nee, had je dat verwacht dan ?quote:
Neequote:Op vrijdag 10 december 2010 09:56 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
nee, had je dat verwacht dan ?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Probeer het met een testcavia
quote:
Dat is wel een grotequote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]waar hebben maar 1 testcavia
straks mislukt het
Kut mijn scherm beslaat onder de douche
Nou ja dan hebben we het in ieder geval geprobeerdquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]waar hebben maar 1 testcavia
straks mislukt het
Kut mijn scherm beslaat onder de douche
* MissBitchy schuift ontbijtbordje aan de kantquote:
Yepquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:58 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
* MissBitchy schuift ontbijtbordje aan de kant
Ik wou dat ik kon toverenquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja dan hebben we het in ieder geval geprobeerd
zit zo weinig vlees aan die kleintjesquote:
Daar heb je een punt jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:58 schreef crv het volgende:
[..]
zit zo weinig vlees aan die kleintjes
Dat is inderdaad een goed planquote:
Beetje laat hequote:
Bijnaquote:
Straf jij hem even?quote:
quote:
Maar ik raak mannen niet aanquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb scherpe nagels maar eigenlijk ben jij de ploertendoder
Sopze en tot latersquote:
quote:
zitten doornen aanquote:
Ben je een moslima?quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:03 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Maar ik raak mannen niet aan![]()
Soms weet mijn vriendin me zo te behandelenquote:
quote:
neequote:
LIEFJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Mogge Bennyquote:
We zijn helderziendquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:06 schreef iBenny het volgende:
Waarom zien jullie alles? Ik kan niks geheim houden ook...
quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:06 schreef iBenny het volgende:
Antennesquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:06 schreef iBenny het volgende:
Picsquote:
Dat mag je zelf verzinnenquote:
Ja en ik heb nu al een vermoeden wat je dan zal denkenquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik mag mijn eigen toekomst verzinnen?
je kan ook gedachte lezen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:10 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja en ik heb nu al een vermoeden wat je dan zal denken
Somsquote:
En wat eet je als ontbijt?quote:
Brokken natuurlijkquote:
Dat ik daar niet aan heb gedachtquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Yoghurt met zeer onsmakelijke cornflakes en aardbei stukjes.
Met een laagje chocolade?quote:
Haha mijn reep chocolade heb ik nog steeds niet op, eet elke keer een paar stukjesquote:
Ook lekkerquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:18 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik ga zo een boterham met gebakken ei met kaas eten
Ik weet wat je vanmiddag eetquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ook lekkerdat zou ik tegen de middag wel kunnen
Hoe kan dat?quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Haha mijn reep chocolade heb ik nog steeds niet op, eet elke keer een paar stukjes
waaraan mop?quote:
Het was wel een grote reep, maar dan nog ik doe daar wel een week mee ofzoquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoe kan dat?Hoe lang doe je er mee?
Wat dan, wat danquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:19 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik weet wat je vanmiddag eet
Mag je niks?quote:
gebakken ei met kaasquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het was wel een grote reep, maar dan nog ik doe daar wel een week mee ofzo
nou gaat zij dat express niet eten natuurlijk om je ongelijk te bewijzenquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:22 schreef crv het volgende:
[..]
nou gaat ie dat express niet eten natuurlijk om je ongelijk te bewijzen
quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:22 schreef crv het volgende:
[..]
nou gaat ie ZIJ dat express niet eten natuurlijk om je ongelijk te bewijzen
told you soquote:
quote:
Maar om CRV ongelijk te geven eet ik vanmiddag een boterham met gebakken ei en kaasquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar om CRV ongelijk te geven eet ik vanmiddag een boterham met gebakken ei en kaas
Je bent een schatquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar om CRV ongelijk te geven eet ik vanmiddag een boterham met gebakken ei en kaas
Ik weet niksquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
jullie weten hier al alles![]()
Alhoewel ik weet niet of jij het ook al had gehoord
Ik hoor sowieso de helft nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
jullie weten hier al alles![]()
Alhoewel ik weet niet of jij het ook al had gehoord
oostindisch ?quote:
Selectiefquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:26 schreef crv het volgende:
[..]
oostindisch ?
of die pen uit je oor halen
ow dan is ze ongesteldquote:
Nee, de dingen die ik niet boeiend vind komen gewoon niet binnen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:26 schreef crv het volgende:
[..]
oostindisch ?
of die pen uit je oor halen
quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, de dingen die ik niet boeiend vind komen gewoon niet binnen.
zo nu al klaarquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:29 schreef charmed_angel het volgende:
Gedoucht en aangekleed
Net ontbeten, zo even het centrum in. Moet even babykleertjes ruilen... ze waren te klein
Ik moet ook nooit naar de vader luisteren, maar naar de mama. Mijn neefje geeft maatje 56 op, maaar het is al 62
Hahaha ja dat gaat snel met die kleintjesquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:29 schreef charmed_angel het volgende:
Gedoucht en aangekleed
Net ontbeten, zo even het centrum in. Moet even babykleertjes ruilen... ze waren te klein
Ik moet ook nooit naar de vader luisteren, maar naar de mama. Mijn neefje geeft maatje 56 op, maaar het is al 62
babykleertjesquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:29 schreef charmed_angel het volgende:
Gedoucht en aangekleed
Jij bent nog steeds heel schattig met je muts en je plukje haarquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
babykleertjes
Toen ik dat paste was ik nog schattig
gelukkig ruilen voor 24-12, ik heb het 24-11 gekocht en nog niet geweestquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha ja dat gaat snel met die kleintjes![]()
Cute
quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij bent nog steeds heel schattig met je emmer en je plukje haar
jij bent nog steeds schattigquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
babykleertjes
Toen ik dat paste was ik nog schattig
quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even op pad
Tot na half 12
Haha oja opschieten! Dat heb ik ook hoor...ik heb zaterdag een plaid gekocht, ik geloof dat ik de bon kwijt ben, ik wil 'm terugbrengen namelijk. Ik ga pas over 2 weken die bon zoeken natuurlijk...quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gelukkig ruilen voor 24-12, ik heb het 24-11 gekocht en nog niet geweest
Slecht heMaar nog geen gaatje kunnen vinden
Have fun!quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even op pad
Tot na half 12
quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even op pad
Tot na half 12
had zo'n grote zak uit NL meegenomen, en ook 1 voor mijn schoonouders, dus de maand december eten we kruidnotenquote:
Oh godquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:38 schreef crv het volgende:
[..]
had zo'n grote zak uit NL meegenomen, en ook 1 voor mijn schoonouders, dus de maand december eten we kruidnoten
Nee, nog nooit gebruikt, hoezo?quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:37 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ga zo ook douchen en even wat dingen doen.
MB heb jij wel eens Feliway gebruikt, voor de katten?
Was op zoek naar gebruikerservaringen. Mijn katten hebben oorloog thuis, stress en blazen naar elkaar, zucht. Dat spul schijnt te helpen maar aangezien het zo prijzig is....eerst even vragen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:39 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Nee, nog nooit gebruikt, hoezo?
En dan is het nog niet eens winter.quote:
En dan is het nog niet eens winter.quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:40 schreef crv het volgende:
kut het begint hier te sneeuwen. Als dat maar geen vertragingen op het vliegveld gaat opleveren
Daar past maar 1 reactie op -->quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:42 schreef -Miauw- het volgende:
Moet je kijken...
Marktplaats sukkels #25 - Gaat ie weer!
Verwachtingen voor de winter zijn niet echt positief, tenzij je van kou en sneeuw houdtquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En dan is het nog niet eens winter.
[..]
En dan is het nog niet eens winter.
Oh, dat is inderdaad vervelend. Hier ook wel eens gehad, gevalletje rangorde bepaling, maar dat is meestal na een paar dagen wel overquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Was op zoek naar gebruikerservaringen. Mijn katten hebben oorloog thuis, stress en blazen naar elkaar, zucht. Dat spul schijnt te helpen maar aangezien het zo prijzig is....eerst even vragen.
Wtfquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:42 schreef -Miauw- het volgende:
Moet je kijken...
Marktplaats sukkels #25 - Gaat ie weer!
Mogguhtjesquote:
Moggequote:
Crv baguettequote:
quote:
het een sluit het ander niet uit natuurlijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:47 schreef Ploertendoder het volgende:
Wat gaat t snel hier of ben ik infantiel?
uhh tis eigenlijk nog rustig vandaagquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:47 schreef Ploertendoder het volgende:
Wat gaat t snel hier of ben ik infantiel?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het een sluit het ander niet uit natuurlijk
Nee, duurt al maanden nuquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:44 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Oh, dat is inderdaad vervelend. Hier ook wel eens gehad, gevalletje rangorde bepaling, maar dat is meestal na een paar dagen wel over
welke breng je weg`?quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, duurt al maanden nu![]()
Ik ga zo even naar de dierenwinkel.
Die foto's hou ik natuurlijk lekker voor mezelfquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
MogguhtjesIk las iets over een laptop en lekkere mannen, helaas geen foto's
quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het een sluit het ander niet uit natuurlijk
Dan bereid ik me voorquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:48 schreef crv het volgende:
[..]
uhh tis eigenlijk nog rustig vandaag
gelukkigquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:49 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Die foto's hou ik natuurlijk lekker voor mezelf
Al maanden is wel erg lang jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, duurt al maanden nu![]()
Ik ga zo even naar de dierenwinkel.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:49 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Die foto's hou ik natuurlijk lekker voor mezelf
Toedeloequote:Op vrijdag 10 december 2010 10:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even op pad
Tot na half 12
quote:
kloonquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:49 schreef motorbloempje het volgende:
nog maar 2 uurtjes werken![]()
minder zelfs
was je laptop in bed gaan liggen ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:50 schreef iBenny het volgende:
Ik heb mijn laptop weer gevonden
In mijn bed was het warmer
Benny het is Vrijdagquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:50 schreef iBenny het volgende:
Aaah je laptop had het koudquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:50 schreef iBenny het volgende:
Picsquote:
Hmm eet niet of ik daar nog naar binnen durf hahaquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:51 schreef DeZwabber het volgende:
-Miauw- de mensen uit de F&F sc heben wel ervaring met feliway stekkerts, je kent er voglens mij wel een paar
quote:
ik durf er ook naar binnen, moet goed komenquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm eet niet of ik daar nog naar binnen durf haha![]()
Ik ga zo wel even vragen. Thanks
ja werken! En dan vanavond nog van 1700 tot 2000 waarschijnlijk, en morgen nog van 800 tot 1800quote:
Jij weerquote:
het is een gavequote:
Dat blijkt jaquote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja werken! En dan vanavond nog van 1700 tot 2000 waarschijnlijk, en morgen nog van 800 tot 1800
wij stoppen ook nog niet hoorquote:
quote:
quote:
als je daar tijd/geld voor hebt kunnen de studiekosten nog wel wat omhoogquote:
Pas op voor de treinquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:59 schreef crv het volgende:
[..]
als je daar tijd/geld voor hebt kunnen de studiekosten nog wel wat omhoog
tijd? Mijn enige vrije middag in de week.quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:59 schreef crv het volgende:
[..]
als je daar tijd/geld voor hebt kunnen de studiekosten nog wel wat omhoog
Oh dat is CRVquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
tijd? Mijn enige vrije middag in de week.
Geld? In mijn eigen stad.
Weet eens waar je het over hebt...
quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
tijd? Mijn enige vrije middag in de week.
Geld? In mijn eigen stad.
Weet eens waar je het over hebt...
weet ik nog nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:01 schreef crv het volgende:
[..]
hoe lang blijf je daar nu mee doorzeiken
quote:
zat je maar te stangen hoor,quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:03 schreef motorbloempje het volgende:
ter info:
ik studeer voltijd, werk gemiddeld 24 uur in de week en sta een 7 gemiddeld.
Mijn studie kost me net als elke studie gewoon tussen de 30 en de 40 uur per week (16 contacturen + zelfstudie) en spendeer mijn gehele weekend aan studeren aangezien ik dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdagochtend werk om mijn studie te kunnen betalen.
ja, er zijn teveel hoog opgeleiden dus dat moet een beetje teruggedrongen worden.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:05 schreef Ploertendoder het volgende:
Het lijkt wel alsof Den Haag het de studenten bewust moeilijk maken. Gewoon studentjes pesten.
[/quote] doe het dan goedquote:
Het is ook nooit goed daarzoquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:06 schreef crv het volgende:
[..]
ja, er zijn teveel hoog opgeleiden dus dat moet een beetje teruggedrongen worden.
Dat weet ik niet, maar ik vind dit huidige kabinet sowieso niks. Dat er bezuinigd moet worden, begrijp ik, maar waarom zo rigoureus?quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:06 schreef crv het volgende:
[..]
ja, er zijn teveel hoog opgeleiden dus dat moet een beetje teruggedrongen worden.
Ik zei nietsquote:
oh, daar ben ik het ook wel mee eens, overigensquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:06 schreef crv het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft dat iets met de vorige 4 kabinetten te maken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:07 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik vind dit huidige kabinet sowieso niks. Dat er bezuinigd moet worden, begrijp ik, maar waarom zo rigoureus?
Tsja het is en blijft één pot nat helaas...quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:08 schreef crv het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft dat iets met de vorige 4 kabinetten te maken.
Maar troost je er heerst in heel europa bezuinigingswoede
Waar zeg ik datquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
jaja, in Zwitserland is het beter
eensch, maar in dat opzicht herhaalt de geschiedenis zich continuquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, daar ben ik het ook wel mee eens, overigens![]()
de 'iedereen moet het mogen proberen'-mentaliteit doet ons de das om, want iedereen met een lager niveau die het toch mag/moet proberen haalt vervolgens het niveau in die zin omlaag dag universiteiten hun eisen naar beneden bijstellen omdat ze geld krijgen voor elke student die de opleiding ook afmaakt...
Maar studenten straffen met 3000 per jaar die tijdens hun studie keuzes hebben gemaakt op grond van een ander 'contract' (bestuursjaar, buitenland), dat is echt oneerlijk
waarom haal je dat dan continu aan ?quote:
Omdat jij precies hetzelfde doetquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:11 schreef crv het volgende:
[..]
waarom haal je dat dan continu aan ?
Dat zal toch wel?quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:13 schreef Pisces29 het volgende:
Zou de Appie nog afgeprijste marsepein hebben?
Marsepeinquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:13 schreef Pisces29 het volgende:
volgens mij doe ik dat niet, maar goed, laten we het er maar bij zittenquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat jij precies hetzelfde doet
Maar laat maar zitten.. het is goed zo
I'm in needquote:
ik vind marsepijn altijd erg lekker, maar als ik dan 2 happen op heb dan is het vaak weer genoeg. zo zoetquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb nog wel watquote:
Succes hequote:Op vrijdag 10 december 2010 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
dus... nog een uur en een kwartier
afteltopicquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
dus... nog een uur en een kwartier
Primaquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:14 schreef crv het volgende:
[..]
volgens mij doe ik dat niet, maar goed, laten we het er maar bij zitten
Ja zo'n lekker stuk voor op de Vrijdagavondquote:
Whehehequote:Op vrijdag 10 december 2010 11:17 schreef DeZwabber het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)dstaal_is_terug.html
whehehe
GS is altijd al slecht geweestquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:19 schreef iBenny het volgende:
Geenstijl is een stuk slechter geworden sinds Powned er is...
Die mensen zijn echt echt?quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
eigenlijk is het een beetje sneu, maar het zijn echt net draadstaal-typetjes
behoorlijk inderdaad, kijk er bijna nooit meerquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:19 schreef iBenny het volgende:
Geenstijl is een stuk slechter geworden sinds Powned er is...
Vroeger hadden ze nog wel leuke en/of spraakmakende dingen. Het niveau is nu nog lager en ze hebben al een paar keer faalartikelen geplaatstquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:19 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
GS is altijd al slecht geweest
En het was al zo laagquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze nog wel leuke en/of spraakmakende dingen. Het niveau is nu nog lager en ze hebben al een paar keer faalartikelen geplaatst
Beetje ONZ-achtigquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daarom... ik vind het niet meer leuk om te lezen.
+1quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daarom... ik vind het niet meer leuk om te lezen.
quote:
wat zit jij op GS,quote:
Zoals dit topic: Zwanger?quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
ONZ heeft soms nog een hoger niveau
Zelfs een permbanquote:
Dat is onmogelijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
ONZ heeft soms nog een hoger niveau
Prima, ik snap het...quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:23 schreef crv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prima, ik reageer misschien de laatste tijd ook wat geirriteerd, is een reden voor maar die gooi ik niet online
Ik heb m al dik 1 jaarquote:
Nu niet meerquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:25 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik heb m al dik 1 jaarEen permban
Ik gedroeg me toen te FOK!'s
quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:25 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik heb m al dik 1 jaarEen permban
Ik gedroeg me toen te FOK!'s
Bij deze draag ik die ban op aan Dannyquote:
Ik vind die strijd tussen FOK! en GS altijd wel leukquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:26 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Bij deze draag ik die ban op aan Danny
PMquote:
hehehe ja inderdaadquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind die strijd tussen FOK! en GS altijd wel leuk
Net als van de week met dat Sinterklaas gedoe op Powned
Heb je dat toen gevolgd van die billenman? Die vwcaddy...quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:28 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
hehehe ja inderdaadZo zijn er wel vaker leuke acties geweest
no sweatquote:
jij bent gewoon langzaam vandaagquote:
Neequote:Op vrijdag 10 december 2010 11:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb je dat toen gevolgd van die billenman? Die vwcaddy...
Omgquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)ngse_upskirtman.html
Was een FOK!user... crew
dat valt toch wel mee?quote:
Volgen smij ook wel. Misschien ging het de laatste dagen gewoon langzamerquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:39 schreef iBenny het volgende:
pom pom pom lalalala lala lala lalalala
pom pom pom lalalala lala lala lalalala
We all stand together
Vermakelijk ditquote:
quote:
Ik ben wel sneller gewend hoor, ook van de NB maar ik ben nu aan het werk dus heb geen tijd om telkens te kunnen kijken.quote:
Kally toch?quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja houd maar op![]()
Wie begon er eigenlijk mee?
De blijft de komende tijd nog wel doorgaanquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:42 schreef DeZwabber het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)-politienl-plat.html
kas en muis spelletje
The world is coming to an endquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:42 schreef DeZwabber het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)-politienl-plat.html
kas en muis spelletje
Dat is al jaren bezig, alleen nu komt het vaak in het nieuwsquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
De blijft de komende tijd nog wel doorgaan
Iets met een nieuwe digitale revolutie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |