Oh, ik heb nog wat gevonden daaromtrent: http://www.nieuws.leidenu(...)wantummechanica.htmlquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
A. Okeey. Het was ook niet dat ik het me feitelijk afvroeg, het was meer een andere verklaring voor waarom het een tekenfilm is. Nogmaals, ik snap niet genoeg van QM om een oordeel te geven over de zin van dit soort experimenten en de uitleg die daar vervolgens aan gegeven wordt. Niet om flauw te doen, maar als je daar meer over wilt weten dan zou je een topic kunnen starten in Wetenschap. Daar zitten mensen die QM als werk (of hobby) hebben en die er 1.000.000.000x meer van afweten dan jij en ik (en wikipedia...) samen. Misschien loopt er zelfs al een topic.
Overigens is dit nog steeds iets anders dan dat ene deeltje dat op 2 plaatsen zou kunnen zijn, waar het eerder over ging. Misschien is dat een leuke voor een wetenschapsforum.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:19 schreef Ticker het volgende:
http://www.nu.nl/boek/251(...)eels-vervalsing.html
Zo.. net voor de wederkomst.
Ja, ik vond hem ook wel toepasselijk, maar ook een eigen topic waard.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:19 schreef Ticker het volgende:
'Nieuwe Testament is grotendeels vervalsing'
Ik vind dit toch wel schokkend.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:19 schreef Ticker het volgende:
Het was allang bekend hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind dit toch wel schokkend.
Zeker als je met het geloof bent opgevoed en je het Nieuwe Testament echt zag als het evangelie, bij monde van de apostelen. Het hele christelijke geloof is gebaseerd op dit Testament.
Goh verrassend .. echtquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:19 schreef Ticker het volgende:
Wut dan?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:33 schreef jogy het volgende:
Nu trouwens een stukje over 21 mei op nederland 2 Uitgesproken Nederland oid. Best heftig
.
Zou wel een geinig idee zijn voor een flashmob (als zoiets nog bestaatquote:
Mensen met kinderen die hun baan hebben opgezegd, contact met familie hebben verbroken etc.quote:
In Nederland ook of alleen een stel koekwausen in Amerika?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Mensen met kinderen die hun baan hebben opgezegd, contact met familie hebben verbroken etc.
Sinterklaas komt toch pas rond december? Daarbij heeft die liever water met een wortel (dat paard dan hè).quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:34 schreef MisterChirrel het volgende:
Ik heb al een glaasje melk en een schaal met koekjes op de schouw gezet, ik ben er klaar voor!
De aflevering ging over de VS maar er zullen vast wel een paar koekwausen in Nederland onder de tafel kruipenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
In Nederland ook of alleen een stel koekwausen in Amerika?
Ja, maar niet óp de schouw, je weet tochquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:40 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Sinterklaas komt toch pas rond december? Daarbij heeft die liever water met een wortel (dat paard dan hè).
Melk en koekjes is meer gerelateerd aan de kerstman. Die papzak is niet voor niets zo dik.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:40 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Sinterklaas komt toch pas rond december? Daarbij heeft die liever water met een wortel (dat paard dan hè).
Wij hebben niet eens een schouw. Maar 'the Big JC' komt wel OP de schouw?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, maar niet óp de schouw, je weet toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |