Ik ben sneller gewend inderdaadquote:
Nou...? Zo alle grote websites afgaan is toch wel wat anders naar mijn ideequote:Op vrijdag 10 december 2010 11:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat is al jaren bezig, alleen nu komt het vaak in het nieuws
Dat gebeurt dagelijks hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou...? Zo alle grote websites afgaan is toch wel wat anders naar mijn idee
Nah niet op deze schaal neequote:Op vrijdag 10 december 2010 11:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alle grote websites zo achter elkaar afwerken toch niet?
quote:
quote:
hier sneeuwquote:
sneeuwpop gemaaktquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:54 schreef iBenny het volgende:
De sneeuw is hier bijna helemaal verdwenen... Er liggen wel nog 2 grote ballen in de achtertuin
De binnentuin is ook nog aardig wit maar de straten zijn eindelijk schoon volgens mijquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:54 schreef iBenny het volgende:
De sneeuw is hier bijna helemaal verdwenen... Er liggen wel nog 2 grote ballen in de achtertuin
Sneeuwquote:
Jij heb de straten met je tong schoongemaakt?quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De binnentuin is ook nog aardig wit maar de straten zijn eindelijk schoon volgens mij![]()
ja sneeuw is dat gekquote:
Onwaarquote:
nee wel irritant...quote:
Hier is bijna alles weg, op een paar plekken die nog aangekoekt zijn na. Maar dat zal vanavond misschien ook weg zijn, lekkerquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De binnentuin is ook nog aardig wit maar de straten zijn eindelijk schoon volgens mij![]()
Deze dus...quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup...
Staat een topic over in FEE.. ff zoeken
dat dus iddquote:
zo die is flinkquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Deze dus...
Het show-je-sneeuwpop-topic!
Uhuquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:55 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Jij heb de straten met je tong schoongemaakt?
Goed bezigquote:
Mag je ook nog een oude uitzending insturen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Deze dus...
Het show-je-sneeuwpop-topic!
Tuurlijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mag je ook nog een oude uitzending insturen?
Je snorkelt ook?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:05 schreef crv het volgende:
Nederlander gewond na aanval killerkwal
Mijn grootste snorkel angst
dat had ik vorig jaar op mijn stage... Tussen de computer doorquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:06 schreef -Miauw- het volgende:
Wij hadden begin dit jaar een sneeuwbalgevecht binnen, op het werk
altijd op vakantie, ben er gek opquote:
Hahahaha, tussen de computers doorquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat had ik vorig jaar op mijn stage... Tussen de computer door
En niet alles bleef heel
quote:
Hardcore?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:11 schreef DeZwabber het volgende:
jezus wat heeft de bovenbuurvrouw een slechte muzieksmaak
iets met bonk bonk bonk bonk bonkbonk bonk bonk bonk
kan moeilijk stilzitten, wat met snorkelen een probleem kan zijn, want je houdt er als je niet oplet de nodige brandplekjes aan overquote:
nee niet eens, mja, dit is al minder irritant dan die verschikkelijke jungle beats die ze eerst de hele tijd draaidequote:
Door kwallen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:12 schreef crv het volgende:
[..]
kan moeilijk stilzitten, wat met snorkelen een probleem kan zijn, want je houdt er als je niet oplet de nodige brandplekjes aan over
is het wel de muziekquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:11 schreef DeZwabber het volgende:
jezus wat heeft de bovenbuurvrouw een slechte muzieksmaak
iets met bonk bonk bonk bonk bonkbonk bonk bonk bonk
nee zon,quote:
Ze is getrouwd met Bokito?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee niet eens, mja, dit is al minder irritant dan die verschikkelijke jungle beats die ze eerst de hele tijd draaide
Oooohwquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:14 schreef crv het volgende:
[..]
nee zon,
kwalaanvaring heb ik 2 jaar terug in Maleisie gehad en dat was niet echt prettig, heb er bijna 12 uur last van gehad
quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, vergeten sigaret uit te doen voor hij z'n snorkel in z'n mond deed
Vaduzquote:
nee, wij gaan eigenlijk altijd richting oostenquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oooohw
Je hebt elk werelddeel wel eens bezocht?
quote:
Okequote:Op vrijdag 10 december 2010 12:17 schreef crv het volgende:
[..]
nee, wij gaan eigenlijk altijd richting oosten
jij woont onder Kallyquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:16 schreef DeZwabber het volgende:
dat obsessieve stofzuigen van d'r is ook al zo bizar, 3 keer per dag minstens, op de meest rare tijdstippen ook, soms na twaalven nog
quote:
en daar staat nog genoeg op het verlanglijstjequote:
Vietnam en sinds kort hoort Cambodja daar ook bijquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:18 schreef iBenny het volgende:
crv, welk land zou je nou echt nog eens willen bezoeken?
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik moest lang bijlezen.
Eindelijk weer eens een goede nacht gehad.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik woon inderdaad een verdieping of 4 onder kally, en een kilometer of 15 westwaards
Coolquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:20 schreef crv het volgende:
[..]
Vietnam en sinds kort hoort Cambodja daar ook bij
Okequote:Op vrijdag 10 december 2010 12:20 schreef crv het volgende:
[..]
Vietnam en sinds kort hoort Cambodja daar ook bij
Ik ben vannacht uit mijn slaap gehouden door manlief. Die is verkouden en snurkt dus een paar decibel harder dan normaalquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Ik kon een beetje moeilijk slapen
kurken in zijn neus proppenquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:21 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik ben vannacht uit mijn slaap gehouden door manlief. Die is verkouden en snurkt dus een paar decibel harder dan normaal
Eentonige snurkers gaan (soms) nog wel, hij zal wel heel dynamisch zijn dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:21 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik ben vannacht uit mijn slaap gehouden door manlief. Die is verkouden en snurkt dus een paar decibel harder dan normaal
quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:22 schreef iBenny het volgende:
er komt nu net een hele stoet gillende sirenes langs over de busbaan... ben wel wat gewend, maar dit klinkt niet echt goed
wel, doen maar je weet mijn ervaring. Maar iedereen kan daar anders in zijn. ik ken ook genoeg mensen die er graag teruggaan.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Cool![]()
Ik wil graag naar Maleisie![]()
Hoi Vaduz
Aiquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:22 schreef iBenny het volgende:
er komt nu net een hele stoet gillende sirenes langs over de busbaan... ben wel wat gewend, maar dit klinkt niet echt goed
Thanksquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:23 schreef crv het volgende:
[..]
wel, doen maar je weet mijn ervaring. Maar iedereen kan daar anders in zijn. ik ken ook genoeg mensen die er graag teruggaan.
ow. tip: http://www.veelzijdigmaleisie.nl/
alles eigenlijk, cultuur en natuurquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke
En dan ben je meer een cultuurman of vanwege het land zelf?
kan heel goed daar. Is enorm veilig. Maar ik heb me nog nergens in Azie onveilig gevoeldquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ik ga alleen, kan wel, toch?
ow, was ist los ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:22 schreef iBenny het volgende:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:21 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
11:38:59 10-12-10 Melding : PRIO 2 : 542 WIJK 8 41 URK 8321TH REINIGEN WEGDEKquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:22 schreef iBenny het volgende:
Meneer Jansen had een pak melk laten vallen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
11:38:59 10-12-10 Melding : PRIO 2 : 542 WIJK 8 41 URK 8321TH REINIGEN WEGDEK
Regio : [FLE] Regio 25 - Flevoland
Urgentie : [MIDDEL]
Eenheden : [0700029] Officier van Dienst (Info) Flevoland-Noord
: [0700001] Monitorcode Brandweer Flevoland
: [0700720] Blusgroep-2 Urk
snel, urk schoonmaken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |