Hij is lid van de PvdA.. (of ook van GL Remlof??)quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:10 schreef TomLievense het volgende:
Remlof, is het echt waar dat er bij GL leuke meisjes zijn?
Welles, met emimich...quote:
Joh, dat moet je niet te serieus nemenquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
[..]
Welles, met emimich...
Die jij kennelijk in- en intriest vond..
Weinig creatief.. Maar misschien vindt hij het geil zijn naam in de titel te zien??quote:
Nou, ik vond het anders NIET leuk.. NIET leuk!!quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Joh, dat moet je niet te serieus nemen
Strafrechtquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:18 schreef Arglist het volgende:
Maar Whiskers in welke richting ben jij afgestudeerd?
Weet ik, maar hij zij dat daar leukere meisjes zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij is lid van de PvdA.. (of ook van GL Remlof??)
quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:18 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Weet ik, maar hij zij dat daar leukere meisjes zijn.
Ik verval nu in de Duke-modus...quote:
Hoop het niet, dan moet ik voortaan u zeggen.quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:20 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Hoop het niet, dan moet ik voortaan u zeggen.
Dat doe je tegen hooggeplaatste figuren.quote:
Het enige juiste antwoord. Het was dan ook een test.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik verval nu in de Duke-modus...
En sinds wanneer zijn advocaten hooggeplaatste figuren??quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:21 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Dat doe je tegen hooggeplaatste figuren.
Dikke kans, zo aantrekkelijk is de PvdA nu niet voor leuke meisjesquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:18 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Weet ik, maar hij zij dat daar leukere meisjes zijn.
Er zijn wel veel slechte advocaten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En sinds wanneer zijn advocaten hooggeplaatste figuren??
Snode advocaten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:22 schreef Arglist het volgende:
[..]
Er zijn wel veel slechte advocaten.
Dat kan nooit de bedoeling zijnquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:22 schreef phpmystyle het volgende:
Morgen weer hard werken, morgen om 7 uur bed uit, naar school om tentamen te maken, 16:45 tot 2:30 werken in de fabriek. Paar uurtjes slapen als dat lukt en dan zaterdagmorgen om 7 uur op de fiets en om 19:00 thuis
Sinds het behalen van hun diploma.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
D'as lang fietsen... (12 uur)quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:22 schreef phpmystyle het volgende:
Morgen weer hard werken, morgen om 7 uur bed uit, naar school om tentamen te maken, 16:45 tot 2:30 werken in de fabriek. Paar uurtjes slapen als dat lukt en dan zaterdagmorgen om 7 uur op de fiets en om 19:00 thuis
Ook, maar ook zeker zeer een aantal waar je toch echt je vraag tekens bij kan zetten. Wat ik mee maak.....quote:
Welk diploma?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:23 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Sinds het behalen van hun diploma.
Het is het schuim der aardequote:Op vrijdag 10 december 2010 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor, moet er om 8 uur wezen. Maar dit soort purisme mag je achterwegen laten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
D'as lang fietsen... (12 uur)
Als jij flauw mag doen, mag ik het ookquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee hoor, moet er om 8 uur wezen. Maar dit soort purisme mag je achterwegen laten.
Schuim, als in de crème de la crème?quote:
De papieren om toe te kunnen treden tot de advocatuur. Ik begrijp het al u hebt niet zoveel respect meer voor advocaten, omdat je leiding aan ze geeft of iets dergelijks. Ik ben slechts een student en ik kijk omhoog naar dat soort mensen.quote:
addergebroedquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:26 schreef Arglist het volgende:
[..]
Schuim, als in de crème de la crème?
Wat een aannames toch weer..quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:26 schreef TomLievense het volgende:
[..]
De papieren om toe te kunnen treden tot de advocatuur. Ik begrijp het al u hebt niet zoveel respect meer voor advocaten, omdat je leiding aan ze geeft of iets dergelijks. Ik ben slechts een student en ik kijk omhoog naar dat soort mensen.
Lijkt me een generalisatie.quote:
Advocaten hebben geen geweten. Ze doen alles voor het geld.quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:27 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Advocaten hebben geen geweten. Ze doen alles voor het geld.
Zijn jullie nu ook al doorgedrongen tot de pythons?quote:
Ik ben geen advocaat, hoewel ik wel civiel effect heb. Ik ben een rechtssocioloog/filosoof. In ieder geval, ik probeer het te worden.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zijn jullie nu ook al doorgedrongen tot de pythons?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |