abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89946309
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:19 schreef Elkafila het volgende:

[..]

Hey doehetzelfer,

Ik ben afgelopen jaar afgestudeerd en heb toen besloten om van Alaska naar Argentinie te fietsen. 4 juli vertrokken en november 2011 kom ik in Ushuaia aan waar ik als het goed is op de boot naar Antartica zal stappen voor een expeditie om de smeltende poolkappen te onderzoeken en aan een soort van 'leadership' deel te nemen.

Voor de fietsreis hebben ik en mijn maat een aantal sponsoren bij elkaar kunnen krijgen, dat is wel redelijk gelukkig geweest :) check www.cycleforwater.com voor meer info, mocht je daar interesse in hebben!

Grt
Respect! Ik ga dit proberen te volgen.
  woensdag 15 december 2010 @ 15:12:17 #77
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_89959578
2010:
Amerika (Florida)
United Kingdom

2011:
Amerika (California, Nevada)
En ik denk nog een keer Florida of een keer NYC.

Niet echt veel verschillende landen. :+
pi_90103142
2010: een autorondreis van 3 1/2 week door het zuidwesten van de Verenigde Staten.

2011: in ieder geval weer een autorondreis van 3 1/2 week, maar nu door Canada en het noordwesten van de Verenigde Staten.

En als het budget het toelaat hopelijk nog een weekje naar Jordanië en 1 of 2 stedentripjes.
Old enough to know better. Too young to care.
  zondag 19 december 2010 @ 00:00:39 #79
104963 ETA
European Travel Author
pi_90105189
hmmm, als TS zijnde heb ik mijn verhaal nog niet eens geplaatst :P Ik zat eigenlijk te wachten totdat het exact 1 jaar geleden was dat ik mijn 2010 voorspelling had gepost. En nu is het zover.

Dit waren de verwachtingen voor 2010 exact 1 jaar geleden.
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2009 20:27 schreef ETA het volgende:

Voor 2010? Geen concrete plannen, meestal komt het wel aanwaaien. Australië en Nieuw Zeeland hopelijk, puur om mijn 7 continenten lijstje af te maken. Misschien de Balkan op om Europa eens af te maken. En als het echt meezit, nog een keer richting Antarctica, of anders richting de Noordpool oid.
in ieder geval niet naar Australie/Nieuw Zeeland geweest, dus 7 continenten lijstje is nog steeds incompleet. Het plan om alle continenten te doen in 2 jaar is dus niet gelukt. Balkan en Antarctica zat er dit jaar ook niet in. Gelukkig is het laatste puntje wel redelijk gelukt :D Ondanks geen concrete plannen vorig jaar, toch nog 4 reisjes eruit kunnen persen.

- Maart: Skien in Les Arcs
- Mei: Rondtrip door Marokko
- Juli: Pokertripje naar Madrid
- September: Expeditiecruise Arctisch gebied.

Kwantitatief zwaar onder gemiddeld (42 reisdagen tegen 60 gemiddeld), kwalitatief wel redelijk gemiddeld (laatste reis telt erg zwaar mee :) ).

2011
Aangezien er altijd wel 1 van mijn reisvoorspellingen uitkomt, moet ik hoog mikken voor mijn 2011 voorspelling. Heb voorlopig maar 1 reis geboekt, een skitrip in Zwitserland

Verder geen concrete plannen, zelfs geen vage plannen. Natuurlijk wel een wenslijstje:
- Eindelijk Australie/Nieuw Zeeland, ik zal er toch eens heen moeten!
- Benin/Togo/Burkina Faso, lijkt mij gewoon fascinerend om eens door Sub-Sahara landen te reizen.
- Madagascar, gewoon een uniek stukje natuurgebied dat ik gewoon gezien moet hebben.
- Een poolgebied weer, of ijsberen op drijfijs gaan bekijken in Spitsbergen of keizerspinguins ontmoeten in Antarctica, met een van beide zou ik wel redelijk tevreden zijn :)

Ik denk dat het wel erg moeilijk gaat worden om ook maar 1 van deze dingen te gaan doen. Een nieuwe auto heeft flink in het reisbudget gehakt. Mocht het gaan lukken, dan verschijnt er vanzelf wel weer een nieuw fotoreisverslag van mij op FOK :P
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_90105399
quote:
6s.gif Op zaterdag 19 december 2009 13:49 schreef k_man het volgende:
Ideeën voor 2010 zijn nog vaag:
- Stedentripje(s) naar Istanbul en/of Rome
- Colombia?
- Afrika (ZA, Namibië, Botswana)?
De reis naar Afrika was wel geboekt, maar heb ik uiteindelijk (op de dag van vertrek) geannuleerd. Het is daardoor dit jaar beperkt gebleven tot stedentripjes naar Oslo, Rome, Istanbul en Parijs. Plus een weekendje Limburg om te toeren met de bolide.

In 2011 in ieder geval geen Afrika, maar waarschijnlijk Israel. Of Colombia. En vast een stedenreisje.
pi_90113422
2010:

Buitenland (ik woon in Japan):
- Australie
- Oostenrijk
- Zuid Afrika
- Vietnam
- Zuid Korea
- Nederland

Binnenlandse trips:
- Kitakyuushuu
- Okinawa
- Sendai
- Nagoya

2011:

- Dubai
- Thailand
- Australie

En nog meer hopelijk in 2011..
pi_90234590
Het plan was:

quote:
14s.gif Op zondag 20 december 2009 12:58 schreef DutchTrain het volgende:
Voor 2010 nog niets vastgelegd. Vage plannen zijn een weekendje Istanbul, het noordoosten van Canada, de lancering van de laatste Space Shuttle, een rondrit langs automusea en -fabrieken in Duitsland (nu ze er nog zijn), Prora, Sevilla, Japan en IJsland. Kan nog alle kanten uit dus.
Het werd:

• Een autorondreis door Florida, inclusief een bezoek aan een race van de Indycar in StPetersburg (>verslagje<)
• Een reis met trein, auto, bus en trein over land van Tirana naar Istanbul (foto's) ofwel Albanië, Macedonië, Kosovo, Bulgarije en Turkije in 15 dagen.
• Weekendje WTCC races in Zolder
• 3 dagen naar het Open'er Festival, Gdynia, Polen
• 4 dagen autoreisje door Duitsland (Koblenz, Nassau, Völklingen, Nurburgring Nordschleife)
• weekendje Ruhrgebiet (Bochum, Opel fabriek, Bottrop, Essen)
• Voor een bruiloft 10 dagen naar NYC (foto's)
• Voor een bruiloft een lang weekend Stuttgart (met daarbij ook de Cannstatter Wasen en het Porsche en Mercedes Museum)
• 4 dagen Kopenhagen voor een studiereis
• Een weekend Berlijn (festival of lights, luchtvaartmuseum)
• 8 dagen Noord - Cyprus (vakantie)

[ Bericht 3% gewijzigd door DutchTrain op 21-12-2010 15:25:36 ]
pi_90235111
reisjaar 2010 was mager: 3 weken Vietnam in januari/februari en nog een weekendje Gent tijdens de Gentse feesten...

2011 begint in januari met een klein weekje Zweden (familiebezoek) en 3 weken Sri Lanka in februari. Voor de rest van het jaar nog geen plannen maar het zal helaas 2009 niet overtreffen toen ik gewoon ruim de helft van het jaar buiten de nederlandse landsgrenzen bevond...
pi_90261469
... en dan nog de plannen voor 2011

In februari naar Sevilla en Jerez als daar de eerste F1 test van het seizoen worden gehouden.

Voor de rest nog niets geboekt. Amerika en Japan staan zeker weer op het verlanglijstje, Dubai en omstreken blijft ook nog trekken, maar wellicht wordt het ook wel van Istanbul overland naar Kazachtstan ofzoiets... En dan nog een paar stedentripjes naar Engeland of Duitsland. Of niet.
  dinsdag 21 december 2010 @ 23:22:52 #85
104963 ETA
European Travel Author
pi_90262812
Goed bezig, DT :) Het lijkt erop dat hoe minder vooraf er wordt gepland, hoe meer reizen er worden gemaakt :P
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_90266092
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 23:22 schreef ETA het volgende:
Het lijkt erop dat hoe minder vooraf er wordt gepland, hoe meer reizen er worden gemaakt :P
Dat, en hoe meer ik zeg dat ik in dat jaar niet weer xx uur in een vliegtuig ga zitten, minder reizen wil maken en echt meer thuis wil zijn, hoe verder, meer en langer de reizen lijken te worden :')
  woensdag 22 december 2010 @ 08:50:48 #87
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_90276106
2010
- 2,5 week rondje Europa (Duitsland, Oostenrijk, Tsjechie, Hongarije, Slowakije)
- Weekendje Oxford
- 2,5 week Japan

2011
- 3 weken USA westkust in de zomer
Haters everywhere but I don't really care.
pi_90283390
Wow wat een mooie lijstjes komen hier langs :)

Voor mij was 2010 erg geslaagd:
- Canada, Vancouver
- USA, Cleveland
- Spanje, Blanes

Voor volgend jaar staat nog niets op de planning maar ik ben druk aan het zoeken voor een leuke bestemming. Dubai staat op de verlanglijst. Aanrader?
Dat zou jij wel willen weten.
  woensdag 22 december 2010 @ 15:54:55 #89
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_90293069
Yo, dit is leuk! Berichtje van vorig jaar teruggevonden en nu kan ik hier posten!

quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2010 13:29 schreef Smash-it het volgende:
Eerst weekje New York, dan Buenos Aires, dan naar Ushuaia, omhoog naar Santiago, heen en weer naar Paaseiland, naar Bolivia en eindigen in Peru. 2010 wordt dus een topjaar qua reizen. 2009 was rustig, moest weer flink sparen na Nieuw-Zeeland en Azie (2008)
Ben van maart tot eind juni dus in Zuid-Amerika geweest. Fantastisch! In September ook nog naar Jordanie, wat ik ook het einde vond. Over 4 dagen ga ik in Frankrijk snowboardend 2011 in.

De rest van 2011 nog beetje open. De plannen zijn om (weer) naar Azie te gaan, Maleisie, Thailand, Cambodja, Laos, Vietnam. Die kant een beetje op.
pi_90301693
Voor mij doen ben ik best wel vaak in het buitenland geweest in 2010, al zijn het niet de verste en spectaculairste bestemmingen: :)
- (December-)Januari: jaar begonnen in Berlijn
- April/Mei: België, o.a. Gent, Brugge en Brussel aangedaan
- Mei: schoolreis naar Parijs
- Juni: schoolreis naar Rome
- Juli: twee weken Portugal, o.a. in Porto, Coimbra en Lissabon geweest
- December: week/midweek naar Istanbul
- December: dagje naar de kerstmarkten in Duitsland (valt niet echt een reis te noemen natuurlijk)

Geen idee wat 2011 brengt. Waarschijnlijk wel een keer een stedentrip, misschien naar de USA in de zomer, maar er staat niets vast.
Wie dit leest is alfabeet.
pi_90345549
2010:
Londen
New York
Dolianova (Sardinië)

2011:
Japan
Egypte
pi_90370045
De plannen waren:

quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2009 10:03 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
...
Volgende jaar staat op de planning:
Maart: week Las Vegas of Jordanie of Hongkong of misschien wel iets heel anders (ik mag niet zelf kiezen :) )
Maart: 5 dagen skien
Mei / Juni: 4 weken Peru & Galapagos eilanden
Sept of oktober: 2 weken midden-Europa met de camper

Ik heb er weer zin in!
*O* *O* *O* *O*
Het is dit jaar nogal anders gelopen, door een ziekte (en overlijden) en nog een overlijden alles af moeten zeggen :(

We zijn wel afgelopen paar weken (maandag teruggekomen na een paar dagen vertraging door de sneeuw) naar Mexico, Guatemala en Belize geweest! *O*

Volgend jaar hopelijk een stuk beter, 2011:
* 5 - 13 maart: Cruise Dubai, Oman en Bachrein (geboekt, nog nooit een cruise gedaan, dus we zullen zien :) )
* eind maart: skieen in Oostenrijk
* 15 - 24 april: Florida, USa (geboekt)
* vanaf begin september: op wereldreis - met de auto van Nederland naar Singapore!!! *O* *O* Door oa het Oostblok, Iran, Pakistan, India, en ZO Azie!! Zijn nu bezigm et de voorbereidingen!

Ik heb er zin in!
pi_90419373
2010
3 weken Peru (Amazone, Inca Trail, Puno)
13 weken zuid-Frankrijk (Aix, Berre, Cannes, Monaco, Carcasonne)
2 weken Griekenland
7 weken Italie (Ferrara, Terni)
2 weken Slowakije (Bratislava)
1 week Slovenie (Bled, Postojna, Skocjan)
2 weken Zuid-Afrika & Namibie

dus wel druk

2011
Transsiberie 3 weken
Noorwegen 3 weken
Armenie 1 week
Borneo 3 weken
pi_90433559
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 00:22 schreef jvoet het volgende:
2010
3 weken Peru (Amazone, Inca Trail, Puno)
13 weken zuid-Frankrijk (Aix, Berre, Cannes, Monaco, Carcasonne)
2 weken Griekenland
7 weken Italie (Ferrara, Terni)
2 weken Slowakije (Bratislava)
1 week Slovenie (Bled, Postojna, Skocjan)
2 weken Zuid-Afrika & Namibie

dus wel druk
Dan ben je dus in totaal meer dan de helft van het jaar (30 weken) op vakantie geweest?! Hoe krijg je dat voor elkaar? :o
Wie dit leest is alfabeet.
  zaterdag 25 december 2010 @ 16:10:20 #95
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_90433961
2010

Weekend Dublin
Weekend Stockholm
Weekend Berlijn
Vakantie Litouwen, Wit-Rusland, Oekraïne, Polen.
Paar dagen Madrid
Kort tripje Keulen
Kort tripje Brussel
Paar weekendjes Barcelona
Korte vakantie Turijn, Milaan, Salzburg.

Denk dat ik nog wel wat vergeet :+

Mooi reisjaar, niks te klagen O+

2011

Blanco...nog geen idee. Wensen genoeg.
  zaterdag 25 december 2010 @ 20:54:16 #96
78918 SeLang
Black swans matter
pi_90439374
Ik begin in januari met 2 maanden Vietnam/ Laos/ Cambodia. Een beetje veel voor 2 maanden maar ik zal wel zien hoe ver ik kom. Daarna weet ik het nog niet. Zoals gebruikelijk ga ik in 2011 in het totaal ook weer 5-6 maanden reizen.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zondag 26 december 2010 @ 00:35:19 #97
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_90447416
Denk je je leven te kunnen combineren met een partner? Of sterker nog, doe je dat? :)
  zondag 26 december 2010 @ 00:53:30 #98
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_90448117
2010: Niks bijzonders geweest
2011: In de zomer een paar dagen Parijs
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_90449622
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 00:35 schreef PLAE@ het volgende:
Denk je je leven te kunnen combineren met een partner? Of sterker nog, doe je dat? :)
Ja, maar mijn penis niet. (serieus geantwoord)
pi_90453415
quote:
5s.gif Op zaterdag 25 december 2010 15:51 schreef Corkscrew het volgende:

[..]

Dan ben je dus in totaal meer dan de helft van het jaar (30 weken) op vakantie geweest?! Hoe krijg je dat voor elkaar? :o
Wel niet alles was vakantie.. Frankrijk & Italie waren werk, alhoewel ik tijdens de weekends best een hoop heb kunnen zien.
pi_90459154
Wat een mooie lijstjes en verhalen komen hier voorbij :)

Ons reisjaar 2010 was leuk maar voornamelijk ingeperkt door andere financiële prioriteiten. Keuzes helaas...we can't do it al :(

2010
Week New York
3 weken Italië met de tent
Weekend Keulen met de Gay Pride
Weekend Londen

2011
Wordt een Europees jaar....we hebben nog zoveel niet gezien en ook weer financieel. Nog geen vaste plannen, iig 3 keer weg in de schoolvakanties gezien beroep van mijn vriendin: lerares

Praag?
Wenen?
Zwitserland?
Noorwegen (van Bergen naar Oslo)?
Riga?
Talinn?
Slowakije?
Madrid? (again, we love Madrid!)
Lissabon?
Helsinki?
Dublin?

We zien het allemaal weg, Noorwegen staat wel hoog op het lijstje. Verder laten we het afhangen van leuke aanbiedingen.

Wat we al wel weten:

2012
Canada!

Daar sparen we nog even voor door....
  zondag 26 december 2010 @ 23:33:58 #102
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_90475884
2010
2 Weken Kroatië
2011
~4 weken rondrijden met de auto door Frankrijk en omstreken

2012/13
Australië! Weet alleen nog niet wanneer, met wie, hoe lang etc :P
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_90510459
Bolivia, Uruguay, Argentinie, Zuid Afrika buiten Europa

Voor 2011 niks gepland
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_90576187
2010
Cran Canaria (weekje zon, was prima)
Barcelona (city trip, heel leuk)
Milaan (city trip, heel leuk)
Normandie (hoog burgelijk gehalte maar dat rondtoeren met de auto was echt niet verkeerd, veel mooie WO2 zaken gezien)

2011
Antwerpen (city trip)
Paramaribo (vriendin opzoeken, jungle in, colakreek etc)
Canada (2,5 week rondtoeren met de auto, vancouver, whistler, jasper, calgary)
Las Vegas (paar dagen in de zon liggen en gokken, blijft leuk).

Verder nog niks gepland maar hopelijk na de zomer nog een weekje weg. Zin in 2011 *O*.
pi_90577792
Dit jaar was zeker niet slecht maar 2011 een beter jaar worden. Afgelopen jaar alles kunnen doen wat op de planning stond, op een stedentrip naar Porto of Istanbul na. Dit is dus doodleuk naar 2011 geschoven :P.
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2010 15:50 schreef krapula het volgende:
2010
- wintersport Oostenrijk, een weekje
- Berlijn, een weekje architectuur (2x)
- 5 weken door Guatemala, Honduras, Belize (en een heul klein beetje Mexico)
2011
- wintersport Oostenrijk, een weekje
- 1 week Porto, Lissabon, Marrakech of Istanbul
- 4 weken Iran
- 1 week Sarajevo, bruiloft bezoeken
pi_90577814
2010:
Porto
Mayrhofen (wintersport)
Alpen Frankrijk (wintersport)
3,5 week Noord Spanje (zomervakantie)
1 week zuid frankrijk (zomervakantie)

2011:
Berlijn
Zuid Afrika
Taiwan

:-)
  woensdag 29 december 2010 @ 18:26:50 #107
320171 Dinaridar
Operation Repo
pi_90593463
2010:
2 dagen Noord-Nederland
2 dagen Oostenrijk
14 dagen Spaanse oostkust
8 dagen New York City
2 dagen Sauerland (Duitsland)

Plannen voor 2011:
Nog geen concrete plannen voor het komende jaar, maar mijn trips zullen door vrijheid gekenmerkt worden. Waarschijnlijk zal ik per auto met een minimale hoeveelheid bagage door Europa koersen en 's avonds gewoon aankloppen bij een hotel/motel voor een overnachting. Een korte trip naar Canada of de VS is ook niet uitgesloten.
It ain't no joke if you don't pay that note!
  woensdag 29 december 2010 @ 19:17:08 #108
238709 Elkafila
I spy with my little eye..
pi_90595492
Ik weet ook al wat ik in 2012 ga doen! Op de brommer rond Afrika!
pi_90595583
2011 start ik op dag 1 met vier weken Nieuw-Zeeland, en aansluitemd een kleine week Maleisië (Langkawi). En dan zijn mijn uren voor dit en volgend jaar alweer op.
pi_90595924
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:17 schreef Elkafila het volgende:
Ik weet ook al wat ik in 2012 ga doen! Op de brommer rond Afrika!
Damn! Ik wil wel met je mee.
pi_90749945
2010:

Weekje egypte
Weekje Rome
Weekend Madrid
Weekend Milaan
Anderhalve week New York en Vegas
Weekje duitsland (frankfurt, stuttgart en Munchen tijdens Oktoberfest)
En tussendoor nog een aantal keer naar London voor het werk waar dan 1 of 2 dagen aan vastgeplakt werden

Niet een heel bijzonder jaar helaas.... ook door de planning van begin 2011......

2011:

Eerste week begint meteen goed, zou naar Dubai gaan vandaag maar ging helaas niet door :(

Heb verder alleen Oktoberfest vast staan in september, verder nog geen concrete plannen.....
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_90763506
2010:
2 weken VS (voornamelijk Arizona en Miami)

2011:
Hopelijk 3 weken naar de VS in de zomervakantie.. maar hangt ervan af of ik iemand vind die mee wil en die er ook het geld voor heeft. Is wat duur voor al die arme studentjes... :9
pi_90765187
2010 was klein flopje
10 dagen in Kroatie geweest en dat was het, ben normaal wat meer gewend :{

2011
met de laatste spaarcentjes 10 dagen Portugal
10 dagen New York/ (washington/boston misschien)
paar dagen Zwitserland

dus kan er hopelijk van de zomer weer tegenaan :D
allesch kan kapodt
pi_90771357
2010:

Weekje Palermo en omgeving
Verschillende tripjes naar Londen (voor werk en vrienden)
Twee maanden door Italie, Slovenie, Oostenrijk, Slowakije, Hongarije, Kroatie, Bosnie, Montenegro,
Albanie, Griekenland, Macedonie, Bulgarije en Turkije gesjokt.
Roadtripje Malmo-Kopenhagen-Hamburg

2011:

Volgende week naar Toscane
Weekendje naar Parijs
Ongetwijfeld weer veel Londen
2-3 weken naar Georgie en Armenie

Dat 2011 maar weer een mooi reisjaar mag worden.
pi_90787145
2010 was een goed reisjaar: 2010 begonnen in Berlijn, vervolgens in april/mei naar Israel (Tel aviv, haifa en Jeruzalem met excursies naar de dode zee, Negev woestijn en Beersjeva en Ramallah in het Palestijnse gebied), daarna in de zomer een interrail gemaakt:
Duitsland (Berlijn), Tsjechie (Praag),Polen (Krakau), Hongarije (Boedapest), Servië(Belgrado), Kroatië (Zagreb), Slovenie (Ljubljana) en Duitsland (Munchen).

In oktober nog een excursie met de studie: Duitsland (Leipzig,Dresden,Berlijn, Gorlitz/Zgorzelec = poolse gedeelte). Polen (Wroclaw), leuke studentenstad en Tsjechie (Reuzengebergte).

2011:
Hopelijk naar Italië, Bosnië en Albanie.
In de zomer: Interrailen (starten in Istanbul en daarna verder) en vrijwilligerswerk doen in Oekraine.
Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
pi_90788610
2010:

New York (6 dagen)
Sri Lanka (1 maand)
Korea (4 maanden)
Taiwan (7 dagen)
Japan (6 dagen)

2011:

Geen idee, maar waarschijnlijk alleen in de zomervakantie iets.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  maandag 3 januari 2011 @ 13:38:23 #117
277627 Seven.
We are Borg.
pi_90789913
quote:
8s.gif Op maandag 3 januari 2011 13:09 schreef MoneyTalks het volgende:
2010:

New York (6 dagen)
Sri Lanka (1 maand)
Korea (4 maanden)
Taiwan (7 dagen)
Japan (6 dagen)

2011:

Geen idee, maar waarschijnlijk alleen in de zomervakantie iets.
Hoe was Sri Lanka nou?
Resistance is futile.
pi_90789957
quote:
10s.gif Op maandag 3 januari 2011 13:38 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hoe was Sri Lanka nou?
Top :D Zelfs in voormalig oorlogsgebied aan het strand gelegen :D
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  maandag 3 januari 2011 @ 13:47:23 #119
277627 Seven.
We are Borg.
pi_90790379
quote:
10s.gif Op maandag 3 januari 2011 13:39 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Top :D Zelfs in voormalig oorlogsgebied aan het strand gelegen :D
Tofheid (tussen de mijnen :P).
Resistance is futile.
  maandag 3 januari 2011 @ 13:56:50 #120
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_90790887
Haha ik kan niet zulke verre reizen maken maar als 17 jarige betaal ik het wel allemaal zelf..

2011:

Frankrijk
Madrid
En een paar x naar Brussel
pi_90808601
Radio header: Helemaal eens! Interrail is geweldig.

Wij zouden eigenlijk naar Mexico, Guatemala en Belize gaan in de lente. Dit ging niet door, omdat een vulkaan besloot uit te barsten op IJsland. We waren inmiddels in Munchen en hoorden na 1 nacht daar dat er nog 2 extra dagen geen vliegverkeer mogelijk was. Inmiddels 5 dagen 'verloren'. We hebben de tickets geannuleerd, zijn naar Munchen HBF gegaan, hebben een interrail en een Lonely Planet Eastern Europe gekocht en zijn op de eerste trein richting het oosten gesprongen. Het werd overigens onze beste vakantie yet!

Interrail 2010:
Duitsland
Italië
Kroatië
Hongarije
Tsjechië
Zomer: Griekenland(Rhodos) met mijn zus
Herfst: Duitsland en Oostenrijk(met vriend)

Plannen 2011
Eind januari - weekend weg om te shoppen met een vriendin(nog niet geboekt)
Midden februari - weekend Parijs met zus(nog niet geboekt)
1e weekend van Maart - 3 dagen Berlijn met vriend(geboekt)
Meivakantie - 1 week Ohrid, Macedonië met vriend (zodra ik een redelijk geprijsde vlucht zie boek ik)

De rest ligt nog helemaal open. Ik wil in ieder geval nog graag een paar dagen alleen naar een warme bestemming deze zomer.
pi_90809915
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 20:17 schreef Elvira-1986 het volgende:
Radio header: Helemaal eens! Interrail is geweldig.

Wij zouden eigenlijk naar Mexico, Guatemala en Belize gaan in de lente. Dit ging niet door, omdat een vulkaan besloot uit te barsten op IJsland. We waren inmiddels in Munchen en hoorden na 1 nacht daar dat er nog 2 extra dagen geen vliegverkeer mogelijk was. Inmiddels 5 dagen 'verloren'. We hebben de tickets geannuleerd, zijn naar Munchen HBF gegaan, hebben een interrail en een Lonely Planet Eastern Europe gekocht en zijn op de eerste trein richting het oosten gesprongen. Het werd overigens onze beste vakantie yet!

Interrail 2010:
Duitsland
Italië
Kroatië
Hongarije
Tsjechië
Zomer: Griekenland(Rhodos) met mijn zus
Herfst: Duitsland en Oostenrijk(met vriend)

Plannen 2011
Meivakantie - 1 week Ohrid, Macedonië met vriend (zodra ik een redelijk geprijsde vlucht zie boek ik)

De rest ligt nog helemaal open. Ik wil in ieder geval nog graag een paar dagen alleen naar een warme bestemming deze zomer.
Interrailen heb ik nog niet gedaan, maar je geannuleerde reis naar Guatemala en Belize zou ik zeker nog een keer proberen :) Fantastisch gebied!
pi_90810298
Ja, die hopen we nog in te kunnen halen. Al zal ik qua studie de komende jaren niet meer buiten de geijkte vakanties lang vakantie kunnen vieren. Dus ben bang dat het wel even gaat duren(ook i.v.m. het klimaat daar.)
  Moderator maandag 3 januari 2011 @ 20:47:26 #124
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_90810383
Afgelopen jaar
- Brussel
- Leuven
- 4 weken in de buurt van Avignon/St Marie de la Mer e.d.

Volgend voorjaar
- 1 week Praag

Meer nog niet.

Ik voel me klein en verdrietig ;(
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_90810825
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 20:47 schreef Renesite het volgende:
Afgelopen jaar
- Brussel
- Leuven
- 4 weken in de buurt van Avignon/St Marie de la Mer e.d.

Volgend voorjaar
- 1 week Praag

Meer nog niet.

Ik voel me klein en verdrietig ;(
Praag is O+
  Moderator maandag 3 januari 2011 @ 21:11:34 #126
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_90811682
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 20:55 schreef Elvira-1986 het volgende:

[..]

Praag is O+
Dat denk ik ook wel :Y !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_90813188
Even kort:

Kopenhagen (2x)
Londen
Valencia (2x)
Stockholm
Trondheim
Rijndal bij de Lorelei
weekendje Veluwe
Marrakech
Biarritz/San Sebastian
Rovaniemi
Ibiza

Al dan niet prive/werk, indien voor werk ook tijd ervoor of erna geplakt voor wat vrije tijd :)

2011:
Tallinn
Istanbul/Cappadocie
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
pi_90839350
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 20:17 schreef Elvira-1986 het volgende:[b]Plannen 2011
Geboekt, we gaan 4 februari een weekendje naar Brussel!
pi_90839582
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 10:09 schreef MMUFC het volgende:
2010 bleef bij mij beperkt tot een weekend België :')

Plannen voor 2011:
Sowieso een weekend België
Zomervakantie zijn we nog niet uit.. misschien Spanje(Barcelona)(Vriendin is nooit naar Spanje geweest, ik 2 jaar geleden naar Barcelona) maar misschien wordt het ook iets heel anders(Zweden ofzo..)
Weekend België is al over 2,5 week.. lekker een weekendje Brussel.
Zomervakantie is inmiddels voor 90% zeker dat het Barcelona gaat worden :)
pi_90873639
2 reizen bijna rond voor 2011 :)

- Weekend Praag, laatste weekend van februari
- Met een volkswagen busje door Duitsland, Oostenrijk, Slovenie, Kroatie en we zien verder wel wat we tegenkomen. Busje is gereserveerd, landen en campings bekijken we in juni wel een keer. We gaan eerste 3 weken van juli
pi_90875727
2010
- begon in Brazilie.
- maart 2 weken Maleisie
- juli/augustus 2 weken Brazilie
- september week Rome
- eindigde in Oslo.

2011:
Genoeg plannen maar nog niks concreet. Zuid Amerika, VS/Canada en/of Azie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')