Jij ook al? Ik heb hetzelfde, daardoor slaap ik onrustig en word ik vroeg wakker. Net als nu.. Veel te weinig geslapenquote:Op zaterdag 11 december 2010 08:17 schreef zwartedoos het volgende:
Waarom droom ik altijd over mn ex vlak voordat ik wakker wordtVerpest mn hele ochtend
quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:10 schreef Xantalien het volgende:
't raakt nogal als je een tijdje het gevoel hebt gehad dat je álles wilt opgeven, en wakker wordt
Ik ga het nu financieel gezien al niet zelfstandig redden... eenmaal een huurwoning geaccepteerd, zit ik daar wss. ook wel een aardige tijd aan vast. Dus ik wil de juiste keuze maken. In dat opzicht zou ik het liefst de eerste woning waarop ik heb gereageerd hebben (sta er nu voor op de 2e plaats).quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:13 schreef Under_Score het volgende:
dan valt het nog aan te zien denk ik. bij koop zou ik het niet doen.
tenzij de locatie echt kut is en ook zo ruikt natuurlijk.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:53 schreef DevilsWhore het volgende:
Emotioneel wrak, slappe dweil, hoofdpijn. Kort samengevat.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:02 schreef 8108139dpths het volgende:
GVD, WAT EEN FCKNG KUTDAG!!#&^$@($#@*!!!![]()
![]()
Oke, het is dus nu gewoon nog erger.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:16 schreef WeirdlyWired het volgende:
Kut. Boos. Bagger en het liefst zou ik ergens anders willen zijn
Nou, blijkbaar niet eens meer computeren. Ik ga wel slapen en liggen als een fucking zoutzak.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:31 schreef L.no het volgende:
Moe, ziek, zwak en depri. Naast computeren kan ik weinig dingen zelfstandig doen.
Jawel hoor, verveel me alleen doodquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:47 schreef WeirdlyWired het volgende:
Het gaat hier bij niemand echt goed of wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |