Hmmmm.quote:What is the Timeline of History?
The timeline of history is God's predetermined timetable for the unfolding of God's Gospel program for this world. In other words the length of time between the day God created this world in 11,013 B.C. and the day he will destroy it in October 21, 2011.
The discovery of this information built the foundation for what God would later reveal from the Bible as the date for the end.
Judgment Day on May 21, 2011 is the culmination of five decades of intensive biblical study by Mr. Camping and other bible teachers who have discovered the same biblical data.
Er zitten 7 dagen tussen dus.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:45 schreef jogy het volgende:
http://www.familyradio.com/facts/
[..]
Hmmmm.. [9 Maart] de eerste dag van de laatste maya cyclus #3 28 oktober
!
De aarde kan nooit in 7 dagen gecreëerd zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:17 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Er zitten 7 dagen tussen dus.
God creerde de aarde in 7 dagen.
Dus hij gaat het maar weer eens opnieuw proberen?
Eerst vernietiging en dan opnieuw proberen?
[/vage bui]
Ja, dúhquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
De aarde kan nooit in 7 dagen gecreëerd zijn.
Jawel, want God...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
De aarde kan nooit in 7 dagen gecreëerd zijn.
En daarna opnieuw failen, aangezien hij dat al eens gedaan hadquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:17 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Er zitten 7 dagen tussen dus.
God creerde de aarde in 7 dagen.
Dus hij gaat het maar weer eens opnieuw proberen?
Eerst vernietiging en dan opnieuw proberen?
[/vage bui]
Nee, want dat zijn processen van vele miljarden jaren. Een stuk land dat groeit heus niet binnen 7 dagen.quote:
Het kan volgens bepaalde wetenschappelijke onderzoeken, als we gecreëert zijn, niet anders dan binnen 7 dagen. Sommigen beweren, uitgaande van teksten in de bijbel als "voor God is een dag duizend jaar", dat de aarde dan in 7 maanden, jaren of miljoenen, miljarden jaren is geschapen. Echter, de vogels die eerder zijn geschapen dan de landdieren, volgens de bijbel, kunnen maar een beperkte tijd zonder die landdieren leven.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, want dat zijn processen van vele miljarden jaren. Een stuk land dat groeit heus niet binnen 7 dagen.
Hahahahaha ik zou hun gezichten weleens willen zien als het zondag isquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Mensen met kinderen die hun baan hebben opgezegd, contact met familie hebben verbroken etc.
Ik snap sowieso niet dat je daarvoor je baan zou opzeggen. Het valt toch in een weekend dus wat maakt die ene dag dan uit?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:41 schreef TLC het volgende:
[..]
Hahahahaha ik zou hun gezichten weleens willen zien als het zondag is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze denken nog even hun leven op de rails te kunnen zetten en richten zich die laatste dagen totaal op Jezus, om er maar voor te zorgen dat ze goed hebben geleefd. Wat natuurlijk volkomen bullshit is natuurlijk, maar dat maakt niet uit.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:47 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat je daarvoor je baan zou opzeggen. Het valt toch in een weekend dus wat maakt die ene dag dan uit?
Osama is het werk van de duivel lieve vriend.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:56 schreef dj_ko het volgende:
Stel nou dat Jezus eigenlijk Osama Bin Laden is/was.....
amen broeder, amen. Sowieso, als je dan toch de vrome Christen uithangt, sla dan het evangelie er ook maar eens even op na en kom dan tot de conlusie dat dit niet waar is:quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:56 schreef Elegy het volgende:
Als je dan toch gelooft dat Jezus terugkomt heeft het lijkt mij weinig zin om dan die laatste paar dagen maar ineens de vrome christen uit te hangen. Wees dan een iemand die met rechte rug zijn oordeel tegemoet loopt en heb oprecht berouw van je zonden.
Als he, als...
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:27 schreef AwesomeSauce het volgende:
[..]
Matteüs 24:36
36 Niemand weet wanneer die dag en dat moment zullen aanbreken, ook de hemelse engelen en de Zoon niet, alleen de Vader weet het.
Ik ben zelf christen maar de mensen falen hard.![]()
Zondag denk ik, zijn ze al heel wat in populariteit afgenomenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:59 schreef Beaudelaire het volgende:
De Dag des Oordeels is gewoon een goede publiciteitsstunt voor de radiozender van Camping.
Er is ook niets meer authentiek tegenwoordigquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
amen broeder, amen. Sowieso, als je dan toch de vrome Christen uithangt, sla dan het evangelie er ook maar eens even op na en kom dan tot de conlusie dat dit niet waar is:
[..]
Was jij dan niet ineens lief en braaf als sinterklaas weer in het land was?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:56 schreef Elegy het volgende:
Als je dan toch gelooft dat Jezus terugkomt heeft het lijkt mij weinig zin om dan die laatste paar dagen maar ineens de vrome christen uit te hangen. Wees dan een iemand die met rechte rug zijn oordeel tegemoet loopt en heb oprecht berouw van je zonden.
Als he, als...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |