Lekker is dat altijd héquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:14 schreef Yuki het volgende:
Blij met resultaat van de kapper
Bang dat ik het zelf niet zo mooi kan doen![]()
Ja echt. Ik hou van mijn kniphomoquote:
Ja dus pics in mijn pm-boxquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja echt. Ik hou van mijn kniphomo
Helemaal omdat dit pas de 2e keer bij deze kapper was en hij echt alles wat ik toen vertelde nog wist
Eerste kapper OOIT die ik carte blanche gegeven heb. "Maak me maar mooi. Klaar."
En hij deed het
ik quote gewoon jouwt tekst! we voelen ons op het moment het zelfdequote:Op vrijdag 10 december 2010 16:38 schreef cafpow het volgende:
Zwaar kut. Ik ben alles echt zat en mijn zogenaamde "vrienden/bekenden" mogen van mij de pot op!
sterkte ermeequote:Op vrijdag 10 december 2010 17:20 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
ik quote gewoon jouwt tekst! we voelen ons op het moment het zelfde
Zelfde probleem. Zij heeft nu heel leuk contact met anderen, terwijl ik mezelf hier zit op te vreten. Ik heb dit gewoon niet verdiend, das iets wat zeker is. Soms klopt het leven gewoon van geen kant...quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:28 schreef RealZeus het volgende:
AlleenMiste ze mij maar net zoveel als ik haar.
Die snow he ... had serieus issues! En maar de moraalridder uithangen. Wat mee opgeschoten? Nope.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zelfde probleem. Zij heeft nu heel leuk contact met anderen, terwijl ik mezelf hier zit op te vreten. Ik heb dit gewoon niet verdiend, das iets wat zeker is. Soms klopt het leven gewoon van geen kant...
* hand geeftquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zelfde probleem. Zij heeft nu heel leuk contact met anderen, terwijl ik mezelf hier zit op te vreten. Ik heb dit gewoon niet verdiend, das iets wat zeker is. Soms klopt het leven gewoon van geen kant...
Ik ga hier geen oordelen over haar geven. Wil geen ruzie met haar. Het enige dat me zo dwarszit is dat ze nu zoveel mannelijke contacten heeft, vrij close...quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:05 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Die snow he ... had serieus issues! En maar de moraalridder uithangen. Wat mee opgeschoten? Nope.
Mensenkennis meneer Mullen... komt wel goed.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik ga hier geen oordelen over haar geven. Wil geen ruzie met haar. Het enige dat me zo dwarszit is dat ze nu zoveel mannelijke contacten heeft, vrij close...
Dat recht heeft ze, maar ik heb ook m'n gevoelens.
Maargoed, dit topic is niet het 'de kunst van het loslaten van je ex'-topic.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:15 schreef Soempie het volgende:
Heel blij en ook ontzettend moe. Kamer is helemaal klaar. Kerstboom staat mooi en de sfeer is direct heel knus en gezellig. Zo met z'n tweeën op nieuwe bank hangen, maar eerst douchen.
Goeie vraag. Waar doel je precies op in dit geval?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:30 schreef RealZeus het volgende:
Waarom kan angst liefde overwinnen?
Jij ook al? Ik heb hetzelfde, daardoor slaap ik onrustig en word ik vroeg wakker. Net als nu.. Veel te weinig geslapenquote:Op zaterdag 11 december 2010 08:17 schreef zwartedoos het volgende:
Waarom droom ik altijd over mn ex vlak voordat ik wakker wordtVerpest mn hele ochtend
quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:10 schreef Xantalien het volgende:
't raakt nogal als je een tijdje het gevoel hebt gehad dat je álles wilt opgeven, en wakker wordt
Ik ga het nu financieel gezien al niet zelfstandig redden... eenmaal een huurwoning geaccepteerd, zit ik daar wss. ook wel een aardige tijd aan vast. Dus ik wil de juiste keuze maken. In dat opzicht zou ik het liefst de eerste woning waarop ik heb gereageerd hebben (sta er nu voor op de 2e plaats).quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:13 schreef Under_Score het volgende:
dan valt het nog aan te zien denk ik. bij koop zou ik het niet doen.
tenzij de locatie echt kut is en ook zo ruikt natuurlijk.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:53 schreef DevilsWhore het volgende:
Emotioneel wrak, slappe dweil, hoofdpijn. Kort samengevat.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:02 schreef 8108139dpths het volgende:
GVD, WAT EEN FCKNG KUTDAG!!#&^$@($#@*!!!![]()
![]()
Oke, het is dus nu gewoon nog erger.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:16 schreef WeirdlyWired het volgende:
Kut. Boos. Bagger en het liefst zou ik ergens anders willen zijn
Nou, blijkbaar niet eens meer computeren. Ik ga wel slapen en liggen als een fucking zoutzak.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:31 schreef L.no het volgende:
Moe, ziek, zwak en depri. Naast computeren kan ik weinig dingen zelfstandig doen.
Jawel hoor, verveel me alleen doodquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:47 schreef WeirdlyWired het volgende:
Het gaat hier bij niemand echt goed of wel?
awwquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:16 schreef WeirdlyWired het volgende:
Kut. Boos. Bagger en het liefst zou ik ergens anders willen zijn
Hahaquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:04 schreef candygirl het volgende:
dammeedd bijna mijn hele maandsalaris op het tandarts bezoek vandaag
Het bad loopt.quote:
Haha tuurlijkquote:
Je gaat toch ontslag nemen.quote:Op zondag 12 december 2010 00:22 schreef Xantalien het volgende:
Prima prima! Al schaam ik me wel een beetje tegenover m'n baas.
desgelijks, dienovereenkomstig, eveneens, evenzeer, evenzo, idem dito, insgelijksquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:42 schreef cafpow het volgende:
Klote, zit weer te piekeren over datzelfde onderwerp en had het eindelijk van me af gekregen en nu begin ik weerheb gewoon een hekel aan mijn gedachten, en mijn "vrienden" mogen allemaal de pot op, zit erdoorheen.
Die nostalgie die herken ik, alleen ik heb em van pak em beet 10 jaar eerderquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
Luister de trancemuziek die ik in 2004/2005 ook luisterde. Wat een tijd was datM'n leven is sindsdien wel mooier geworden, maar ook dat was een heel aparte tijd
Samengevat: nostalgie, goed, gerustgesteld
Ja, al was het wel gezelligquote:
Same here. Wat niet echt helpt is dat ik alles altijd doortrek naar een soort algemene existentiele beschouwing... Wat dat betreft ben ik een heuse dramaqueenquote:
Tja, hier suckt alles gewoon.quote:Op zondag 12 december 2010 12:03 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Same here. Wat niet echt helpt is dat ik alles altijd doortrek naar een soort algemene existentiele beschouwing... Wat dat betreft ben ik een heuse dramaqueen
Oh hier in principe ook hoor.quote:Op zondag 12 december 2010 12:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, hier suckt alles gewoon.
Nou poging twee. Hopelijk is deze dienst niet komen te vervallenquote:Op zondag 12 december 2010 08:43 schreef WeirdlyWired het volgende:
Voor niks vroeg uit bed gegaan. Mijn extra dienst is te komen vervallen. Ik had nog lekker kunnen slapen in mijn bedje
15 keer? sodeju! Beterschapquote:Op zondag 12 december 2010 18:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ziek en niet zo'n beetje ook
Al minimaal 15 x overgegeven vandaag.. bah wat voel ik mij ellendig.
Jeuh, toch nog gewerkt. Zo direct maar lekker naar bedje toe!quote:Op zondag 12 december 2010 13:07 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Nou poging twee. Hopelijk is deze dienst niet komen te vervallen
enne?quote:Op zondag 12 december 2010 22:17 schreef candygirl het volgende:
boos en niet wetend hoe ik moet reageren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |