abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89776893
Als ze lef hebben, proberen ze google plat te leggen.
pi_89776938
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 20:04 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Impossible
Calm down, please!
  vrijdag 10 december 2010 @ 20:07:22 #128
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_89777023
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 20:04 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
:') Het lukte al niet om amazon plat te leggen. Niet eens om de site langzamer te krijgen. Ze hebben daar gewoon te weinig computers voor. Google.... nee
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 10 december 2010 @ 20:07:30 #129
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89777033
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 20:05 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Impossible
Volgende press release: "We kunnen het wel, wij zijn het internet, wij hebben macht, maar we doen het niet, want dat is bad taste"
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_89777050
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 19:59 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dit baseer ik op de verhalen van een ex-medewerker die hierom bij Wikileaks is weggegaan.
Onzinnige aannames dus.
pi_89777098
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 20:07 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Volgende press release: "We kunnen het wel, wij zijn het internet, wij hebben macht, maar we doen het niet, want dat is bad taste"
Ja, dapper ... maar Google is niet plat te leggen. Google = de Uber-Cloud.
Calm down, please!
pi_89777133
Ik vind hun acties ook best leuk. Elke dag weer even kijken wat nu weer plat ligt. Misschien kinderachtig en ook gewoon vrij onschuldig, maar het krijgt veel internationale media-aandacht. "Hackers!!" :')

De reactie van Nederland vind ik alleen wat verdacht. Mastercard en de andere bedrijven zijn natuurlijk geen Nederlandse bedrijven. Toch werd die jongen 's nachts nog van zijn bed getild. Dit internationaal misdrijf doet dan toch sterk vermoeden dat iemand even een telefoontje naar Nederland heeft gepleegd. Internationale druk?
  vrijdag 10 december 2010 @ 20:12:11 #133
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89777229
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 20:07 schreef algebra010 het volgende:

[..]

Onzinnige aannames dus.
Neuh, genoeg andere getuigen die dat bevestigen. Bovendien is een ander door hem aangedragen feit (dat Wikileaks geen transparantie over zijn eigen methodes biedt) makkelijk te controleren.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 10 december 2010 @ 20:13:48 #134
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89777301
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 20:09 schreef Blobje het volgende:
Ik vind hun acties ook best leuk. Elke dag weer even kijken wat nu weer plat ligt. Misschien kinderachtig en ook gewoon vrij onschuldig, maar het krijgt veel internationale media-aandacht. "Hackers!!" :')

De reactie van Nederland vind ik alleen wat verdacht. Mastercard en de andere bedrijven zijn natuurlijk geen Nederlandse bedrijven. Toch werd die jongen 's nachts nog van zijn bed getild. Dit internationaal misdrijf doet dan toch sterk vermoeden dat iemand even een telefoontje naar Nederland heeft gepleegd. Internationale druk?
Laten we er geen doekjes om winden; het was een hoax dat dat jochie is opgepakt. Net als toen met die creditcard nummers.
Een gedicht over Maanvis
  † In Memoriam † vrijdag 10 december 2010 @ 20:15:16 #135
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_89777364
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 20:09 schreef Blobje het volgende:

Nah hoeft niet. We hebben hele teams "cyberpolitie" die normaal hele dagen uit de neus zitten eten. Die zijn allang blij dat ze iets te doen hebben. Nou hebben ze ook nog daadwerkelijk eentje gepakt. Kan nog net mooi in het jaarverslag. :')
  vrijdag 10 december 2010 @ 20:15:54 #136
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_89777389
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 20:09 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Ja, dapper ... maar Google is niet plat te leggen. Google = de Uber-Cloud.
Yep. je kijkt naar de lucht en je ziet allemaal wolkjes voorbij komen. Rustig...melkwit...zacht voorbij zwevend. Je ogen dwalen af naar de horizon....en dan zie je dit:

google
pi_89777431
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 20:13 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Laten we er geen doekjes om winden; het was een hoax dat dat jochie is opgepakt. Net als toen met die creditcard nummers.
Tjah, zolang de aanvallers van wikileaks met hun ddos aanvallen niet ook opgepakt worden kan ik er ook geen moeite mee hebben dat Anonymous of wie dan ook gewoon doorgaat met hun ddos aanvallen.
pi_89777455
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 december 2010 20:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Yep. je kijkt naar de lucht en je ziet allemaal wolkjes voorbij komen. Rustig...melkwit...zacht voorbij zwevend. Je ogen dwalen af naar de horizon....en dan zie je dit:

[ afbeelding ]

google
:D (klik)

fakking briljante foto, trouwens!
Calm down, please!
  Moderator vrijdag 10 december 2010 @ 20:18:40 #139
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_89777527
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 19:53 schreef Maanvis het volgende:

[..]

toen ik aangifte wilde doen deed de politiesite niets.
LOL!!!!!

was je verbaasd?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 10 december 2010 @ 20:20:43 #140
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_89777607
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 20:17 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

:D (klik)

fakking briljante foto, trouwens!
Meer hier: Nog steeds as en geen vliegverkeer #6 (oud vulkanen topic)
pi_89777683
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 december 2010 20:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Meer hier: Nog steeds as en geen vliegverkeer #6 (oud vulkanen topic)
pfffff .thanks! Die had ik gemist!
Calm down, please!
pi_89778236
Cyber attacks by WikiLeaks' defenders hit online traders badly
Traders report big drop in sales this week, when attacks on credit card companies started
Calm down, please!
pi_89778267
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 20:12 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Neuh, genoeg andere getuigen die dat bevestigen. Bovendien is een ander door hem aangedragen feit (dat Wikileaks geen transparantie over zijn eigen methodes biedt) makkelijk te controleren.
Kijkend naar eerdere Wikileaks releases en zaken waar de heer Assange bij betrokken is is er geen reden om aan te nemen dat Assange/Wikileaks anti-US is.
pi_89778481
quote:
Julian Assange's lawyers 'preparing for possible US charges'

Legal team for WikiLeaks founder says Washington may be planning to invoke Espionage Act to indict their client

Julian Assange Julian Assange: his lawyers predict US charges against him are imminent. Photograph: Dan Kitwood/Getty Images

Lawyers acting for Julian Assange, the editor-in-chief of WikiLeaks, said today they are preparing for a possible indictment by the US authorities.

Jennifer Robinson said her team had heard from "several different US lawyers rumours that an indictment was on its way or had happened already, but we don't know".

According to some reports, Washington is seeking to prosecute Assange under the 1917 act, which was used unsuccessfully to try to gag the New York Times when it published the Pentagon Papers in the 1970s. However, despite escalating rhetoric over the last fortnight, no charges have yet been lodged, and government sources say they are unaware any such move is being prepared.

Robinson said Assange's team did not believe the US had grounds to prosecute him but understood that Washington was "looking closely at other charges, such as computer charges, so we have one eye on it".

Assange is in Wandsworth prison in south London after being refused bail on Tuesday. Sweden is seeking his extradition over allegations of sexual assault.

Speaking to ABC News, Robinson said she did not believe the Espionage Act applied to Assange, adding: "In any event he's entitled to first amendment protection as publisher of WikiLeaks and any prosecution under the Espionage Act would in my view be unconstitutional and puts at risk all media organisations in the US."

Robinson said Assange was being held in solitary confinement in London with restricted access to a phone and his lawyers.

"This means he is under significant surveillance but also means he has more restrictive conditions than other prisoners. Considering the circumstances he was incredibly positive and upbeat."

Earlier this week, the US attorney general, Eric Holder, said the United States had been put at risk by the flood of confidential diplomatic documents released by WikiLeaks and he authorised a criminal investigation.

Holder said: "The lives of people who work for the American people has been put at risk; the American people themselves have been put at risk by these actions that are, I believe, arrogant, misguided and ultimately not helpful in any way. We are doing everything that we can.

"We have a very serious, active, ongoing investigation that is criminal in nature. I authorised just last week a number of things to be done so that we can hopefully get to the bottom of this and hold people accountable, as they should be."

In a letter to the Guardian today, prominent supporters including John Pilger, Terry Jones, Miriam Margolyes and AL Kennedy called for Assange's release. "We protest at the attacks on WikiLeaks and, in particular, on Julian Assange ," they wrote, adding that the leaks have "assisted democracy in revealing the real views of our governments over a range of issues".
http://www.guardian.co.uk(...)e-lawyers-us-charges
Dit al bekend? of loop ik hopeloos achter? :P
  vrijdag 10 december 2010 @ 20:45:08 #145
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_89778746
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 20:39 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Dit al bekend? of loop ik hopeloos achter? :P
Half. Volgens mij nog niet dit nieuwsbericht. Maar sowieso werkelijk die amerikanen.....Ze doen er duidelijk echt alles aan om hem op te kunnen pakken. Het zal me niets verbazen als ze hem op een of andere manier of dood of in de VS krijgen.
pi_89778949
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 december 2010 20:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Half. Volgens mij nog niet dit nieuwsbericht. Maar sowieso werkelijk die amerikanen.....Ze doen er duidelijk echt alles aan om hem op te kunnen pakken. Het zal me niets verbazen als ze hem op een of andere manier of dood of in de VS krijgen.
Het is dat van de trap af vallen in de gevangenis wel erg overduidelijk is, maar anders......
  vrijdag 10 december 2010 @ 20:51:43 #147
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89779104
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 december 2010 20:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

google
Geeft wel weer aan dat als je maar groot genoeg bent dat Anon dan niets durft te doen.
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 10 december 2010 @ 20:52:44 #148
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89779167
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 20:35 schreef algebra010 het volgende:

[..]

Kijkend naar eerdere Wikileaks releases en zaken waar de heer Assange bij betrokken is is er geen reden om aan te nemen dat Assange/Wikileaks anti-US is.
Dat zei ik ook niet. Er is in die tijd veel gelekt van de US. Europese lekken en lekken uit het midden oosten liet hij links liggen. Het lijkt me dat deze man die de nieuwe wikileaks gaat opzetten niet voor niets een onafhankelijke transparante wikileaks gaat maken waar alles gelekt wordt.
Een gedicht over Maanvis
pi_89779261
Google wordt dan ook door het internet minder snel als groot en boosaardig gezien dan bedrijven als Mastercard.
  Moderator vrijdag 10 december 2010 @ 20:54:05 #150
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_89779269
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 20:51 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Geeft wel weer aan dat als je maar groot genoeg bent dat Anon dan niets durft te doen.
er is 1 menneke opgepakt en de volgende actie is het lekken van uitgelekte bestanden :D
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')