Respect! Ik ga dit proberen te volgen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:19 schreef Elkafila het volgende:
[..]
Hey doehetzelfer,
Ik ben afgelopen jaar afgestudeerd en heb toen besloten om van Alaska naar Argentinie te fietsen. 4 juli vertrokken en november 2011 kom ik in Ushuaia aan waar ik als het goed is op de boot naar Antartica zal stappen voor een expeditie om de smeltende poolkappen te onderzoeken en aan een soort van 'leadership' deel te nemen.
Voor de fietsreis hebben ik en mijn maat een aantal sponsoren bij elkaar kunnen krijgen, dat is wel redelijk gelukkig geweestcheck www.cycleforwater.com voor meer info, mocht je daar interesse in hebben!
Grt
in ieder geval niet naar Australie/Nieuw Zeeland geweest, dus 7 continenten lijstje is nog steeds incompleet. Het plan om alle continenten te doen in 2 jaar is dus niet gelukt. Balkan en Antarctica zat er dit jaar ook niet in. Gelukkig is het laatste puntje wel redelijk geluktquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:27 schreef ETA het volgende:
Voor 2010? Geen concrete plannen, meestal komt het wel aanwaaien. Australië en Nieuw Zeeland hopelijk, puur om mijn 7 continenten lijstje af te maken. Misschien de Balkan op om Europa eens af te maken. En als het echt meezit, nog een keer richting Antarctica, of anders richting de Noordpool oid.
De reis naar Afrika was wel geboekt, maar heb ik uiteindelijk (op de dag van vertrek) geannuleerd. Het is daardoor dit jaar beperkt gebleven tot stedentripjes naar Oslo, Rome, Istanbul en Parijs. Plus een weekendje Limburg om te toeren met de bolide.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:49 schreef k_man het volgende:
Ideeën voor 2010 zijn nog vaag:
- Stedentripje(s) naar Istanbul en/of Rome
- Colombia?
- Afrika (ZA, Namibië, Botswana)?
Het werd:quote:Op zondag 20 december 2009 12:58 schreef DutchTrain het volgende:
Voor 2010 nog niets vastgelegd. Vage plannen zijn een weekendje Istanbul, het noordoosten van Canada, de lancering van de laatste Space Shuttle, een rondrit langs automusea en -fabrieken in Duitsland (nu ze er nog zijn), Prora, Sevilla, Japan en IJsland. Kan nog alle kanten uit dus.
Dat, en hoe meer ik zeg dat ik in dat jaar niet weer xx uur in een vliegtuig ga zitten, minder reizen wil maken en echt meer thuis wil zijn, hoe verder, meer en langer de reizen lijken te wordenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:22 schreef ETA het volgende:
Het lijkt erop dat hoe minder vooraf er wordt gepland, hoe meer reizen er worden gemaakt
Ben van maart tot eind juni dus in Zuid-Amerika geweest. Fantastisch! In September ook nog naar Jordanie, wat ik ook het einde vond. Over 4 dagen ga ik in Frankrijk snowboardend 2011 in.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:29 schreef Smash-it het volgende:
Eerst weekje New York, dan Buenos Aires, dan naar Ushuaia, omhoog naar Santiago, heen en weer naar Paaseiland, naar Bolivia en eindigen in Peru. 2010 wordt dus een topjaar qua reizen. 2009 was rustig, moest weer flink sparen na Nieuw-Zeeland en Azie (2008)
Het is dit jaar nogal anders gelopen, door een ziekte (en overlijden) en nog een overlijden alles af moeten zeggenquote:Op zondag 27 december 2009 10:03 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
...
Volgende jaar staat op de planning:
Maart: week Las Vegas of Jordanie of Hongkong of misschien wel iets heel anders (ik mag niet zelf kiezen)
Maart: 5 dagen skien
Mei / Juni: 4 weken Peru & Galapagos eilanden
Sept of oktober: 2 weken midden-Europa met de camper
Ik heb er weer zin in!![]()
![]()
![]()
Dan ben je dus in totaal meer dan de helft van het jaar (30 weken) op vakantie geweest?! Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:22 schreef jvoet het volgende:
2010
3 weken Peru (Amazone, Inca Trail, Puno)
13 weken zuid-Frankrijk (Aix, Berre, Cannes, Monaco, Carcasonne)
2 weken Griekenland
7 weken Italie (Ferrara, Terni)
2 weken Slowakije (Bratislava)
1 week Slovenie (Bled, Postojna, Skocjan)
2 weken Zuid-Afrika & Namibie
dus wel druk
Ja, maar mijn penis niet. (serieus geantwoord)quote:Op zondag 26 december 2010 00:35 schreef PLAE@ het volgende:
Denk je je leven te kunnen combineren met een partner? Of sterker nog, doe je dat?
Wel niet alles was vakantie.. Frankrijk & Italie waren werk, alhoewel ik tijdens de weekends best een hoop heb kunnen zien.quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:51 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Dan ben je dus in totaal meer dan de helft van het jaar (30 weken) op vakantie geweest?! Hoe krijg je dat voor elkaar?
2011quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:50 schreef krapula het volgende:
2010
- wintersport Oostenrijk, een weekje
- Berlijn, een weekje architectuur (2x)
- 5 weken door Guatemala, Honduras, Belize (en een heul klein beetje Mexico)
Damn! Ik wil wel met je mee.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:17 schreef Elkafila het volgende:
Ik weet ook al wat ik in 2012 ga doen! Op de brommer rond Afrika!
Hoe was Sri Lanka nou?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:09 schreef MoneyTalks het volgende:
2010:
New York (6 dagen)
Sri Lanka (1 maand)
Korea (4 maanden)
Taiwan (7 dagen)
Japan (6 dagen)
2011:
Geen idee, maar waarschijnlijk alleen in de zomervakantie iets.
Topquote:
Tofheid (tussen de mijnenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:39 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
TopZelfs in voormalig oorlogsgebied aan het strand gelegen
Interrailen heb ik nog niet gedaan, maar je geannuleerde reis naar Guatemala en Belize zou ik zeker nog een keer proberenquote:Op maandag 3 januari 2011 20:17 schreef Elvira-1986 het volgende:
Radio header: Helemaal eens! Interrail is geweldig.
Wij zouden eigenlijk naar Mexico, Guatemala en Belize gaan in de lente. Dit ging niet door, omdat een vulkaan besloot uit te barsten op IJsland. We waren inmiddels in Munchen en hoorden na 1 nacht daar dat er nog 2 extra dagen geen vliegverkeer mogelijk was. Inmiddels 5 dagen 'verloren'. We hebben de tickets geannuleerd, zijn naar Munchen HBF gegaan, hebben een interrail en een Lonely Planet Eastern Europe gekocht en zijn op de eerste trein richting het oosten gesprongen. Het werd overigens onze beste vakantie yet!
Interrail 2010:
Duitsland
Italië
Kroatië
Hongarije
Tsjechië
Zomer: Griekenland(Rhodos) met mijn zus
Herfst: Duitsland en Oostenrijk(met vriend)
Plannen 2011
Eind januari - weekend weg om te shoppen met een vriendin(nog niet geboekt)
Midden februari - weekend Parijs met zus(nog niet geboekt)
1e weekend van Maart - 3 dagen Berlijn met vriend(geboekt)
Meivakantie - 1 week Ohrid, Macedonië met vriend (zodra ik een redelijk geprijsde vlucht zie boek ik)
De rest ligt nog helemaal open. Ik wil in ieder geval nog graag een paar dagen alleen naar een warme bestemming deze zomer.
Praag isquote:Op maandag 3 januari 2011 20:47 schreef Renesite het volgende:
Afgelopen jaar
- Brussel
- Leuven
- 4 weken in de buurt van Avignon/St Marie de la Mer e.d.
Volgend voorjaar
- 1 week Praag
Meer nog niet.
Ik voel me klein en verdrietig
Geboekt, we gaan 4 februari een weekendje naar Brussel!quote:Op maandag 3 januari 2011 20:17 schreef Elvira-1986 het volgende:[b]Plannen 2011
Eind januari - weekend weg om te shoppen met een vriendin(nog niet geboekt)
Midden februari - weekend Parijs met zus(nog niet geboekt)
1e weekend van Maart - 3 dagen Berlijn met vriend(geboekt)
Meivakantie - 1 week Ohrid, Macedonië met vriend (zodra ik een redelijk geprijsde vlucht zie boek ik)
Weekend België is al over 2,5 week.. lekker een weekendje Brussel.quote:Op maandag 13 december 2010 10:09 schreef MMUFC het volgende:
2010 bleef bij mij beperkt tot een weekend België
Plannen voor 2011:
Sowieso een weekend België
Zomervakantie zijn we nog niet uit.. misschien Spanje(Barcelona)(Vriendin is nooit naar Spanje geweest, ik 2 jaar geleden naar Barcelona) maar misschien wordt het ook iets heel anders(Zweden ofzo..)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |