Dan staan ook de andere functies open, men moet echter dan wel afstand doen van de andere nationaliteit(en) die men heeft.
Waar heb je Nederlands geleerd dan?
If not now, then when.
pi_90639248
In Nederland, de andere talen heb ik in dienst moeten leren.
pi_90639686
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:12 schreef Sine_Pari het volgende:
In Nederland, de andere talen heb ik in dienst moeten leren.
..Zoals? :P

Volgens mij beheer jij Engels, Nederlands en Duits?
pi_90639978
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:22 schreef Vronsky het volgende:

[..]

..Zoals? :P

Volgens mij beheer jij Engels, Nederlands en Duits?
Arabisch, Duits, Engels, Frans, Nederlans, Russisch en Spaans. En ben op het ogenblik Farsi aan het leren.
pi_90640227
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:30 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Arabisch, Duits, Engels, Frans, Nederlans, Russisch en Spaans. En ben op het ogenblik Farsi aan het leren.
_O_

Ik houd het momenteel op Duits, Engels, Nederlands, basis Frans, afrikaans lezen/verstaan en ben momenteel bezig met Grieks.

Vind de omschakeling naar een totaal ander alfabet soms nog best wel lastig.
pi_90640379
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:35 schreef Vronsky het volgende:

[..]

_O_

Ik houd het momenteel op Duits, Engels, Nederlands, basis Frans, afrikaans lezen/verstaan en ben momenteel bezig met Grieks.

Vind de omschakeling naar een totaal ander alfabet soms nog best wel lastig.
Ik heb bv. veel meer problemen als ik moet omschakelen van het frans naar spaans, en omgekeerd.
pi_90640817
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:39 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Ik heb bv. veel meer problemen als ik moet omschakelen van het frans naar spaans, en omgekeerd.
Wanneer heb je in NL gezeten dan? En hoezo Arabisch? voor Afghanistan etc..

Btw waar ben je al is uitgezonden geweest?
If not now, then when.
pi_90641894
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Yuri ik ga hier op het Forum special voor jou mijn helle levensloop opschrijven.... niet dus. Het is niet van belang om hier te gaan vertellen waar ik overal ben geweest, welke (taal) opleidingen ik heb gevolgt, of waar ik zoal gewoond heb. Ik reageer hier enkel om misverstandnissen omtrend de U.S. strijdkrachten uit de weg te helpen, en in het bijzonder omtrend de Army en de Army Special Forces.
pi_90647513
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:16 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Yuri ik ga hier op het Forum special voor jou mijn helle levensloop opschrijven.... niet dus. Het is niet van belang om hier te gaan vertellen waar ik overal ben geweest, welke (taal) opleidingen ik heb gevolgt, of waar ik zoal gewoond heb. Ik reageer hier enkel om misverstandnissen omtrend de U.S. strijdkrachten uit de weg te helpen, en in het bijzonder omtrend de Army en de Army Special Forces.
Ja sorry maar ik was gewoon geinteresseerd, vooral omdat je in het Amerikaanse leger zit.
If not now, then when.
  donderdag 30 december 2010 @ 21:17:24 #186
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_90647588
Sine_Pari zit je bij de SAD
  donderdag 30 december 2010 @ 21:17:39 #187
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_90647596
quote:

[..]

Denk toch eens logisch na. Een US SF operator die Arabisch spreekt. Die zal vast nog nooit buiten de US zijn geweest. En waar denk je dat ie nu Farsi voor aan het leren is? Om een kopje thee te kunnen bestellen op vakantie?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_90647977
quote:

[..]

Volgens mij wordt in Afghanistan weinig Arabisch gesproken.
pi_90648111
quote:
14s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:24 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Volgens mij wordt in Afghanistan weinig Arabisch gesproken.
Is tegenwoordig een allergaartje; Frans/Duits/Engels/Nederlands/Pools/Japans ( wat zit er nog meer daar?)
pi_90648445
Wijsneus.
pi_90649027
quote:
5s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:17 schreef skippy22 het volgende:
Sine_Pari zit je bij de SAD
:D
  donderdag 30 december 2010 @ 22:54:10 #192
187763 SpaReine
Spa zuivert je lichaam!
pi_90653717
Nog even terugkomend op die ene gast bij de AH, mocht het echt een Seal zijn geweest, dan kan ik 1 ding vertellen. mocht iemand zijn terugreis naar Amerika betalen, dan is diegene ook een held. Mits de Seal op dit moment niet wordt gezocht voor 'strafbare' feiten. Het is een toch in Amerika een schande als je een militair zo laat zitten? (of is dit weer een vooroordeel daarover?)
.......
pi_90662862
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef SpaReine het volgende:
Nog even terugkomend op die ene gast bij de AH, mocht het echt een Seal zijn geweest, dan kan ik 1 ding vertellen. mocht iemand zijn terugreis naar Amerika betalen, dan is diegene ook een held. Mits de Seal op dit moment niet wordt gezocht voor 'strafbare' feiten. Het is een toch in Amerika een schande als je een militair zo laat zitten? (of is dit weer een vooroordeel daarover?)
Mwah gisteren zat hij er weer, hij vroeg om een telefoonkaart om zijn buds te bellen.
Hij heeft onlangs nog in Afghanistan een missie mogen uitvoeren, en dat terwijl ik hem al jaaaren zwaar gehandicapt zie zitten in de stad :')
Met andere woorden, het is gewoon een fantast en kreeg een euro van mij voor de moeite.
8 oliebollen voor 1 euro was trouwens de verdere oogst bij de AH :P
pi_90663080
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 02:04 schreef WammesWaggel het volgende:
Met andere woorden, het is gewoon een fantast en kreeg een euro van mij voor de moeite.
Moet je hem eens voor de grap naar zijn naam en klas nummer vragen. _O-
pi_90664616
quote:
Op donderdag 30 december 2010 19:16 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Toch moet mij van het hart dat ik het vreemd vind dat iemand met jouw achtergrond, frequent op een forum post.

[ Bericht 0% gewijzigd door jpjedi op 31-12-2010 07:37:43 (Forum!) ]
pi_90664647
Jongerenforum? Met subforum zoals OUD en DEF, lijkt me niet dat daar 14 jarige jochies binnen komen fietsen.. ;) (op een enkele troll na)
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_90664657
Tja het heette ooit een jongerenforum maar dat doet er weinig toe. Inderdaad een redelijke doorsnee van de jongere helft van de bevolking dan.

Man, nu voel ik me oud :')
pi_90664779
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 07:18 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Toch moet mij van het hart dat ik het vreemd vind dat iemand met jouw achtergrond, frequent op een forum post.
Ik post hier of elders niks wat onder OPSEC, COMSEC, PERSEC etc valt, en weet donders goed wat ik wel en niet kan zeggen. Daarom ook dat ik bv. hier niet ga posten waar ik gewoon heb, woon, achtergrond etc.
pi_90664813
Ik bedoel niet zo zeer inhoudelijk maar meer dat je frequent post op internet en dan ook vaak midden in de nacht dan wel overdag US tijd maar nooit 'snachts EU tijd.
pi_90680345
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 08:13 schreef jpjedi het volgende:
Ik bedoel niet zo zeer inhoudelijk maar meer dat je frequent post op internet en dan ook vaak midden in de nacht dan wel overdag US tijd maar nooit 'snachts EU tijd.
02.14 in de nacht, zo'n 14 uur geleden is niet goed genoeg voor je? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')