Knappe jongen als je Google kunt ddos'enquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:54 schreef algebra010 het volgende:
Google wordt dan ook door het internet minder snel als groot en boosaardig gezien dan bedrijven als Mastercard.
zou dat komen doordat ze 2 handen, 1 buik zijn met wikileaks?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:54 schreef algebra010 het volgende:
Google wordt dan ook door het internet minder snel als groot en boosaardig gezien dan bedrijven als Mastercard.
je moet het als Anon op zijn minst PROBEREN.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:57 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Knappe jongen als je Google kunt ddos'en
Wat heeft Google dan gedaan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je moet het als Anon op zijn minst PROBEREN.
Bij wijze van statement.
Internetdemonstratie was het toch! Demonstreren, ook al werkt het niet.
Ze maken het mogelijk dat de wereld heel makkelijk de cables kunnen vinden =_=quote:
Nogmaals:quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bij wijze van statement.
Dus wikileaks beheert mijn email, of gaat in tegen de privacywetgeving? Of claim je dat ze samenwerken?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zou dat komen doordat ze 2 handen, 1 buik zijn met wikileaks?
Ze beheren je mail, weten waar je woont, waar je op zoekt, capturen je wifiverkeer, gaan in tegen privacywetgeving.. Ze lekken alles wat ze over je weten.
Dat idd. Google Ddossen is even handig als het doodgooien van een olifant met wattenstaafjes.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nogmaals:
[ afbeelding ]
Google ziet waarschijnlijk het verschil niet eens kwa verkeer tussen een DDOS van anon, en een verhoogd aantal zoekopdrachten vlak voor een concert van Justin Bieber
Google heeft vast wel een bredere agenda dan ze tot op heden doen voorkomen maar de kwaadaardigheid moet nog blijken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:11 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Google kan ook kwaadaardig zijn. (Als het dat nog niet is)
Je kan genoeg illegale troep zoeken/vinden.
Lekker punkertje ben je, geen idee hebben waar het om gaat maar met een grote bek aksie aksie roepen en rellenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bij wijze van statement.
Vermoeiende ja/nee verhalen, het valt nog mee dat ze de leaks zelf niet tegenspreken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
'Geen druk op bedrijven over WikiLeaks'
http://www.nu.nl/internet(...)ijven-wikileaks.html
Dat plaatje bij het nieuwsbericht doet me wel heeeeel erg denken aan een zekere irakees
[ afbeelding ]
![]()
wat heeft dat nuvoor nut ... de schade is al gedaanquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:21 schreef algebra010 het volgende:
[..]
Vermoeiende ja/nee verhalen, het valt nog mee dat ze de leaks zelf niet tegenspreken.
Vergis ik me of had een Reichskanzler, die van na 1933, ook niet een snorretje ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
'Geen druk op bedrijven over WikiLeaks'
http://www.nu.nl/internet(...)ijven-wikileaks.html
Dat plaatje bij het nieuwsbericht doet me wel heeeeel erg denken aan een zekere irakees
[ afbeelding ]
![]()
Zie je serieus geen verschil met deze snor?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:40 schreef quirigua het volgende:
[..]
Vergis ik me of had een Reichskanzler, die van na 1933, ook niet een snorretje ?
Is dat Charlie Chaplin ? Seems so - -quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:43 schreef Pettigrew81 het volgende:
Zie je serieus geen verschil met deze snor?
Charlie Chaplin was een groots dictator.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:48 schreef quirigua het volgende:
[..]
Is dat Charlie Chaplin ? Seems so - -
Jij bedoelde Hitler die zijn inspiratie voor zijn snor haalde bij Charlie Chaplin.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:48 schreef quirigua het volgende:
[..]
Is dat Charlie Chaplin ? Seems so - -
proest ...quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Charlie Chaplin was een groots dictator.
Doorgaan met ademhalen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:57 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
proest ...
moest serieus een stevige verslikking voorkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |