Ik ben sneller gewend inderdaadquote:
Nou...? Zo alle grote websites afgaan is toch wel wat anders naar mijn ideequote:Op vrijdag 10 december 2010 11:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat is al jaren bezig, alleen nu komt het vaak in het nieuws
Dat gebeurt dagelijks hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou...? Zo alle grote websites afgaan is toch wel wat anders naar mijn idee
Nah niet op deze schaal neequote:Op vrijdag 10 december 2010 11:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alle grote websites zo achter elkaar afwerken toch niet?
quote:
quote:
hier sneeuwquote:
sneeuwpop gemaaktquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:54 schreef iBenny het volgende:
De sneeuw is hier bijna helemaal verdwenen... Er liggen wel nog 2 grote ballen in de achtertuin
De binnentuin is ook nog aardig wit maar de straten zijn eindelijk schoon volgens mijquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:54 schreef iBenny het volgende:
De sneeuw is hier bijna helemaal verdwenen... Er liggen wel nog 2 grote ballen in de achtertuin
Sneeuwquote:
Jij heb de straten met je tong schoongemaakt?quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De binnentuin is ook nog aardig wit maar de straten zijn eindelijk schoon volgens mij![]()
ja sneeuw is dat gekquote:
Onwaarquote:
nee wel irritant...quote:
Hier is bijna alles weg, op een paar plekken die nog aangekoekt zijn na. Maar dat zal vanavond misschien ook weg zijn, lekkerquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De binnentuin is ook nog aardig wit maar de straten zijn eindelijk schoon volgens mij![]()
Deze dus...quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup...
Staat een topic over in FEE.. ff zoeken
dat dus iddquote:
zo die is flinkquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Deze dus...
Het show-je-sneeuwpop-topic!
Uhuquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:55 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Jij heb de straten met je tong schoongemaakt?
Goed bezigquote:
Mag je ook nog een oude uitzending insturen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Deze dus...
Het show-je-sneeuwpop-topic!
Tuurlijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mag je ook nog een oude uitzending insturen?
Je snorkelt ook?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:05 schreef crv het volgende:
Nederlander gewond na aanval killerkwal
Mijn grootste snorkel angst
dat had ik vorig jaar op mijn stage... Tussen de computer doorquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:06 schreef -Miauw- het volgende:
Wij hadden begin dit jaar een sneeuwbalgevecht binnen, op het werk
altijd op vakantie, ben er gek opquote:
Hahahaha, tussen de computers doorquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat had ik vorig jaar op mijn stage... Tussen de computer door
En niet alles bleef heel
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |