Ik ben sneller gewend inderdaadquote:
Nou...? Zo alle grote websites afgaan is toch wel wat anders naar mijn ideequote:Op vrijdag 10 december 2010 11:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat is al jaren bezig, alleen nu komt het vaak in het nieuws
Dat gebeurt dagelijks hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou...? Zo alle grote websites afgaan is toch wel wat anders naar mijn idee
Nah niet op deze schaal neequote:Op vrijdag 10 december 2010 11:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alle grote websites zo achter elkaar afwerken toch niet?
quote:
quote:
hier sneeuwquote:
sneeuwpop gemaaktquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:54 schreef iBenny het volgende:
De sneeuw is hier bijna helemaal verdwenen... Er liggen wel nog 2 grote ballen in de achtertuin
De binnentuin is ook nog aardig wit maar de straten zijn eindelijk schoon volgens mijquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:54 schreef iBenny het volgende:
De sneeuw is hier bijna helemaal verdwenen... Er liggen wel nog 2 grote ballen in de achtertuin
Sneeuwquote:
Jij heb de straten met je tong schoongemaakt?quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De binnentuin is ook nog aardig wit maar de straten zijn eindelijk schoon volgens mij![]()
ja sneeuw is dat gekquote:
Onwaarquote:
nee wel irritant...quote:
Hier is bijna alles weg, op een paar plekken die nog aangekoekt zijn na. Maar dat zal vanavond misschien ook weg zijn, lekkerquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De binnentuin is ook nog aardig wit maar de straten zijn eindelijk schoon volgens mij![]()
Deze dus...quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup...
Staat een topic over in FEE.. ff zoeken
dat dus iddquote:
zo die is flinkquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Deze dus...
Het show-je-sneeuwpop-topic!
Uhuquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:55 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Jij heb de straten met je tong schoongemaakt?
Goed bezigquote:
Mag je ook nog een oude uitzending insturen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Deze dus...
Het show-je-sneeuwpop-topic!
Tuurlijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mag je ook nog een oude uitzending insturen?
Je snorkelt ook?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:05 schreef crv het volgende:
Nederlander gewond na aanval killerkwal
Mijn grootste snorkel angst
dat had ik vorig jaar op mijn stage... Tussen de computer doorquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:06 schreef -Miauw- het volgende:
Wij hadden begin dit jaar een sneeuwbalgevecht binnen, op het werk
altijd op vakantie, ben er gek opquote:
Hahahaha, tussen de computers doorquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat had ik vorig jaar op mijn stage... Tussen de computer door
En niet alles bleef heel
quote:
Hardcore?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:11 schreef DeZwabber het volgende:
jezus wat heeft de bovenbuurvrouw een slechte muzieksmaak
iets met bonk bonk bonk bonk bonkbonk bonk bonk bonk
kan moeilijk stilzitten, wat met snorkelen een probleem kan zijn, want je houdt er als je niet oplet de nodige brandplekjes aan overquote:
nee niet eens, mja, dit is al minder irritant dan die verschikkelijke jungle beats die ze eerst de hele tijd draaidequote:
Door kwallen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:12 schreef crv het volgende:
[..]
kan moeilijk stilzitten, wat met snorkelen een probleem kan zijn, want je houdt er als je niet oplet de nodige brandplekjes aan over
is het wel de muziekquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:11 schreef DeZwabber het volgende:
jezus wat heeft de bovenbuurvrouw een slechte muzieksmaak
iets met bonk bonk bonk bonk bonkbonk bonk bonk bonk
nee zon,quote:
Ze is getrouwd met Bokito?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee niet eens, mja, dit is al minder irritant dan die verschikkelijke jungle beats die ze eerst de hele tijd draaide
Oooohwquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:14 schreef crv het volgende:
[..]
nee zon,
kwalaanvaring heb ik 2 jaar terug in Maleisie gehad en dat was niet echt prettig, heb er bijna 12 uur last van gehad
quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, vergeten sigaret uit te doen voor hij z'n snorkel in z'n mond deed
Vaduzquote:
nee, wij gaan eigenlijk altijd richting oostenquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oooohw
Je hebt elk werelddeel wel eens bezocht?
quote:
Okequote:Op vrijdag 10 december 2010 12:17 schreef crv het volgende:
[..]
nee, wij gaan eigenlijk altijd richting oosten
jij woont onder Kallyquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:16 schreef DeZwabber het volgende:
dat obsessieve stofzuigen van d'r is ook al zo bizar, 3 keer per dag minstens, op de meest rare tijdstippen ook, soms na twaalven nog
quote:
en daar staat nog genoeg op het verlanglijstjequote:
Vietnam en sinds kort hoort Cambodja daar ook bijquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:18 schreef iBenny het volgende:
crv, welk land zou je nou echt nog eens willen bezoeken?
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik moest lang bijlezen.
Eindelijk weer eens een goede nacht gehad.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik woon inderdaad een verdieping of 4 onder kally, en een kilometer of 15 westwaards
Coolquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:20 schreef crv het volgende:
[..]
Vietnam en sinds kort hoort Cambodja daar ook bij
Okequote:Op vrijdag 10 december 2010 12:20 schreef crv het volgende:
[..]
Vietnam en sinds kort hoort Cambodja daar ook bij
Ik ben vannacht uit mijn slaap gehouden door manlief. Die is verkouden en snurkt dus een paar decibel harder dan normaalquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Ik kon een beetje moeilijk slapen
kurken in zijn neus proppenquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:21 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik ben vannacht uit mijn slaap gehouden door manlief. Die is verkouden en snurkt dus een paar decibel harder dan normaal
Eentonige snurkers gaan (soms) nog wel, hij zal wel heel dynamisch zijn dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:21 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik ben vannacht uit mijn slaap gehouden door manlief. Die is verkouden en snurkt dus een paar decibel harder dan normaal
quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:22 schreef iBenny het volgende:
er komt nu net een hele stoet gillende sirenes langs over de busbaan... ben wel wat gewend, maar dit klinkt niet echt goed
wel, doen maar je weet mijn ervaring. Maar iedereen kan daar anders in zijn. ik ken ook genoeg mensen die er graag teruggaan.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Cool![]()
Ik wil graag naar Maleisie![]()
Hoi Vaduz
Aiquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:22 schreef iBenny het volgende:
er komt nu net een hele stoet gillende sirenes langs over de busbaan... ben wel wat gewend, maar dit klinkt niet echt goed
Thanksquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:23 schreef crv het volgende:
[..]
wel, doen maar je weet mijn ervaring. Maar iedereen kan daar anders in zijn. ik ken ook genoeg mensen die er graag teruggaan.
ow. tip: http://www.veelzijdigmaleisie.nl/
alles eigenlijk, cultuur en natuurquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke
En dan ben je meer een cultuurman of vanwege het land zelf?
kan heel goed daar. Is enorm veilig. Maar ik heb me nog nergens in Azie onveilig gevoeldquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ik ga alleen, kan wel, toch?
ow, was ist los ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:22 schreef iBenny het volgende:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:21 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
11:38:59 10-12-10 Melding : PRIO 2 : 542 WIJK 8 41 URK 8321TH REINIGEN WEGDEKquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:22 schreef iBenny het volgende:
Meneer Jansen had een pak melk laten vallen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
11:38:59 10-12-10 Melding : PRIO 2 : 542 WIJK 8 41 URK 8321TH REINIGEN WEGDEK
Regio : [FLE] Regio 25 - Flevoland
Urgentie : [MIDDEL]
Eenheden : [0700029] Officier van Dienst (Info) Flevoland-Noord
: [0700001] Monitorcode Brandweer Flevoland
: [0700720] Blusgroep-2 Urk
snel, urk schoonmaken!
Dat is niet... schijnt weer vanuit het Flevoziekenhuis te zijn... zo'n hele stoet met hulpdienstenquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
11:38:59 10-12-10 Melding : PRIO 2 : 542 WIJK 8 41 URK 8321TH REINIGEN WEGDEK
Regio : [FLE] Regio 25 - Flevoland
Urgentie : [MIDDEL]
Eenheden : [0700029] Officier van Dienst (Info) Flevoland-Noord
: [0700001] Monitorcode Brandweer Flevoland
: [0700720] Blusgroep-2 Urk
snel, urk schoonmaken!
Ik kijk geen Top gearquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:24 schreef crv het volgende:
[..]
alles eigenlijk, cultuur en natuur
Maar Vietnam zijn we in 2003 geweest en dat land is helemaal te gek, compleet gestoord
Heb je ooit die aflevering van Top Gear gezien ?
Dan weet je wat ik bedoel
Lekker een keer hysterisch doen met z'n allen is direct een goede oefening. Hopelijk is het uit voorzorg dat er zoveel op pad is gestuurd.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is niet... schijnt weer vanuit het Flevoziekenhuis te zijn... zo'n hele stoet met hulpdiensten
quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:43 schreef iBenny het volgende:
Zwabber
Dit wil je toch niet op je telefoon?
http://www.androidplanet.(...)windows-phone-7-look
Is voor kinderen... zullen vast later ook wel weer met gillende sirenes terugkomenquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lekker een keer hysterisch doen met z'n allen is direct een goede oefening. Hopelijk is het uit voorzorg dat er zoveel op pad is gestuurd.
Ik vind het prima met die standaard dingen...quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:45 schreef Michhas het volgende:
[..]!
Sowieso andere homescreens op android
quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is voor kinderen... zullen vast later ook wel weer met gillende sirenes terugkomen
Oh dat is net als Dreamnight hier in Amsterdam. Hele stad in rep en roer vanwege al die sirenesquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is voor kinderen... zullen vast later ook wel weer met gillende sirenes terugkomen
quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat is net als Dreamnight hier in Amsterdam. Hele stad in rep en roer vanwege al die sirenes
Yeeeeuhj!quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ben ik weer
-1,6 kilo erafHappy
In totaal al 7,1 kilo kwijt
Yeah, superquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ben ik weer
-1,6 kilo erafHappy
Goedzoquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ben ik weer
-1,6 kilo erafHappy
quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Je gaat echt goed, respect voor je doorzettingsvermogen!
Jullie herkennen me straks niet meer terug in maartquote:
Dank je welquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lekker bezig
Goed zo! Trots op je
Kom je in zo'n rood Baywatch zwempak aangehuppeld.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Jullie herkennen me straks niet meer terug in maart
Echt respect! Ik zou dat niet kunnenquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus je moet maandag tussen de middag alleen je patatje of whatever etenIk neem me reepje weer mee
quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kom je in zo'n rood Baywatch zwempak aangehuppeld.
Je reacties altijdquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ben ik weer
-1,6 kilo erafHappy
quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kom je in zo'n rood Baywatch zwempak aangehuppeld.
Dat komt wel goed hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus je moet maandag tussen de middag alleen je patatje of whatever etenIk neem me reepje weer mee
ik had het ook wel moeilijk hoor dinsdagavond. Toen siepie en Benny aan een patatje zaten. EN dan sta je gewoon IN de Febo en dan zie je en ruik je allemaal lekker dingenquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Echt respect! Ik zou dat niet kunnen
Ja want je krijgt nog een reep chocolade van mequote:Op vrijdag 10 december 2010 12:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik had het ook wel moeilijk hoor dinsdagavond. Toen siepie en Benny aan een patatje zaten. EN dan sta je gewoon IN de Febo en dan zie je en ruik je allemaal lekker dingen
Maar het is gewoon zoooo simpel.. Je koopt bij de consulente wat je die week mag eten en that's it. Dus vandaar dat ik het volhoud.
Hoop dat is snel op me streef ben.... dan kan ik gaan afbouwen en opbouwen en kan ik lekker wat drinken op de meet en wat eten
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa die moet je niet vergetenquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja want je krijgt nog een reep chocolade van me
Hahaha jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je reacties altijd
Of ondertussen op Twitter lezen van mensen die wil in de file staan, waar wij dan met sirenes langsrijden, dat ze het niet leuk vinden of helemaal in paniek vragen wat er aan de hand is
Daar hebben ze echt veel voor moeten regelenquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha ja![]()
In mijn verkeersrubriekje kondigen we Dreamnight altijd aan, op verzoek van Artis, want ze werden overstelpt!
Werd zeker aan de weg gewerktquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar hebben ze echt veel voor moeten regelen
2 jaar geleden was het alleen wel een puinhoop
Ja, ben je al vrij?quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:05 schreef Kally het volgende:
Weekend
En Miran, ben zo trots op je
En je ziet het goed
Jaaaaa, 6 uur gewerkt alquote:
Ik zeg niksquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:06 schreef crv het volgende:
Benny![]()
Spoorwegen beboet voor vertraging advocaat
quote:
quote:
Om 1 uur al 6 uur gewerktquote:
Heerlijkquote:
Om half 1 alquote:
quote:
Had het gelezen, wat een eikel. Kende hem niet eensquote:
Vond het al een vaag figuur, maar het wordt nu maar weer bevestigdquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:13 schreef crv het volgende:
[..]
Had het gelezen, wat een eikel. Kende hem niet eens
Gisteren Coen & Sander: Je twitter mattie = twattiequote:
quote:
Oke?!quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
Benny en Kally
@RTL_TVOH
The voice of Holland
Kijk jij met een groep naar #TVOH vanavond? Laat het ons dan weten, dan kunnen we via Skype live een verbinding opzetten!
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gisteren Coen & Sander: Je twitter mattie = twattie
http://twitter.com/#!/RTL_TVOH/status/13184585747668992quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
Benny en Kally
@RTL_TVOH
The voice of Holland
Kijk jij met een groep naar #TVOH vanavond? Laat het ons dan weten, dan kunnen we via Skype live een verbinding opzetten!
Zullen ze bedoelen, met ene groep in de skype VOH kijken, of met z'n alleen bij 1 iemand VOH kijken en dan skype + cam aanzettenquote:
Neuhj, gewoon een paar die ze in zo'n gesprek zetten zodat ze kunnen horen wat er over VOH wordt gezegd. Wel een leuke testquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zullen ze bedoelen, met ene groep in de skype VOH kijken, of met z'n alleen bij 1 iemand VOH kijken en dan skype + cam aanzetten
Zal het laatste zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zullen ze bedoelen, met ene groep in de skype VOH kijken, of met z'n alleen bij 1 iemand VOH kijken en dan skype + cam aanzetten
alleeen maar negatief over Jenniferquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neuhj, gewoon een paar die ze in zo'n gesprek zetten zodat ze kunnen horen wat er over VOH wordt gezegd. Wel een leuke test
Nee joh... Bart en Jenniferquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
alleeen maar negatief over Jennifer
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
quote:
ik ga een beetje in de SC zitten hier, doet Patrique ook altijdquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:27 schreef Kally het volgende:
Ik ga wel kijken weer, maar niet in de live topics, kan het niet meer bijhouden
Ik ben ook al bezig, was staat al aanquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even de boel aanvegen en dweilen
Ik denk dat het vandaag weer extra snel zal gaanquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:27 schreef Kally het volgende:
Ik ga wel kijken weer, maar niet in de live topics, kan het niet meer bijhouden
Daarom, ik blijf wel in de SCquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat het vandaag weer extra snel zal gaan
OMG hij was net uit mijn kopquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:34 schreef iBenny het volgende:
pom pom pom lalalal alalala alala
pom pom pom lalalal alalala alala
{met z'n allen...}
Toedeloequote:Op vrijdag 10 december 2010 13:39 schreef Kally het volgende:
Oke ik ga hier ook eens wat doen, tot laters
Alvast veel plezierquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:58 schreef charmed_angel het volgende:
Zo nog even eten en dan richting de sportschool
Werkenquote:
Dat heb ik vanmorgen gedaan. Nu weekendquote:
Wat heb je zojuist geconsumeerd? Herr Benny?quote:
Het zou als een tosti moeten functioneren... maar ik 'bakte' er niet zoveel vanquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:23 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Wat heb je zojuist geconsumeerd? Herr Benny?
Goed zo poesquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:24 schreef -Miauw- het volgende:
Broodje met gebakken ei komt er aan Ploert
quote:
Ik ben lui dus met een helequote:Op vrijdag 10 december 2010 14:29 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]![]()
![]()
Met hele of kapotte dooier?
Borsten?quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Druk inde bus, ik voel dingen in mn rug die ik niet wil voelen!!!
Lekkerquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben lui dus met een heleSpiegelei it is
quote:
Maar geklutst is ook zo lekkerquote:
En het is o zo lekkerquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar geklutst is ook zo lekker![]()
Ik vergeet ei vaak als optie voor broodbeleg
quote:
Eiersalade vind ik vaak niet zo lekker vanwege de vele mayo die er in zitquote:
Zelfgemaakte natuurlijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Eiersalade vind ik vaak niet zo lekker vanwege de vele mayo die er in zit
Eiersalade a la Benny?quote:
Ik doe daar altijd nog een beetje curry bijquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ei in een schaal, stampen, kruiden erover, beetje mayo, peper erover, klaar
ketchup hierzo... ik wist dat ik iets was vergetenquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik doe daar altijd nog een beetje curry bij
quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
of kapsalon?quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:43 schreef iBenny het volgende:
Beginnen over chocola doet het hier ook altijd goed
Chocola is erg geliefd hier, kapsalon ook maar is toch andersquote:
Chocola? Waar?quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:43 schreef iBenny het volgende:
Beginnen over chocola doet het hier ook altijd goed
Niet orgastisch genoeg neequote:Op vrijdag 10 december 2010 14:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
kapsalon ook maar is toch anders
Maar wel bazenvoedselquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Chocola is erg geliefd hier, kapsalon ook maar is toch anders
Volgens mij stamp je alles zo'n beetje.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wil een opnamequote:Op vrijdag 10 december 2010 14:50 schreef -Miauw- het volgende:
Ohhww neeemijn eeuwig dronken onderbuurman heeft een microfoon en nu zingt hij mee met 'When the lady smiles'
![]()
Haal me hier weg!
quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:50 schreef -Miauw- het volgende:
Ohhww neeemijn eeuwig dronken onderbuurman heeft een microfoon en nu zingt hij mee met 'When the lady smiles'
![]()
Haal me hier weg!
Mayo en Ketchup stampen gaat een beetje lastigquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Volgens mij stamp je alles zo'n beetje.
Ook dat kan hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mayo en Ketchup stampen gaat een beetje lastig
Meezingen, duet!quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:50 schreef -Miauw- het volgende:
![]()
Haal me hier weg!
Moet ik eerst meer bier, bier, bier, whiskeymixjes en moar beeeeeerquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wil ook een opname, van de buurman
Kan je mij ook in elkaar stampen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dat is toch anders dan een ei in elkaar stampen
Neuhjquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:52 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Kan je mij ook in elkaar stampen?
Goed zoquote:
Hij heeft wel wat staan.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Moet ik eerst meer bier, bier, bier, whiskeymixjes en moar beeeeeer
Die gaat door merg en been...daar kan geen bier tegenopquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij heeft wel wat staan.![]()
En dan hoor je Jennifer anders.
Hij is ziekquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die gaat door merg en been...daar kan geen bier tegenop![]()
Ok, hij zingt nu Waterloo
Ik wel, met een hamerquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:52 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]![]()
[..]
Kan je mij ook in elkaar stampen?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hij is ziekMaar ik wil een geluidsopname
GEIL HE?quote:
Doe nouuuuquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
het is vreselijk, dat wil je niet.
Maar ik wil even lachenquote:
Neequote:
Mijn adres?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, ik ben weer in een bus beland richting werk. Alleen die staat nog stil..
Kaartjes gekocht, en straks via bb, in de pm, jullie adressen achterhalen!
En we rijden
Bijna?quote:
quote:
Als je het zo bekijkt...quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:19 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
![]()
Wij zeggen altijd: het is ergens ter wereld altijd vier uur
Oh ja, die is ook goed jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:19 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
![]()
Wij zeggen altijd: het is ergens ter wereld altijd vier uur
quote:
Bierquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:21 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
![]()
Maar dan nu de hamvraag, wat zullen we eens nemen
Laten we mild beginnen. Een roze cocktail ofzoquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:21 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
![]()
Maar dan nu de hamvraag, wat zullen we eens nemen
Alsof het niks isquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Laten we mild beginnen. Een roze cocktail ofzo
De sterke drank is op hier. Ben bang dat de keuze zich beperkt tussen wijn of bier, maar mijn voorkeur gaat toch wel uit naar een koud biertjequote:Op vrijdag 10 december 2010 15:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Laten we mild beginnen. Een roze cocktail ofzo
Die was toch dood?quote:
Aardbeienquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als er besjes of aardbeien in zitten valt het reuze mee
Ah nicequote:
Hadden er sowieso 2, maar 1tje is gesneuveld dus weer 2 nieuwe erbij besteld.quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hadden er sowieso 2, maar 1tje is gesneuveld dus weer 2 nieuwe erbij besteld.
quote:
Ohw, ik dacht 3quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hadden er sowieso 2, maar 1tje is gesneuveld dus weer 2 nieuwe erbij besteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |