quote:Many, placing faith in Harold Camping's prediction had actually sold their possessions and quit their jobs in preparation for Rapture. International Business Times reports a couple, Adrienne Martinez and her husband who spent everything in their bank account for a rented house. According to Adrienne, "we budgeted everything so that on May 21, we won't have anything left." Another Robert Fitzpatrick of Staten Island, NY, said that he spent his entire life savings of $140,000 on placing ads about Judgment Day on New York City subways.
Jaja, en als er dan weer niks gebeurt komt er weer een andere datum, net zolang tot er daadwerkelijk wat gebeurt op een dag die die pipo voorspelt. En dan roepen dat hij gelijk had, zo kan ik ook voorspellen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:43 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_nu_op_21_10__.html
Maak er maar 21 Oktober van .
Ja inderdaad, die week loopt ook de korte telling van de Maya kalender af. (28e)
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:21 schreef nokwanda het volgende:
En dan nog. Gelul steeds over het einde der tijden. Als dat er komt, dan merken we dat vanzelf wel. Of gewoon helemaal niet als het een grote boem is. Prima dan. Hoeft er ook niemand te lijden.
Alleen wil de maya-kalender niet zeggen dat het het einde der tijden is. Het abrupte einde van een zeker tijdperk kan echter meer veroorzaken dan een grote komeet voor samenlevingen en individuen.
Dat merk je niet als de aarde aan zn eind komt omdat de mensheid dan allang uitgestorven is.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:21 schreef nokwanda het volgende:
En dan nog. Gelul steeds over het einde der tijden. Als dat er komt, dan merken we dat vanzelf wel. Of gewoon helemaal niet als het een grote boem is. Prima dan. Hoeft er ook niemand te lijden.
Alleen wil de maya-kalender niet zeggen dat het het einde der tijden is. Het abrupte einde van een zeker tijdperk kan echter meer veroorzaken dan een grote komeet voor samenlevingen en individuen.
Dan hebben ze elkaar wel uitgeroeid met hun achterlijke gedrag van een paar duizend jaar. Misschien is het wel tijd dat er eens iets gebeurt dat mensen echt laat veranderen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:04 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat merk je niet als de aarde aan zn eind komt omdat de mensheid dan allang uitgestorven is.
Ik weet niet of mensen elkaar gaan uitroeien, wat ik wel weet is dat de aarde dan simpelweg onleefbaar is geworden doordat de zon steeds meer uitzet (en gaandeweg de aarde opslokt als het ware).quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan hebben ze elkaar wel uitgeroeid met hun achterlijke gedrag van een paar duizend jaar. Misschien is het wel tijd dat er eens iets gebeurt dat mensen echt laat veranderen.
Komt wel goed schatje..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:46 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik weet niet of mensen elkaar gaan uitroeien, wat ik wel weet is dat de aarde dan simpelweg onleefbaar is geworden doordat de zon steeds meer uitzet (en gaandeweg de aarde opslokt als het ware).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |