Biologisch heel goed, zouden meer mensen moeten doenquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:56 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Heel af en toe wijn, niet roken, geen drugs incl. zeer weinig koffie, vlees eet ik wel, liefst biologisch, geen frikandellen en worst e.d.
Geen idee.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Medestudent van eriksd dus??
Die studeert ook fiscaal recht.. Wellicht op een andere univ..quote:
Eigenlijk ben ik ook tegen vlees eten, maar op de een of andere manier kan ik niet stoppen/minderen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:56 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Heel af en toe wijn, niet roken, geen drugs incl. zeer weinig koffie, vlees eet ik wel, liefst biologisch, geen frikandellen en worst e.d.
Ja dat zijn de vroomste. Ik had een gruwelijke hekel aan vakken als insolventierecht, rechtspersonen & vennootschappen recht, ondernemingsrecht etc. Spreekt me totaal niet aan. Hoewel de docenten uit die sectie wel het best gekleed zijn, op de een of andere manierquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:57 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik doe nu fiscaal. Eén van de minder romantische varianten, maar ik offer me wel weer op, zodat anderen het niet hoeven te doen. Zo onbaatzuchtig ben ik.
My piece of cake is het ook niet..quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:59 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ja dat zijn de vroomste. Ik had een gruwelijke hekel aan vakken als insolventierecht, rechtspersonen & vennootschappen recht, ondernemingsrecht etc. Spreekt me totaal niet aan. Hoewel de docenten uit die sectie wel het best gekleed zijn, op de een of andere manier
Nou?quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
My piece of cake is het ook niet..
Zijn genoeg alternatieven... ik eet weinig vlees maar veel vis en wanneer ik vlees eet dan is het van de biologische slagerquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:59 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik ook tegen vlees eten, maar op de een of andere manier kan ik niet stoppen/minderen.
Truste!quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:01 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Nou?
Zal niet makkelijk zijn inderdaad. Ik zie jullie morgen weer.
Truste.
Just joking.quote:
Peace man!quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:03 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Just joking.
I'll leave you in pease now.
quote:
Ik taai ook af. goede nacht allenquote:Op vrijdag 10 december 2010 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie zijn er nu nog hier? Ik en Tem? Of ook nog Arglist en FTS???
No worries, slaap lekkerquote:
Ik had ook altijd moeite met die vakken, totdat ik eens naar de les ging. Toen werd alles opeens duidelijk. Sindsdien rol ik eigenlijk overal doorheen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:59 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ja dat zijn de vroomste. Ik had een gruwelijke hekel aan vakken als insolventierecht, rechtspersonen & vennootschappen recht, ondernemingsrecht etc. Spreekt me totaal niet aan. Hoewel de docenten uit die sectie wel het best gekleed zijn, op de een of andere manier
Dormitori te salutant.quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:05 schreef fokthesystem het volgende:
zij die slapen gaan, ik groet u.
Ik had geen moeite met die vakken, ik vond ze gwoon niet leuk..quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:05 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik had ook altijd moeite met die vakken, totdat ik eens naar de les ging. Toen werd alles opeens duidelijk. Sindsdien rol ik eigenlijk overal doorheen.
Alle rechtsgebieden zijn eigenlijk allemaal een beetje hetzelfde. Op een gegeven moment is het ook geen uitdaging meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |