quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:55 schreef Tem het volgende:
[..]
heb je wel in 2 uurtjes uit is maar een dun boekje
Ik zal eens kijken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:55 schreef Tem het volgende:
[..]
heb je wel in 2 uurtjes uit is maar een dun boekje
Ja dan is Stad vrij kansloos inderdaad. Hebben wel meer bekenden last van die daar zijn blijven hangenquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Stad is leuk. Er is genoeg werk voor een junior of senior, maar daar tussenin is het aanmodderen.
Ik werk niet voor niets nu al ruim 1,5 jaar 3 a 4 dagen per week in Den Haag.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja dan is Stad vrij kansloos inderdaad. Hebben wel meer bekenden last van die daar zijn blijven hangen.
?quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:23 schreef Zolcon het volgende:
Wederom mijn burgerplicht gedaan.
Er komen roerige tijden aan, te zien aan alle demonstraties.
pff, dat wil je ook nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik werk niet voor niets nu al ruim 1,5 jaar 3 a 4 dagen per week in Den Haag.
Heb je nog een mooi lek? Iets over zeezoogdieren of iets dergelijks.quote:
Het nieuws is reeds bekend. Tenzij je het niet hebt meegekregen uiteraard.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:30 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Heb je nog een mooi lek? Iets over zeezoogdieren of iets dergelijks.
Jawel, maar een nieuw lek.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het nieuws is reeds bekend. Tenzij je het niet hebt meegekregen uiteraard.
jajaquote:
Top.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:23 schreef Zolcon het volgende:
Wederom mijn burgerplicht gedaan.
Er komen roerige tijden aan, te zien aan alle demonstraties.
http://www.nufoto.nl/foto(...)en-in-amsterdam.htmlquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:40 schreef Zolcon het volgende:
[..]
jajaMars rond de Dam was erg geslaagd
Aan wat voor mietjes demonstratie heb je meegedaan dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:40 schreef Zolcon het volgende:
[..]
jajaMars rond de Dam was erg geslaagd
Oh, die kut studenten die op andermans centen studeren. Tip: stop met studeren, ben je ook niks kwijt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:16 schreef mlg het volgende:
[..]
Aan wat voor mietjes demonstratie heb je meegedaan dan?
Ah, de PVV heeft er weer een nutcase bij.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:32 schreef remlof het volgende:
Met Uringa kan je wel lachen iig, heeft vast nog wel meer gepost her en der:
[ link | afbeelding ]
Maar wel 4 sterren, hoogstwaarschijnlijk door zijn familie beoordeelt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:32 schreef remlof het volgende:
Met Uringa kan je wel lachen iig, heeft vast nog wel meer gepost her en der:
[ link | afbeelding ]
Door zichzelf natuurlijk. 5 sterren zou te veel opvallen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Maar wel 4 sterren, hoogstwaarschijnlijk door zijn familie beoordeelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |